Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 27 באפריל 2013

Make Up Of The Week


מכירות את הימים האלו בהם אנחנו מתאפרות בצורה שכ"כ מוצאת חן בעינינו, שאנחנו ממשיכות להתאפר באותה הצורה גם במהלך הימים הבאים? השבוע זה קרה לי. ביום א' התעוררתי עם חשק לאיפור חום (לא משהו מטורף במיוחד) ואיכשהו השילוב בין הצבעים התחבב עליי כל כך, עד שהחלטתי לדבוק בו במהלך השבוע האחרון.
המוצרים שהשתמשתי בהם היו: BB Craem של מאק, סומק Hot Mama-TheBalm, שתי פלטות צלליות מסדרת Portfolio של קרליין (Mink, Brown), עיפרון עיניים חום 24/7 של Urban Decay, ג'ל ליינר חום של מיביליין, מסקרה "טלסקופיק" של לוריאל ושפתון של בורז'ואה.

הפוסט היום יורכב מהצגת מס' מוצרים ששימשו אותי השבוע (ולא נסקרו כאן קודם) ולסיום אפרט על איפור העיניים שיצרתי.... מוכנות להתחיל?

בשבועיים האחרונים עור פניי נראה טוב ולכן אני מרשה לעצמי להסתובב עם BB cream בלבד. כאשר אני עוצרת לשניה וחושבת מה גרם לשינוי עולה בראשי מחשבה אחת ברורה- לאחר שנים בהן שתיתי אך ורק דיאט קולה (התמכרות קשה...) החלטתי לפני כחודש בערך להוריד את הכמות משמעותית ולעבור למים... מעבר לתחושה הכללית שהשתפרה פלאים, עור הפנים עבר שינוי והחל להראות טוב יותר... אני בטוחה שהמכורות למשקה השחור יעדיפו להתעלם בחינניות מהדיבורים על כך ש"דיאט קולה זה ממש, אבל ממש לא בריא" (גם אני שמעתי והעדפתי להתעלם כ"כ הרבה זמן), אך אני באמת ממליצה לנסות להוריד כמויות (אני עדיין מרשה לעצמי כוס או שתיים ביום).
אז איפה היינו? אה כן, את השבוע האחרון העברתי שעל פניי מונח Mac- Prep&Prime Beuty Balm.

הפורמולה שלו סמיכה למדי (בשונה ממוצרי BB אחרים שניסיתי בעבר) ולכן אני אוהבת לעבוד איתו במהירות לאחר שאני מחממת אותו מעט בין כפות הידיים. הכיסוי שלו נמוך יחסית, אפשר להוסיף עוד חומר כדי ליצור כיסוי טוב יותר אך המקסימום שתגיעו אליו הוא כיסוי בינוני.
מבין שלושת הצבעים שהוציאה החברה, אני ניסיתי את גוון ה-Light. בתקופה זו של השנה הוא מתאים לי למדי, ויושב עליי בצורה מעולה, אך ברגע שאשתזף אפילו מעט, הוא יהיה לי בהיר מדי.... ישנם שני גוונים נוספים שיצאו אך לפי מה שקראתי ברשת גם הם בהירים (מאק? איפה הגוונים הכהים?).
 שני דברים שכדאי לשים אליהם לב- המוצר מכיל מקדם הגנה (SPF35), ויחד עם הגוון הבהיר נוצר מראה קספרי להחריד בתמונות (אם אתן מתכננות להצטלם, אולי כדאי לבחור מוצר אחר). דבר נוסף, הוא מדגיש מעט יובש, כך שאם העור שלכן כרגע מעט יבש, מירחו שכבה דשנה של לחות לפני ה-BB Cream (ותדאגו שהיא תיספג היטב בעור) או שתוותרו.
 הוא גורם לעור להראות אחיד יותר, אך אינו מצטיין בהסתרת פגמים (הוספתי נגיעות קונסילר).
בנוגע לעמידות- בתחילת השבוע, כאשר מזג האוויר היה קריר הוא החזיק עליי בערך כ- 10 שעות. לקראת סוף השבוע, כאשר מזג האוויר התחיל להתחמם הבחנתי שלקראת סוף היום הוא מתחיל להתייעף.... יכול להיות שזה השילוב שלו עם קרם הלחות שלי כרגע, אנסה אותו בהמשך עם שילובים שונים (אני מתכננת לבחון את נושא העמידות שלו לעומק).
שורה תחתונה- אם אתן מחפשות כיסוי קליל, בגוון בהיר.
מחיר: 165 שקלים ל-40 מ"ל.

