Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 4 במרץ 2014

אביב- קיץ 2014 על פי מאק

כסטודנטית, לשבת על כיסא ולכתוב זה לא חדש לי....
בדר"כ אני מתמקמת בשורות האחרונות של החדר (בכל זאת... יש לי הפרעת קשב ואני נמנעת מלהתעסק בדברים אחרים מול עיניו של המרצה) וכך אני מנסה לשלב הקשבה לצד אסמאסים ופייסבוק (אל תלמדו ממני, באמת).
אבל כאשר הזדמן לי לשבת בשורה השנייה באירוע "טרנדים אביב- קיץ" של מאק, בניצוחם של סניור ארטיסט מייקלה מגנאני ונטע סקאלי המדהימה, לא חשבתי פעמיים והנחתי את עכוזי על הכסא.

לפני שאעביר לכן את כל מה שכתבתי (כן, כן ישבתי עם מחברת וכתבתי הכל כדי שאוכל להעביר את זה הלאה), אני מוכרחה לציין שפשוט נהנתי מהחיבור בין מייקאלה לנטע. שניהם חיים ונושמים איפור, מצחיקים ובעיקר יצירתיים. לנסות לעקוב אחרי שניהם במקביל זה חתיכת אתגר, המבט מזגזגז מאחד לשני ולא רוצים לפספס דבר.
מייקלה פתח את האירוע בהצרה "הכל מתחיל בהשראה". לאורך השנים ראינו שלל השפעות על עולם האיפור, בין אם מדובר על השראה מעולם המוזיקה (פאנק/רוק), השפעת יצירות אומנות או אפילו החזרה לפינאפ.
נכון להיום, מייקלה שואב השראה רבה מעולם הבדים. גימורו של בד יכול לתת טוויסט מעניין למראה האיפור, כאשר המעצב החביב עליו הוא Jhon Richmond (האנשים שנולדו עם נפש של אומן, ימצאו השראה בהכל, למשל המאפרת טל פלג שמצאה השראה בגפילטע פיש האפרפר).

לפני שנעבור לאיפורי העונה, אני רוצה לשתף אתכן בטיפ קטן מאת נטע סקלי- במהלך האירוע, נטע ביצעה הדבקת ריסים מלאכותיים לדוגמנית, עד כה הליך שגרתי, לא?
אממה, נטע הדביקה את הריסים מהצד הפנימי של העפעף (כלומר מתחת לריסים העליונים). כדי לעשות זאת, חתכה נטע את רצועת הריסים למקטעים קטנים יותר וכל פעם הבדיקה מקטע אחד (בדיוק כמו שמדביקים ריסים בצורה הרגילה- מניחים מעט דבק, ממתינים קצת ומצמידים לקו הריסים, רק שהפעם מדובר על הקו הפנימי).
רובנו הרמנו גבה, אבל מתברר שהתוצאה טבעית מאוד וקלה יותר לביצוע (ניסיתי...). בנוסף, לא הדוגמנית ולא אני התחלנו לבכות תוך כדי התהליך (חששתי שהדבק יגרום לי לדמוע), כך ששווה לתת לזה צ'אנס.

אז מה הם הטרנדים הצפויים לעונה הקרובה על פי מאק?
Day Glow
כמו תמיד, סקלת צבעי הכתום- קורל-ורוד מקושרת לקיץ, ולכן צפו לראות הרבה לחיים אפרסקיות ושפתיים ורדרדות.
הפעם מתעסקים יותר בעור, ועל כן הוא צריך להיות "קייצי, מהמם וזוהר". כמובן שרובנו לא נולדנו עם עור "זוהר" ועל כן, לצד טיפול נכון בעור בפנים (שלום לך קיץ ישראלי) יש להפנות את חיפושינו למוצרי הארה.
ה- Day Glow הוא מראה טבעי מאוד, מהסוג של "אני התאפרתי? מה פתאום!". השקעה נכונה בבסיס טוב לאיפור, מייקאפ, קצת הארות והצללות- ואתן שם.
CC-Thru Color
הפעם המראה קצת יותר מעורפל, צבעים הנראים כאילו עברו פילטור באינסטגרם (או פשוט איך שאנחנו נראות ממרחק מטר באובך המגעיל שפקד אותנו לאחרונה).
הפעם הצבעים הדומיננטיים הם צבעי הלילך והאפרסק. הם אינם פסטלים, די עדינים ואפשר לשחק עם עומק הגוון שלהם.
בדר"כ שחושבים על איפור סגול, רובנו הולכות ישר למעושנים, אבל הפעם המעושן ממש לא בכיוון. גם הפעם המראה הכללי הוא נקי ו"תמים" ואת הפוקוס גונבת לה צללית סגולה המושכת את תשומת הלב לעיניים. כמו כן, יש לתת פוקוס לריסים ואם לא בורכתן בריסי עכביש מלידה, תמיד אפשר לפנות למלאכותיים שבחבורה (זה המקום בו נטע הדגימה את שיטת הדבקת הריסים אותה ציינתי מעלה).
Light FX
אחרי שהיינו זוהרות ומוארות לאורך כל היום, אי אפשר לוותר על זה בלילה נכון? הפעם מקור ההארה הוא הירח, ועל כן נגיעות של שימר בשלל צבעים ומרקמים על הפנים והמחשוף יעשו את העבודה.
 שוב הדגש הוא על עור הפנים, והאידאל הוא ליצור הבזקים של לבן, כסף וזהב. זה הזמן להוציא את הגליטרים והשימרים מהמגירה ולהתחיל לפזר אבקת כוכבים לכל עבר (טוב, חבל ללכלך את הבית, ואנחנו לא רוצות להיראות כמו כדור דיסקו, אז אולי כדאי להיזהר קצת עם כל הגלואו הזה).
The New Eye Deal
חזרה לעיניים נשיות יותר... מה הכוונה? ובכן מדובר על שילוב של דברים. אם במשך שנים נשים בחרו ליצור גבות בעיצוב משולש (משהו שאני מאוד לא התחברתי אליו, שכן למה לנו לרצות גבות של דמות מצויירת?), הגיע שעתן של הגבות העגולות, הטבעיות והנשיות.
השלב השני מתייחס לאייליינר- רובנו בוחרות באיליינר עם כנף. זה יפה, זה סקסי וברגע שיוצא לנו אייליינר מדוייק עם כנף מחודדת, היום שלנו נראה יפה יותר. אבל, במאק טוענים שהפעם כדאי לנו לדבוק בפס צמוד לקו הריסים העליון, וכך נשמור על מראה עיניים עגול ונשי יותר (אני מניחה שזה עניין של השקפה).

