Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 20 בנובמבר 2010

Color Club- Red Velvet

קטיפה אדומה.... חתיכת שם לא?
אבל יש בזה משהו.
אני מאוד אוהבת את הלק הזה.. הוא מזכיר לי את התקופה של השחורים שלי אבל עם שדרוג.
מאוד התלבטתי לגביו, אבל לבסוף אמרתי שזה משהו שאני כנראה ארצה במוקדם או במאוחר.

שמש
אני חושבת שיש לו לא מעט נוכחות,
הוא לק שמצריך מבט נוסף בשביל להבין שהוא לא סתם שחור (במיוחד בחושך)

לגביו המריחה- היא לא הייתה הכי נוחה.
הפורמולה שלו מעט נוזלית- וזה מקשה על המריחה.

מבחינת השכבות- הוא מוצג לפניכן עם 2 בלבד (ללא טופ- על אף שהגיע אליי Seche חדש דנדש)
הוא אידאלי מבחינתי לחורף,


צל

שמש
מה דעתכן?

נוסף על כך, אני ממליצה לכן להכנס לאתר של ג'יין
יש לה הגרלה חביבה
http://www.thepolishaholic.com/

שיהיה לכן אחלה של שבוע!


7 תגובות:

  1. אולי אפתיע אותך, אבל ממש ממש אהבתי!

    השבמחק
  2. אני בהחלט מופתעת! ציפיתי לקטילה=]
    שמחה שאהבת!

    השבמחק
  3. אהבתי אותו עד מאוד, בזכות השימר בעיקר, שנותן לו קצת יותר יחוד

    השבמחק
  4. נחמד, ועם זאת - בסוף ויתרתי עליו :)

    השבמחק
  5. ראיתי שויתרת...
    אז לא הערכתי אותו=]

    השבמחק
  6. עדן-- בהחלט, אחרת הוא היה עוד שחור

    השבמחק
  7. צבע שחור ללק מאוד יוחד - והשם ללא ספק מפוצץ - קטיפה שחורה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...