Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 19 בדצמבר 2011

Inglot- ועכשיו התנסות...

אז המוצרים כבר אצלי שבוע מאז הרכישה,
ועדיין לא כתבתי מה דעתי על המוצרים- זה לא תקין! (נו נו נו לי)

אז אתן בטח ממש סקרניות ולא ישנות בלילה בגלל זה. (ברור)
טוב אז נתחיל!

מימין לשמאל: 368, 358, 37 וסומק 41
הצללית הראשונה היא 368.
זו צללית בגוון אפרסק במרקם מאט והיא ממש ממש מחמיאה לי.
היא יחסית לא רחוקה מהגוון הטבעי של העור שלי, ולכן התחלתי להשתמש בה לא מעט כבסיס לאיפור.
המרקם שלה ממש כייפי- מרגיש מעט אבקתי (האסוציאציה שעוברת לי בראש היא קמח) והיא ממש פיגמנטיתץ
כמות קטנה יחסית של חומר מספיקה לכיסוי של כל העפעף.
היא מאוד נוחה לטשטושים.


הצללית השניה היא 358 שהיא גם כן מאטית בגוון סגול לילכי.
אני מאוהבת בצבע הזה!
בכלליות אני אוהבת סגולים, אבל הצבע הזה מכיל את מה שאני אוהבת- לא שימרי, יחסית נייטרלי ומאוד נוח לעבודה.
גם היא קלה מאוד לטשטוש והמרקם מדהים גם כן.

אחרונה חביבה היא 37 והיא שימרית.
היא מתקבלת בגוון חום אדמוני והיא די שימרית.
כמו האחרות היא נהנית ממרקם נוח מאוד.
ימין לשמאל: 358,368 ו37

מבחינת עמידות:
עם פריימר אין מה לדבר- החזיקו לי כמו גדולות יום שלם בלי להניד עפעף :)
אבל ניסיתי אותן גם בלי!
והאמת- התרשמתי לטובה. רק אחרי 6 שעות החלה הצטברות (קלה שבקלות) בכפלים של העין.
סה"כ - עמידות לא רעה בלי פריימר.

וכעת - הסומק.
בגלל שלרוב אני משתמשת בגוונים ורודים ואפרסקיים (מה לעשות שאני לבנה עם תת גוון ורדרד) החלטתי לנסות סומק שהוא שונה ממה שאני רגילה (וגם רציתי לגוון טיפה)
רכשתי את מס' 41 שהוא בגוון חום אדמה.
הסומק הזה מאוד כהה ומאוד מאוד פיגמנטי.
עליי מספיקה כמות ממש קטנה ממנו ואני מטשטשת היטב .
אני בטוחה שהוא יהיה אדיר לכהות, אבל גם לבהירות הוא יכול להתאים.




אז כמו שאמרתי,
הוא ממש פיגמנטי והוא מאוד נוח להנחה וטשטוש.
הוא הפתיע אותי בעמידותו:
על פריימר כמובן יום שלם, אבל ללא פריימר הוא החזיק 6 שעות ולא זז ס"מ!
אני מאוד מרוצה ממנו וכרגע הוא הסומק שאני משתמשת בו כל הזמן.
*תתעלמו מזה שבתמונות הוא יצא לי כמו חבורה.

וזהו להפעם,
עד הביקור הבא בחנות!

9 תגובות:

  1. עשית חשק! כמה עולה הפלטה הזאת?

    השבמחק
  2. כל צללית עולה 40.
    הסומק עולה 49 והפלטה עצמה-55.
    סה"כ-224

    השבמחק
  3. תתחדשי!
    ממש אהבתי את הצללית האפרסקית.
    הצללית האפורה סגולה נראית כאילו הפיגמנט שלה לא משהו, כאילו לא אינטנסיבי הצבע כמו בצללית האפרסקית.
    ובנוגע לסומק, אני מודה שבחיים לא הייתי מנסה כזה גוון עלי. מעניין.....

    השבמחק
  4. את עושה לנו טיזינג שנמהר ונבוא לעירך...

    הצללית האפרסקית נראית מאוד מוצלחת, בסיס להרבה שילובים ממשפחת האדמה - אני אוהבת להתאפר בגוונים חומים, אהבתי את 37 - שימר עושה לי את זה.

    הסומק נראה מעט כהה, אבל נוכחתי שעל העור הכל נראה אחרת. האיזה פריימר את משתמשת לפנים?

    תתחדשי!

    השבמחק
  5. דנרה- הצבע הוא בהחלט יותר קודר בסגולה, אבל הוא משתלב על העין ממש ממש טוב! אפילו שזה לא נראה.
    הסומק בהחלט היה השובר שגרה שלי- וזה רק בזכות המאפרת בחנות שהראתה לי איך להניח אותו:)

    אפרת- אני משתמשת בפריימר של לוריאל. קניתי בזמנו 2 ב150 ש"ח (מבצע של 1+1) וזה מחזיק ומחזיק...
    הוא על בסיס סיליקון כך שלא כולן אוהבות אותו.
    הסומק כהה, אבל ממש אפשר לשחק איתו וזה יוצא מאוד טבעי ויפה!
    את ממש תהני באינגלוט

    השבמחק
  6. הצלליות מהממות! עושות חשק לגמרי, אבל אני מפחדת ללכת לאיבוד בחנות הזאת, מרוב המבחר ;)

    השבמחק
  7. אני אוהבת את הצבע של הסומק הזה, נראה טוב!

    השבמחק
  8. עדן- זה ממש כמו חנות ממתקים :) המוכרות החביבות יעזרו בכיף ואת לא תצאי בידיים ריקות!

    פוטו פאשיון- ממליצה ממש! הוא מרתיע בהתחלה אבל מתחברים אליו מהר מאוד!

    השבמחק
  9. צלליות מקסימות!
    זו פלטה שאת הרכבת או שהיא מוכנה?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...