החלק שאני הכי נהניתי ממנו היה איפור הגברים... קודם כל, זה תמיד מצחיק לראות איך גברים שלא ממש מתאפרים ביום יום שלהם מגיבים לאיפור (שלום לך עיפרון שחור בקו הריסים).
בעוד שאיפור הנשים לרוב עוסק בשדרוג המראה הטבעי שלנו, איפור הגברים באירוע נלקח הישר מתצוגות אופנה ועל כן אופיין ביצירתיות מטורפת ומראה לא שגרתי כלל.
המראה אותו יצר מייקאלה לקוח מתצוגת אופנת הגברים של Vivienne Westwood אותו הוא ביצע  בשבוע האופנה האחרון בפריז.
כולנו יודעות שלאיפור אין גבולות, אבל רמת הדיוק של המראה הזה כ"כ מדויקת וניכרת החשיבה על הפרטים הקטנים (השיער מוצמד לקרקפת עם המון ג'ל, וכדי להשלים את המראה המשורטט, קווי המתאר של השיער צוירו בצבע גוף שחור!).
גם נטע לא וויתרה על הפן היצירתי, והראתה לכולנו איך עושים את מראה ההסוואה אשר לקוח מתצוגת האופנה Thom Browne משבוע האופנה האחרון בפריז.
הרעיון מאחורי המראה הוא הסוואה. כולנו מכירים את צבעי ההסוואה שמורחים על עצמם חיילים כדי לא לבלוט בשטח, רק שמדברים על תצוגות קוטור, חייבים לצאת מעבר לקופסא ולכן בעזרת שבלונות צוירו להם עלים מדויקים על פני הדוגמן.

אז מה אני הולכת לאמץ?
נכון להיום אני חזק בקטע של צבעי האיפור ה"מעורפלים", כלומר מראה ה- CC Thru color. הצלליות בגוון סגול בהיר ולילך עברו לקדמת מגירת האיפור, ואני משתדלת להשקיע קצת יותר בעור הפנים כדי שיראה טוב יותר.

ומה דעתכן על מראות האיפור? נכון שאיפורי הגברים פשוט מהפנטים?


*גילוי נאות- הוזמנתי לאירוע ע"י החברה.

8 תגובות:

  1. איזה ערב נפלא זה היה!

    השבמחק
  2. טוב, למדתי כמה דברים חדשים :-)
    עכשיו אני יודעת איך להדביק ריסים, מה הטרנדים הנכונים לקיץ ואני גם יודעת שכתבת בהשקה :P כל הכבוד על ההשקעה. זה ניכר בפוסט אהובה!!
    אני מאוד אוהבת את המראה הנקי-לא-התאפרתי-הבוקר.
    נשיקות בובה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה לומר שאלו גם הדברים שאני למדתי, וזו למידה מהנה!
      תודה רבה יקירה!

      מחק
  3. יום אחד אני אצטרך להתגבר על הטראומה שלי וללמוד להדביק ריסים... אני חושבת שראיתי בפייסבוק תמונות שנטע העלתה, של ריסים בקו התחתון וזה באמת מגניב.
    אני מתה על צלליות סגולות... אבל ממש מתקשה לשלב אותן :/
    ואני רק מברכת על החזרה לגבות טבעיות ונשיות במקום צורות גיאומטריות חדות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי לקח הרבה זמן עד שחזרתי אחרי טראומה. השיטה של נטע נוחה ממש, איך לא סיפרו לי עליה קודם?
      אמממ ניסית לשלב עם גווני ורוד/זהב? זה בדר"כ מה שאני עושה.
      גם אני בעד הגבות הטבעיות! גאומטריה זה למחברת, ולא לפנים

      מחק
  4. אני בעד האייליינר ללא השפיץ! :) כבר מזמן ויתרתי עליו, היות ואני ממשיכה לישון בבוקר ומתעוררת די מאוחר, לא משאירה לעצמי כמעט זמן מראה לפני שאני טסה לעבודה.. אז האייליינר הזה הוא הפיתרון המושלם לכך, וויתרתי על השפיץ :)
    פוסט מעניין ומחכים! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מחבבת אותו, אבל למי יש כוח לזה כל הזמן? פס קטן מעל העין ושלום על ישראל, במיוחד שיש איליינר טוש קליל ונוח.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...