Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 8 באפריל 2017

מילאו כיסי ב... מתנות?

יש בקהל עוד בנות מוזרות כמוני שממש לא אוהבות את פסח?...
פרט לימי החופש המבורכים (שדי קשה לנצל אותם נוכח העובדה שכל ישראל מטיילים), החג הזה מלא חסרונות.
ההכנות לפסח ברוב המשפחות מלוות בלחץ של ניקיון, בישולים ומי יאסוף את סבתא. במידה וצלחתן את הפיכת הבית לחדר ניתוח מפוסטר, אתן כנראה תמצאו את עצמכן יושבות בשולחן עצום עם בני משפחה שהסדר הוא האירוע המרכזי של השנה עבורם. תוסיפו את הקלישאות של כל משפחה (בין אם זה הדוד ובדיחותיו המוזרות לבין הסבתא ששואלת מתי לעזאזל את מתחתנת) והרבה יין ותקבלו ערב ארוך ומסורבל, מלא באוכל מוזר וכוס יין גלמודה שממתינה לבואו של איזה נביא.
לתוך העיסה המבעבעת הזו הוסיפו ילדים באובסיית אפיקומן, דיקטים מקרטון הקרויים מצות ואגדה שבשביל לסיים אותה צריך לצלוח ארבע כוסות יין ו... הבנתן את התמונה הכוללת.

בכדי שנוכל לנער מעלינו את סבל הפסח אותו נושאים בני ישראל לאורך שנים, חברות הצרכנות החליטו לפני מספר שנים להנעים את זמנינו בחג ולגרום לנו לשלוף את כרטיסנו ולגהצם בכדי לשרוד את החותנת והגיפלטע. 
והנה אני כאן, בכדי שגם אתן תדעו על מה שווה לבזבז את תלושי החג שלכן!


באתר ל׳אוקסיטן תוכלו להציץ על מגוון מארזי החג שמציעה לנו החברה הצרפתית. תוכלו למצוא מגוון רחב של אופציות ומוצרים, באריזות צבעוניות וכיפיות.
אם אתן כבר מרחרחות בל׳אוקסיטן, שווה לבחון את סדרת ״ארלזיין״ החדשה של המותג.
הסדרה נרקחה ועוצבה בהשראת הצללית הנשית של אישה מדרום צרפת, זוהרת ומסתורית. אופייה הייחודי של האישה מארל שבדרום צרפת, מתבטא באופן בו היא נושאת את ראשה, בתנועת הבגד שלה ובגזרתה. 
מטרת הסדרה היא לגרום לכל אחת מאיתנו להשאיר אחריה שובל בניחוח ורדים, סיגליות וזעפרן...


על אף שמארז ארלזיין בקופסה עגולה מעוצב בצורה מסקרנת (בכל זאת, לרוב אריזות השי מגיעות בצורת מלבן או ריבוע, והנה בלאוקסיט'ן משתדרגים עם קופסא עגולה), ההבדל בין הגודל של האריזה לתכולה טיפה מאכזב... אולי זו רק אני, אבל ציפיתי שבאריזה בגודל כזה יהיו יותר מוצרים.


המארז מציע לנו שלושה מוצרים: או דה טואלט (7.5 מ״ל), קרם ידיים (30 מ״ל) וליפ גלוס (12 מ״ל).
המוצרים שבסט מתהדרים בניחוח פרחוני ומתובלן שהופך את השימוש בהם למפנק ומספק. אני מוצאת שאני משתמשת המון בבושם ושוקלת לרכוש אותו בגודל מלא.
אם אתן אוהבות ניחוחות נקיים עם טוויס קל, אתן כנראה תאהבו את מוצרי הסדרה הזו. ואם לא, ודאי תמצאו מארז אחר באתר ל'אוקסיטן.
מחירו של סט זה עומד על 139 שקלים.

חובבות איל מקיאג׳ ודאי ישמחו לשמוע כי איל מקיאג׳ ממשיכים עם המסורת ומשיקים מארזי חג מפנקים במגוון צבעים.


