Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 30 בינואר 2016

Colour Pop Mania - שגעון קולור פופ

אוי קולור פופ... זמן רב בהיתי באינסטגרם שלכם בכמיהה... בידיעה שיום אחד אניח את ידי על מוצריכם.
למותג נחשפתי לראשונה בסרטון של היוטיוברית Tarababyz בו היא הציגה שפתונים ועפרונות שפתיים במחירים מצחיקים של 5-6 דולר למוצר. חיטטתי מעט באתר החדש, הסתכלתי על קולקציות מפתות ושפתונים צבעוניים והרגשתי שהנה, גיליתי מציאה. אך אבוי, כאשר הגעתי ללשונית השילוח, חשכו עיני שכן החברה הצבעונית לא שולחת את מוצריה לארץ הקודש.
לאחר שנפלו פני לאור הבשורות הקשות, סגרתי את הדפדפן והלכתי לבכות לכרית (טוב, כנראה שהלכתי לאכול שוקולד).
כמה חודשים אחרי הצפיה בסרטון הנ"ל התחילה אובססיית קולור פופ ברשת הישראלית. בנות רבות נעזרו במשפחה/ חברים / חברת שילוח בכדי לשים את ידיהן על מוצרי החברה האמריקאית, ובמהרה המותג הפך למוצר צריכה בסיסי בקרב המתאפרות החובבות.

חברת קולור פופ היא חברת איפור אינדי אמריקאית המגיעה אלינו היישר מעיר המלאכים (לוס אנג'לס), ומנגנת בדיוק על מה שצריך- צבעוניות מטריפה, מרקמים מיוחדים ומחירים נוחים. איך אפשר לסרב לעסקת חבילה שכזו?


כאמור, קולור פופ עדיין לא שולחים את מוצריהם ארצה (וחבל, כי הם יעשו פה קופה נאה), ולכן בכדי להשיג את המוצרים הנכספים, יש להיעזר בשילוחים (משפחה, חברים או חברת שילוח).
את החבילה האחרונה שלי מהמותג, אשר כללה בעיקר מוצרי שפתיים, הזמנתי בבלאק פריידי האחרון באמצעות חברת השילוח Ship My Deal.

Ship My Deal הוא אתר קניות המאפשר רכישות מקוונות בפורמטים הבאים:

כתובת אמריקאית- אתם נרשמים לאתר, ומקבלים כתובת אמריקאית. אל הכתובת הזו אתם יכולים לשלוח כל שעולה על רוחכם (פשוט מתחילים לקנות באתר החביב אליכן, ובעת התשלום ממלאים את כתובת ה-Shipping כפי שניתנה לכן באתר Ship My Deal).
את האיימייל שאתן מקבלות עם אישור ההזמנה מעבירים לכתובת info@shipmydeal.com.
ברגע שהחבילה מגיעה למחסני שיפ מיי דיל שוקלים אותה ושולחים אליכן את בקשת התשלום (התשלום מתבצע באמצעות פייפל).

חנות וירטואלית- החנות של שיפ מיי דיל מלאה במוצרים מבוקשים שלרוב בארץ עולים יותר.

שירות "קונים עבורך" -אין לכם כרטיס אשראי בינ"ל? האתר ממנו אתן רוצות להזמין לא מוכן לקבל את כרטיס האשראי שלכן (אולטה מישהי?) או שמבטל לכן את ההזמנה? (ספורה האלו...). שלחו לשיפ מיי דיל את הלינק למוצר אותו אתן מעוניינות לרכוש, הם יוודאו את המחיר הסופי וישלחו אליכן בקשה לתשלום דרך PayPal.

האתר הוקם על מנת לאפשר לצרכנים הישראלים ליהנות מכל המותגים, המוצרים והדילים שיש לשוק האמריקאי להציע, ולקבל באמצעות האתר משלוח מארה"ב לישראל. 
השירות עצמו יעיל ונוח ומתנהל כולו בשפה העברית. בתור התחלה, אני ממליצה לכן לחטט באתר של Ship My Deal ולקרוא את כל האינפורמציה הרלוונטית על שירותי האתר.

מספר דברים שיש לקחת בחשבון טרם רכישות דרך השירות:
  • קשה להעריך מראש את עלות המשלוח לישראל, אך שיפ מיי דיל מנסים לעשות את המקסימום כדי למזער את העלויות הנלוות.
  • בשלב זה לא ניתן לשלוח חבילות שאורכן עולה על 106.7 ס"מ (42 אינץ'), חבילות ששוקלות יותר מ-15.75 ק"ג (35 פאונד) וחבילות בשווי הגבוה מ-500$ (כולל משלוח למחסנים).
  • צמצום חבילות, איחוד חבילות ופיצול חבילות- חינם.
  • אתן מוזמנות להציץ בעלויות השילוח ארצה בכדי לתכנן את ההזמנה הבאה שלכן.

