Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 18 במרץ 2014

צבעי שפתיים

אני חוששת שאני מפתחת התמכרות לשפתונים. כבר כתבתי על המעבר שלי מבאלמים עדינים לשפתונים עם גוון עז, אבל הרעב לגוונים בולטים יותר וגימורים נוספים לא נגמר. אני מוצאת את עצמי נוברת ברחבי האינטרנט אחר סווטצ'ים וגוונים שעדיין אין ברשותי, ולאט לאט המקום במגירה נגמר.
כמובן שכל שפתון שמונח על שפתיי עובר סדרת תצלומים בשלל פוזות ולבסוף עובר סקירה מקיפה בבלוג.

נתחיל ברגוע עם Bobbi Brown - Lipcolor, Raspbery Shimmer.
 לאחרונה השיקה חברת "בובי בראון" סדרת שפתונים ובה 12 גוונים המשלבים רכיבים מוסיפי ברק עם "פנינים מחזירות אור" ליצירת אפקט רענן ושונה לחלוטין (כך מתארת החברה את המוצר).
בנוסף, השפתונים עשירים בחמאות ושמנים (כגון חמאת שיאה) ובכך אמורים לסייע לנו לשמור על שפתיים רכות וגמישות.

Rasberry Shimmer הוא שפתון עדין מאוד, אשר מדגיש את הגוון הטבעי של השפתיים ונותן להם אפקט מבריק וזוהר.
קצת קשה לראות זאת בצילומים, אבל האפקט של השימר שונה משפתונים שניסיתי בעבר שהתבססו בעיקר על שימר וגליטרים גרוסים, בעוד שבשפתון זה השימרים עדינים מאוד ואינם מורגשים על השפתיים. הוא מנצנץ בדיוק במידה הנכונה ולא יוצר מראה של כדור דיסקו על השפתיים.
על אף שמדובר בשפתון שקפקף יחסית, הוא כן מורגש על השפתיים כאשר משתמשים רק בו, וגם כאשר מניחים אותו מעל שפתונים מאטים (הוא נותן טאצ' אפ שימרי ובוהק).
הפורמולה שלו קלילה ונעימה, הוא רך יחסית ונוח למריחה.
מבחינת עמידות- ובכן בגלל שמדובר על שפתון לחותי יחסית, הוא לא עמיד במיוחד, אבל בגלל שהוא עדין מאוד אפשר בקלות לחדש אותו (מה גם שהוא יורד בחינניות מהשפתיים).
לסיכום- אני מניחה שהוא לא יתאים לכל אחת, שכן לא כולן אוהבות שפתונים שימריים, אבל לאלו מכן שכן- שווה לבדוק את סדרת השפתונים הזו.
כמה? 125 בעבור 3.5 גרם שקלים ברשת חנויות בובי בראון.

אחרי שסיימנו עם הגוון הרגוע, הגיע הזמן להעלות את הרף ולהתפרע עם MAC- Candy Yum Yum.
יש שיגדירו אותו השפתון הזה כגוון המושלם לקיץ, ואני יכולה להסכים עם זה- יש לו גוון ורוד בזוקה עז, הוא בולט וזרחני ומושך המון תשומת לב לשפתיים (ודי מחמיא לעור שזוף).
הוא מצויד בצבע ורוד נאוני עם תת גוון כחול, יש לו גימור מאטי ופורמולה מעולה (כמו רוב שפתוני המאט של מאט) וכבר בשכבה אחת הוא אטום ובוהק.
גם העמידות שלו טובה- הוא שורד בקלילות שתייה, ולאחר הארוחה משאיר החתמה ורדרדה על השפתיים.
כידוע, לשפתונים בגימור מאט יש נטייה להדגיש יובש בשפתיים ואף להחמיר אותו, כך שאם אתן סובלות מיובש בשפתיים, תמתינו עם ה-Candy yam yam שלכן.
מדובר על אחד השפתונים הבולטים ביותר שיש לי באוסף, ואני מודה שאני לא מוצאת את עצמי מסתובבת איתו יותר מדי, ולרוב אני מרגישה שהוא טו מאצ'.
לסיכום-אם אתן לא חוששות מגוונים בולטים וזוהרים, זה הגוון המושלם עבורכן.
כמה? 90 שקלים ברשת חנויות מאק.

ואי אפשר לסגור פוסט שפתונים ללא אדום עדכני, אותו יגלם הפעם שפתון של חברת Urban Decay מסדרת Revolution העונה לשם ה"לא פוליטיקלי קורקט" 69.
סדרת השפתונים הללו מגיעים באריזת מתכת אפרפרה וקצת מסורבלת (על אף שהאריזה יפה, היא כבדה יחסית).
צורת השפתון מזכירה מעט את הבאלמים שהתרגלנו לראות, אבל פרט לכך, אין כל קשר בין שפתון זה לבאלם.
 69 מתדהר בצבע אדום מושלם עם תת גוון קר (כזה שהופך את השפתיים לאטרקציה העיקרית בפנים). כפי שניתן לראות בתמונה, יש לו גימור בוהק ופורמולה נעימה וקרמית.
הפיגמנט שלו עז ועל כן מספיקה שכבה אחת כדי לקבל שפתיים בגוון שני. עבורי, צורת השפתון (כלומר עגול ושטוח) נוחה מאוד לעבודה וקל לי לתחום איתו את השפתיים ולמרוח את השפתון בצורה אחידה.
עמידות- גבוהה למדי. הוא מחזיק בערך 6 שעות, מסתדר טוב עם שתיה (קצת פחות טוב עם ארוחה מלאה) ומשאיר החתמה אדמדה על השפתיים.
בשונה מה- Candy yam yam של מאק הוא לא מייבש את השפתיים, ולא מדגיש יובש שקיים.
אני בהחלט מאמינה שאזמין עוד שפתונים מהסדרה הזו, בעיקר בגלל השילוב בין הפורמולה המוצלחת לפיגמנט העשיר.
את מוצרי אורבן דיקיי לצערי אי אפשר להשיג בארץ, אני הזמנתי אותו מהאתר HQHair במחיר של 15 ליש"ט (בערך 86 שקלים, משלוח חינמי).

