Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 4 במרץ 2012

נצנוצים לשבוע חדש עם Too Faced

הסופ"ש האחרון הסתמן אצלי בצבירת כוחות ובריחה מהקור העז שבחוץ.
אחרי חודש של חרישה אינטנסיבית, זכיתי בסופ"ש אחד ויחיד נטול דאגות.
מכיוון שכ"כ חיכיתי לו, הוא עבר מהר כ"כ.

אני חוזרת להתעדכן בכל מה שקשור בעולם האיפור והטיפוח (וקריאה בבלוגי הטיפוח סביבי)
אבל אני מרגישה שלא בא לי בנתיים לקנות כלום
וזה מוזר...כי יש לי מעט זמן לחפש מוצרים וללכת להסתובב בקניון- אבל שום דבר לא ממש מושך אותי.
 (היו לכן תקופות כאלו?)

שני המוצרים הבאים הם מוצרים שיש אצלי כבר כמה זמן.
צללית שאני מאוד אוהבת להשתמש בה היא Galaxy Glam eyeshadow- Super nova.
את הצללית קניתי באחד מהמבצעים שהיו בסטרוברי- במחיר נמוך של יחסית 36 ש"ח.

ומה קיבלתי?
קיבלתי צללית המשלבת בתוכה צללית חומה שוקולדית יחד עם פסים של ורוד.
כיאה לסדרה המתייחסת לגלסקיות והחלל, הסתכלות על הצללית גורמת לחשוב על גלקסיה רחוקה מפה...
הצבע המתקבל הוא חום מעט שימרי, שמתאים לכל אחת.
הצללית נמרחת בקלות וקל לטשטש אותה.

הבעיה העיקרית איתה היא האריזה- מדובר על קופסאת הברגה, מה שמקשה על גישה מהירה לצללית שממהרים בבוקר.
סה"כ מוצר טוב, ועמידות מרשימה.

את המוצר הבא רכשתי במטרה להפוך את העור הלבן שלי לקורן ובוהק כמו של ג'ניפר לופז (טוב נו בערך..)
מדובר על פודרה העונה לשם Candlelight.
לפי ההבטחות של המוצר- הוא אמור להקנות לי מראה זוהר וחינני במריחת קלה של הפודרה.
על האריזה כתוב כי המוצר מכיל חתיכות של זהב אמיתי.
בתכל'ס- כן הוא טוב להארות, אבל התוצאה המתקבלת היא הארה קלה מאוד.
במוצר עצמו יש מעט גליטרים קטנים מאוד בגוון זהב, מה שמתקבל על העור בצורה מאוד עדינה.
האריזה מורכבת משילוב של פלסטיק על מתכת, היא קלה לאריזה ולפתיחה.
כמו כן המותר מגיע עם ספוגית ורדרדה, אני משתמשת עם מברשת פודרה.

אני אוהבת את המוצר הזה, ובשילוב עם פודרה אני מקבלת מראה זוהר אבל לא יותר מדי.
כמו שאתן רואות, היא ממש בצבע שלי ובתמונה הזו הייתי צריכה לשים הרבה מאוד חומר בשביל שיראו משהו...
את הפודרה קניתי באייבי בעלות של בערך 70 ש"ח (ולצערי אי אפשר להשיג אותה בארץ).
אני ממליצה עליה למי שאוהבת מראה זוהר, אבל לא יותר מדי (ממש עדין).

21 תגובות:

  1. את עושה לי חשק , אבל לא מזמן קניתי MSF :(

    השבמחק
  2. מה-Candlelight  דווקא היו לי ציפיות גבוהות משום מה... חסכת לי! :)

    השבמחק
  3. תתחדשי! אני ראיתי את הצלליות האלה מזמן וזממתי על הירוקה שהיתה להם. אבל מאז כבר הגעתי לארה"ב והחלטתי ללכת על צללית שלהם שחיפשתי הרבה זמן ובזה סגרתי את הסיפור. המוצר להארה נראה מקסים , אני אוהבת כאלה שלא בולטים מדי או מוגזמים מדי ונראה לי שהוא עונה על הדרישה. כיף שחזרת :)

    השבמחק
  4. הצללית מזכירה לי "מאפינס" פשוט לאכול אותה. יש לי מעט מוצרים שלהם אבל אין ספק שיהיו עוד.
    נראה לי שמזג האויר משפיעה על חדוות הקנייה בחוץ אבל תמיד יש את אפשרות הרשת. בתוך הבית החמים והנעים

    אריזת העטיפה של הפודרה מרשימה והאריזה עצמה קצת מאכזבת אבל המחיר והשימושיות מפצים על כך מן הסתם

    תתחדשי 

    השבמחק
  5. גם לי יש את סופרנובה! קניתי אותה מזמן ממש, כשהיה סייל על כל סדרת הגלקסיות בסטרוברי (בטח אותו מבצע). יש לה צבע יפה, אבל אני לא נוטה להשתמש בה יותר מדי. עד עכשיו חשבתי שהיא כהה מדי, אבל לאחרונה אני מתאפרת יותר ויותר עם צלליות ואולי צפוי שינוי ביחס אליה :) מה שכן, היא לא סופר איכותית - פעם במהלך סשן איפור סוער במיוחד הפלתי אותה בטעות והיא נשברה באופן מבאס מאוד.

