Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 2 במאי 2016

אז מה היה לנו? מהדורת מרץ- אפריל 2016

לפני שניה כתבתי את סיכום חודש פברואר, בו התלוננתי על חוסר זמן פנוי ועייפות מצטברת. באותו פוסט (שמרגיש כאילו נכתב אתמול) טענתי שחודש מרץ ואפריל לא יהיו שונים בהרבה מפברואר... הנבואה שלי התממשה, ועל אף ששניהם מאחורינו, אני מרגישה שאני צריכה עוד כמה ימי חופש בכדי להתאושש מהם (כמה עמוסים הם היו אתן שואלות? הם היו כ"כ עמוסים שסיכום חודש מרץ הפך לסיכום החודשים מרץ- אפריל).
אוח אפריל... החודש המזוהה יותר עם האביב (ועם חופשת הפסח שנעלמה כמופלטה במימונה) הביא איתו צבעוניות, חופש, ארגון וסידור לצד רצון להתחדשויות ושינויים. בעוד ששינויים הם דבר מבורך (שיכול להיות קצת מאיים) ואישי, התחדשויות הן נחלת הכלל (במיוחד בעידן האינסגרם) ובכדי למלא לכן את סל ההתחדשויות, אתעמק הפעם במספר מוצרים שעזרו לי לצלוח את תקופת העומס ולטעמי יהיו שימושיים לכל אחת ואחת מכן. 


חוסר שינה ומזג אוויר משוגע גרמו לעורי להתרחפן בתקופה האחרונה. אזורים יבשים כמדבר סהרה צצו להם לצד אזורים שומנים כרצפת מקדונלדס. הודות לפוסט של חברתי האהובה ליאן מהבלוג Freyja's Dream נזכרתי בסרום New Dimension של אסתי לאודר שהמתין לי בחוסר מעש במגירת האיפור.



עוד באותו היום שלפתי את הממזר מהמגירה, והנחתי אותו על השיש בחדר האמבטיה, במקום בולט בכדי שחלילה לא אשכח לנסותו.
ברגע שסיימתי להתקרצף הביט אליי הבקבוק התכול והפציר בי למרוח אותו. מפה לשם, שתי לחיצות אחרי ופרצופי היה מרוח בסרום לבנבן ומרענן.



ההבטחות של החברה מעט יומרניות, שכן הם מבטיחים כי הסרום בעל נוסחא מרוכזת שתחזיר את הנפח והדחיסות לעור.
לטענתם, הודות לחומצה היאלורונית, פילאגרין ולפידים יוחזר לעור המראה הטבעי, המלא והחלק.
כמו כן, קיים במוצר קומפלקס קולוגן העוזר בהשבת הדחיסות לעור.
רוב ההבטחות נשמעות כמרחיקות לכת בעבור תכשיר קוסמטי, ובכדי לבחון אותן השתמשתי בתכשיר במקביל לנסיינית עם עור בוגר.

נוזל הסרום שקוף - חלבי, והוא בעל פורמולה ג'לית המותירה תחושה קרירה לאחר השימוש. שתי לחיצות על משאבת המוצר מספיקות בכדי להוציא כמות המספיקה לכיסוי כל הפנים (אני מוסיפה לחיצה נוספת ומורחת גם על הצוואר).
הסרום מתקבע במהרה, אינו מותיר תחושת שמנונית ומהווה בסיס ראוי למייקאפ.

כאשר דנו במסקנותינו לגבי המוצר שתינו הסכמנו על דבר אחד - הסרום מצליח להשיב לחות לעור, ומסייע בהשגת מראה רענן וזוהר. גם בימים בהם העור נראה לפני השימוש כאפרורי, יבש וחסר חיים, לאחר מריחת הסרום סימני היובש והעייפות נעלמו, העור נראה טוב יותר והרגיש נעים למגע.



