Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 2 באפריל 2017

חברה בפוקוס: אסתי לאודר

סביר להניח שכל אחת מכן מכירה את חברת אסתי לאודר.
החברה הותיקה שמזוהה יותר מהכל עם השפכטול של דאבל וור, היא בעצם תאגיד שמכיל בתוכו לא מעט חברות איפור מוכרות (מישהי צעקה בקהל מאק, בובי בראון, קליניק, ג׳ו מלון וכו׳?).
אסתי לאודר, המייסדת, נולדה בניו יורק כבת למהגרים יהודים שהגיעו מהונגריה. בשנת 1946 הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה (שנקראה על שמה) והפכה לאחת מחלוצות הדרך בעולם הקוסמטיקה.
במרוצת השנים, החברה תפסה מקום של כבוד בעולם הקוסמטיקה, אך לדעתי, בשנים האחרונות משהו בה הפך לפחות טרנדי והיא הפכה לחברה ״מבוגרת״ ביחס לשאר המותגים בשוק.
נראה כי בזמן האחרון החברה מנסה לשנות כיוון ולמשוך גם את הקהל הצעיר יותר. מעבר למוצרים חדשים ומסקרנים, החברה החלה לשווק את מוצריה אונליין, ובדומה לאתר אסתי לאודר האמריקאי, לאחרונה השיקה אתר ישראלי למהדרין ופתחה חנות קונספט ראשונה בארץ.
לפני שאגע באתר ובחנות, אתן מוזמנות להכנס איתי לפוסט שכולו אסתי לאודר, בו תפגשו כמה מוצרים שאני אוהבת במיוחד...


הבושם Modern Muse הוא אחד מהניחוחות האהובים על נשים רבות. השילוב בין היוקרתיות של האריזה, לניחוח הנקי והרענן הפך את המוזה המודרנית לרב מכר שנשים רובות מאמצות אל ליבן.
כמו כל בושם מוצלח, גם באסתי לאודר החליטו לרכוב על הצלחת הבושם ולאחרונה השיקו את Modern Muse Nuit, אח בוגר ועמוק למוזה הקלילה.


הבושם עוטף בניחוח עשיר ומסקרן, שמשתלב נהדר בבילוי ערב עם פרטנר כיפי וכוס יין אדום. הניחוח הפרחוני - עצי - אוריינטלי מציג שילוב שכולו השראה ומשלב ניגודיות מסקרנת של פרחים עם אקורד עצי ממכר.

.

תווים עליוניים: הדרים ובורגון דה קסיס.
תווי אמצע: יסמין, קמומיל כחול ואלגום.
תווי בסיס: סנדלווד, פצ׳ולי, אמבר, מאסק, טונקה ווניל ממדגסקר.


בעת ההתזה מתגלים תווי הבורגון הדומיננטי ומרגישים את נגיעת המרירות שלו. בהמשך מתגלים התווים העדינים של הוניל והיסמין. בחלוף מספר שעות נוכחות האמבר והפצ׳ולי שבבושם מורגשת, ואלו מלווים את ״לובשת״ הבושם עד למקלחת.
אם אתן מחפשות בושם עמוק ומסתורי, Modern Muse Nuit בהחלט יעשה את העבודה.
מחירו עומד על 249 שקלים בעבור 50 מ״ל ו - 349 שקלים בעבור 100 מ״ל.

Revitalizing Supreme Plus Global Anti - Ageing Cell Power Creme מבטיח ״לשחרר את  הפוטנציאל בעור ולהעניק לו מראה זוהר וחיוני״.
הקרם מבוסס על טכנולוגיה RevitaKey שפותחה באסתי לאודר ומכיל תמצית מורינגה להעצמת יכולת העור לייצר קולגן ואלסטין.


מדובר על קרם לבנבן וקריר במרקם נעים שמזכיר משי רך. הקרם נספג לעור במהירות ומספק לו תחושת קרירות מיידית. בשימוש ארוך טווח הקרם מצליח להחזיר לחות לעור יבש במיוחד ולכן מפחית את הקמטים למראית עין (עור יבש נראה מקומט יותר מעור מלוחח). הוא מהווה בסיס ראוי למייקאפים (גם לכבדים שבחבורה, כדוגמאת דאבל וור) אך אינו מעלים קמטים קיימים או מונע היווצרות של חדשים.
לפי החברה הקרם מתאים לכל סוגי העור, אך לדעתי (ולדעת הנסיינית שנסתה עבורי את הקרם), הוא אידאלי לעור יבש עד רגיל.


