Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 22 בינואר 2012

Kleancolor- Chunky Holo black

אני באמת חושבת שהגיע הזמן שאני אסקור את 10 הלקים שיש לי מחברת "קלין קולור"
הוא אצלי כבר מעל לחצי שנה,
אבל איכשהו הם תמיד נשכחים מאחור.
מזל שיש את מרינה שהזכירה לי שיש לי אותם:)
בעבר היו פה כבר 2,
וכעת הגיע הזמן לחשוף את השאר.

אז הכוכב שלנו להיום הוא Kleancolor- Chunky Holo black.
הפעם מדובר על לק עם חתיכות צ'אנקיות (מתאים השם לא?) בצבעי דאוכרום מרשימים.

בפעם הראשונה שרציתי למרוח אותו,
לא שמתי שכבת בסיס, וכמו שאתן רואות בתמונות- התוצאה איננה מרשימה במיוחד.

אולם, האפקט מתקבל במיטבו על לק קרמי אטום (במקרה הזה מדובר על שחור של הביוטיקייר).

חובבת גליטרים שכמותי נהנית ממנו מאוד,
אבל אני לא מתחברת לריח שלו (זה ריח שאופייני לכל הלקים בסדרה- בהתחלה חשבתי שהם מלאים ברגלים, אבל אחרי שקראתי התברר לי שלא).

הפעם הוא מרוח על 2 שכבות של לק שחור,
הגליטר עצמו הוא שכבה אחת.

ההסרה איננה נוראית (אולי כי אני מורחת מעל שכבה נוספת לפני שאני מסירה).
עמידות: עליי כ3 ימים.

את הלקים ניתן להזמין מביוטי ג'וינט.

אז שיהיה לכולכן שבוע מעולה, עם כמה שפחות פקקים וגשם, והרבה חום !

11 תגובות:

  1. אוי הוא מהמם, במיוחד על רקע כהה

    השבמחק
  2. לק בהחלט מיוחד, כמובן שרק מעל לבסיס כהה

    השבמחק
  3. יקירתי, את מוכנה להראות את כולם? אני כבר רואה את היורשת רוצה את כולם...

    השבמחק
  4. אני צריכה לצלם את כולם, ואני לא רואה את זה קורה בזמן הקרוב- לכן כנראה שזה כן יהיה בנפרד=\

    השבמחק
  5. בהחלט, בלי בסיס זה נראה כמו לכלוך:)

    השבמחק
  6. בהחלט מהמם, רק הריח מפריע ...
    טוב גם ככה בחורף האך סתום!

    השבמחק
  7. צודקת, ככה נתפתה אחד אחד LOL

    השבמחק
  8. שיו, הוא מושלם. אני גם רוצה! בחיים לא ראיתי לק מגניב שכזה!

    השבמחק
  9. איזה קטע שהוא נראה ממש כהה בבקבוק ועל הציפורן מתקבל שקוף. 
    הוא נראה הורס לגמרי על לק כהה, ממש מיוחד!

    השבמחק
  10. הוא בהחלט הכי מגניב שהזמנתי מהסדרה הזו! והמחיר שלו ממש לא בשמיים:)
    שמחה שאהבת!

    השבמחק
  11. כן זה קצת מבאס, במיוחד שאת מגלה את זה אחרי שכבר התחלת למרוח (כלומר בשכבה השניה!)
    בהחלט אחד מהיותר מיוחדים שיש לי, ואני ממש ממליצה לחובבות הגליטרים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...