Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 18 במרץ 2011

China Glaze- First Mate

הכחול של קולקצית המלחים של צ'יינה.
קיבלתי עליו בהחלט הרבה מחמאות
והוא כחול לא רע בכלל

אבל אני כל הזמן חושבת
לא ראינו כבר אחד כזה?

המריחה לא הייתה נעימה במיוחד. גם כאן הפורמולה נוזלית ומקשה על המריחה המושלמת.
הוא לפניכן עם 2 שכבות והרבה קרני שמש



שמש (רואים את ההשתקפות שלי)
צל

נחמד מאוד להסתובב איתו
והוא בהחלט סחטן מחמאות

הרשו לי להפנות אותכן ל2 הגרלות שקיימות בשטח:
הבולשת שלנו עושה הגרלה על הקרקלים של צ'ינה, לא לפספס

ובבלוג המקסים :"הו שייניז" (עצלנות ללחיצה על מקשי המקלדת) מתקיימת הגרלה שווה לכל הדעות.

אז חג שמח
מלא צבע ואוזני המן=]
שמש

6 תגובות:

  1. הלק הזה הורס!!!
    ולא ראינו לדעתי אחד ממש כזה.

    השבמחק
  2. מתי ראית כזה לאחרונה?

    השבמחק
  3. בתור אנטי כחולים, הוא כחול יפה,
    אך אם הפומולה מעצבנת, זה לא ממש שווה. (יצא חורז)

    השבמחק
  4. אני חייבת לציין שהוא חביב. אבל אותי לפחות הוא לא הצליח לרגש.
    מה שכן, אני יכולה להבין איך פחות בררניים ונודניקים ממני נפעמו ממנו :)

    השבמחק
  5. אני אוהבת אותו מאוד למרות שאני בדרך כלל לא מתלהבת מלקים כחולים. עדיין מתלבטת אם להזמין אותו...

    השבמחק
  6. דנרה- לי הוא נראה מוכר=] אז אולי אני מדמיינת :P

    בקבוקית- קצת קשה לי להביא מקום תאריך ושעה חחח סתם, יש בו משהו שמאוד מוכר לי=]

    אפרת- הוא דווקא שווה (טוב אני כן חובבת כחולים)

    מיטל- הוא מהלקים שאו שמתלהבים מהם בקיצוניות, או שאדישים אליהם

    עדן- אני חושבת שהוא די מתאים לכל , במיוחד שאין הרבה כחולים

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...