Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 16 במאי 2016

Ready - Set - Organize

קדחת הפסח כבר מאחורינו, ואחרי שניקינו וצחצחנו כל פינה נסתרת, הגיע הזמן לשמור על הסדר שארגנו. 
סדר הוא דבר נפלא. הידיעה שכל חפץ מונח במקומו וממתין לשימוש בהחלט מעוררת חיוך עדין על פרצופי, אך כל העניין של לסדר ממש לא עושה לי את זה. בעוד שאני מאוד אוהבת סדר, אני שונאת להתעסק בזה ורוב הזמן גם אין לי ממש זמן לזה. הרצון לשמור על ארון מאורגן ומסודר מתגמד נוכח ערמות הכביסה האימתניות (נו באמת, למה צריך לקפל ולהכניס לארון בשביל שיוציאו את הבגד וילבשו אותו?), כמויות האיפור שלי דורשות כל פעם מגירות נוספות, ולא נדבר בכלל על כלי המטבח שאני חייבת לאגור בכדי שחלילה לא יחסר דבר.
ועל אף העצלנות הרבה שחבויה בתוכי, ניצלתי את הסופ"ש האחרון בכדי לארגן את אוסף האיפור שלי. כמובן שצירפתי לתהליך את המצלמה שלי (וטבלת שוקולד), וחזרתי אליכן עם שלל תמונות וטיפים.
שנתחיל?


רוב האיפור שלי מאוחסן בשידה המפורסמת ביותר בעולם הביוטי, אלכס שמה. אלכס היא שידה בעלת 7 מגירות, מתוכן 4 צרות ושלוש רחבות.
אלכס מושלמת לאחסון איפור, אך סובלת מחיסרון אחד, חוסר חלוקה פנימית של המגירות. כמובן שלא אתן לדבר פעוט שכזה לעצור אותי, והתמודדתי עם הבעיה ע"י יצירת חלוקה פנימית בכל מגירת איפור.
בחלק מהמגירות אני משתמשת בקופסאת פלסטיק לברגים של חברת כתר נטולת מכסה. היתרון של הקופסאות הללו הוא העובדה שהן מתכווננות, וניתן להתאים את גודל התאים בהתאם לצורך שלנו.
הרעיון לשימוש בקופסאות הפלסטיק הגיע ממאסטר איפור "טל פלג" (שכל עבודה שלה גורמת לי לבהות במסך ולסנן "OMG" חרישי...) אשר יום אחד העלתה לדף הפייסבוק את הפתרון המבריק הזה, ומיד אימצתי אותו.
את הקופסאות רכשתי לפני יותר משנה בהום סנטר, ומחירם עמד על 40 שקלים. 


את המגירות הגבוהות באלכס אני מנצלת לאחסון מוצרים גבוהים ופלטות קטנות אותן אני יכולה לאחסן בעמידה. לצורך כך, רכשתי ב"מקס סטוק" סט חלוקה מבד, שהתאים בצורה מושלמת למגירה שלי. חיש מהר כל האיפור הוכנס לתאים קטנים, ואת המגרה סיווגתי כמגירת מוצרי פנים (סמקים, היילייטרים וכו').
למיטב זכרוני, סט החלוקה עלה בערך 20 שקלים, והוא מצליח לנצל את כל שטח המגירה בצורה נהדרת.


בעוד שמגירות איפור הן דבר נחמד, להתחיל לחפש בהן את המוצר הרלוונטי עבורך בדיוק בשש בבוקר, שאת עם חצי עין פתוחה, מאתגר למדי.
בכדי לחסוך לנו זמן ובעיקר בכדי לארגן לנו עוד מקום אחסון, צצו בתקופה האחרונה שלל מתקני איחסון שקופים, באמצעותם ניתן לארגן את האיפור שלנו באופן נגיש ונוח.
מכיוון שחיפשתי פתרון קטן יחסית לארגון האיפור השימושי ביותר שלי (כי בכל זאת, לא משנה כמה אנסה לגוון, יש מוצרים שמשמשים אותי יום יום, ואני מעדיפה אותם במרחק נגיעה מאשר בתוך המגירה) פשפשתי באתר That Glam Gal, חנות המציעה לנו להכניס את גלאם האקריל לביתנו, ופגשתי את ניקי.