בכל הנוגע לחיטוב, מיצוק והוספת נפח, לא נרשמה התרשמות חיובית בקרב הנסיינית. קמטי ההבעה נשארו כשהיו, העור הנפול לא התרומם במילימטר ופרט למראה הרענן והטיפול ביובש, לא הובחנו שינויים חיוביים במצב העור.
הנסיינית בחרה לציין לטובה את ניחוח המוצר, שמותיר פרשיות לאורך זמן.

החיסרון היחיד של המוצר הוא המחיר הגבוה שלו. במידה ותחליטו לרכוש את המוצר תוכלו לשלם 575 שקלים ולחזור הביתה עם בקבוק ובו 30 מ"ל מוצר. במידה ותחליטו להפרד מ-774 שקלים (אאוצ'), תוכלו לחזור הביתה עם בקבוק ובו 50 מ"ל מוצר.

אם כבר עסקנו בלחות ונראות העור, אני מוכרחה לציין לשבח את Marine- Bright Formula Softening Lotion מבית מאק.


טונר קליל שאני מניחה על עור נקי (כלומר לפני סרום או לחות) המצליח לאזן את העור, להחזיר לו מעט לחות ובעיקר לגרום לו להיות קצת יותר חיוני ו"גלואי". בבקבוק הולוגרפי לבנבן, נח לו נוזל שקוף בעל ניחוח מרענן, שהצליח להתמודד עם היובש והקילופים שעיטרו את פניי נוכח טיפול אינטנסיבי באקנה.
במשך זמן רב השתמשתי במוצר, ונראה כי פרט להיותו מלחח ופריימר נהדר (כל המייקאפים שניסיתי "ישבו" עליו בצורה מושלמת), הצליח בשילוב שאר תכשירים, להפחית את האקנה שעל פניי (טפו טפו, חמסה חמסה, מלח מים).
יש בנות שנוהגות להניחו עם פדים קוסמטיים, אך אני מעדיפה לשפך מעט נוזל לכף היד ולהספיגו לפנים בתנועות סיבוביות.
מכיל תערובת של נוגדני חמצון לצד מרכיבים לשיפור מצב העור ורכיבי הרגעה. אינו מכיל אלכוהול, אך אינו חף מבושם (כפי שניתן להריח כבר בשימוש הראשון).
אריזת המוצר גדולה ומספיקה לזמן רב (אני צופה לפחות חצי שנה של רומן משותף עד למעבר לבקבוק הבא), אך בעבורה תשלמו סכום מכובד של 184 שקלים (בעבור 150 מ"ל).

מברשת המייקאפ החדשה של סבוקאלם היא הייפ אינטרנטי, ובשבועות האחרונים היא הופיעה ללא הפוגה בקבוצות האיפור השונות.
טרנד מברשות האיפור המעוצבות בצורת מברשת שיניים הולך וצובר תאוצה. לצד המברשות היקרות של מאק וארטיסט, צצות שלל אלטרנטיבות זולות (כולל אינספור חיקויים) ומציעות לנו לשדרג את מריחת המיקאפ על פנינו.



שיטת העבודה עם המברשת פשוטה, אוספים באמצעותה את החומר (או מניחים אותו על הפנים ורק אח"כ עוברים למברשת) ומתחילים להטמיע את המייקאפ לעור. האחיזה במברשת נוחה, והיא מאפשרת הטמעה עדינה וקלילה של המוצר לעור.
למברשת סיבים סינטטיים, רכים וצפופים, המאפשרים פיזור אחיד וחלק של האיפור ומריחה מדוייקת. היא רכה למגע, איננה שורטת, לא מצריכה הפעלת לחץ ולא "שותה" יותר מדי חומר (שינוי דרסטי לאחר שהתרגלתי לעבוד עם ספוגית הנחה).


כאשר אני משתמשת במברשת להנחת מייקאפ היא יוצרת מראה אחיד והרמוני ואינה מותירה סימני מריחה. בזכות המבנה שלה, קל להגיע איתה גם למקומות יותר מאתגרים, כדוגמאת צידי האף וקו המתאר של הסנטר.
השילוב בין המברשות לרוב המייקאפים שניסיתי יצר גימור טבעי ועדין מאוד, בשונה מהגימור אותו אני מקבלת בעת השימוש בביוטבלנד (בביוטיבלנד הגימור יותר "גלואי" ועם המברשת הוא טבעי).


