Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 8 במרץ 2012

נלחמים ביובש עם קרם פנים- Topic face cream

החורף האחרון, על אף כל הגשמים המרובים (והטובים) שהיו בו
היה קיצוני...
כמו שהוא היה קיצוני מבחינת מזג האוויר, כך הוא השפיע על העור שלי.

השילוב של הקור העז+ העור שעדיין מתאושש מחווית חו"ל יצרו אצלי יובש רציני בפנים (וגם בשפתיים ד"א- ואינני סובלת משפתיים יבשות).

תתארו לכם כמה שמחתי לגלות, שיש קרם מיועד לפנים שמרגיע לי את היובש, ושומר על הלחות של העור.




לפני כחודש התחלתי להשתמש באופן יומיומי בקרם הפנים של חברת "קמדיס" העונה לשם Topic face cream.
קרם הפנים הנ"ל מיועד לעור רגיש,מגורה ואדמומי, ומכיל בתוכו רחיבים לשיקום העור.

מה שאני אוהבת בו זה שהוא מבוסס על רכיבים טבעיים- לפי החברה המוצר מבוסס על פורמולת צמחי מרפא מהרפואה הסינית.
מבחינתי, אני שמחה להשתמש במוצרים שאינם תעשייתיים ומורכבים מחומרים טבעיים.

הפורמולה נוזלית, ומתאייפנת בריח של צמחי מרפא (שאני משתמשת בו עולה בי האסוציאציה של חנות טבע).
הוא נספג בעור מעט באיטיות, אבל אני אוהבת להשתמש בו לפני השינה כך שהדבר לא מפריע לי.

החלטתי לאתגר את הקרם ומרחתי בלילות על המרפקים- באמת הרבה זמן המרפקים שלי לא היו נעימים כ"כ!

קרם טופיק מדיס נמכר ברשתות הניו פארם, עדן טבע מרקט, קסטל, בתי המרקחת של קופות החולים מכבי ומאוחדת, בתי המרקחת של שופרסל וכן בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.  לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320. להזמנת דוגמיות בפייסבוק -  kamedis- www.kamedis.co.il.
 מחיר: 89.9 שקל (70 מ"ל).


מה דעתכן? ניסיתן מוצר של קמדיס? ומה דעתכן בכלליות על מוצרים טבעיים?

*גילוי נאות: המוצר נשלח לסקירה מטעם החברה.




תגובה 1:

  1. יצא לי גם להתנסות בקרם הזה, אני באמת צריכה לשבת ולכתוב עליו סקירה.
    הריח שלו מזכיר לי משהו אחר, אני רק לא מצליחה להבין מה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...