Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 16 בינואר 2016

ריגושים צבעוניים

מוצרים חדשים תמיד מצליחים לרגש ולסקרן אותי.
זה לא סוד שאוסף האיפור שלי יספיק לי לחמישה מחזורי חיים לפחות, ועדיין אני מוצאת את עצמי בוחנת בהתרגשות כל השקה שעולה לרשת, ותמיד שואלת את עצמי האם לקנות את המוצר או לא (אני לא מדברת על צורך, שכן לא חסר לי דבר).
ישנן מספר חברות שמצליחות לסקרן אותי יותר מהשאר, ועפרה היא אחת כזו.
אם נזכר בסקירה הראשונה של חברת עפרה בבלוג אי שם בשנת 2013, נראה שהחברה עשתה כברת דרך מאז שהגיחה לחיינו. בעוד שבהתחלה ניגשנו לחברה החדשה לנו בהיסוס, במרוצת הזמן היא הפכה לדומיננטית בשוק הישראלי הודות למוצרים נהדרים ומערכת יחסי ציבור מוצלחת לא פחות, וכיום כל מאפרת ומתאפרת מכירות את החברה.

הפעם אני מזמינה אתכן להכין לעצמכן כוס תה, ולהיכנס איתי לעולמה המופלא של עפרה בו תמצאו הרבה שימר, יהלומים ושפתונים נהדרים.


נתחיל עם מוצרי עפרה החדשים ביותר שיש כיום "על המדף". האחד הגיע לא מזמן ארצה, והשני עושה את דרכו לחופי ישראל ברגעים אלו ממש.



קונוטציות מזון באיפור הן דבר שכיח בעולם האיפור, וכולנו כבר מכירות את הרצון לשלב בין הזהב החום (שוקולד) לבין מגוון מוצרי איפור (פלטת שוקולד מישהי?).
אבל אני מודה שמעולם לא חשבתי על שילוב של איפור ופיצה...
מישהו יצירתי בעפרה החליט לקחת השראה ממגש של פיצה האט, ושיגר אלינו היילייטר משגע העונה לשם 3D Pizza Pie - Illominating Shimmer Highlighter.


נכון, ההקשר לפיצה הוא רק במראה המוצר, ולא בניחוחו, אבל היי, אני לא אשלול איפור בניחוח פיצה (בחירת התוספות חופשית). מעתה ועד סוף הפוסט היפיפייה שלפנכן תקרא בשם "פלטת פיצה".


אי אפשר שלא להתפעל מיופיו של המוצר. חמישה גוונים נוצצים מונחים להם בפאן עגול ומפתה, המזמין לדגום כל אחת מהחמישה באמצעות המברשת הקרובה אליכן (גם אצבע זה בסדר).


פלטת הפיצה מיוצרת בטכנולוגית Liquid Baked ("אפיית נוזלים") בה הסמקים מתחילים את דרכם כנוזל ולאחר אפייה מהירה במכת חום גבוהה במיוחד ובלחץ גבוה, הופכים למוצק. מכת החום המהירה שומרת על הפיגמנטים המקוריים, על מנת שלא ייפגמו ו"ילכו לאיבוד" כפי שקורה רבות לשימרים הנאפים באפייה ממושכת.


ב-Pizza Pie שולבו חלקיקי פנינה ופיגמנטים בחמישה גווני היילייטינג שונים. יחדיו, הם יוצרים את הפיצה המושלמת באמצעותה אפשר ליצור הארות לכל גוון עור.


ואחרי שהתפעלנו מיופייה של פלטת הפיצה, בואו נדבר קצת על הביצועים.
פורמולת חמשת ההיילייטרים רכה למגע ותחושתה כמשי. הם רווי פיגמנט, כך שמספיקה כמות קטנה של חומר בכדי לקבל את בוסט השימר בו אנו חושקות. אני ממליצה לכן בחום להתחיל עם כמות מינימלית של חומר ולהוסיף במידת הצורך, מכיוון שאם לא תעשו זאת, תקבלו מראה של כדור דיסקו.
אני אוהבת להניח את ההיילייטר שלי באמצעות מברשת מניפה (תודה לניקי טוטוריאלז על הטיפ המוצלח). כמובן, שאם אני משתמשת בהיילייטר באזורים קטנים יותר, אני משתמשת במברשת אחרת בהתאם...