לצד היותה מברשת אידאלית למייקאפ, היא שימושית גם למוצרים אחרים, כדוגמאת מוצרי הצללה והארה קרמיים, קונסילרים וסמקי קרם.
בחברה ממליצים לנקות את המברשת עם מים... ובכן, תוסיפו למים סבון פיירי צהוב ותקבלו תוצאה טובה וסטירילית...
מחירה של המברשת עומד על 80 שקלים (לאחרונה נמכרה ב-50 שקלים הודות למבצע שאינני בטוחה אם קיים עדיין או לא) ברשת סופר פארם.

מכיוון שאיפור עיניים ראוי גוזל לא מעט זמן (לפחות חמש דקות שלמות!), בחודש האחרון העדפתי להתמקד בקיצורי דרך בחסות שתי צלליות קרם חדשות של חברת מיביליין.
את ליין צלליות Color Tattoo המקורי חיבבתי פלוס פלוס. השילוב בין מרקם נהדר, עמידות גבוהה, גוונים מוצלחים ומחיר נוח הפך את ליין הצלליות לסופר אטרקטיבי, ולא יכולתי לוותר עליו.
במרוצת הזמן, מעט זנחתי את הצלליות שכן האוסף שלי הלך וגדל וניסיתי להגיע לכל הצלליות. הן עדיין אצלי במגרה, אבל כמה מהן הספיקו להתייבש לצערי.
הליין עצמו זכה לכמה וכמה חידושים שלא הגיעו לארץ (כולל קולקציות מוגבלות מסקרנות) עד לעת האחרונה, בה הפציעו גוונים חדשים במדינתו החמימה (שהושקו בחו"ל לפני יותר משנה, אבל לא נהיה קטנוניים).


שתי צלליות קרמיות בגימור מאט נחתו אצלי, האחת Creamy Beige, צללית חומה עדינה, שנהדרת כבסיס לכל איפור עיניים, אך נהדרת גם כלשעצמה. השניה, Vintage Plum, היא צללית בגוון סגול "מלוכלך" שלטעמי פחות מוצלחת מאחותה החומה.

Creamy Beige נהנית מפורמולה משובחת, הנמרחת בקלילות על העפעף ונותנת את מלוא האפקט והגוון כבר בשכבה הראשונה. לעומתה, Vintage Plum מאתגרת למריחה ומאוד קשה ליצור איתה שכבה אחידה (שזה די מאכזב, שכן מדובר על צללית עם גוון משגע).

גם נושא העמידות אינו אחיד, ובעוד שהצללית הבז'ית מחזיקה מעמד על העפעף (ללא פריימר במקרה של העפעף הלא שומני שלי) יום שלם מבלי להראות סימני עייפות, אחותה הסגולה דוהה לאורך היום וזוחלת לה בשקט בשקט לכפלי העפעף.
Creamy Beige מצליחה לתת פייט ל- Paint Pots של מאק והיא בהחלט מוצר חובה בכל שידת איפור. לעומתה, על Vintage Plum אתן יכולות לוותר מבלי להפסיד דבר.
מחירן עומד על 75 שקלים, אך ניסיון העבר מלמד כי מחירן יהיה נמוך בהרבה ברשתות הפארם השונות...

השפתון של החודש היה ללא ספק Girl Abroad, הגוון החדש של עפרה שנולד כשת"פ ראשון בין החברה ליוטיוברית ישראלית (כבוד). על השפתון חתומה אשלי וקסמן בקשי, דבר שאוטומטית הפך את השפתון לרב מכר בקרב צבא הבקשיות.


פרט להייפ שסובב את המוצר, אי אפשר להתעלם מהעובדה שנרקח פה גוון מושלם. ביום הראשון שהגעתי איתו לעבודה זכיתי לשלל תשבוחות, וחברה סיכמה אותו בצורה מדויקת: "הוא מחמיא לך מאוד, מצד אחד הוא עדין ולא מוגזם, אבל מצד שני, יש לו נוכחות".