 מוצר נוסף שהגיע אליי לפני שבועיים, הוא הסומק המטריף של חברת TheBalm ונקרא בשם הסקסי Hot Mama. את הסומק הזה סימנתי כ"רוצה כאן ועכשיו" ברגע שטל סקרה אותו וגרמה לי לבהות בגוון המקסים שלו ולתהות "האם זה הסומק המושלם?".
הסומק מגיע באריזת קרטון עם ציור של בחורה (Hot Mama?) הנהנית מגלידה על חוף הים בזמן השקיעה (מתאים לי!).
בתוך האריזה תמצאו את הסומק לצד מראה אישית.
שמסתכלים על הסומק עצמו הוא נראה שימרי מאוד, אך בעת ההנחה השימר אינו בולט מדי, אלא להפך- בדיוק במידה הרצויה.
בפעם הראשונה שהשתמשתי בסומק הבנתי- זה הולך להיות רומן ארוך... השילוב של הגוון האפרסקי-ורדרד יחד עם השימר העדין לצד תת גוון העור הורוד שלי יצרו הסמקה טבעי למדי, וזוהרת (נראה כאילו הלחיים שלי יצאו ממגזין אופנה).
 הסומק פיגמנטי למדי- העברת המברשת פעם אחת על החומר, מספיקה ללחי אחת. על איפור מלא (כלומר פריימר, מייקאפ ופודרה) הוא מחזיק יום שלם.

משמאל לימין:
TheBalm- Hot Mama, Nyx-Pinched, Gaya, Nars- Orgasm, Jade- Luminous Silky Blush
 ניסיתי לבדוק מי מבין סמקי האפרסק-קורל-ורוד-שימרי שלי הכי דומה ל-Hot mama וגיליתי שאפשר למצוא קווי דמיון בינו לבין Nyx- Pinched, Nars-Orgasm, אך עדיין יש בו משהו שונה שאין בשני אלו.
היתרון הבולט שלו על שאר הסמקים שברשותי הוא המראה הזוהר שהוא נותן ללחיים (Glow) שאף סומק אחר לא יוצר (גם לא ה"אורגזם").
משמאל לימין:
TheBalm- Hot Mama, Nyx-Pinched, Gaya, Nars- Orgasm, Jade- Luminous Silky Blush
 בסופו של דבר, אני חושבת שהסומק הנ"ל יהפוך להיות מס' 1 שלי, ואני מצטערת שלא הזמנתי אותו קודם לכן.
את מוצרי TheBalm אי אפשר להשיג בארץ, אך בעבור כמה דולרים, תוכלו להזמין לכן אחד מחו"ל. אני הזמנתי את הסומק בסטרוברי, במחיד של 62 שקלים (במקום 74 שקלים). נכון לעכשיו, הסומק לא מופיע באתר אבל אני בטוחה שהוא יופיע בהמשך (במקביל אפשר למצוא אותו ב-Feelunique).