חמשת הגוונים שתמצאו בפלטה הם:

  • שימר בגוון שמפניה ורדרדה וכסופה (דיופ ל- You Glow Girl שמיד תכירו).
  • שימר בגוון ברונזה עם נגיעות זהובות.
  • שימר בגוון ורוד אפרסקי (מזכיר מעט את הסומק Orgasem של נארס, רק עדין ממנו).
  • שימר בגוון פנינתי וכסוף.
  • שימר בגוון זהוב (דיופ ל- You Dew You).





שימו לב, שניים מהגוונים דומים מאוד לגוונים שיצאו בשת"פ עם Dupethat, אך הם יוצרו בפיתוח אחר ויש הבדל בין הפורמולות.

פלטת הפיצה היא השקה בלעדית של אתר Guilty, ומחירה יעמוד על 96 שקלים (במקום 198).
המוצר עושה את דרכו ארצה ברגעים אלו ממש, ואתן מוזמנות להירשם בקישור זה לרכישה מיד עם הגעתו (למוצרים מסוג זה יש נטייה להיגמר בהינד עפעף, כך שאם אתן חושקות בו, אל תהססו להירשם).
בכל מקרה, אעדכן בפייסבוק של פיצ'ה ובדף הפייסבוק של הבלוג ברגע שהמוצר יעלה למכירה (מוזמנות לעקוב).

את ההיילייטר Girl You Glow כבר פגשתן בפוסט סיכום השנה בבלוג מהסיבה הפשוטה - מאז שהוא נחת אצלי, אני לא מפסיקה להשתמש בו.

הוא הושק לפני חודשיים יחד עם אחיו הזהוב, You Dew You, ומאז שניהם הפכו לתופעת רשת.
צמד ההיילייטרים הפציעו לעולמנו הודות לשיתוף פעולה בין חברת עפרה לצמד הבלוגריות "Dupethat" (אותן לא הכרתי לפני שנחשפתי להיילייטרים הללו...) והפכו לתופעה ויראלית בקבוצות האיפור השונות.

 

You Glow Girl, הורוד מבין השניים, בקלות מאיר את יומינו בגווני שמפנייה ורודה. רפרוף מברשת קל על המוצק הדחוס אוסף כמות המצליחה ליצור מראה מואר, חינני ובוהק.
שימו לב, מומלץ לעבוד עם כמות קטנה של חומר ולהוסיף במידת הצורך (בכדי להימנע ממראה כדור דיסקו מיוזע). ממש כמו בפלטת הפיצה, גם כאן אני מעדיפה להשתמש במברשת מניפה בכדי להניח את המוצר על עצמות הלחיים (מוזמנות לפוסט בנושא הארות).
מרקם ההיילייטר רך ונעים למגע, הוא קל לטשטוש ומתמזג לעור בקלילות.
סה"כ מדובר בהיילייטר נהדר, שעושה את עבודתו נאמנה ומצליח לגרום לעור להראות זוהר מבלי להכביד אליו.


אממה, אריזת הפלסטיק מעט צ'יפית לטעמי. היא פחות מתאימה לכיוון הכללי של המוצר, ואני חושבת שראוי להניחו באריזה קצת יותר יוקרתית.
אם אתן מחפשות שימר ורדרד ומחמיא, שמסתדר נהדר גם עם עור לבנבן וחיוור, You Glow Girl ישמח להאיר את יומכן.
הוא נמכר באתר "גילטי" במחיר של 96 שקלים.

