Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 21 במרץ 2011

Essie-Coat Azure


הימים החמימים האחרונים בהחלט ראויים ללק הזה.
יש בו את הכחול שמזכיר את הים... שמיים כחולים...
לפי דעתי הוא אחד התכולים היפיפיים שנצפו פה לאחרונה.


רכשתי אותו בחבילת מיני של קולקצית האביב של ESSIE
והאמת, לא התלהבתי ממנה לחלוטין.
צבעים די משעממים (יגיעו בהמשך)
וממש מעט מעוף...
חוץ מהלק הזה שבהחלט משמח.

מעבר לזה,
המריחה הייתה בסדר גמור (אסי לא מתהדרת בזה...)
הייבוש סביר בהחלט
וכאן הוא ללא טופ.
וכמו בפוסט הקודם,
שווה לכן להכנס גם להגרלה הזו אצל JEN- THE POLISHAHOLIC
אז שיהיה לכן המשך שבוע מקסים!




12 תגובות:

  1. איך הקדמת אותי ביום אחד, קראת את המחשבות שלי :)))
    אני כרגע איתו ומגיע לו LIKE גדול מאוד. לק מקסים, למרות שהוא לא ממש סולידי.

    השבמחק
  2. חחחח עכשיו יש לי גם טלפתיה איתך=]
    בהחלט הוא ראוי ללייק... הוא לא שמרני או סולידי אבל הוא פשוט מהפנט

    השבמחק
  3. אני איתך, לדעתי הצבע המוצלח ביותר והחיד ששווה אזכור מהקולקציה..
    אחד הכחולים הכי מיוחדים שנתקלתי בהם!
    הוא כחול ללא ספק אבל יש בו משהו קצת סתיו כזה, לא נקי נקי אולי אפילו שמץ "אפרפרות"

    השבמחק
  4. כיף לשמוע שהלק משמח אותך.
    בשבילי הוא ממש לא. והשימריות הזו שלו...
    אהבתי הרבה יותר את הלק שלך הכחול ההורס הקודם של צ'יינה.

    השבמחק
  5. בצער אני נאלצת להסכים עם דנרה. לא אוהבת ומעדיפה פי אלף את הכחול של צ'יינה גלייז.

    השבמחק
  6. אני מחר לוקחת אותו למניקור יומי,נראה איך הוא יראה עלי!
    בכל אופן הוא נראה ממש טוב

    השבמחק
  7. מהמם !
    גם אני כבר כמה ימים עם תכלת :)

    השבמחק
  8. ראיתי אותו גם אצל מיטל, כחולים אני ממש לא, קצת טורקיזים. הוא יפה עליכן אל מול גוון העור. ב ESSIEאני לא אוהבת את הפורמולה, רק אם שהגוון יהמם אותי אתפתה, סמוקין הוט מצא לו הית חם (אש, היא כל הזמן איתו) ועל החפור האולטימטיבי merino cool המושלם (למרות הדלילות המעצבנת) לא אוותר. סקרנית לראות את השאר, הוא היה היפה היחיד מביניהם אם איני טועה כל השאר צבעים אביביים שגרתיים? אני רוצה לקנות רביעיה, מצא חן לי בקבוקים קטנים, אבל מן הסתם יהיה זה OPI ולא ESSIE. תתחדשי!

    השבמחק
  9. לדעתי חמוד וקצת שובב אבל הכחול הקודם יותר מוצלח

    השבמחק
  10. מיטל- דווקא של סתיו? הוא קייצי לי לחלוטין (כנראה האסוציאציות שהוא מעלה בי)
    בהחלט היחיד ששווה אזכור.

    דנרה- ככה אני עם לקים... מתלהבת אבל בסוף זה עובר.
    הם שני כחולים שונים לגמרי, בגלל זה קשה לי לדבר על שניהם באותו המשפט:P

    בקבוקית- כמו שאמרתי
    הם שונים לגמרי , הצ'יינה הרבה יותר עמוק

    מרינה- מחכה לתמונות=] אני בטוחה שיחמיא

    אפרת- אני יביא את האחרים בהמשך.
    הפורמולה של אסי בהחלט לא להיט, אבל מורחים ושותקים (חלק למען הצבע וחלק למען תמונות לפה)
    אני אוהבת את הבקבוקונים הקטנים, לדעתי זה משתלם

    קסיוסטייל- הם כלכך שונים=]
    אבל נחמד לראות את התגובות שמעלים אותו גוון אחד אחרי השני

    השבמחק
  11. צבע קייצי ומדליק!
    חבל שאני שונאת את אסי ובמיוחד את הלקים הפרוסטיים של אסי, אחרת אולי הייתי מתפתה לרכוש אותו.

    השבמחק
  12. כן אני מבינה למה את לא אוהבת אותם...הפורמולה זוועתית

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...