אם אתן בעלות עור בוגר, מחפשות קרם יומיומי שיצליח להתמודד עם יובש קל עד בינוני, ומוכנות להשקיע סכום נכבד, קרם זה יהיה נהדר עבורכן.
ניתן להשיגו בשני גדלים: 30 מ״ל (במחיר של 300 שקלים) ו - 50 מ״ל (במחיר של 455 שקלים).

Estee Lauder Clear Difference הוא סרום שהכרתי הודות לאריזת מיני שקיבלתי באחת ההשקות. את אריזת המיני גמעתי במהרה, וכשראיתי שהסרום מסתדר עם עור פניי הבעייתי (אקנה), צעדתי לפארם ודרשתי אריזה נוספת (טוב, לא בדיוק... מצאתי אותו במחיר טוב בסטרוברי.נט).


מדובר על סרום ייעודי לטיפול בעור בוגר בעל פגמים, המבטיח לנו לפעול במהירות ולהותיר את העור חלק יותר, בהיר ורענן.
אני מניחה את הסרום מדי בוקר על פנים נקיות, ונותנת לו להספג לעור לפני שאני ממשיכה עם שגרת טיפוח - איפור הבוקר שלי.
הריח שלו מעט מוזר וקשה להגדרה, הוא לא מריח כמקולקל או כחריף, וקשה לי לאפיין אותו בדיוק, אבל משהו בו מוזר לאפי. למזלי, הריח נעלם מספר שניות לאחר ההנחה, כך שאני יכולה לחיות עם חסרון זה.
הסרום מצליח ללחח בצורה טובה את עורי היבש (הודות לאינספור ניסויים בטיפול באקנה), אינו מעודד הופעת פצעונים חדשים ונראה שהוא מסייע בטיפול בפצעונים קיימים.
שימו לב, המוצר מכיל חומצה סלצילית ולכן אם אתן משתמשות בו (האמת, הקפידו לעשות זאת בלי קשר) השתמשו גם במקדם הגנה לפנים באופן יומיומי.
430 שקלים בעבור 50 מ״ל.

אם Clear Difference הוא הספתח של היום, Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex 2 הוא הסרום שסוגר אותו. מדובר על סרום עשיר שנשים רבות מכורות אליו והוא נחשב לאחד מרבי המכר של החברה.


הסרום נח לו באריזה חומה, ובכדי להוציא את החומר יש להשתמש בפיפטה שמצורפת למוצר.
עיון קטן בהבטחות החברה מלמד אותנו כי המוצר ״חושף עור צעיר, רך, זוהר ובריא יותר״. כמו כן, מבטיחים לנו כי אם נשתמש במוצר ערב ערב, נתעורר לעור יפה יותר כל יום.


אינני יכולה לומר כי כל בוקר אני מתעוררת לעור יפה יותר, אבל אני כן מבחינה בשינוי במרקם העור הודות לשימוש במוצר. כפי שציינתי מעלה, אני סובלת מאקנה וכתוצאה מכך טקסטורת עורי אינה חלקה.
כשאני משתמשת בסרום בצורה עקבית, העור בבוקר נראה טיפה יותר טוב. היובש שאופייני לתכשירי טיפול באקנה (שכרגע אני ממגרת אותם) נעלם וכמות הפצעונים החדשים פחתה. כמו כן, לאחרונה הופיעו על עורי מעין פצעונים קטנים ותת עוריים על הלחי... מאז שחזרתי לסרום התופעה פחתה משמעותית.

הסרום מתאים לכל סוגי העור, נטול שומן ואינו מכיל בושם.
קחו בחשבון שכל עור פנים מגיב אחרת למוצרים כאלו או אחרים, אבל נראה שהעור שלי מאוד מחבב אותו.
מה שכן, המחיר שמוצמד לו די גבוה, כך שאם בכל זאת אתן רוצות להתחדש בו, עקבו אחר מבצעי הרשתות השונות בארץ ובעולם.
באתר אסתי לאודר הוא נמכר במחיר של 430 שקלים בעבור 50 מ״ל ו - 320 שקלים בעבור 30 מ״ל.