הפעם החליטו לשלב במארז שני לקים של המותג (ולטעמי הלקים שלהם מוצלחים, אטומים, בעלי פורמולה נוחה ומברשת מוצלחת), שפתון מסדרת Rave (שמחכה בצד עד שאסקור אותה בבלוג. אני אעשה לכן ספוילר קטן ואדווח שהיא מוצלחת. השפתונים רכים ונעימים ומעניקים גלואו עדין לשפתיים) ואת המסקרה Encore שהיא אחת המסקרות האהובות עליי (מעניקה אורך לריסים וצובעת אותם בשחור היסטרי).


בחברה מציעים שלושה מארזים: מארז אדום (המארז שאתן רואות), מארז סגול ומארז ורוד.
מחירי המארזים לרגל החג (בין התאריכים 26.3 - 20.4):
מארז בודד במחיר של 159 שקלים.
מארז שני ב - 139 שקלים.
מארז שלישי ב - 99 שקלים.


גם חברת אהבה מקפידה להציע לנו מגוון ערכות בהתאם לחגי השנה הלועזיים והיהודיים, ואם אתן כבר בפארם ובא לכן לפנק מישהי במוצרים טובים תוצרת הארץ, ייתכן ותמצאו את מבוקשכן בסטנד החברה.
אהבה מציגה שני מארזי מתנה מפנקים לטיפוח עור הפנים והגוף בכדי להחזיר לעורנו את הלחות שהוא איבד במהלך החורף.

מארז הפנים זכה לשם ״מארז אביב לטיפוח הפנים״ והוא מכיל קרם לחות עשיר ליום לעור רגיל עד יבש (50 מ״ל), מסיכת לחות עשירה (100 מ״ל) וקרם ידיים מינרלי (30 מ״ל). מחיר הערכה עומד על 199 שקלים.



בסט מוצרי הגוף תמצאו קרם ידיים מינרלי (100 מ״ל), קרם רגליים מינרלי (100 מ״ל) ותחליב לחות מינרלי (100 מ״ל), כולם מסדרת Water של אהבה.
הסדרה מבוססת על מים מים המלח, כאשר אלו מכילים מינרלים טבעיים המחזירים לעורנו את החיוניות והרכות שלו.


כפי שציינתי לאחרונה, מוצרי הסדרה נהדרים לתקופת הקיץ לטעמי שכן הם מספקים לעור לחות קלילה, אינם מכבידים ונספגים בקלות. בחורף אני מעדיפה לחויות קצת יותר כבדות, ואילו בקיץ אני רוצה את הלחות שלי עדינה ולא מורגשת. לכן, הסט הזה הגיע בעיתוי נהדר עבורי -  תחילתו של הקיץ.
99 שקלים ברשתות הפארם.


מעבר לעובדה שללין ודומותיה הן ה-חברות שמחפשים מתנה זריזה ומפנקת, לקראת החגים החברות הללו מציעות שלל מארזים ריחניים ומבצעים משתלמים.
מבית מגוון הסטים שבאתר, אליי הגיע מארז ״טיפוח״ לבית בניחוח אגס רענן. הסט מציע דיפיוזר ונר בניחוח אגס ובעיצוב ירקרק.
אני מודה שיש לי חולשה לניחוחות ״ירוקים״... כלומר, כל מה שבניחוח מלפפון, מלון, אגס, תפוח ירוק ודומיהם - אני אוהבת ממבט ראשון.
ניסיון העבר לימד אותי כי לללין יכולות להיות הברקות לצד נפילות (בדמות ניחוחות סופר סינטטיים), אבל הפעם לגמרי הצליח להם.


ניחוח האגס של המוצרים עדין ומרענן. שילוב הדיפיוזר יחד עם הנר הדולק יוצר ניחוח פרשי המתפשט בחלל החדר ומעורר בי מחשבות על חוף שמשי וסלט פירות מלא אגסים.


מחיר הסט עומד על 89 שקלים וניתן להשיגו בחנויות ללין או באתר האינטרנט של החברה.