פודרת הבננה של חברת Ben Nye נכנסה לחיינו הודות לאלילת הטראש, קים קרדשיאן. הפודרה המצויידת בפיגמנט צהבהב בהיר (ומכאן השם "בננה") משתלבת נהדר עם עור שזוף (כמו של האישה והישבן העסיסי) ומאירה אותו בצורה מחמיאה. מכיוון שקים דוגלת בשיטת "עצב והאר" ולא יוצאת מהבית מבלי לפסל את פניה, הפודרה הפכה לרב מכר ברחבי העולם. ד"א, לחברת Ben Nye מגוון צבעים של פודרה, אך הגוון הצהבהב התפרסם יותר מהשאר הודות לגברת קרדשיאן...

עפרה זיהו את הטרנד הסוחף, והוציאו לא מזמן פודרת בננה משלהם, העונה לשם Translucent Highlighting Luxury Powder.
אבקת הפודרה דקה וקלילה, ולכן, גם כאשר נזהרים מאוד באיסוף החומר עם מברשת הנחה, לפודרה יש נטייה ללכלך את האזור שסביבה. זה ממש לא נורא וחתיכת נייר יסדרו לכן משטח נקי, אך הדבר עלול להפריע לחובבות הניקיון שבחבורה.


מבחינת סקלת הגוונים, גוון צהוב הוא הגוון הנגדי לסגול, ולכן הפודרה מתאימה גם לטשטוש כהויות מתחת לעיניים. הניחו את הקונסילר החביב עליכן וקבעו אותו עם כמות מזערית של פודרה (שימו לב למינוח של כמות מזערית, אחרת תקבלו מראה קייקי ומקומט).
אבקת הפודרה גרוסה דק דק והיא רכה מאוד למגע. בכדי להניחה בצורה מיטבית על עור הפנים מומלץ להשתמש במברשת פלאפית ולהניח ברפרוף.
הפודרה יוצאת מבעד חורי מסננת המסייעים לנו להוציא מהאריזה את כמות החומר הנחוצה לנו בשימוש.


כמו כן, בהיותה פודרה, היא סופחת שומן ומותירה את העור במראה מאט (פודרה נהדרת לצילומים ועוברת מצלמה בקלות).
וכמובן, אם כבר בננה, אז גם הניחוח שלה מתקתק כניחוח הפרי הצהוב.


ניסיתי להשתמש בה מספר פעמים כפודרה מקבעת למייקאפ, ובקיץ היא בהחלט עשתה את עבודתה נאמנה. אולם בחורף, כאשר עורי לבנבן וחיוור, מבחינים בגוון הצהוב על עורי.

פודרת אבקה היא דבר נהדר, אך היא לא מתאימה לכל אחת ובטח לא מתאימה לכל מצב (נסו להשתמש בפודרת אבקה שאתן מנסות להתארגן על איפור מהיר של חמש דקות... זה ממש לא הולך ביחד).
אז לממהרות, או לאלו שמעדיפות פודרה דחוסה, השיקו עפרה פודרת בננה בגרסא דחוסה.


אריזת הפודרה הדחוסה קטנה וקומפקטית, ובתחתיתה מסתתרת מראה עגולה וקטנה (ולא הכרחית לטעמי).
גם הגרסה הדחוסה נהנית מניחוח בננה מתקתק, שמתגנב לאפינו בעת פתיחת האריזה...


תפקידה זהה לאחותה האבקתית וגם היא נהדרת להארות על בנות שחומות ושזופות. לאלו מאיתנו שהגוון השחום פסח עליהן, היא יכולה לשמש לטשטושי כהויות מתחת לעיניים.
גם הפעם אני ממליצה לכן להשתמש בכמות מינימלית של חומר כאשר אתן משתמשות בה (בין אם כפודרה מאירה ובין אם כמקבעת קונסילר).
כאשר אני משתמשת בה לטשטוש כהויות מתחת לעיניים, אני מניחה אותה בטפיחות על קונסילר ומטשטשת קלות.
היא מעניקה לעור גימור מאט, נהדרת לצילומים ונשארת במקומה שעות רבות.


אם אתן גרופיות של קים, או סתם מחפשות פודרה בננה, האלטרנטיבות העפרתיות נהדרות וישמשו אתכן נאמנה.

