Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 12 בפברואר 2012

Orly-OUI

אני רוצה להראות לכן לק, שהיו לי את כל הסיבות האפשריות לשנוא אותו,
אבל הוא ממש הצליח להתחבב עליי.

מהן סיבותיי?
1. שימר
2. שימר מוזהב
3. שימר מוזהב בולט.
ממש לא משהו שאני אוהבת.
גם השם שלו הזכיר לי פולניה מתלוננת (מותר לי, גם לי יש את זה בגנים).

לא ברור למה, איכשהו הוא הגיע לסל הקניות שלי בסופר פארם (חמקן קטן...)
יום למחרת חשבתי לעצמי שאם הוא כבר כאן, צריך לנסות אותו.

אז מרחתי שכבה, ועוד אחת.
אפילו שמתי מייבש.
בעודי הולכת לכיוון האמבטיה בשביל לקחת אצטון, הבחנתי שהצבע לא רע בכלל.
למחרת בשמש אפילו די חיבבתי אותו.
אחרי יומיים המחמאות לא הפסיקו להגיע.
איך זה קרה? איך צבע כזה התחבב עליי?

אז את התוצאה אתן רואות לפניכן,
בנוסף הפורמטלה שלו מושלמת... נוחה לעבודה+מברשת שלא אורלי (שאני מסתדרת איתה טוב מאוד).
2 כשבות למראה מושלם.
ועמידות של חמישה ימים(!).

עוד הפתעה מהלק הזה היא ההסרה- קלה מאוד!

באמת מוצר שהצליח להפתיע אותי.
רכשתי אותו בסופר פארם ב25 ש"ח (אפילו לא צריך לחכות לדואר...)

6 תגובות:

  1. לצערי לא הצלחתי לראות מעבר לשימר המוזהב

    השבמחק
  2. יפה שבסוף התחבב עליך. לא נפלתי ממנו בכלל.
    הרגת אותי מצחוק עם הפולניה!
    השם שלו זה בצרפתית, כלומר לא "אוי" אלא "ווי" (הוגים כמו we באנגלית), כלומר המשמעות של השם זה "כן" או "באמת". הכי ההפך מפולניה...LOL

    השבמחק
  3. זה ממש הפתעה מבחינתי, לרוב הוא היה נשאר ברשת.
    אה ווי אני מכירה בשמיעה, אבל לא בקריאה:)
    אבל לקרוא לו אוי יותר מצחיק:P

    השבמחק
  4. הוא מסנוור אותך:P
    אולי עם משקפי שמש ?( בצחוק כמובן...) אבל בהחלט לא לכל אחת הלק הזה

    השבמחק
  5. עליו דילגתי בס"פ. באמת שלא...

    השבמחק
  6. אהבתי אותו עלייך, מתאים לך כמו כפפה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...