וכמובן שאי אפשר לדבר על פסח מבלי להתייחס למספר בשמים חדשים...
הראשון שאציג הוא הזול שבחבורה המגיע אלינו מחברת Spring שהפכה לאחת החברות האהובות עליי בשוק הישראלי.
נתחיל מזה שהחברה מציעה לנו פינוקים לעצמו ולבית במחירים נוחים. מעבר לכך, כל מוצרי החברה שניסיתי מצויידים בניחוח נהדר שאינו מכביד על אפי הרגיש.
אני ממליצה לכן לחטט באתר ולגלות את מגוון מארזי החג שמציעה החברה. בנוסף, הציצו בתווית Spring בבלוג בה תמצאו את כל הפוסטים בהם סקרתי את המותג.
בנתיים נתמקד בבושם נוסף של החברה, הפעם בניחוח Tempting Nashi.


ניחוח פירותי - פרחוני של נאשי יפני בשילוב אשכוליות, שלל פרחים ומסק. הוא נפתח בניחוח אשכולית עז ודומיננטי אשר חולף מספר דקות לאחר ההתזה. הבושם מותיר אחריו שובל ריחות אביב, שנשארים על הגוף לאורך היום.
תווים עליוניים: אשכולית ויסמין.
תווי לב: נאשי יפני ומסק.
תווי בסיס: סדרווד ואמבר.

הניחוח שלו עדין אך מורגש לאורך היום. הוא משאיר תחושת רעננות נעימה כאילו הרגע יצאתי מהמקלחת, גם אם בדיוק סיימתי יום עבודה של 12 שעות.
מחירו נוח ועומד על 99 שקלים וניתן להשיגו ברשת אפריל או בחנויות המוכרות את מוצרי המותג. תוכלו למצוא מידע נוסף באתר האינטרנט של החברה.

אם יש ברשותכן תקציב גבוה יותר ואתן חלק ממיליוני הישראלים שטסים לחגוג את חג הפסח בגולה, קחו את אפכן והריחו את Gucci Bamboo.
האו-דה-פרפיום מבית גוצ׳י הוא ניחוח עציי פרחוני. הניחוח הרך והעמוק בו זמנית נפתח בתווים אקזוטיים של שושנת קזנבלקה ווניל מטהיטי. ריחות אלמוג ואמבר מוסיפים נשיות לבושם ומהווים ניגודיות מהדהדת לניחוח העצי. 
בקבוק הבושם מעוצב מזכוכית בגימור של חיתוכים בקווים עדינים ובעל פקק כסוף בצורת במבוק. עיצוב בקבוק הבושם יחד עם האריזה החיצונית בגווני לבנדר רכים, משקפים את החן והנשיות של הבושם.
אם מתחשק לכן בושם יוקרתי בעל עמידות גבוהה, רחרחו אותו בהזדמנות...



מגיע במספר גדלים:
EDP - Gucci Bamboo המכיל 75 מ״ל (99.90$).
EDT - Gucci Bamboo המכיל 75 מ״ל (91$).
EDP - Gucci Bamboo Limited Edition המכיל 50 מ״ל (78$). 
להשיג בבלעדיות בדיוטי פרי ג׳יימס ריצ׳רדסון.


Poison Girl, הבושם שמזכיר לי בעיקר את התיכון (כמעט לכל אחת מהחברות שלי היה בקבוק כזה בספריה, ליד הספרים של בני גורן) הוא אחד מרבי המכר של חברת דיור. דיור ידועה בבשמיה שהופכים לרוב להצלחה מסחררת, ולכן כאשר השיקה החברה את גרסאת האו דה טואלט, הייתי חייבת לרחרח במה מדובר.


על אף הצלחתו המסחררת אי אז בשנות התיכון, אני הייתי בין היחידות שפחות התחברו אליו... הוא היה מעט כבד ומתובל מדי לטעמי, ואני העדפתי להתמקד בבשמים פרחוניים וקלילים יותר.
גרסאת האו דה טואלט היא זיווג של תפוזים עסיסיים יחד עם פרחים חושניים המציגים אווירה חמה וקרה גם יחד. לבסוף, זרעי טונקה ופסי וניל חושפים ליטופי מרירות עדינה.

 תווים עליוניים: תפוז קפוא, תפוז מריר ולימון.
תווי ליבה: ורד פראי, נרולי, ורד דמשק ופריחת הדרים.
תווי בסיס: פולי טונקה, וניל, קרמל, עוקץ העקרב וקשמיר.