על איפור העיניים היו מופקדות שמונה צלליות של קרליין. הפלטה הראשונה שהשתמשתי בה היא 112 Careline- Brown.
 הגוונים בפלטה הזו מתאימים מאוד לאיפור בוקר עדין, ולאלו המחפשות בעיקר צלליות מאט. תמצאו בפלטה צללית ורודה-חומה שימרית, צללית אפרסית בגימור מאט, צללית חומה-סגולה בגימור מאט וצללית בגוון חום בהיר, מאטית גם כן.
אני מצאתי שהצללית בגוון אפרסק משמשת אותי בעיקר כבסיס לאיפור, ואילו הורודה- חומה השימרית מתאימה לי להארות עדינות של העין.
פלטה נוספת שהתחבבה עליי היא Careline- Mink 103.
  גם הפלטה הזו מכילה ארבע צלליות חומות, רק שהפעם תמצאו כאן צללית בגוון חום כהה בגימור מאט, צללית בגוון חום-אגוז בגימור שימרי, צללית זהובה-חומה שימרית גם כן, ועוד צללית חומה כהה בגימור שימרי/גליטרי.
 ארבעת הצלליות בפלטה הנ"ל פיגמנטיות למדי, נעימות למגע וקלות להנחה וטשטוש.
 את הפלטות של קרליין אפשר להשיג ברשתות הפארמים, במחיר של 70 שקלים לאחת.

על הפינאלה אחראי Bourjois Sweet Kiss- Orange Apprete (מס' 45) שהוא הפתרון התמידי שלי בימים שאין לי מושג איזה גוון בא לי. הוא אצלי בערך כשנה (במקרה אני זוכרת שקניתי אותו במבצעי עצמאות לרגל חגיגות ה-64 שנים למדינת ישראל) ואחת לכמה זמן הוא מתברג לרשימת שלושת השפתונים היומיומיים שלי (עד שמישהו דוחק אותו מטה, וחוזר חלילה).
 את אהבתי הרבה לצבע הסגול כבר הכרתן, כך שאין צורך להוסיף שצבע האריזה מושלם בעייני.
הסגירה של השפתון אטומה והרמטית, ובכדי לפתוח את המכסה יש ללחוץ על הכפתור הכסוף (פתרון מעולה לאלו שאוהבות לזרוק את השפתון בתיק ושונאת שהוא נפתח במהלך היום ומושך אליו את כל הלכלוך סביבו).
גוון השפתון הוא מעין כתום-קורל עדין עם גימור טבעי למדי. על השפתיים הוא איננו אטום במאה אחוז, אך בהחלט ניתן להבחין בו.
השפתון די לחותי ולכן אל תצפו ממנו להיות עמיד במיוחד, כי הוא לא ( במידה ולא אוכלים/שותים הוא נשאר בערך כ3-4 שעות, אך הוא איננו שורד ארוחת צהריים).
אינני זוכרת מה המחיר המלא (אני מהמרת על 100 פלוס מינוס, ללא מבצעים), אך אני מאמינה שתמצאו אותו במחיר משתלם בהרבה הודות למבצעים התמידיים ברשתות הפארמים.

ואחרי שערכנו הכרות עם מוצרי האיפור ששימשו אותי, הגיע הזמן לעבור לאיפור העיניים עצמו.
כבסיס לאיפור השתמשתי בפריימר לעיניים (OFRA) ומעליו הנחתי את הצללית המסומנת במס' 1 (על כל העפעף).
בשליש החיצוני של העין הנחתי את צללית מס' 2 וטשטשתי פנימה. לאחר מכן השתמשתי בעיפרון העיניים החום של Urban Decay ליצירת פס מעל הריסים העליונים וטשטשתי אותו היטב, יחד עם צללית מס' 3. על אף שלא שהמצלמה לא ממש הצליחה לתפוס זאת, הוספתי פס איליינר בגוון חום מעל (ע"י האייליינר ג'ל החום של מיביליין).
ליצירת התיחום התחתון השתמשתי בצללית מס' 4, אותה הנחתי על קו הריסים התחתון (עם מברשת זויתית).  בזווית הפנימית של העין הנחתי את צללית מס' 5 וטשטשתי מעט את המעבר בינה לבין צללית 4 (המסקרה שהשתמשתי בה היא לוריאל טלסקופיק הזהובה).
שימו לב- בגלל שלרובנו יש צלליות חומות כאלו או אחרות בבית, לא חייבים לרוץ ולקנות את שתי הפלטות הללו, ואפשר ליצור מראה דומה ע"י שימוש בצלליות שברשותנו.
על אף ששלבי האיפור נראים ארוכים מעט, בפועל הספיקו לי חמש דקות (אפשר לקצר תהליכים ובמקום למרוח איליינר ג'ל, ליצור איליינר ע"י שימוש בצללית מס' 4 ומברשת זוויתית).

