Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 25 בפברואר 2012

כמה מילים על הנושא החם של השבוע: גלוסי בוקס.

לפי הפרסום ההתחלתי, מי שרשומה לקופסאת פברואר הייתה אמורה לקבל אותה עד ליום זה.
אני חשבתי אם לפרסם או לא לפרסם את הפוסט על הנושא שדובר לא מעט השבוע, והחלטתי שכן.
אני רשומה עוד מינואר.
אבל את חבילת ינואר קיבלתי בפברואר- כאשר האשמה הוטלה על דואר ישראל (כתגובה על איבוד החבילה שלחו לי קופסא נוספת שכן הגיעה אליי).
לכן כאשר החלו הביקורות הרוב טענו שזהו חודש ראשון של החברה, אך זה לא נכון. זהו החודש השני שלהם בשוק.

לפי החברה- מקרים כשלי היו נפוצים בחודש ינואר, ולכן הוחלט לעבור לדואר שליחים.
אני באמת מבינה מאיפה זה בא, וזה נעשה במטרה לשמח את הלקוחות- אבל נוצרו פה כמה בעיות:
1. הדואר שליחים במדינתו, איננו מספק את השירות המיטבי.
היה מספיק להציץ השבוע בדף הפייס של גלוסי ולראות לא מעט בנות אשר מעלות מגוון רחב של בעיות עם הדואר כדי להבין שמשהו פה לא עובד.
2. יש בנות שאינן מעוניינות בדואר שליחים, מן הראוי לאפשר בחירה בין 2 האפשרויות.
3. החל מחודש אפריל המחיר אמור לעלות ל75 ש"ח (למנויות חדשות) בגלל המעבר לדואר שליחים- 75 ש"ח זה מחיר גבוה. במיוחד לאור העובדה ששליש מהמחיר הולך על המשלוח.

מבחינת המוצרים:
בתור התחלה אני כן חושבת שהקופסא מכסה את ה60 ש"ח ששולמו עליה.
ישנם לא מעט סוגיות לגבי התאמת המוצרים לפרופיל האישי, ועל החברות המשתתפות - אבל בסופו של דבר הגלוסי מאפשרת חשיפה למגוון רחב של מותגים.
מה הבעיות שנוצרו ?
1. אי אחידות ביוקרת המוצרים: יש חוסר הגינות בכך שבנות מסוימות קיבלו מוצר של חברה יוקרתית, בעוד שבנות אחרות קיבלו מוצר של חברה עממית הנחשבת זולה במיוחד.
זה יוצר הרגשה יחסית לא נעימה בקרב הבנות שקיבלו את המוצר הזול- החשיבה נעה בין: "למה אני קיבלתי את זה" לבין " מי החליט לבצע את החלוקה כך".
2. לשים דוגמיות אפילו שלפי מה שנאמר בהתחלה, המוצרים יהיו מוקטנים אבל לא דוגמיות.

מה אני קיבלתי?


מסיכת לחות עשירה של אהבה (לא ניסיתי עדיין)

מסיכה לשיער של וולה- כנראה שאעביר הלאה.

סבון של "סבון של פעם" בניחוח פטשולי לבנדר וניל- אני יכולה להסתדר עם הריח שלו, אבל יש לא מעט בנות שלא אוהבות בכלל את הריח הזה, ולשים מוצר כולל לכולן באותו הריח זה קצת סיכון...
שפתון אוניברסלי של לוריאל- רציתי לנסות שפתון אוניברסלי (התלבטתי אם להזמין את של קלרינס)
אז מבחינת השפתון- חביב, המראה שמתקבל הוא כמו עם לבלו חסר צבע.
צללית של לייף מס' 309- צללית בגון "סלמון" עם נצנצים.
בסופו של דבר אין לי בעיה עם לייף (שוב לא מול מוצר יוקרתי כמובן) אבל אני לא אוהבת צלליות מלאות בנצנצים, ולכן לא התחברתי למוצר.


בנוסף היה בקופסא בושם "קוקוריקו" של ג'אן פול גוטייה (דוגמית) שהועברה הלאה.

בסופו של דבר,
החלק העיקרי הלוקה בחסר הוא השירות ללקוח, ואדם שיענה לכל השאלות/בעיות שצצות.
גלוסי מחקו תגובות שלא מפרגנות מדף הפייס שלהם, שזה דבר פחות מקצועי (נכון היו כמו תגובות פחות לעניין, אבל בסופו של דבר אם לקוחה בוחרת לכתוב ולשתף במה שהיא מרגישה- תנסו לבדוק מהיכן זה נובע).
אני חושבת שזה רעיון ממש טוב ללימוד בקורסי שיווק- איך אוסף של טעויות יכול לגרום לעזיבה המונית של לקוחות+ שמישהו אחר ירים את הכפפה ויצור אלטרנטיבה.

זהו
שום מילה נוספת על גלוסי!

13 תגובות:

  1. אני חושבת שבכללי כולנו מסכימות שהם פתחו בטוב והדרדרו משם. מנקודה הזאת הם יכולים או לעלות למעלה או לרדת עוד, הן מבחינת מוצרי הקופסה והן מבחינת שירות. אני אישית (וזה דגש לגבי בלבד) התאכזבתי מהם בתחום השירותי ועל כן ביטלתי את המנוי. 