מי מאיתנו לא צפתה בסרטונים של הביוטי גורוס מארה"ב ותהתה "מניין להן מגירות האחסון המשגעות האלו?" או חשבה "גם אני רוצה מתקן מסתובב לשפתונים!".
את הצורך שלנו באחסון חינני זיהתה טליה, אישיות צבעונית ומקסימה שמגיל צעיר מתעסקת באיך ומה לסדר, וכיצד לעשות זאת בצורה נעימה לעין.
לצד הקמת קבוצת פייסבוק העוסקת בארגון וסידור הבית (טרנד שצובר תאוצה בעולם... מישהי בקהל אמרה קונמארי?) הקימה טליה אתר רכישות וירטואלי, בו היא מציעה לנו לרכוש את מוצרי האקריל הבאים שלנו ולהתחיל לאחסן בהם את מרכולתינו. שימו לב, בעוד שהמגירות נהדרות לאחסון איפור, הן בקלות יכולות לשמש לאחסון חומרי יצירה, חומרי עבודה, כלי מטבח (כלי זילוף למשל), ולאחסון אוספים ומוצרי נוי.

כל המוצרים באתר נקראים על שם ביוטי גורוס אמריקאים ידועים, ואני בחרתי להתנסות בניקי, דגם בינוני בגודלו המציע שלוש מגירות, מעמד שפתונים ועוד שקעי אחסון בגדלים נוחים.












על אף ששידת ניקי נראית קטנה, היא מאפשרת לנו לאחסן בתוכה לא מעט מוצרים. כפי שציינתי בהתחלה,אני בחרתי לאחסן בה את המוצרים השימושיים ביותר שלי כרגע (רוצה להבטיח לעצמי לרענן את תכולת הקופסא אחת לחודש, אבל יודעת שאתקשה לעמוד בהתחייבות שכזו) לצד מוצרים שראוי לתת להם יותר תשומת לב מכיוון שאינני משתמשת בהם מספיק (למשל ה-CC Cream של בורז'אה).


את שתי המגירות הראשונות איכלסתי בקונסילרים, במסקרה הנוכחית ובצלליות קולור פופ שמשמשות אותי נאמנה.


המגירה האמצעית (והרחבה) הוקדשה להשלמות, החל מהיילייטר ועד סומק אהוב (Margin של מאק). בנוסף אחסנתי בה את צלליות הקרם השימושיות ביותר שלי ואת ספוגית הקונסילר שלי (מתנצלת על הלכלוך, שכחתי לחפופה לפני סשן הצילומים).


את המגירה השלישית הקדשתי לשפתונים העמידים של עפרה, להם יש לי פינה חמה בלב. אתן יודעות שאני אוהבת את הליין הזה, ובלי להתלבט יותר מדי, הגוונים האהובים והשימושיים ביותר קיבלו מקום של כבוד בניקי.



אני מודה שבהתחלה לא ממש התלהבתי מטרנד מגירות/ מעמדי האקריל שהציף כל ערוץ יוטיוב טיפוסי. עד לא מזמן, האמנתי שעדיף לאחסן את האיפור במגירות הקיימות ולהשאיר את משטח האיפור נקי מחפצים.
ועל אף זאת, מאז שניקי ברשותי אני מוצאת שמאוד נוח לי איתה. העובדה שהכל נגיש ומול פרצופי מקצר את הליך האיפור, ומאפשר לי גישה למוצרים שלרוב נדחקו לסוף המגירה.

אם אתן רוצות לסדר מחדש את האיפור שלכן (או כל דבר אחר), הציצו במארזי האקריל בחנות של That Glam Gal וכנראה שתמצאו בו את מבוקשכן. אם אתן חושקות בניקי, מחירה באתר עומד על 156 שקלים.

אחד האתגרים של כל חובבת איפור הוא אחסון צלליות. בעוד שאנחנו צוברות לא מעט פלטות לאורך השנים, לפעמים קשה לסרב לצללית בודדת המציעה לנו לצבוע את עינינו בגוון שעדיין לא קיים באוספנו (או שקיים ושכחנו מקיומו).
פלטות מגנטיות הן פתרון נהדר לכל אותן צלליות גלמודות, המחפשות חברה בדמות אחיות אחרות מאמא שונה. אממה, בארץ אין ממש הצע של פלטות מגנטיות, ובכדי להצמיד את צלליותינו לקרקע קבועה, אנחנו נדרשות להזמין את הפלטות הללו מחו"ל ולרוב לשלם על משלוח גבוה. אופציה אחרת היא להזמין חיקוי סיני (בחסות הדוד איביי ואחיו עלי) ולהתפלל שיגיע  לכתובתינו ולא למחלקת אבדות של דואר ישראל (מתוך שלוש פלטות מגנטיות שהזמנתי לאורך השנים, שתיים הגיעו ליעדן).

גם פלטות מגנטיות תמצאו ב-That Glam Gal. כולן ענקיות (מיד תראו כמה צלליות נכנסות באחת), צבעוניות ומהוות שדרוג נהדר לאוסף הצלליות שלנו.


מתוך שלל העיצובים שבאתר, אני בחרתי ב"טקסטורה אדומה" (פלטה שכרגע לא נמכרת באתר, אך תוכלו לרכוש את הורסיה הכחולה שלה). מדובר על פלטה מגנטית, המעוטרת באיורי טקסטורה אדומים ושחורים.