בדומה לרוב שפתוני עפרה שברשותי, גם Girl Abroad ניחן בפורמולה מוצלחת, הנמרחת בקלילות, לא מייבשת ויחסית עמידה. בדומה לשאר השפתונים מהליין העמיד, לעמידות מירבית אני ממליצה להניח שכבה דקה של חומר, להמתין קלות לייבוש, להניח שכבה דקה נוספת ולהמתין כעשר דקות לייבוש.



Girl Abroad מגיע עם גוון ורוד עתיק, ובזוויות מסויימות ניתן להבחין בגוון אגוז מרומז. הוא מעט יותר עמוק מלגונה ביצ', אך על השפתיים אינו בולט יתר על המידה ויוצר מראה מחמיא ומודגש.
בתמונה הבאה תוכלו לבחון אותו ביחס ללגונה ביצ' ומוקה (שניהם של עפרה), ביחס ל-Matte Royal של איל מקיאג', וביחס ל- Don't Pink Of It של בורז'אה.


מחיר ההשקה של השפתון עומד על 69 שקלים והוא נמכר באתר Guilty (המלאי מתחסל במהירות שיא). אם אתן רוכשות שפתון אחד, השתמשו בקוד Ashley ותהנו מ-10 שקלים הנחה. רוצות לרכוש שניים? השתמשו בקוד Ashley2.

לפני החלק הבא, בוא נסכם את סווטצ'י המוצרים עד כה:


ההדרן הפעם יעסוק בדבר שלצערי מעסיק אותי יותר מהכל (על אף שאין לי שום חשק אליו), אוסף השערות שעל ראשי. אתן כבר יודעות שאני מנסה להתאושש מהחלקות, וכחלק מתסמיני הגמילה המלבבים, אני נהנית משיער לא מוגדר שחלקו מסולסל וחלקו חלק. תוסיפו לזה יובש, ושיער שנוטה להישבר, ותקבלו מטאטא ליפתי המעטר את פדחתי.
לצד התסכול הרב אותו אני חווה בתקופה זו, אני לא אומרת נואש ומנסה לעשות את המיטב. חלק מהזמן אני מעבירה עם שלל קשתות וסיכות, בפעמים אחרות תמצאו אותי עם בייביליס מושקע על השיער המוחלק, ובימים שאין לי ממש מוטיבציה, אני מוציאה את המחליק ומיישרת כל חלקה טובה.

אני לא אחדש לכן יותר מדי אם אספר שאני מתאמנת, ולא מעט. ואימון לרוב מלווה בזיעה (לא מצאתי דרך למנוע זאת, מישהי רוצה לפתוח איתי סטארט אפ?) שנדבקת גם לשיער, מה שגורם לי לחפוף אותו לא מעט. לרוב, אני חופפת את השיער בערב, לפני השינה, דבר שיוצר בעיה נוספת -שיער רטוב על הכרית ובבוקר מראה של תרנגולת מרוטה.
לאנשים כמוני (ולמעצבי שיער) המציאו את המייבש. נו, פן בשפה העממית, המכשיר הזה שפולט חום, מבריח כלבים (לפחות את שלי) ומזרז את ייבוש השיער.
שנים הנחתי שכל המייבשים אותו הדבר, ולא ממש הבנתי מה ההבדל בין המייבש החביב שתלוי לי בחדר השינה לבין המייבשים המקצועיים, שהכרתי מביקורי במספרה.


ואז הגיע אליי המייבש הצבעוני ביותר שראיתי, יחד עם שני ראשים וארבעה לחצנים.
ארבעה לחצנים? בחיאת, אמור להיות On ו-Off, למה לסבך את העסק?
אז תשכחו ממה שלמדתן על מייבשי שיער, חברת אמיקה פיתחה מייבש שיער בעלת וסת יונים (חיובי/שלילי) הבנוי בטכנולוגיה של חימום קרמי, המייצר אינפרא אדום מרוחק המחמם את השערה כלפי חוץ, בשונה מרוב מייבשי השיער הקונבנציונליים המחממים את השכבה החיצונית של השיער.


