Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 24 במאי 2016

Spring Lips

השרוולים מתקצרים, שעות האור מתארכות והטמפרטורות מטפסות... כל הסימנים הללו מעידים כי אנחנו בעיצומו של האביב.
כבר שכחנו את ימי הגשם והסוודרים, והחום שמביא איתו האביב רומז על ימי החמסין הקרבים ובאים.
רובנו מוצאים את עצמו רצים ממזגן למזגן (ושאין אחד כזה בנמצא דוחפים את הראש למקפיא מזדמן) ותוהים אם אי פעם נתקלנו בחום שכזה.
כשונאת קיץ טיפוסית, אני מסתובבת בקיץ עם פרצוף ממורמר וצבעוני. בעוד שאני שונאת את החום המעיק, את צינת המזגנים המלאכותית ואת ניחוח מקדם ההגנה שמלווה אותי כל יציאה מהבית, אני אוהבת את הגוונים של הקיץ (ואת הפירות!) ומנסה לנצל אותם כמה שניתן.
שינוי הטמפרטורות מביא עימו לרוב גוונים פסטלים, נאוניים וצבעונים, מהסוג שעושה נעים בעיניים וכיף בנשמה.
בגזרת השפתונים נצפו כמה אופציות מעניינות בתקופה האחרונה, ואני כאן בכדי לחשוף אתכן לכמה מהן.


ליין שפתוני המאט Creamy Mattes של חברת מיבייליין סחף את עולם האיפור כבר בסוף 2014 (כלומר, לפני יותר משנה וחצי). כחובבת הגימור הטרחתי את אצבעותיי והזמנתי את Lust For Blush, שפתון נהדר בגוון ורוד עתיק.
התמהמהות לא מוסברת יחד עם כמות מספקת של שפתונים מנעה ממני להזמין את שאר השפתונים בסדרה, כאשר חשקתי במיוחד ב- Divine Wine המהפנט.
רצה הגורל, ובחלוף שנה וחצי מהשקת השפתונים בעולם הם עשו עלייה לארץ הקודש (הוריי!!).
מתוך 20 הגוונים שהושקו (בשתי פעימות), הגיעו לארץ רק שישה. אז נכון שמדובר על שישה גוונים משגעים, אבל מה פשר הקיפוח הזה? אם כבר מביאים את הסדרה, למה לא להביא אותה במלואה?... 


סדרת Creamy Mattes מבית מיביליין היא סדרת שפתוני מאט, המתיימרת לצבוע את שפתותינו בשלל גוונים ולהעניק להן את הגימור הנכסף. אל תחפשו עמידות מטורפת, כאן לא תמצאו אותה. השפתונים אינם עמידים, ויש להם נטייה קלה להמרח סביב השפתיים במידה ובצעתן פעולה לא שגרתית, כדוגמאת לגימת מים מכוס (ד"א, זו דרך נהדרת לסמן את הכוסות שלכן שכן השפתונים נוטים להמרח על הכוס ממנה לגמתן).
אני מודה שאני די סלחנית לחוסר העמידות של השפתונים, שכן הם משאירים הכתמה עדינה ומחמיאה על השפתיים לאורך זמן.



אני פחות סלחנית לניחוח הפלסטיק המתקתק שלהם (ניחוח שאופייני לכל שפתוני מיביליין באשר הם), שלא ברור לי למה במיביליין משלבים אותו בכל שפתון... הוא מורגש, לא נעים ובעיקר מציק בעת ההנחה.


לעומת זאת, פורמולת השפתונים נהדרת. הם נמרחים כמו חמאה, אינם מייבשים או מדגישים יובש קיים ובעיקר צובעים את השפתיים בגוונים נהדרים כבר בשכבה הראשונה. הגימור שלהם סמי- מאט, דבר המעיד על העמידות החלקית שלהם (לרוב, שפתוני מאט "אמיתיים" נוטים לייבש את השפתיים ולהדגיש יובש קיים).