אם אתן אוהבות את פויזן גירל הקלאסי, אני לא בטוחה שהחדש ידבר אליכן. הוא קליל ועדין יותר מקודמו, עשיר בניחוח הדרים ובעל נוכחות דומיננטית של וניל. שווה לרחרח, אולי הוא זה שיחזור אתכן הביתה מהפארם...

ניתן להשיגו בשלושה גדולים:
30 מ״ל במחיר של 250 שקלים (מהדורה מוגבלת).
50 מ״ל במחיר של 339 שקלים.
100 מ״ל במחיר של 483 שקלים.

אני מתקשה להאמין שיש כאן מישהי שפספסה את הבושם Mochino - Fresh בשנה שעברה. הוא הפציע בכל קבוצת איפור כאשר המוני ישראליות נהרו לפארם ורכשו יחד עם חומר ניקוי החלונות, בקבוק זהה בגודל מיוחד שהכיל נוזל בניחוח פרחוני.
אם במקרה פספסתן את ההייפ ההיסטרי שהיה סביבו ברשת, ייתכן ונתלקתן בו הודות לקמפיין שרץ ברחובות ישראל (בו נתנו לעוברות והשבות ברחוב בקבוק בגודל מיניאטרוי בכדי להתנסות בבושם).
מן הראוי שאם הגעתו של פסח וקדחת הניקיון, יגיע לארץ בקבוק חדש של Fresh, הפעם בגווני הורוד.


Fresh Pink מגיע באריזה זהה לזה של קודמו, כלומר כזו הנראית כתרסיס לניקוי חלונות. בעוד שהבושם הראשון היה בגוון זהה לתרסיס הניקוי, הפעם הגוון המרכזי הוא ורוד. נוזל הבושם הורדרד נח לו באריזת זכוכית שקופה, כאשר מכסהו נראה כראש תרסיס ניקוי.

אני מניחה שרובכן, כמוני, משייכות את הגוון הורוד של הבקבוק לניחוח פרחוני - פירותי. ואתן לא טועות... מדובר על ניחוח פירותי/ פרחוני שמתבטא במתיקות עדינה עם קריצה של חמצמצות.

תווים עליוניים: אשכולית ורודה, ענבי שועל ושושנת העמקים.
תווי בסיס: ורד, רימון ויקינתון ורוד.
תווי ליבה: מושק, ארז ואמברוקסאן.


הבושם יתאים לאלו מכן המעדיפות ניחוחות קלילים ופרשיים, והוא בהחלט יכול להוות בושם ראשוני לנערה מתבגרת. עמידותו בינונית, והוא נשאר באזור בערך כ - 7-8 שעות מרגע ההתזה.
199 שקלים בעבור 100 מ״ל ברשתות הפארם.


מבצעים נוספים שאולי יעניינו אתכן:
  • אם ברצונכן להצטייד במוצרי טיפוח לשיער של אמיקה, הזנת הקוד SPRING20 תזכה אתכן ב - 20% הנחה על מגוון המוצרים באתר.

  • בגילטי תמצאו מבחר מארזי חג במחירים משתנים. כמו כן, אם אתן לא ממש בטוחות מה לקנות לאמא/ אחות/ חברה/ קולגה לחג, תוכלו להזמין שובר ולקבוע את סכומו מראש.


  • גם באיב רושה תוכלו למצוא מגוון מתנות ומארזים חגיגיים במחירים נוחים. לרגל החג מציעים באתר משלוח חינם בכל רכישה, כך שזו הזדמנות מצויינת להתחדש במוצרי החברה במידה ואין סניף נגיש אליכן.


וזהו... צלחתן עוד פוסט מתנות לחג וערב החג הולך ומתקרב!
ברצוני לאחל לכל אחת ואחת מכן חג שמח, מלא בהנאות, אנשים אהובים, שמש, טיולים ומנוחה. נצלו את הזמן ואת מזג האוויר (בתקווה שזה יהיה נעים) לבלות ולצאת מהשגרה.
נשיקות!
פיצ׳ה.

* גילוי נאות - המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.






תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...