Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 30 במרץ 2012

I'ts all about the chunk!

על מה לעזאזל אני מברברת? על לק צ'אנקי (יש דבר כזה).
מה הכוונה שלי?
הלקים שבהם יש חתיכות קטנות ונוצצות דואוכרמטיות עם תת גוון זהב/ברונזה.

מה שאני מאוד אוהבת בלקים הללו- זה שלרוב מדובר על אפקט.
בכדי להנות מהמיטב שלהם, מומלץ למרוח אותם על לק בגוון כהה, והם כבר יעשו את העבודה.

הראשון שאציג לפניכן הוא Nubar-2010.
כאשר הוא יצא לשוק (אמממ ב2010?) אי אפשר היה להתעלם מנוכחותו.
יש לי אותו משהו כמו שנה וחצי, וכל פעם דחיתי את הסקירה שלו (באמת אין לי מושג למה)...



אני בחרתי למרוח אותו על לק כחול כהה(Russian Nave- matte, by OPI)
ומצאתי שמאוד קשה לצלם אותו.
למצלמה קשה להתמודד עם החתיכות הדאוכרומטיות שיש בלק, והשתדלתי להביא לכן את המיטב.

כבר בשכבה הראשונה מתקבלת כמות גדולה של החתיכות הללו, והשכבה השניה הופכת אותו למושלם!
לאחרונה גיליתי כי אפשר להזמין את הלקים של Nubar  מאתר Beauty Bay בעלות של 7.5 דולר (והמשלוח חינם!)

הלק השני הגיע אליי באחת הפעמים שהיה חסר לי לק להשלמה של הזמנה מלאה מהאתר Cherry culture (אני מצרפת לכן קישור לעמוד הספציפי שבו הלק מופיע) ושמו הוא: Crowd surfing מקולקציה הנקראת "Rock star".

תארו לכן את הדהמה שחוויתי בפעם הראשונה שמרחתי אותו, וגיליתי שהוא מהמם, קל למריחה ונותן אפקט מושלם.
יש בו חתיכות צ'אנקיות דואוכרומטיות יחד עם מעט גליטרים בגוון ירקרק.
בגלל תת הגוון הירוק שלו החלטתי לשדך אותו יחד עם Color club-Arsty crafty וממש אהבתי את התוצאה.

גם כאן, האפקט גם נראה לעין בשכבה הראשונה (על לק קרמי כהה) והשכבה השניה הופכת אותו ללהיט!
יחד עם מייבש לק הוא החזיק עליי 6 (!) ימים.. שבמהלכם קיבלתי המון מחמאות (וכמה מבטים סולדים).
המחיר לפני האתר הוא 2.5 דולר, ואם אתן מתכננות הזמנה משם אז זה יוצא מאוד משתלם.

והלק האחרון, שכבר פורסם עליו פוסט הוא: Nyx- Purple ave.
לא ארחיב עליו יותר מדי, אבל גם הוא מתאפיין באפקט משגע שאני מאוד אוהבת.
זו תמונה יחסית ישנה- לכן הציפורניים לא באותו האורך. 

אם מישהו פספסה, דנרה האחת והיחידה פרסמה טור באתר YNET.
ממליצה לכן בחום להכנס ולקרוא!

מה עוד?
הגרלה שווה את "שקר החן הבל היופי" שלא כדאי לכן לפספס.
והגרלה על ערכת פינוק אצל "רוקמת החלומות".

מקווה שזכרתן להזיז את השעון הלילה
וברכת שבת חמימה ואביבית!


21 תגובות:

  1. התלהבתי מהנובר כבר בפעם הראשונה שראיתי אותו, הוא משדרג כל לק ברמות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ועדיין איך לך אותו?
      על יותר בהירים הוא לא עובד טוב לצערי.