    השבמחק
  6. אני זוכרת שקנית אותו, אני רוצה לנסות אותו גם (זה הרי אף פעם לא נגמר)
    אולי חודש הבא?:)

    השבמחק
  7. היא לא רעה,
    אבל היא ממש עדינה- ואם זה לא היעד אז לא.
    שמחה לסייע:)

    השבמחק
  8. איזו צללית רכשת בסוף?
    טוב בארה"ב כנראה שהייתי חוזרת עם הרבה, אפילו יותר מדי...
    אם את בסדנון העדין, אז כן הוא בדיוק עונה על הדרישה.
    תודה רבה! כיף לחזור, והגעגעתי!

    השבמחק
  9. חחחח אפרת צודקת, יש בה משהו שמעורר את התאבון!
    הקטע הוא שבבית אני הרבה יותר שקולה, כי הכל כאן לידי ואני יכולה לומר לעצמי- תמתיני מעט הדולר ירד/יהיה מבצע וכו'.

    שכתבתי על האריזה חשבתי עלייך- נהיית אצלי המומחית לקופסאות:P

    השבמחק
  10. אז כנראה שקנינו באותה התקופה:)
    אולי באמת היא תהפוך להיות האהובה עלייך, אבל בהחלט באסה עם זה שהיא נשברה.
    אי אפשר להעביר אותה למשהו אחר? או לדפט?

    השבמחק
  11. תתחדשי!
    אני מסתכלת על הצלליות האלו כבר די הרבה זמן ולא מצליחה להחליט אם בא לי עליהן, למרות שהמחיר ממש מפתה. הצללית שבחרת מהממת, מזכירה לי את RARE FIND המינרלית של מאק שיש לי. גם לא מצאתי סווטצ'ים נורמליים של הסדרה הזאת.
    הפודרה מסקרנת מאוד, במיוחד אם את אומרת שהיא עדינה מאוד. באסה שקשה להשיג את המוצרים של TOO FACED.

    השבמחק
  12. את משתמשת בפודרה רק לאיזורים שאת רוצה להאיר או ממש על כל הפנים?
    היא נשמעת מעניינת..
    את הצללית גם אהבתי, אבל הגעתי למסקנה שאני נגמלת מצלליות כי יש לי יחסית הרבה ולרוב אני מתעצלת להשתמש בהן..

    השבמחק
  13. הצללית חביבה [בעיקר התלהבתי מהאריזה שלה ;) ]

    לגבי הפודרה- בדיוק חשבתי היום על זה שאני צריכה איזשהו מוצר להארה בשביל לתת קצת רעננות לפנים שלי. אני לא רוצה משהו מוגזם, אולי הפודרה המגניבה הזו תהיה טובה בשבילי

    השבמחק
  14. האריזה מקסימה, אבל יחסית לא נוחה (לכן הרבה פעמים אני מדלגת עליה בבוקר או שלא סוגרת אותה טוב)

    אני לא אוהבת הארות מסיביות כך שמבחינתי זה ממש טוב,
    מקווה שאם תרכשי אותה תאהבי:)

    השבמחק
  15. לרוב אני משתמשת רק באיזורים שאני רוצה להאיר, כי אני לא אוהבת על כל הפנים- וזה מעולה מבחינתי (אני משחקת איתה לבין פודרת מאט).
    מכירה את התחושה על הצלליות, לעולם לא אסיים את כולן
    אבל כ"כ קשה לעבור הלאה שאני רואה אחת שאני אוהבת=\ זה חזק ממני!

    השבמחק
  16. זה קורה לא מעט אם קניות ברשת שאני מוצאת את עצמי מתלבטת ובמוחי המחשבה "אני באמת צריכה את זה/אין לי משהו כזה"
    היא באמת מזכירה את ה"רייר פיינד" (סלחי לי על העצלנות) ומכיוון שאין לי אותה, אז זה בסדר:P
    הפודרה לדעתי ממש תחמיא לך:)
    איכשהו הצלחתי לגנוב אותה באייבי בבידינג...
    תודה:)

    השבמחק
  17. מקווה שלא רק בקופסאות אני מעניינת :)

    השבמחק
  18. היית ממליצה להשתמש בפודרה הזאת על המייקאפ טיינטמירקל 010? זה יותר בהיר או יותר כהה? והפודרה הזו באמת שומרת על האיפור לאורך הרבה זמן?

    השבמחק
  19. גם אני משתמשת בטיינט מירקל גוון 010
    והפודרה הזו מבחינת הגוון נראית שקופה לגמרי.
    אמממ לא ניסיתי אותה לאורך יום שלם, אבל במהלך מסיבה היא החזיקה טוב.

    השבמחק
  20. טוב לדעת. תודה!

    השבמחק
  21. הגעתי לכאן כמו חיילת טובה המקשיבה למפקדת ולא סתם. את אדירה, בחיים לא חשבתי על קנדלייט משום מה, חייבת לבדוק אותו בקרוב. תודה על ההמלצה ♥

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...