אם יש מוצרים שלטעמי לא מקבלים מספיק חשיפה, הם מוצרי הגבות של החברה.
החיפוש אחר מוצרי הגבות המושלמים הפך למשימה מאתגרת ממש כמו מציאת הקונסילר הנכון. השילוב בין נוסחא טובה, גוון מדויק, עמידות ונוחות הנחה הופכות את רובנו לסאקריות של עפרונות/ מסקרות/ ג׳לים לגבות, וכשיוצאת בשורה חדשה (וצפה על גבי עמודי הפייסבוק), אנחנו רצות לרכוש אותה.
תוך כדי ריצה לדבר החם הבא בתחום הגבות, רבות מאיתנו מדלגות על הסטנד של החברה הותיקה, וכנראה מפספסות מוצרים שיכולים להתאים לנו.


עפרון הגבות Brow Now בגוון Blonde משלב בין פורמולה נוחה לעמידות גבוהה. החסרון היחיד שלו לטעמי הוא הקצה שלו, שיחסית עבה לעפרונות אחרים שאנחנו אוהבות (סטייל אנסטסיה בוורלי הילס).
בצידו האחד תמצאו את העפרון עצמו, ובצידו השני מברשת לסירוק הגבות.


אך אם אתן בעלות גבות יחסית עבות, או בעלות ידיים סופר יציבות, הוא יצליח למלא את גבותכן בצורה טובה וישאר במקומו לאורך היום.


בכדי להשלים את פעולת העיפרון אני משתמשת גם במסקרה לגבות בגוון Light Brunette מבית אסתי לאודר (האמת שאני משתמשת הרבה במסקרה גם מבלי להשתמש בעפרון. זה בגלל שאני עצלנית ואין לי כוח בבוקר להתחיל לשרטט דברים).
המסקרה בעלת גוון עדין שמתאים לברונטיות. היא איננה יוצרת גושים כהים במרכז הגבה, אינה מדביקה את שיערות הגבה ומעניקה סידור מחמיא לשיערות הסוררות.
בדומה לעפרון, גם המסקרה עמידה ונשארת במקומה לאורך היום. את שני המוצרים (גם העפרון וגם המסקרה) בדקתי בתנאים קשים של אימון אירובי סופר מיוזע, והם שרדו אותו בגבורה.


מחירם של המוצרים מעט יקר, אבל לדעתי הם שווים את ההשקעה. מחירו של ג׳ל הגבות עומד על 95 שקלים ואילו בעבור העפרון תשלמו 95 שקלים גם כן.

אפרופו מוצרי איפור מוצלחים, אני לא יכולה להתקדם בפוסט מבלי לציין את סדרת שפתוני Color Envy.  
את הגוון Innocent כבר סקרתי בבלוג, אבל זה היה לפני שרכשתי מצלמה מקצועית, ובכדי לא לפגוע בכבודו של השפתון, החלטתי להעניק לו כמה תמונות פוטוגניות וסווטצ׳ מדוייק יותר.


אני לא יודעת מה אתכן, אבל לאחרונה אני ממש סובלת מיובש מעיק בשפתיים. אני מטפלת בו באופן יומיומי, אבל עד שהוא לא יעלם באופן סופי, אני מעדיפה להמנע משפתוני מאט ושפתונים נוזליים שמתקבעים על השפתיים.... וכך מצאתי את עצמי חוזרת ל - Innocent אחרי שהוא המתין לי במגירה זמן מה.


השפתון רך מאוד, מלא בלחות ומעניק לשפתיים ברק מחמיא. בעל פורמולה רכה המאפשרת מריחה קלילה, ועמידות נמוכה (בכל זאת, שפתון לחותי).
Innocent הוא גוון אפרסקי עדין שמחמיא לבהירות עור. אטימותו על השפתיים בינונית, ולכן הגוון הסופי שלו נקבע בהתאם לגוון הטבעי של השפתיים.