הפודרה בתפזורת מכילה 6 גרם מוצר ומחירה עומד על 162 שקלים באתר גילטי.
הפודרה הדחוסה מכילה 4 גרם מוצר ומחירה עומד על 100 שקלים (שימו לב, כעת היא נמכרת באתר גילטי במחיר מבצע של 79 שקלים).
ניתן להשיג את המוצרים גם בחנות עפרה, בה תוכלו ליהנות מהנחת מאפר (יודפת 2, לוד).

לפני שנמשיך לחלק הבא של הפוסט, ריכזתי עבורכן סווטצ'ים של שתי הפודרות לצד ההילייטר You Glow Girl. כפי שאתן רואות, הפודרה בתפזורת מעט יותר פיגמנטית מאחותה הדחוסה.



את פלטת Diamonds כבר יצא לכן להכיר? אם לא, אתן מוזמנות לפגוש פלטת צלליות המציעה לנו חמישה גוונים על טהרת הזהב והחמרה.


אריזת הפלטה שחורה ועליה מוטבע הסמל של חברת עפרה בצבע כסוף. בצידה הפנימי תגלו מראה מלבנית, בגודל שלא ממש אידאלי לאיפור פנים, אבל סביר להתמקדות באזור העיניים.
הכירו את חמשת הצלליות שמציעה הפלטה:


Gold Rush- צללית זהובה אפרסקית בגימור שימרי.
Bliss
-  צללית זהובה-בז'ית בגימור סאטן.
Divine
-  צללית בגוון ברונזה, בגימור סאטן.
Plastic
- צללית בגוון שמנת עם תת גוון צהבהב. מעולה להארות והדגשות.
Essential
- צללית בגוון חום אדמדמם, מעט נחושתי ובגימור שימרי.




חמשת הצלליות רכות ופיגמנטיות, ובהינף מברשת קל לאסוף את כמות החומר הנדרשת ליצירת איפור עיניים מושלם. הן נמרחות ומטשטשות בקלות, ומשדרגות כל מראה איפור. מתאימות לשימוש מקצועי וחובבני כאחד.

הפלטה רוכבת על טרנד הגוונים הטבעיים, אך משדרגת אותו לכיוון השימרי - גליטרי. ועל אף זאת, המראה המואר שהפלטה יוצרת אינו זעקני והיא נהדרת לשימוש יומיומי.
אפרופו שימר, הצללית פלסטיק נהדרת כהיילייטר...
הדבר היחיד שחסר לי בפלטה זו הוא גוון כהה. אני אוהבת ליצור מראה מעושן, ומוצאת שבכדי לעשות זאת אני פונה לפלטות אחרות שיש ברשותי (כפי שמיד תראו במראה האיפור שיצרתי עם הפלטה).



שלבי ביצוע איפור העיניים:
בזווית החיצונית של העין הנחתי צללית חומה ( Bossy Chocolate של Make Me Up) באמצעות מברשת טשטושים (E25 של סיגמא). מעליה הוספתי בטפיחות עדינות את הצללית Essential. טשטשתי אותה ע"י אותה מברשת והצללית Plastic. בזווית הפנימית של העין הנחתי את Bliss (באמצעות מברשת הנחה, E55) ובמרכז העפעף הנחתי את Divine.
על העפעף התחתון הנחתי את הצללית Gold Rush (באמצעות Highlighting Brush מקיט המיני של אקוטולס).


אם אתן מחפשות פלטה בגוונים ניטרליים ושימרים עושים לכן את זה, פלטת היהלומים עלולה להפוך לחברה הטובה ביותר שלכן.
כפי שאמרתי, אני הייתי שמחה לגלות שם גוון אחד כהה ולא הייתי מתנגדת לצללית אחת בגימור מאט...
גם אותה ניתן להשיג בגילטי במחיר של 178 שקלים, או לחלופין בחנות עפרה בלוד.


 ליין השפתונים העמידים של עפרה כיכב בפוסט סיכום השנה החולפת, שכן השפתונים הללו הפכו לחלק ניכר מהאוסף שלי.
השילוב של פורמולה נהדרת, עמידות גבוהה, מנעד רחב של גוונים והעובדה שאינם מייבשים, הקפיצו אותם לראש רשימת הפייבוריטים שלי ומאז הם שם.