אז דיסקסנו על הפורמולה, העמידות והריח, אני חושבת שהגיע הזמן להציג את ששת הגוונים שהגיעו ארצה.

Nude Embrace - שפתון בגוון בז'- ניוד. באופן מפתיע, הוא לא הופך את המראה שלי לגוויה ומצליח להשתלב בצורה טובה עם גוון עורי הבהיר (תופעה לא אופיינית שכן שפתונים ניודים הופכים אותי לאשתו של קספר).


Rose Rush שפתון בגוון ורוד מרשמלו עדין, משתלב נהדר עם איפור רגוע ויומיומי.


מי חיפשה ורוד פוקסיה מסנוור? הכירי את  Magnetic Magenta, שפתון קיצי שמשתלב נהדר עם בגד ים ופלח אבטיח.


שפתיים אדומות הן סימן ההכר שלך? Siren In Scarlet יעשה את העבודה, ויצבע את שפתייך בגוון אדום בוהק שאי אפשר לפספס...


אוהבת שפתונים אדומים, אבל מעדיפה אותם קצת יותר "בוגרים"? Daring Ruby, שפתון רציני ומחמיא שבקלות משתלב עם לוק עורכת הדין של אלישיה פלורק...


קלטתי, את בחורה של גוונים קודרים... שום קיץ לא יעצור אותך, ואת הורודים שתקח מישהי אחרת. Divine Wine, הדיופ האולטימטיבי לדיווה של מאק עונה על הצורך בגוונים וומפירים.


אפרופו דיופים... כפי שאמרתי, Divine Wine זהה כשתי טיפות יין ל-Diva המשגע. בנוסף, Siren In Scarlet הוא דיופ מוצלח ל-Ruby Woo האלמותי.


סה"כ מדובר על סדרת שפתונים טובה ושימושית (בעיקר לבנות המעדיפות שפתונים דומיננטיים). הפורמולה הנעימה הופכת את מלאכת המריחה לקלילה וכיפית, אך במקרה של השפתונים האדומים היא בהחלט דורשת דיוק מירבי.
המחיר המלא של כל שפתון עומד על 101 שקלים (בסדר...) , אבל מיביליין לרוב נכללים במצבעי הפארמים, ואני בטוחה שתוכלו לרכושם במחיר נמוך מהמחיר הנקוב (למשל, בחודשים מאי-יוני מחירם יעמוד על 61 כחלק מהטבת השקה).


בכל הנוגע לשפתונים, אין עוררין שבמאק מצליחים לגרום לנו כל פעם לחלום על גוון חדש, בין אם אנחנו בחורות של שפתונים סולידיים ובין אם אנחנו לא יוצאות מהבית מבלי לצבוע את שפתינו בסגול.
אחת הקולקיות האחרונות שהשיקה הרשת היא קולקצית Brooke Candy, שנולדה משת"פ בין רשת האיפור הקנדית לזמרת/ ראפרית הנודעת. שיתוף הפעולה הוליד קולקציה צבעונית, אדג'ית וזועקת שקשה להתעלם ממנה.


מבין ארבעת השפתונים שבקולקציה, הגיע אליי Doo Wop, שפתון נהדר בגוון ורוד- סגול זרחני, כזה שלא הייתי מאמינה שאוהב, אבל הפך לידיד נאמן ואהוב.


השפתון מגיע באריזת כסף באווירת הקולקציה, ולו איורי נוזל שחור מסקרן...
גימור השפתון מאט, ובדומה לשאר שפתוני המאט של מאק הוא עמיד יחסית, ושורד בקלילות משקה צונן. ארוחה עשירה מצליחה לאתגרו,  ובסיומה הוא משאיר הכתמה ורדרדה ומחמיאה.


אם אתן בחורות סולידיות, דלגו על הקולקציה, היא ממש לא בשבילכן. אבל אם אתן בחורות של גוונים נועזים, תנו גיחה למאק ולא תצאו בידיים ריקות.
מחיר השפתון עומד על 101 שקלים (ממש כמו השפתון של מיבליין...) כיאה לשפתונים במהדורה מיוחדת ברשת מאק (ד"א, אם לא בא לכן לצאת מהבית תוכלו להזמינו באתר מאק).