אם אתן מחפשות שפתון עשיר באריזה יוקרתית, שווה לבדוק את Pure Color Envy בביקורכן הבא בפארם, או באתר אסתי לאודר, שם מחירו עומד על 135 שקלים.

אחרי שמאק וקליניק זכו לאתרים משלהם, הגיע הזמן שגם מותג אסתי לאודר ימכר אונליין בישראל. לפני כחודש עלה האתר לאוויר, תוך כדי השקת קולקצייה ״ויקטוריה בקאהם״ הנמכרת בבלעדיות באתר.
האתר מעוצב בצורה נוחה, ומאפשר לנו לחטט בשלל מוצרי אסתי לאודר מבלי להטריח את עצמו לצאת מהבית.
המשלוח מגיע תוך שלושה ימים באריזה כחולה ועליה כתוב בזהב Estee Lauder.



באתר תוכלו למצוא את שלל קטוגריות המוצרים שמציעה החברה: איפור, טיפוח, בישום, סטים ומארזים ועוד. כמובן שבכל קטגוריה תמצאו את המוצר אותו אתן מחפשות (למשל, אם אתן חושקות בשפתון חדש, תמצאו אותו תחת הקטוגריה ״איפור״ -> ״שפתיים״ -> ״שפתון״).


בשיטוטי באתר החלטתי לדגום שני מוצרים חדשים. הראשון הוא המייקאפ המוכר Double Wear, שעבר סוג של מתיחת פנים ונמכר בגרסאת ה - Cousion כפי שמגדירים אותה באסתי לאודר.

Double Wear Nude Cushion Stick Radient Makeup שונה משאר ה״קושנים״ שיש היום בשוק, שכן שאר הקושנים דחוסים בפאן ומגיעים באריזה שטוחה ובתוכה כרית הנחה, ואילו ״הכרית״ של אסתי מגיעה בטיובה עגולהה ומסתובבת, אשר בראשה ספוגית עם חור קטן. דרך החור יוצא הבסיס, ואתן אמורות להטמיע אותו לפניכן באמצעות הכרית.


על אף הגימיק שבעניין (האריזה הופכת את הבסיס לאידאלי לנסיעות), אני מוצאת שהספוג פחות משמש אותי. אני מעדיפה להשתמש בספוגית הנחה או מברשת ולנקותן בתום השימוש, מאשר להשתמש בכרית קשה לניקוי (ממניעי היגיינה כמובן).

המייקפ נוזלי בעל כיסוי נמוך עד בינוני, שזה די מפתיע נוכח העובדה שהדאבל וור המקורי יצליח לכסות גם את מכתש רמון.
אני מוצאת שהכיסוי (נכון לעכשיו) אינו מספק אותי, שכן הוא לא מצליח להסתיר את שאריות האקנה שעל פניי.
לעומת זאת, בנות האוהבות כיסוי נמוך כנראה יחבבו את המוצר.
ד״א, ניחוח הדאבל וור המוכר מגיע גם עם מוצר זה...


אינני יכולה להתעלם מאריזת המוצר היוקרתית, שמשלבת בין גוון הבסיס לבין זהב. אני בחרתי בגוון הבהיר ביותר, 1N2 והוא מתמזג בצורה טובה עם הגוון הטבעי שלי בשלהי החורף.
לצערי, תוכלו להשיגו רק בארבעה גוונים, כאשר הגוון הבהיר ביותר לא יתאים לשלגיות שבחבורה.
אם מתחשק לכן בסיס יוקרתי לכיסוי קליל, שווה לבדוק אותו.
ד״א, הסטיק מתקצר ככל שמתקדמים עם השימוש במוצר, כך שתוכלו לדעת כאשר המוצר בימיו האחרונים...
170 שקלים בעבור 14 מ״ל.

תוך כדי שיטוט באתר לכד את עיני באלם העיניים Genuine Glow.


לפני שנגיע להבטחות הבאלם, בואו נעצור כולנו ונבהה באריזת המוצר... טיובה ורודה ודאוכרומית! כפי שאתן יודעות, אני לגמרי סאקרית של דאוכרומיים והולוגרפיים, וכאשר אני ניצבת מול מוצרים בגימורים הללו, קשה לי לעצור את עצמי.