לפני שנעבור למספר גוונים נוספים בסדרה, הרשו לי לכתוב מספר דגשים לגבי השפתונים:
  • אטימות ועמידות הגוונים אינה זהה. אני גיליתי שהגוונים הכהים עמידים יותר, בעוד שהבהירים לא נשארים על שפתיי זמן רב.
  • ישנם גוונים שהמריחה שלהם אינה אחידה, כדוגמת פנמה.
  • אוכל שומני מפרק את פורמולת השפתונים, כך שאל תצפו מהם להישאר במקום אחרי ארוחה שומנית.
  • הדרך הטובה ביותר להניח את השפתונים היא להתחיל בשכבה דקה של חומר, להמתין קלות לייבוש ורק לאחר מכן להניח שכבה דקה נוספת. לסיום, המתינו כ-10-15 דקות עד לייבוש מלא של השפתון.
  • נסו להניח עפרון שפתיים כבסיס לשפתון... התוצאות נהדרות והעמידות משתפרת.


 בתקופה האחרונה נהנינו משלל השקות של גוונים חדשים, החל מגוונים לא שגרתיים (כחלק מליין הלוואין) ועד גוונים כהים ובולטים כחלק מקולקציית "New York Skylinle".




 לרגל חגיגות השנה החדשה וחג המולד השיקו בעפרה קולקציה מנצנצת ומפתה, כאשר שמות השפתונים בה לקוחים מהעיר הכי מבוקשת ומפורסמת שיש... התפוח הגדול, הלא היא ניו יורק.
לצד גוונים לא שגרתיים כדוגמאת טיים סקוור הכסוף ופיפט אווניו הזהוב, מציעים בקולקציה שלושה שפתונים נוספים בשמות רבעים בניו יורק (ועל הדרך מעוררים בנו חשק לקפוץ לתפוח הגדול ולעשות סיבוב שופינג סטייל קארי בראדשו בפיפט אבניו).

אני ממליצה לכן בחום לעשות פליי על הקליפ של Empire State Of Mind ולזמזם "New York... New York... New York" בעת קריאת השורות הבאות...


הגוון הראשון שמשך את עיני בקולקציית ניו יורק הוא מנהטן, על שם הרובע המפורסם ביותר.
Manhattan הוא שפתון בגוון סגול ורדרד קריר ועמוק, שמשתלב נהדר גם עם אווירת גורדי השחקים, מרכזי המסחר, ומופעי הבידור של ברודווי.




Brooklyn, או הצד השני של הגשר, מתאים בצורה נהדרת לרובע אותו הוא מייצג. מצד אחד, הוא נראה מעט משעמם ומבוגר, אך ברגע שמשתמשים בו אי אפשר שלא להתפעל מהייחודיות שלו ולפתח איתו יחסי קרבה (מי היה מאמין שאני אתחבר לגוון חום).
אז כן, מדובר על שפתון בגוון חום שוקולדי, שמעורר חשק עז להיכנס לקונדיטוריה הקרובה אליכן ולהזמין עוגת שוקולד בתוספת משקה על טהרת השוקולד.




 ואחרי שעברנו את מנהטן וברוקלין הגיע הזמן להגיע לקווינס... קווינס בהחלט נותן פייט לקודמיו ומציע לנו שפתון בגוון סגול שזיפי עמוק, כזה עם נוכחות מוגברת ופורמולה משובחת.



שלושת השפתונים מהקולקציה מצויידים בפורמולה משובחת, נעימה למריחה ולא מייבשת. בהנחה נכונה (זוכרות? שכבה דקה, המתנה, שכבה דקה נוספת והמתנה לייבוש) הם נשארים לאורך שעות ארוכות על שפתיי, וגורמים לי לחלום על ניו יורק בכל פעם שאני מביטה במראה...

מניו יורק נעבור ישירות ליוטיוב, וליוטיוברית ספציפית ו"אנונימית" העונה לשם קייטלין לייטס...
בחודשים האחרונים חברו עפרה וקייטלין יחדיו ורקחו עבורנו שני שפתונים נהדרים שהפכו לרבי מכר בארץ ובארה"ב.
גם אני לא נשארתי אדישה והזמנתי את שני הגוונים הללו.