וסת היונים במצב החיובי פותח את קולטיקולות השיער ומאפשר לאדי המים להתאדות בבטחה מהשיער, ללא יצירת לחץ קיטורי או אדים על השערה הסגורה, מה שגורם לשבירת השיער או פגיעה בו בזמן הייבוש.
וסת היונים במצב השלילי סוגר את קוטיקולות השיער ומעניק ייבוש ללא חשמל סטטי(פריזים).
אני מוצאת שהדרך הטובה ביותר עבורי היא להתחיל את ייבוש השיער במצב חיובי, ורק לאחר שהשיער כמעט יבש אני עוברת למצב השלילי (ע"י לחיצה על הלחצן הכחול). אם אתן לא בטוחות באיזה מצב אתן, תמיד תוכלו לסמוך על נורת המייבש, כאשר תאורה כחולה מסמנת מצב חיובי, ותאורה ירוקה מסמנת מצב שלילי.


בעוד שמחליקים ומסלסלים אינם זרים לי, מייבשים פחות אהובים עליי ולרוב אני מתזמנת את החפיפות שלי מספיק זמן בכדי שהשיער יתייבש באופן טבעי לפני המחליק/מסלסל.
אך הודות ללו"ז צפוף, בתקופה האחרונה השתמשתי לא מעט במייבש וקצת קשה לי לדמיין את חיי בלעדיו.
Power Cloud של אמיקה ייבש את שיערי הדליל במהירות (פלוס מינוס חמש דקות) כאשר השתמשתי במברשת פן רחבה ובראש הרחב (המכשיר מגיע עם שני ראשים, אותם ניתן להחליף בהתאם לצורך).


בשימוש קבוע ניכר כי המכשיר כמעט ואינו פוגע בשערה (במיוחד בהשוואה למכשירים אחרים בשוק), אינו שובר את השערה ומפחית את תופעת הפריזים המעצבנת.
אופציה נוספת אהובה עליי, היא לשלב בין המייבש לבין המחליק של אמיקה. המחליקים של אמיקה מייצרים גם הם יונים שליליים, ולכן לפני השימוש במחליק אני מייבשת את השיער במצב יונים חיוביים, ובכך מסייעת לפעולת המחליק.
בצורה זו, השיער מתיישר בקלילות ואינו מתנפח בסיום השימוש במכשירים.

כפי שכתבתי, בתחילת השימוש במכשיר הייתי מאוד סקפטית ולא ממש האמנתי בו. הוא הצליח לשנות את דעתי, והפך לחלק אינטגרלי משגרת עיצוב השיער שלי.
אם אתן מחפשות מכשיר ייבוש מצוין בעיצוב משגע, כנראה שאמיקה יענה על דרישותיכן.

את מוצרי אמיקה ניתן לרכוש באתר החברה, או בגילטי (אם זו רכישה ראשונה שלכן באתר הירשמו לניוזלטר ותהנו מ-10% הנחה).

וזהו, עברנו את פסח וכל הדברים שאמרנו שנעשה אחריו צריכים להעשות...
ואני רק שואלת- איפה חותמים על חופש נוסף?
ועד הפעם הבאה,
שלכן פיצ'ה.


*גילוי נאות- פרט למאק, המוצרים התקבלו לסקירה. הקישורים לגילטי הם חלק מתוכנית השת"פ עם האתר

5 תגובות:

  1. אני גם רוצה חופש נוסף!!! אני אישית מאוהבת במרשת של סבו קאלם, ממש מפתיעה לטובה!

    השבמחק
  2. השפתון של אשלי נדיר!!! התחתנתי איתו מרוב שהוא מושלם וזה היה כל כך יפייפה!!

    השבמחק
  3. המברשת של סבוקלם מדהימה

    השבמחק
  4. המברשת של סבוקלם מדהימה

    השבמחק
  5. כיף לקרוא פוסט עמוס בגודיז!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...