שיפ מיי דיל מצטיינים במשלוחים קטנים, מה שהופך אותם לחברה נהדרת עבורנו, צרכניות האיפור.
אני השתמשתי לראשונה בשירות השילוח ארצה בבלאק פריידי האחרון. הזמנתי שני מארזי שפתונים של קולור פופ לצד שפתונים נוספים בגודל רגיל, ומחיר השילוח של חבילתי עמד על 16$ (ללא מבצעים או הנחות).

השירות היה נהדר. קיבלתי מייל בעת הגעת הסחורה שלי למחסני החברה, ומשם התקדמנו לשליחה ארצה. מכיוון שהוצע לי להכיר את השירות ללא תשלום, הועברתי מיד לשילוח ארצה. 
כעבור כשלושה שבועות החבילה הגיעה לסניף הדואר שלי, ארוזה בצורה טובה ובמינימום מקום.
לאורך כל הדרך, שיפ מיי דיל היו איתי בקשר וענו לי לכל שאלה גם במייל וגם בפייסבוק (אפשר להיעזר גם בצ'ט באתר).

לסיכום, אני יכולה לדווח על חוויה נעימה, קלילה ובעיקר מהירה. השירות בשפה העברית בהחלט נוח, והאופציה להזמין כל דבר בעלויות נמוכות מפתה עד מאוד. 
אני מתלבטת אם ההזמנה הבאה שלי תהיה מספורה, מאולטה או שוב מקולור פופ...
עד שאגיע להזמנה הבאה, אתן מוזמנות להכיר את מוצרי העיניים של קולור פופ (הפוסט על מוצרי השפתיים יגיע בקרוב, מבטיחה), ובסיום הפוסט ליהנות מהטבה לקוראות הבלוג.

                                                      
ההשקה המסקרנת ביותר של קולור פופ עבורי הייתה השקת Creme Gel Colour . יש לי אובססיה קלה לאייליינרים, וכאשר 28 הגוונים החדשים עלו לאתר, העמסתי את כולם על העגלה. רגע אחד של היגיון מנע ממני לרכוש את כולם, ואחרי התלבטויות רבות (החלטות הן לא הצד החזק שלי) בחרתי לדגום את Workout הירקרק ואת Timber האפרורי.


חיכיתי בסבלנות עד לפגישתי עם השניים האלו, וכאשר הם הגיעו אלי הצטערתי שיש לי רק שני עפעפיים.
הפורמולה שלהם רכה ונוחה לעבודה, הם קרמיים, פיגמנטיים ובעלי גימור מאט. קל ליצור איתם פס אייליינר מדויק ומושלם (כמובן, באמצעות מברשת מתאימה) ולשניהם גוון חורפי ונהדר.


Timber- אייליינר אפרורי ומאטי, נהדר לימים בהם בא לכן אייליינר כהה אבל קצת נמאס לכן משחור.


Workout-  איליינר בגוון ירוק בקבוק כהה, שבתאורה מסוימת נראה כשחור.


על אף שהפורמולה שלהם כ"כ נוחה לעבודה, שניהם לא עמידים במיוחד. בערך כ-4 שעות לאחר המריחה, כנף האייליינר נעלמת והצבע נמרח בזווית החיצונית של העין.
פריימר משפר את עמידות האייליינרים, אך לא בהרבה, ועדיין הכנף נעלמת לאורך היום.
מצד אחד אני רוצה לומר שלא ארכוש עוד אייליינרים מהסדרה, אבל הגוונים כ"כ מפתים, ובמחיר של 6$ לאחד, יש סיכוי שאפול וארכוש עוד (למשל אייליינר צהוב, שעדיין לא ניסיתי). 
תכולה: 3 גרם בכל אחד.

ה-Creme Gel מגיעים גם בצורת Liner, דבר שבהחלט סקרן אותי (למרות שאני מעדיפה את הורסיה שמצריכה מברשת ולא את תצורת העיפרון).
החלטתי לקחת גוון אחד "משוגע" וגוון אחד עדין ויומיומי. כך מצאתי את עצמי עם Maybe, עפרון בגוון ירוק דשא לא שגרתי ו-Get Paid, עפרון בגוון זהוב- ורדרד משגע.