    השבמחק
  2. אני מסכימה עם כל מה שכתבת.
    מהניסיון שלי עם דואר ישראל- בכל מה שקשור לדואר רגיל ודואר רשום הם בסדר גמור ואפילו יותר מזה. ברור שיש חבילות שהולכות לאיבוד פה ושם, אבל זה מזערי [קרה לי בסה"כ פעם אחת עד היום]. דואר השליחים שלהם ממש לא להיט גדול. מעבר לזה התוספת במחיר ממש גבוהה, אישית אם יחליטו להעלות את המחיר גם למנויות ותיקות אני אפסיק את המנוי.
    לגבי החבילה עצמה- קיבלתי חבילה זהה לשלך, אם אני מסתכלת רק עליה אני מרוצה. אבל אם אני משווה אותה לחבילות אחרות אני מתבאסת שיש כאלה שקיבלו יותר.

    והשירות- גולת הכותרת. עם שירות טוב אפשר להחליק על כל טעות ועל כל חוסר שביעות רצון. אם התגובות שלהם היו ענייניות, אדיבות ושירותיות הם היו חוסכים לעצמם את רוב התלונות מההתחלה.

    השבמחק
  3. אני כבר לא יודעת מה להגיד על סיפור גלוסי, ניראה לי שנאמר כבר הכל! לעניין ההרכב של הקופסא האחרונה, אני חושבת שמהכל הדוגמית לבושם לגברים היא מעליבה ביותר. כל השאר לא מחריד, אבל גם לא מלהיב מידי...

    השבמחק
  4. הם היו אמורים לבדוק את השוק לפני ולא אחרי...
    התשובה שקיבלת הייתה לא מקצועית, וממש לא במקום!
    הביטול שלך לגיטימי, ואני מתלבטת לגביו- כי זו יכולה להיות כל אחת מאיתנו שתתקע ולא תקבל מענה.

    השבמחק
  5. פעם אחת איבדו, גם לזה אני לא בטוחה (יש מצב שזו אשמת המוכר מאייבי).
    אבל דואר שליחים זה סיפור נוראי, ואני מעדיפה להמנע ממנו (במיוחד שאני רוב שעות היום לא בבית).
    במידה ואתן להם עוד צ'אנס- ברגע שעולה ל75 אני נפרדת בטוח לשלום, ובהחלט לא ממליצה לאף אחד להצטרך במחיר הזה... 

    את צודקת כ"כ לגבי השירות- אם היו מגיבים אחרת, נותנים תשובות אחרות ובאמת מתייחסים בכבוד- הם היו מקבלים את הכבוד הראוי גם מהצד השני.

    השבמחק
  6. את תכננת לא להיות פה שכל הבאז הזה קורה:P, הכל מתואם!
    ברוכה השבה אלינו:)
    הבושם בהחלט היה מגוחך, ודי מזלזל... בגלל שישר העברתי אותו, אני לא מייחסת אליו כל חשיבות ומעדיפה להתעלם מקיומו

    השבמחק
  7. לא רק שבחורה אחת קיבלה מוצר עממי והשניה יוקרתי, כששאלו אותם למה קיבלו בושם של גבר התשובה הייתה "קיבלת 5 מוצרים בשבילך והשישי צ'ופר לפנק את בן זוגך"

    ואם תטילי בעמוד תראי לעומת זאת בחורה שקיבלה 5 מוצרים בשבילה ועוד מוצר "צ'ופר" דוגמית בושם של ורסאצ'ה לנשים..אז מה התירוץ פה??? למה לא יכלו לשלוח ישר לכולן את הבושם לנשים??בכלל גם הקטע של כל הבאז שהם יצרו מהחבילה הראשונה שהייתה עם 7 מוצרים ונראתה באמת מדהימה! אפילו הבאפר לציפורנים היה ניראה פשוט טוב ליד כל המוצרים!!והבאז על זה שהחבילה תהיה מותאמת במיוחד ליום האהבה... ובום קיבלנו חבילה רגילה ומאכזבת..אם החברה מעלה בעצמה את הציפיות למה היא מצפה??? =\

    השבמחק
  8. מה שמעניין אותי  זו השאלה האם רק הבנות שזו החבילה הראשונה שלהן קיבלו את הבושם לנשים ואלו שזו כבר החבילה השניה קיבלו את הבושם לגברים
    אני קיבלתי את של הנשים
    והשיחה כאן גורמת לי לחשוב עם אני רוצה להמשיך את המנוי  כי אולי  אתאכזב

    השבמחק
  9. אצלי זאת הייתה החבילה הראשונה וקיבלתי את הבושם קןקוריקו לגברים.. שבאמת קוקוריקוו מי שבוחר בגועל הזה!! אני בחרתי לתת להם עוד צאנס לשפר...

    השבמחק
  10. אני לא חושבת שזה מה שעומד מאחורה, בקטע הזה אני חושבת שזה היה די רנדומלי (לא שאני מבינה למה זה הכרחי אבל נגיד)
    תסתכלי על החבילה כפי שהיא, תחשבי מה דעתך האישית על המוצרים ותחליטי לפי התחושה הזו:)

    השבמחק
  11. ראיתי את התגובות הללו- לא מקצועיות בעליל ולא מתאימות לחברה שמכבדת את הלקוחה או החברה.
    לפי דעתי הם לא ראו את התמונה הכוללת:
    לא חשבו שבעולם שבו הכל נגיש- נשים כנראה יערכו השוואה. לא חשבו שתווצר כזו המולה על הכל

    פשוט תכנון לקוי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...