      מחק
  2. הוא מהמם ללא ספק אבל במידה מסוימת התאכזבתי ממנו..
    ממש קטע ששלשום צבעתי גלגל שלם מלא בלקים בשביל להראות את האפקט שלו על כל מיני לקים. לדעתי הוא מעט מפוספס על גוונים מסוימים. ובכלל אני מרגישה שהוא לא *מספיק* מיוחד, אבל יכול להיות שאני סתם קטנונית מעצבנת :P
    אהבתי את השילוב עם הירוק. מדליק לגמרי!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה נכון- על צבעים שאינם כהים לא רואים אותו בכלל, גם לא בשמש- מה שהופך אותו מלק שמושלם לקיץ, לחורפי יותר (למרות שאני נוטה לא לשים לב לעונה שאני מורחת לק)
      הוא לק של חשק לפי דעתי..חשבתי שאשתמש בו הרבה יותר שהזמנתי.
      תודה:)

      מחק
    2. אני מסתכלת עכשיו על הגלגל שהכנתי - על כחול (בינוני) אדום עמוק ושחור הוא ממש יפה. על ירוק הוא קצת נותן עניין וכל השאר (צהוב, כתום, ורוד, סגול, לבן) הוא בסדר לא יותר.
      יהיה פוסט בשלב כולשהו.. אלוהים יודע מתי זה יהיה חחח
      אגב, רכשתי עוד לק בסגנון הזה של finger paints שעונה לשם Asylum עלה לי הון דרך איביי והוא קצת יותר מעניין. למרות שלדעתי הפורמולה של נובר הרבה יותר טובה.
      אבל בסופו של יום אני חושבת שגם הפינגר פיינטס "חולה" באותה ""מחלה" = הרבה יותר שווה על כהה.
      שזה גם יתרון כשאת חושבת על זה. כי לפעמים יש לנו לקים "מושחרים" שלא ממש עובד לשים שלא בחורף וזאת הזדמנות לשדרוג אותם לעונות המעבר = עכשיו - בדיוק כמו שאמרת..

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  4. הולכת להזמין את Nubar-2010.
    רציתי משהו כזה בדיוק
    10NX (-:

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שעזרתי לך בהחלטה
      אני בטוחה שתהני ממנו!

      מחק
  5. ה- Nubar מהמם!
    לצלם את האפקט של הלקים האלו זה ממש סרט, הצילום לא מתקרב אף פעם לכמה שהם מרהיבים במציאות.
    ותודה רבה על הפרגון ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט אתגר גדול הצילום שלהם, וכל כך חבל.
      בשמחה- כפי שאמרתי, מכל הלב:)

      מחק
  6. ברגע שהמכירים אחד עם אפקט כזה, מכירים את כולם. הניואנסים הם קטנים-בגודל של הגליטר ובגוון.
    בכל אופן, האפקט מדהים!

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת:)
      לצערי- בשנה האחרונה (עד שביוטי ביי החליטו לעשות משלוחים חינם) היה נורא יקר להזמין NUBAR לארץ, אז מצאתי אלטרנטיבה:)
      יש לך לק מהסגנון?

      מחק
  7. מאוד אוהבת את האפקטים, והNUBAR הכי יפה בעיני. עדיין לא קניתי לקים מהסוג הזה והיחיד שדומה שיש לי הוא FOWL PLAY של אורלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. האורלי בהחלט מזכיר (וואו שכחתי ממנו)
      ואני בטוחה שלק כזה יגיע לידייך באיזשהו שלב:P

      מחק
  8. טרם ניסיתי את האפקט הזה על עצמי, למרות שהוא ניראה מעניין. בגדול אני מעדיפה אותם על לקים כהים מאד.
    תודה על ההפניה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי הפוסט שלי יגרום לחשק ללק כזה:P
      הם בהחלט הרבה יותר יפים על לק כהה (על בהיר בקושי רואים אותם)
      ובשמחה!

      מחק
  9. צ'אנקי צ'אנק! יש לי לק כזה של GOSH והם ממש מגניבים לדעתי :-) אמנם הם מסוג הלקים שאני צריכה מצב רוח "מיוחד" כדי להשתמש בהם, אבל הם תמיד נראים מאוד מיוחדים, במיוחד על הצבעים הכהים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתה להניח ידי על GOSH!
      בהחלט לק מצב רוח, או שנמאס מכל הקרמיים למינהם:)

      מחק
  10. אלוהים יודע איך, אבל הצלחתי להתעלם מהטרנד הצ'אנקי במשך הרבה זמן. ועכשיו ממש בא לי על איזה לק כזה, אני כבר זוממת על איזה אחד או שניים מאחת הקולקציות של זויה :)
    אחלה סקירה, תודה רבה

    השבמחק
  11. Yοu саn definіtely see your skills іn the article you wгite.

    Thе world hopeѕ for mοгe pasѕiоnate writеrs
    such as you who are not afгaid to mention how they bеlieve.
    All the time follow your heart.

    Feel free to surf to my homeρage Full Survey

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...