כדי לשמור על השפתיים שלי במצב תקין, אני מקפידה למרוח באלם לפני השינה (אחת התופעות האופייניות למזג האוויר המוזר שסובב אותנו לאחרונה היא יובש מציק בשפתיים).
 בתקופה האחרונה אני משתמשת ב- Lip Acu של חברת ד"ר עור, שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות.
Acu Lup מכיל מקדם הגנה SPF15 ועשיר בויטמין E. הוא לא מכיל פראבנים ולפי החברה בטוח לשימוש לעור רגיש.
שכבה דקה של השפתון מספיקה, והוא משאיר תחושה נעימה על השפתיים. בשימוש יומיומי ניכר כי מצב השפתיים טוב יותר, היובש הופחת וכך גם הסדקים. הוא לא משאיר תחושת שמנוניות ומשמש אותי גם כבסיס לשפתונים (שפתונים רגילים, לא שפתוני מאט).
לסיכום- באלם חביב, שכנראה ירכש שוב בהמשך.
כמה? 36.9 שקלים ברשתות הפארם ובתי המרקחת המחזיקים מוצרי ד"ר עור.

 וכמה סווטצ'ים נוספים לקינוח:
משמאל לימין- Bobbi Brown, Candy Yam Yam, 69
משמאל לימין- Bobbi Brown, Candy Yam Yam, 69
 ועכשיו תורכן לומר לי מה דעתכן על שלושת שפתונים אלו? הייתן מסתובבות עם קאנדי יאם יאם? אשמח לשמוע!
בנתיים אתחיל לעבוד על פוסט השפתונים הבא....

*גילוי נאות- מוצרי בובי בראון, מאק וד"ר עור התקבלו לסקירה.

14 תגובות:

  1. את היאמיאמ תעבירי לקדמת המגירה כי הוא הולם לך עד מאוד
    את דעתי על שפתונים את מכירה כמה שיותר וכמה שנועז

    השבמחק
    תשובות
    1. כן? הוא לא מוגזם עבורי? לא יודעת, מרגישה קצת "פרחה" איתו.
      נועזים כן, ורודים- טו מאצ' ברבי בשבילי

      מחק
  2. הקנדי יאם יאם הולם אותך ביותר!
    הצבע מקסים ואני חייבת אחד כזה עכשיו!!
    גם האדום של אורבן דקיי הולם אותך. טוב נו, לא חושבת שיש גוון של שפתון שלא יפה לך :-)
    נשיקות אהובה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהוא יחמיא לך ממש! ואני רואה אותך איתו... אותי, קצת פחות.
      האורבן - מטורפת עליו, גם הגוון וגם הפורמולה- תענוג.

      מחק
  3. שלושת השפתונים מהממים, אבל כנראה שהייתי הולכת על השפתון של בובי בראון ביום יום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לגמרי היומיומי שלי מבין השלושה, את השאר אני משאירה לערב או לימי חופש

      מחק
  4. אני האחרונה שמפחדת מגוונים בולטים כידוע, ואפילו בשבילי משהו בקנדי יאם יאם פשוט לא עובד. הוא, ואני עדינה, פרחי בעיני. קשה לי לדמיין אותך בלוק כולל איתו, וגם אותי P-:

    השבמחק
    תשובות
    1. אחת הסיבות שעברתי לשפתונים בולטים היא את! הקאנדי יאם יאם- כן יש בו משהו מעט פרחי, או "ברבי" וזה פחות אני.

      מחק
  5. אהבתי את האדום של אורבן דקיי. מהאדומים האלה שפשוט אי אפשר לא לאהוב ;)
    ומה אני אגיד.. קנדי יאם יאם הוא צבע שיש לי חולשה חזקה אליו. גם ורוד.. וגם תת גוון כחול.. הכל בחבילה אחת! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט, פשוט אדום מושלם.
      אני חושבת שהקאנדי ממש יתאים לך:)

      מחק
  6. לפי התגובות למעלה אני מרגישה קצת צורך להגן על הקנדי יאם יאם אהובי :P מתה על הגוון הקייצי הזה! והאודם של אורבן דיקיי גם נראה מהמם, כבר הרבה זמן רציתי לנסות את הסדרה הזאת!

    השבמחק
    תשובות
    1. הגוון של קאנדי יאם יאם מקסים, פשוט פחות מחמיא לי (לדעתי), עלייך הכל מושלם:P

      מחק
  7. ממש יופי. כי מה שאני צריכה עכשיו זה עוד שפתונים. בגללך!

    השבמחק
    תשובות
    1. את קאנדי כבר יש לך, אז זה סה"כ שני שפתונים חדשים:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...