Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 18 במרץ 2012

Let the spring begin!

כ"כ כיף לכתוב כותרת כזו.
סוף כל סוף מרגישים מעברי עונות במדינה.
אחרי חורף גשום במיוחד, שעד ל17.3 לא הסתיים, נוצרה אצלי ציפיה לתקופה חמימה ושמשית יותר (כן אני יודעת שאחרי כמה ימים בלחות המטורפת והחום ההיסטרי אני ארצה לחזור לחורף).
אך קיימת כמיהה לאביב, שבערב עוד קריר והימים חמימים.

כמובן שהמעבר לעור חשוף יותר, ושעות אור מרובות גורם לצבעוניות להרים ראש ולראות מה קורה.
את התחלת הצבעוניות בחרתי להראות ב2 שפתונים בגוונים שאני מאוד אוהבת, ולדעתי מתאימים לתקופה הזו.

Mac- Costa Chic הוא שפתון שהיה לי בעבר.
אני חושבת שעברתי את האמצע איתו, עד שיום אחד הוא אבד לי.
תארו לכם את העצב שחשתי...


לא נראה לי הגיוני לוותר על צבע כזה, ואני באמת אוהבת אותו מאוד.
מדובר על גוון ורדרד- כתמתם קל למריחה עם צבע יחסית אטום, שנותן לשפתיים מראה צעיר ורענן.
כל אחת אוהבת למרוח שפתון בצורה אחרת (עם מברשת, טפיחות או משיכה) ובמקרה שלו משיכה עושה את העבודה בצורה מעולה.


בסופו של דבר, מתקבל גימור מאט על השפה, ולכן הוא יחסית עמיד.
כאשר לא אוכלים הוא מחזיק 4-5 שעות.
כאשר אוכלים או שותים בדרך, יש ירידה של הצבע אבל עדיין נשאר מעט ממנו על השפתיים.
89 ש"ח בסניפי מאק.



אחרי שסיימנו גם שפתון מאטי אחד, נעבור לגימור יותר שמרי.
שפתון L'absolu rouge-152  של לנקום הוא שפתון לבנות שאוהבות נוכחות.
קשה להתעלם ממנו כאשר הוא על השפתיים.
כפי שתראו בתמונות, קשה לתפוס אותו בעדשה- אבל מתקבל גוון אטום ומעט כתמתם וזהר.



קל לראות את התת גוון הכתמתם שלו, אבל הוא הרבה יותר אטום ממה שנראה בתמונה.
השפתון הזה יותר לח מהשפתון של מאק, ולכן הוא פחות עמיד (אבל תמיד נחמד להוציא את האריזה הזו מהתיק לא?)

השפתונים האלה הולכים לככב אצלי בתקופה הקרובה, ואני בטוחה שהם ישמחו לצאת לסיבוב בשמש החמימה.
השפתון של לנקום מתומחר ב178 ש"ח (אני רכשתי במבצע במשביר בחצי מחיר).

ובכן, האם אתן מוציאות את הגוונים הצבעוניים החוצה ומאווררות אותן לקראת האביב הקרב ובא?


19 תגובות:

  1. וואו, אצלך כבר שיא הקיץ :)
    שני השפתונים שבחרת מאוד בולטים ובוהקים, מהאהובים עלי בכל מותג.
    תתחדשי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בשאיפה שהוא יגיע, אבל בנתיים קופאת מקור!
      בהחלט בוהקים (לא כמו הויוה לה ניקי) אבל אני מתקדמת:)
      תודה!

      מחק
  2. תתחדשי על העיצוב!
    Costa Chic מהמם בעיני, רק שעלי הוא נראה בולט מידי כי אני די חיוורת כרגע. אולי בקיץ אעשה עוד ניסיון איתו.
    עדיין לא ניסיתי את השפתונים של לנקום, אבל המרקם שלו נשמע כמו משהו שהייתי מתחברת אליו.
    עדיין קשה לי עם איפור ולקים אביביים ועוד לא שבעתי מהלוק החורפי. אני מאמינה שזה הולך להשתנות בזמן הקרוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. מנסה קצת לחדש, שיעמם לי בעין.
      כרגע אני לא כהה (אפילו די בהירה) והוא לא רע, אני מניחה שזה קשור גם לשיער הכהה.
      אבל אני מאמינה שהוא מאוד יתאים לך בקיץ. הוא ממש הסגנון שלך:)
      מחכה להתרשמות הראשונה שלך מלנקום:)
      תאמיני לי שגם אני עדיין לא שבעתי מהחורפיים, אני משלבת!

      מחק
  3. איזה יופי עומד לעבור אצלי בדיקה!

    השבמחק
  4. השפתון של מאק נראה מעניין, לקיץ יכול להיות מעולה לי ויש לי באק 2מאק לעשות....(-:

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא היה הימור, ונראה לי שמוצלח.
      באק טו מאק זו הדרך המעולה לנסות גוונים מיוחדים וחדשים.
      מחכה להתרשמות:)

      מחק
  5. תתחדשי על העיצוב הקייצי אף הוא.

    אני עדיין מהססת, מחכה בכיליון עיניים להסתער על הצבעים החזקים, גם בבגדים.

    גוונים נפלאים, מן הבתם הולמים אותך מאוד. אין ספק שיש + בחידוש השפתון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. צריך קשת שינויים מדי פעם:)
      אני מנסה לשלב, רוצה כ"כ קיץ.
      שמחה שאהבת, ולחדש שפתון זה תמיד נשי וכייפי!

      מחק
  6. אוהבת את קוסטה שיק בקיץ. גם זה של לנקום נראה מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט הגוון לקיץ!
      הלנקום מהמם, במיוחד על השפתיים.

      מחק
  7. בהחלט צבעים קיציים, דילגת ישר על אביב ועברת לקיץ ;-)
    אני לאט לאט מתחילה להחזיר לשימוש את האיפור הבהיר יותר שלי, כיף לחזור לצבעים ומרקמים שקצת שכחתי מהם!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה כנראה התת מודע שלי שמכיר את המחסור בויטמין די!
      זה שילוב של החום שמגיע והסדר לקראת פסח, המוצרים הללו מקבלים מקום בשורה הראשונה.
      עכשיו אני מחכה לראות את המוצרים שלך!

      מחק
  8. בדיוק הצבעים האהובים עליי בקייץ

    השבמחק
  9. לא ביקרתי כאן כבר הרבה זמן, אז אני מבינה מהתגובות כאן שלא רק לי העיצוב הזה חדש, נכון? תתחדשי :-)))

    אצלי בגזרת השפתונים אין הרבה שינוי בין העונות, בדר"כ תמצאי אותי עם הגוונים היחסית ניטרליים וטבעיים (מעדיפה את הדגש בעיניים, מרגיש לי יותר "אני") אבל יש כמה גלוסים אדמדמים ששמורים אצלי לקיץ ולתחושה הקלילה יותר, עשית לי חשק :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שאת פה! ברוכה השבה!
      עד לשני שובבים אלו, אני הייתי בדיוק כמוך.
      באמת ביום יום את תראי אותי רק עם הטבעיים והנטרליים, אבל לפעמים בא "להתפרע".
      מה שכן בקיץ לפעמים כיף לשים דגש רק על השפתיים:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...