Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 21 במרץ 2012

בובי בראון בעליה לארץ הקודש.

ובכן, אם מישהי הצליחה לפספס- נפתחה בארץ החנות הראשונה בקניון רמת אביב של רשת האיפור האמריקאית בובי בראון.
החברה נקראת על שם מאפרת מצליחה, שהתפרסה בתחילת שנות התשעים.
המאפרת הנ"ל פיתחה כמה מוצרים (כגון הקונסילר והשימר) שהפכו למוצרי הדגל של החברה.
חיפוש קטן בגוגל יביא אותכם ללא מעט מסקנות ולידע רחב בנושא.

במידה ואתן מתעצלות- מרינה סקרה כמה מוצרים שכדאי שתכירו.
היום החלטתי להזיז את עצמי לכיוון החנות בשעת צהריים חמימה.
ומה גיליתי?
ובכן החנות איננה גדולה במיוחד, אבל היא מאוד נעימה ומזמינה פנימה.
יחסית היו בפנים לא מעט נשים, והמאפרות בחנות ניסו (בנחמדות) לענות ולעזור לכולן.
 מה תוכלו למצוא בחנות?


לפי מה שאני ראיתי,
בחנות יש מגוון של סמקים שקרץ לי מאוד.
אני רוצה את הסומק קרם, אך הוא עדיין לא הגיע לארץ- לכן אני אמתין בסבלנות (שורה שניה ושלישית).
מעבר לכך- תוכלו למצוא בחנות סומק ורוד שימרי שדומה מאוד לאורגזם של נארס (מישהי אמרה דיופ).
מוצר נוסף שנראה לי מעולה, ופחות מוכר- הוא הברונזר של החברה (העגולים השמאליים).
יש להם מגוון רחב של צבעים, שלפי מה שנראה לי יחמיאו לכל גוון עור (אני חושבת שפעם הבאה לא אוכל לסרב לו).
הסומק המרובע עולה בערך 100, והברונזר באיזור ה180 (אל תתפסו אותי במילה, לא כתבתי לי את המחירים ואני מסתמכת על הזיכרון).

אחרי שעברנו את הלחיים נגיע לאיזה השפתיים.
יש מגוון רחב יחסית של שפתונים וליפגלוסים (אצל טמפטליה  יש סווטצ'ים וביקורות על לא מעט), ואני סיקרתי שפתון שלהם שאני מאוד מאוד אוהבת.

 השפתונים עולים 115, והליפגלוסים נדמה לי באיזור 100.

לאחר מכן נמשיך בחנות לאיזור הפודרות, קונסילרים וכו'.
כאן לא התעמקתי יותר מדי, יש כאן מגוון רחב של מוצרים העונים לכל צורך, כאשר מהצד יש עמדה נוספת של הקונסילר האגדי.


 והגענו לצלליות:
תוכלו למצוא כאן צלליות אבן (השורות התחתונות) ומעליהן את הג'ל ליינר וצללית הקרם (120 ש"ח)
וכאן מצאתי את הדברים שאני אוהבת- מצאתי צללית קרם בצבע משגע!


אני כנראה אחזור לקנות את הדברים שאהבתי, אבל הפעם יצאתי בלי כלום.
אתן שואלות מדוע?
כנראה מהסיבה שמיהרתי לשיעור+ הצפיפות שהייתה בחנות.
נקודת חן (ביוטי מארק) סיקרה את החנות היום בצורה עניינית ואני ממליצה לכן לקרוא אותה.
מעבר לכך, החנות מציעה לכן לבחור בין אחת מהאופציות הבאות:


עד כאן להיום,
ליל מנוחה!

10 תגובות:

  1. אחל'ה סקירה! תודה רבה!

    השבמחק
  2. קודם כל תודה (-:
    איזה סומק מצא חן בעינייך?
    גם אני אהבתי אחד במיוחד, מאוד טבעי, ברח לי השם שלו.../-:
    כבר ביקשתי מהמוכרת שתביא לי אותו ואז היא אמרה שאין עדיין.
    הצלליות קרם אכן משגעות ויש שם גם אחלה צבעי מאט שבדרך כלל זו נק' החולשה של חלק מהחברות.

    השבמחק
    תשובות
    1. הסומק קרם בגוון פטל-אדמדם וגם אני לא זוכרת מה השם!
      לקחתי את הטלפון של החנות, נראה מתי הוא יגיע.
      אני התלהבתי מגוון אפרפר מנצנץ אבל כולן מהממות.
      ממש חנות ממתקים...

      מחק
  3. סקירה מעולה!
    את יודעת כמה עולות צלליות הקרם? (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      הצלליות עולות 120 לאחת, ויש כמה מעלפות!

      מחק
  4. תודה על הסקירה !
    בהחלט אקפוץ לביקור..

    השבמחק
    תשובות
    1. אין על מה:)
      אשמח לשמוע מה לקחת הביתה!

      מחק
  5. החנות נראית יפיפה, שווה קפיצה אפילו רק בשביל החוויה.
    המחירים קצת מבאסים...
    מכל המוצרים שלהם אני הכי סקרנית לנסות עוד ג'ל ליינר או צללית קרם בצבע מיוחד כלשהו. גם הסמקים והצלליות מפתים.
    מזל שרמת אביב לא כל כך נגישה לי בינתיים :)

    השבמחק
  6. היי את יודעת מה המחיר של הקורקטור/קונסליר?
    תודה(:

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...