ואיך אפשר לא לדבר על שפתונים מבלי להזכיר את עפרה? בעפרה לא שוקטים על השמרים ואחת לכמה זמן משיקים שפתונים חדשים שהופכים לסנסציה בקרב נשות ישראל.
קשה היה לפספס את ההייפ ההיסטרי שנוצר משיתוף הפעולה בין היוטיובר הנודע Manny Mua לבין רשת האיפור המקצועית, ובעוד שאינני מחבבת את מאני, הגוונים שנולדו הודות לשת"פ נהדרים ושימושיים בעיניי.


Charmed- שפתון בגוון ורוד עתיק עם תת גוון חום מהווה חבר נאמן לבקרים, כאשר לא בא לי לחייך עם שפתיים אדומות לבוס.



Hypno - שפתון בגוון יין מרלו. הוא יותר חורפי לטעמי משאר השפתונים בקולקציה, אך הגוון שלו מדוייק, מחמיא ונהדר.




בדומה לשאר שפתוני עפרה, גם שני הח'ברה האלו נהנים מעמידות גבוהה לאורך שעות. כפי שציינתי בעבר, צורת ההנחה המועדפת עליי היא הנחה של שכבה דקה, המתנה של מספר דקות בכדי שזו תתייבש והוספת שכבה דקה נוספת (אחריה אני ממתינה כעשר דקות לייבוש מלא).

למי שתוהה כמה צ'ארד דומה ללגונה ביץ, או האם היפנו מהווה דיופ להוואנה נייטס, את התשובה תמצאו בתמונה הבאה:


כפי שאתן יכולות לראות, היפנו יותר חם וחום מהוואנה נייטס (שנוטה יותר לאזור האדום). צ'ארמד די דומה ל-Girl Abroad אך יותר חום ממנו. על השפתיים ההבדלים ניכרים, ואני בהחלט יכולה לדווח שצ'ארמד הפך לפייבוריט שלי.
השפתונים נמכרים באתר גילטי במחיר של 69 שקלים לאחד ואני בהחלט משבחת את עפרה על שינוי אריזת השפתונים, וכעת הם נהנים מאריזה יוקרתית יותר (כמות המוצר לא השתנתה, וכל שפתון מכיל 8 מ"ל מוצר).

וכמובן, הפינאלה החביב עליי, כל החבורה מככבת יחדיו בסווטצ' משותף:



חשיפה ישירה
ועכשיו, זה הזמן שלכן לרענן את מגירת האיפור ולהביא לפרונט את כל הגוונים הבוהקים והקיציים!
ואם בא לכן להתחדש, ובכן, הפוסט מלא בשלל הצעות...

ועד הפעם הבאה,
לא לשכוח מקדם הגנה.
שלכן,
פיצ'ה.



*גילוי נאות- השפתונים בפוסט זה התקבלו לסקירה.








5 תגובות:

  1. לעולם לא אבין את הנטייה של המותגים להוסיף ריח למוצרי שפתיים! בשביל מה זה טוב? קניתי שניים מהליין מאט של מייבלין בארה״ב והריח שלהם אכן מבאס, לעומת זאת קניתי אחד מהליין של ה- color blur שהסתבר כחסר ריח לחלוטין! הפתעה מהנה (וגם השפתון מצויין ;)!

    השבמחק
  2. מתה על פוסטים של שפתיים אצלך! מלכה

    השבמחק
  3. אני חייבת לומר שהקולקציה ה"חדשה" של מייבילין הדהימה אותי, באמת פורמולה מוצלחת!

    השבמחק
  4. איזה פוסט גדוש וכיפי!

    השבמחק
  5. בררר, לך יש בעיה עם מייבלין, לי יש בעיה רצינית עם לוריאל. הריח של השפתונים שלהם לא עובר לי בגרון...
    הגוונים ממש יפים! אבל הכי אני אוהבת עליך את המאטים של עפרה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...