הראשון שהושק היה Miami Fiver, שפתון בגוון כתום-חום- אדמדם שזכה לתגובות חלוקות בקרב הרוכשות. על קייטלין הוא נראה נהדר, אך לרוכשות בעלות גוונים שונים משלה, הוא לא ממש החמיא.
אני מודה שרכשתי אותו ברגשות מעורבים, שכן בדמיוני לא ממש הבנתי איך הגוון המוזר הזה הולך להחמיא לי...


אז מתברר שמיאמי פיבר נהדר עם שיער שטני, עור בהיר ועיניים חומות! ומאז שהוא הגיע אליי, אני משתמשת בו לא מעט ומקבלת עליו אינספור מחמאות.
אבל, הוא ממש לא יחמיא לכל אחת, וקחו זאת בחשבון לפני שאתן רוכשות אותו.


ולאחר הצלחתו של מיאמי, שיתוף הפעולה בין קייטלין לעפרה הוליד את Havana Nights, שפתון בגוון יין מרלו שהופך כל הופעה לבלתי נשכחת. כחובבת הגוונים הומפירים והקודרים, החיבור ביני לבין הוואנה נייטס היה מידי והוא אוטומטית נכנס לרשימת עשרת השפתונים האהובים עליי ביותר.



 התחנה הבאה שלנו קצת יותר סולידית...
את Santa Ana הכרתן כבר בפוסט סיכום השנה, כאשר נבחר לגוון המנצח של השנה החולפת. שפתון בגוון דובדבן שמצד אחד מעניק לשפתיים גוון אדמדם, ומנגד שומר על סולידיות יחסית ומתאים לשימוש יומיומי.



הרכש האחרון שחיכיתי לו זמן רב הוא מינה. כפי שאמרתי, אני חובבת גוונים ומפירים, ובאוסף השפתונים הכהים שלי, מינה היה חסר.
שפתון בגוון אדום כהה וקודר, כזה שבקלות יכול להסתדר עם זוג ניבים משונן ושאריות דם מארוחת הערב (אופס, פלאש בק מדם אמיתי).


לצערי, ביצועי מינה על שפתיי אינם זהים לביצועי שאר השפתונים. מינה לא התקבע עד הסוף על שפתיי זמן רב לאחר שמרחתי אותו, מה שגרם לתאונה מצטערת שערבה צבע ואת בן הזוג (מוסרת מכאן את התנצלותי).
שלבי המריחה היו זהים לשאר השפתונים, רק שבמקרה הזה זה לא עבד.
אני כבר צופה תגובות של "מה? אבל עליי הוא מתקבע נהדר"... ובכן בנות, כפי שודאי כבר הבנתן, איפור (במיוחד שפתונים) מתנהג אחרת על כל אחת, ומה שלאחת הוא סיפור אהבה, אחרת לא תבין על מה כל המהומה...


נקנח בגוון לא שגרתי, שהצליח להתחבב עליי אך זכה למבטים מלאי שנאה מבן זוגי...
Maui מגיע אלינו מקולקציית Halloween וצובע את שפתינו בגוון תכלת פסטלי. אני מודה שעדיין לא מצאתי את האומץ לצאת איתו מגבולות הבית, אבל פורים עוד לפנינו.


התמונה לקוחה מהאינסטגרם שלי, מוזמנות

ואם לא הספיקו לכן כל השפתונים שפגשתן עד כה, בתקופה האחרונה היצירתיות נוחתת עליי מדי פעם ואני מתחילה לשחק עם השפתונים שלי.
השילוב הראשון והסולידי שבחבורה התקבל בעקבות ערבוב בין סנטה אנה האדמדם לבל אייר הניודי. הערבוב בין השניים יצר שפתון בגוון אדום סגלגל ודהוי ששרד ארוחת שחיתות בבנדיקט...