מבעד לכיסוי שקוף וקשיח ניתן לראות את הצלליות אותן בחרתן לאחסן בפלטה. הכיסוי נצמד לחלקה התחתון של הפלטה באמצעות מגנט, דבר היוצר סגירה הרמטית ונוחה, והופך את הפלטה לאידאלית לנסיעות.



הפלטה שלעצמה ענקית, ומסווגת כגודל XL למי שבקיאה בגדלי הפלטות בשוק. למדייקות, הפרמטרים המדויקים של הפלטה הם כדלקמן:
מידות חיצונית: רוחב 25 ס"מ/  גובה 14 ס"מ/ עומד 1 ס"מ.
מידות פנימיות: רוחב 22.5 ס"מ/ גובה 11 ס"מ/ עומק 5 מ"מ.


לפי חישוב שלי, הפלטה יכולה להכיל 32 צלליות בגודל סטנדרטי. בתמונה שלפניכן אחסנתי בה את צלליות מייקאפ גיק שלי (צידה השמאלי של הפלטה) ואת צלליות מורפי שלי (צידה הימני). שימו לב, הפאנים של צלליות מאק עשויים אלומיניום, ולכן לא מתמגנטים לפלטה (אבל אפשר להצמיד מגנט לפאן צלליות מאק, ואז הן יתמגנטו לפלטה).





כמובן שאפשר ואף רצוי לאחסן בפלטה גם סמקים, ברונזרים, היילייטרים או כל מוצר אחר בפאן מתכתי.
הפלטה יציבה וקשיחה, ושומרת על תכולתה בצורה נהדרת.
אם אתן מתכננות פרוייקט דיפוט צלליות, או בונות סלים במייקאפ גיק, הצטיידו מראש בפלטה מגנטית צבעונית וצאו לדרך.

לטעמי, עיצוב הפלטות מקסים (הפייבוריטיות שלי הן אומברה לבבות ואריג מנטה), הן מאוד שימושיות ומצליחות לאגד את כלל הצלליות שלי במקום אחד.
ראוי לציין כי הפלטות מיוצרות בעבודת יד, דבר היוצר גימור גבוה ומוצר איכותי.
מחיר הפלטות באתר עומד על 119 שקלים, כאשר כל הפלטות בגודל זהה.

אם נשאר לכן עוד שטח על שידת האיפור, תקפצו לסניף ביוטיקייר הקרוב לביתכן (אם אתן תל אביביות תאלצו לצאת מת"א) ורכשו אחד ממעמדי האקריל שהפציעו בסניפי הרשת.


מבית ארבעת האופציות שמציעים בביוטיקייר, אני בחרתי ב"אירגונית מעוקלת לתכשירי ואביזרי איפור" (השם לקוח הישר מקריינות הטלוויזיה בשלהי שנות ה-60).
באירגונית המעוקלת יש מקום ל-15 שפתונים (או מוצרים דומים הנכנסים לחורי הארגונית) ומאחורים מקום פנוי לאחסון שלל דברים. אני בחרתי לאחסן בחלל מייקאפים, פלטות איפור ומוצרים נוספים שמשמשים אותי כמעט כל בוקר.


הארגונית עשוייה מאקריל, היא חזקה ועמידה ומציעה אחסון מירבי על אף גודלה הקטן. בנוסף, היא קלה לניקוי (שוטפים מתחת למים זורמים) ולא נשברה גם כאשר נפלה על הריצפה (לא מומלץ לנסות בבית).
מחירה של הארגונית המעוקלת עומד על 30 שקלים, והיא נצפתה ברשת ביוטיקייר עד שנחטפה מסניפי הרשת כלחמניות לאחר הפסח.
כאשר המלאי של הארגוניות יחודש (צפי שזה יקרה השבוע), תוכלו למצוא גם ארגונית בצורת לב, ארגונית בצורת פרח, ומעמד שפתונים משודרג.

ועכשיו, אחרי שסידרתי את הכל, אני צריכה לשמור על הסדר- וזה הרבה יותר מאתגר.

מקווה שאתם שורדות את החום הנוראי הזה...
לא לשכוח הרבה מים ;)

פיצ'ה.


*גילוי נאות- המוצרים התקבלו לסקירה.

2 תגובות:

  1. איזה יופי! אני חולה על מוצרי אחסון, ואגב - גם לך שידת האלכס כל הזמן מתלכלכלת? אני חייבת לצבוע אותה באיזה חומר דוחה איפור חחחח

    השבמחק
  2. פוסט כיפי ושימושי :) אני מתה לקנות את הקופסה מהום סנטר!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...