אני מודה שכאשר תכננתי לפרסם פוסט של "איפור השבוע" הייתי בטוחה שהוא יהיה קצרצר וקולע, אך כרגיל תוכניות לחוד ומציאות לחוד, ויצא פוסט ארוך למדי.
אשמח לשמוע אם אתן אוהבת את הקונספט של איפור השבוע, ואם תרצו לראות כאלו בהמשך (אשתדל שיהיו קצרים יותר...).
ומכאן, אאחל לכולכן שבוע מעולה!


גילוי נאות- צלליות קרלייןו-BB Cream של מאק התקבלו לסקירה.

10 תגובות:

  1. ההוט מאמא הזה נראה ממש יפה, אם כי נראה לי שיש לי סומק אחד שהוא ממש דומה לו (של מילאני) אז בינתיים אני מוותרת, אבל סחטיין על הקולקציה של הסמקים הפיצ'ים ;)
    מה שכן, האורגזם והסומק של ג'ייד מאוד דומים בתמונה! איך הם במציאות?
    ושאלה אחרונה חח את משתמשת במעגל ריסים? או שהמסקרה עושה את כל האפקט המהמם?

    השבמחק
    תשובות
    1. קשה לי לומר לא לסמקים בגוונים הללו, זה חזק ממני.
      הסומק של ג'ייד מעט יותר חום בעוד שהאורגזם מעט יותר ורדרד ושימרי.
      בתמונות לא השתמשתי במעגל, אבל זה בגלל שהריסים שלי בעלי צורה עגולה בטבעי (לרוב למעגלים אין השפעה עליי כי התוצאה הסופית די דומה למקור).

      מחק
  2. הסומק הזה חתיך! מאוד מצא חן בעיני.
    אהבתי את המראה שיצרת עם הצלליות, גם אני משתמשת בגוונים האלה הרבה לאחרונה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש חתיך... הרומן שלי כרגע.
      הגוונים מאוד שימושיים, ומאוד יומיומיים עבורי.

      מחק
  3. מאוד אוהבת איפור חום וחמים. על הסומק הזה של דה באלם שמעתי רבות, אני כרגע מאוהבת בסומק קרם בסטיק של מילאני בכלל, שהגיע אליי בהחלפה.

    השבמחק
    תשובות
    1. חום הוא השחור של היום יום מבחינתי, טוב שהוא שם!
      אני אוהבת סמקים בסטיק! חייבת לראות במה מדובר...

      מחק
  4. הכי כיף למחזר. מקצר מאוד את הזמן שצריך להקדיש למחשבה (עמוקה!) על הבוקר, ולחשוב זה לא הקטע שלנו, בטח שלא על הבוקר... ;-)
    המוצרים נראים מעולה ואין כמו חום וקורל אפרסקי יחדיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה ממש מקל.. למה להתחיל לחשוב שאפשר לפעול כמו רובוט? וכמו שאמרת- בבוקר זה הכי קשה...
      שאת צודקת, את צודקת (זה משפט טפשי) - חום וקורל אפרסקי זה שילוב מנצח!

      מחק
  5. את הסומק העברתי הלאה לאחר כבוד , יותר מידי נצנצים בשבילי!

    השבמחק
    תשובות
    1. מה? באמת? הוא לא כזה מנצנץ על הלחי עליי, אלא בצורה ממש טבעית!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...