לשניהם פורמולה טובה ורכה והם פיגמנטיים מאוד. לא צריך להתאמץ כדי לקבל את מלוא הגוון על העפעף התחתון.
לגבי עניין הרכות, הם נמרחים כמו חמאה ומאוד רכים. מאוד מאוד רכים. למה אני מדגישה את זה? ובכן, הם נשברים בקלות. בתמונה הבאה אתן תראו את Get Paid ללא ראש. הראש שלו עף בעת פתיחת האריזה. 
Maybe הספיק להצטלם בשלמותו, אך בעת השימוש הראשון ראשו נשבר גם כן (והייתי עדינה איתו).
מצד אחד, זה די מבאס שכל פעם העפרון נשבר, אך מצד שני, מחירו עומד על 5$, כך שבקלות אפשר לרכוש אחר.

גם בנושא העמידות הם לא מצטיינים. כאשר אני מניחה אותם על העפעף התחתון הם נעלמים בערך כשעתיים לאחר השימוש. קיבוע באמצעות צללית משפרת את עמידותם, והם מחזיקים מעמד בערך כארבע שעות.
על העפעף העליון הם שורדים בצורה סבירה, ואפשר לשפר את ביצועיהם ע"י הנחת פריימר כבסיס.
בעוד שגווני העפרונות שבאתר משגעים ועושים לי חשק ליצור איפור עיניים צבעוני ולא שגרתי, אני די בטוחה שעל העפרונות אני אדלג ברכישות הבאות שלי.
מחירם עומד על 5$ בעבור כמות של 0.2 גרם.

על אף שיש לי צלליות מפה ועד אינסוף, לא הצלחתי לעצור את עצמי ורכשתי מספר צלליות של קולור פופ. התלבטתי רבות אילו גוונים לקחת, שכן המבחר עצום ומפתה, אך אני שבעת צלליות.
אחרי גיגול מסיבי ובהייה באינספור סווטצ'ים הצטרפו לסל Bae. Lala ו- So Quiche.

רכות כחמאה, פיגמנטיות, נימוחות ושימריות- שלושתן נהדרות וסופר שימושיות ולא ברור לי היכן הן היו כל חיי (הגזמה? אולי, אבל הן באמת מצויינות).



על שלושתן הטבעה של חלת דבש, אשר נעלמת ברגע שדוחפים את האצבע לצללית (וזה צעד מתבקש, כי חייבים לגעת בפורמולה הזו ולחוש אותה). 
הפורמולה מרגישה מעט קרמית בנגיעה, אך על העפעף מתקבלת צללית פודרתית (Cream to Powder).
לטעמי הצלליות פחות נוחות לטשטוש, ואני מעדיפה להניחן בטפיחות באמצעות מברשת שטוחה ורחבה (כדוגמאת E55 של סיגמא).



So Quiche- צללית דאוכרומית בגווני אפור חאקי, עם שימר ורוד וסגול. צללית סופר מיוחדת שהיא בגדר מאסט לחובבות הטרנד הדאוכרומי.


Bae- צללית דאוכרומית נוספת בגווני כחול-סגול.


La La- צללית בגוון זהוב ורדרד שמשדרגת כל מראה איפור ליוקרתי. הולכת נהדר עם העיפרון Get Paid שפגשתן קודם.


צללית נוספת שיש באמתחתי היא הצללית Stereo שלא ממש שמחתי לצלמה לבלוג. הצלליות רכות ושבירות, ולפעמים לא ממש שורדות את השילוח ארצה.
כך קרה עם סטריאו, שהגיעה אליי שבורה- ואני לא אוהבת לצלם מוצרים במצב הזה...
אבל, לא אמרתי נואש והחלטתי להחזיר את הצללית לחיים. בעוד שצלליות אחרות מצריכות ערבוב של אלכוהול (לא וודקה, אלא אלכוהול רפואי שנמכר בכל בית מרקחת), לדחיסת צלליות קולור פופ מספיקה רק אצבע.
כל שעליכן לעשות הוא לדחוס באמצעות האצבע את שברי הצללית למקום, והרי לכן צללית כחדשה (מינוס דוגמאת חלת הדבש).
כפי שאתן רואות, הדחיסה עבדה והצלחתי לחדש את סטריאו המשגעת.
סטריאו היא צללית סגולה חומה עם שימר זהוב, והיא כ"כ יפה שאתן פשוט חייבות אותה באוסף שלכן.