 התמונה הבאה משלבת בין קווינס לבין הצללית Blacklight של מייקאפ גיק... שילוב נהדר, לא?
 הנחתי את קווינס, ולפני שהוא הספיק להתייבש הנחתי בטפיחות את הצללית.


וכאן שילבתי בין קווינס לבין פנמה, כאשר הנחתי את קווינס על כל השפתיים ובמרכז הנחתי בטפיחות את פנמה הבהיר.


וכולם ביחד...



סוקרנתי לראות את ההבדלים בין הגוונים הסגולים של עפרה, כדוגמאת מליבו וניו אורלינס לבין קווינס... מוזמנות להבחין בהבדלים בסווטצ' הבא (שילבתי גם את מינה והוואנה נייטס בכדי שנוכל לבחון את ההבדלים בניהם):


כפי שאתן רואות, הוואנה נייטס יותר אדמדם מאשר מינה, בו אפשר למצוא רמיזות סגלגלות.
ניו אורלינס הוא סגול קר בעוד שקווינס נע לאזור החמים יותר.

את שפתוני עפרה ניתן לרכוש בגילטי, או בחנות עפרה היושבת ברחוב יודפת 2, לוד (בה תוכלו ליהנות מהנחת מאפר).
אני לרוב קונה בגילטי במבצעים משתנים (מחירו המלא של שפתון עומד על 108 שקלים, אך מבצעים באתר מתעדכנים כל הזמן).
שני הגוונים מהשת"פ עם קייטלין לייטס נמכרים כעת במחיר נהדר של 56 שקלים.

הפוסט היה מעט ארוך, אך יחדיו הגענו לסופו (ואני מקווה שהספקתן לסיים בינתיים את כוס התה שלכן).
ועד הפוסט הבא, אתן מזומנות לעקוב אחרי מעללי בפייסבוק ובאינסטגרם...
שלכן,
פיצ'ה.


*גילוי נאות:
קישורים לאתר גילטי, סיגמא ואייהרב הם קישורי אפילייאט.
פרט למיאמי פיבר, הוואנה נייטס, מינה, מנהטן וסנטה אנה, שאר המוצרים התקבלו לסקירה.




13 תגובות:

  1. איזה פוסט מדרדר... צבעוניות מופלאה מותק :)

    השבמחק
  2. השימרים של עפרה הם השיחוק של השנה!

    השבמחק
    תשובות
    1. השנה רק התחילה וכבר פתחת את הפה לשטן :)

      מחק
  3. קודם כל תתחדשי על העיצוב החדש (?) אולי לא שמתי לב לפני כן אבל זה נראה לי חדש!
    שנית כל סקירה מהממת!
    ויש פה גם את השפתיים שבא לי לשחזר ואין לי איךךךך אוף איתך!
    הפודרה נראת יאמי ביותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק
      לא כ"כ חדש אבל גם לא כזה ישן ;)
      תתחילי לשחק עם גוונים! זה ממש לא מחייב להשתמש במה שאני השתמשתי

      מחק
  4. צבעוניות כיפית במיוחד. אין על השפתונים של עפרה. אני אחת המכורות הגדולות...

    השבמחק
  5. היי אשמח להשוואה בין המרקם של ההייליטר YOU GLOW GIRL לבין הדיופ שלו בפלטת הפיצה של ההייליטרים. כתבת שהם לא באותו מרקם, אשמח לפירוט כדי שאוכל לבחור מה מתאים לי יותר. אגב האם יש הבדל בעמידות בינהם?

    השבמחק
    תשובות
    1. בפלטת הפיצה שיטת הייצור היא שונה (Liquid Bake). ההיילייטר שבפלטה מעט יותר רך מ-You Glow Girl, אבל מבחינת התוצאה על עור הפנים, שניהם פיגמנטים ובולטים.
      אני מניחה את ההיילייטר תמיד על בסיס מייקאפ, ובמקרה זה עמידותם זהה.
      אני הייתי הולכת על החמישיה בגלל המגוון שמדבר אליי

      מחק
  6. ברוקלין הפך מהר מאוד אצלי לאהוב מאוד 3>

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...