הבאלם הורדרד יוצא בלחיצה, ומרגיש בצמר גפן קריר על העור.
אני מניחה את הבאלם על העפעפיים התחתונים בבוקר, ונותנת לו להספג לעור במשך כמה דקות.
הוא מהווה בסיס נהדר לקונסילרים, מצליח למנוע את היובש שכמה קונסילרים מביאים עימם ובעיקר מצליח להאריך את משך חיי הקונסילרים לפני שהם גולשים להם לקמטוטי העפעף.
מאז שהתחלתי להשתמש בבאלם המראה הכללי שלי טיפה פחות עייף (ואני מקבלת את ההערות על כך מהסביבה). ניסיתי אותו עם מספר קונסילרים, ונראה שהוא משתלב בצורה טובה עם כולם.


בחברה מבטיחים כי שימוש דו יומי במוצר (כלומר בוקר וערב) אמור להבהיר את הכהויות שמתחת לעיניים, להוריד נפיחויות והחליק טקסטורה בעייתית.

בפועל, לא הבחנתי בהבהרה של האזור, אבל אני כן יכולה לדווח שהבאלם מצליח להפחית את הנפיחות וכפי שציינתי מעלה, מחליק את העור ומעלים את היובש באזור.
מחירו עומד על 220 שקלים.

שימו לב, על כל רכישה תהנו משלל מתנות מבית אסתי לאודר. נכון לעכשיו, בכל רכישה תקבלו תיק ובו ארבעה מוצרים בגודל מיוחד. לפני כחודש, שאני ביצעתי את הרכישה שלי, קיבלתי את שלושת המוצרים הבאים:
  • Advanced Night Repair Synchronised recovery Complex 2
  • Advanced Night Micro Cleansing Balm
  • Revitalizing Supreme Global Anti Ageing Mask Boost

עוד כמה דברים שכדאי לדעת:
  • רכישה ראשונה באתר? השתמשי בקוד 10Off לקבלת 10% הנחה.
  • נכון לעכשיו, המשלוח חינמי (שלושה חודשים ראשונים מרגע עליית האתר לאוויר).
  • בתום שלושת החודשים הראשונים, ברכישות עד 200 שקל, מחיר השילוח יעמוד על 15 שקלים. רכישות מעל 200 שקלים יזכו את הרוכשת בשילוח חינמי.
  • ברכישות מעל 299 שקלים תקבלו תיק המכיל 7 מוצרים בגודל מיוחד (הכנסו לכאן לצפיה בתיק).
סיכום סווטצ׳ים עד כה:


ואם כבר חידושים באסתי לאודר, החנות הראשונה של המותג בארץ נפתחה לפני שבוע בקניון איילון!
החנות מעוצבת בצורה מקסימה ומזמינה, ומאפשרת לנו ליהנות מחווית קניות אישית ומקצועית.

החנות החדשה מציעה אזור התייעצות נוח ואישי. בנוסף, בחנות קיים חדר טיפולים בו אפשר לבחור בין שני טיפולי פנים, האחד באורך 20 דקות והשני באורך 40 דקות (בתאום מראש).


שימו לב - לרגל ההשקה, בשבועיים הראשונים לפתיחת החנות יקבלו הלקוחות במתנה שפתון מסדרת Envy (בשווי 135 שקלים) במתנה על כל רכישה בחנות (עד ה - 4.4.17).
החנות נמצאת בקניון איילון, קומת הקרקע.
טלפון: 9077598 - 03.

וזהו להפעם. אלו היו חדשות אסתי לאודר שרוכזו בפוסט סופר ארוך (תודה על הסבלנות!).
וזה הזמן שלי להתחיל לעבוד על פוסט פסח וסיכום מרץ (שכנראה יגיע באיחור... כרגיל).
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ׳ה.

*גילוי נאות - חלק מהמוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה. ההזמנה מאתר אסתי לאודר הניה;


3 תגובות:

  1. פוסט עמוס גודיז! המייקאפ החדש עם אפליקטור הספוג המוזר נראה מסקרן במיוחד!

    השבמחק
  2. אחלה בחירות יקירתי! חג שמח :-)

    השבמחק
  3. כמה ממתקים שווים! הבאלם החדש נראה מעניין במיוחד! חג שמח ♥

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...