אז כבר אמרתי שהן פיגמנטיות, רכות וקלות לשימוש? כן, אמרתי.
עמידותן ממוצעת ועליי הן מחזיקות מעמד בערך כ-6 שעות עד לתחילת הצטברותן בכפל העפעף.
כאשר אני מניחה פריימר כבסיס, הן מחזיקות מעמד בקלות יום שלם.
מחיר צללית בודדת עומד על 5$, וכל צללית מכילה 2.1 גרם חומר.

קל ללכת לאיבוד באתר של קולור פופ. היצע הגוונים כ"כ רחב שקשה להתפקס על הגוונים בהם אנחנו מעוניינות. עצתי היא לחשוב מראש אילו גוונים חסרים לכן באוסף ומשם להתחיל. פרגנו לכן צללית או שתיים קצת יותר מיוחדות (למשל סטראו ו-Bau) והתמקדו בהן. אל תתחילו עם הזמנה של 20 צלליות, עדיף להתחיל עם פחות ולרכוש שוב במידה ותאהבו (אל תוותרו על הצללית Puppy Love, שאחוז ממכירתן מועבר לעמותות למען בע"ח).

וכמובן, סווטצ'ים של כל המוצרים שהופיעו בפוסט עד כה:




מוצר נוסף שראוי להזכיר הוא ההיילייטר הנהדר Smokin' Whistle שכיכב בפוסט הסטרובינג שעלה לא מזמן בבלוג.


על אהבתי הרבה אליו כתבתי כאן, והיא לא דעכה. מדובר על היילייטר משגע שעושה את מה שהיילייטר צריך לעשות, להאיר מבלי להדגיש את הפגמים שיש בעורנו.


בדומה לצלליות, גם סמוקינג מגיעה עם פורמולה רכה ונעימה, הוא מלא פיגמנט ויש לנהוג בו בעדינות בכדי לקבל את ההארה בה אתן חושקות.


גם כאן המחיר נוח ועומד על 8$ בעבור 4.2 גרם מוצר.
האם אקנה עוד? שאלה נהדרת. יש לי כ"כ הרבה היילייטרים שאני רוצה לומר שכנראה שלא, אבל זה כנראה יהיה שקר, כי עד כה זה לא מנע ממני לרכוש דברים נוספים... ועם פורמולה כזו ומחיר כ"כ נוח, כנראה שכן ארכוש עוד (Teasecake מישהי?).

חשוב לציין כי כל מוצרי קולור פופ נטולי אכזריות (כלומר לא נוסו על בע"ח), והם מציינים כי המוצרים נוסו רק על בני אדם עובדי החברה.

ואם הגעתן עד לכאן, ודאי תשמחו לגלות שארגנתי הנחה על שילוח ארצה באמצעות Ship My Deal לקוראות הבלוג  All My Hobbies!
אתן מוזמנות ליהנות מ-5% הנחה על עלות השילוח בהזמנה הבאה שלכן באמצעות הקוד Peacha5off.

בכדי לנצל את ההנחה עליכן לציין את הקוד כאשר אתן שולחות למייל של שיפ מיי דיל (info@shipmydeal.com) את חשבונית הקניה (זוכרות את תהליך הרכישה? מפורט בתחילת הפוסט).
* במידה ושכחתן לצרף את הקוד לחשבונית הרכישה, אפשר לעשות זאת לאחר מכן, ע"י ציון מספר החשבונית וקוד ההנחה במייל נוסף לכתובת info@shipmydeal.com.

אם אתן עוד כאן, ולא הלכתן להעמיס עגלה מלאה כל טוב ב- Colourpop, אאחל לכן שבוע מקסים וחמים.
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.

*גילוי נאות- המשלוח ארצה הוצע לי מטעם החברה.








9 תגובות:

  1. משוגעת על קולורפופ ברמות!

    השבמחק
  2. קולורפופ3> יש לי את סטריאו והיא באמת משגעת. so quiche וbae נכנסות להזמנה הבאה!

    השבמחק
  3. קולורפופ מדהימים בעיני אבל לאחרונה אני מתקשה לאחסן אותם :(

    השבמחק
    תשובות
    1. הם צריכים לעשות משהו עם האריזות הכ"כ מסורבלות שלהם

      מחק
  4. קולורפופ מדהימים בעיני אבל לאחרונה אני מתקשה לאחסן אותם :(

    השבמחק
  5. So Quiche נראית מהממת ביותר. אני מפחדת מהיום שיתחילו לשלוח ארצה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אז בהצלחה כי החל מהיום הם שולחים חחח

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...