Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

Chic 306

עוד מעט אני נוסעת לחופשה קטנה.
לא משהו ארוך, אבל מספיק בשביל לספק לי את המנוחה שאותה אני צריכה.
מקווה לחזור עם הרבה לקים (מישהי יודעת האם זה ייתכן בבולגריה?)


אבל לפני זה
סיקור קצרצר על לק של שיק.
כן המריחה הייתה מעולה
כן - הוא התייבש מהר.
כן- הוא ירד בקלות.

לא... אני לא אוהבת אותו.
בהזדמנות אעביר אותו הלאה.

יש לו שימר זהב (אפשר לראות אותו בולט בתמונה של הבקבוק)
הוא ללא טופ ומבריק למרחקים.


אז בנות יקרות,
לא לדאוג אשוב במהרה :P

ושיהיה לכן חג סוכות שמיייחחח!!
ומי שבחופש - להנות עד הסוף.

7 תגובות:

  1. איזה כיף לך! חופש אמיתי!
    מקווה להיות בקרוב גם אני בחופש אבל יקח עוד חודש (החופש השנתי שלי...)
    שתהיה לך חופשה מהנה וכייפית שתהיה בדיוק מה שאת רוצה שהיא תהיה - מנוחה/פעילות ותחזרי עם המון אנרגיות ושמחה בלב :)

    וכן, הלק הזה ככה. אדום כזה. אני משערת שצריך אדום. אבל לפעמים לוקח זמן למצוא את האדום המושלם..

    השבמחק
  2. תודה עך האיחולים... אנסה ליישם. מבטיחה!

    מסכימה שצריך אחד אדום- אבל בשבילי זה לא זה..

    השבמחק
  3. נסיעה טובה שתהיה! אין לי עצות לגבי מציאת לקים במקום שאליו את נוסעת, אבל מאחלת לך למצוא ולחזור עם הרבה לקים בולגריים!

    השבמחק
  4. תעשי חיים בחופשה. אני גם חייבת אחת כזו!
    קשה לראות את השימר זהב בתמונה, אבל אם הוא אדום עם שימר זהב זה בטוח לא משהו בשבילי. מבינה אותך שרוצה להעביר...

    השבמחק
  5. תהני בחופשה! אין כמו לצאת לחופש אפילו אם זה לזמן קצר, כדי לצבור כוחות ולהרגיש כמו חדשה ;-)

    ואהבתי את הלק =)

    השבמחק
  6. בקבוקית- מצאתי כמה דברים (מקומיים) ולאחר דגימה ראשונית עולה כי הם לא רעים בכלל! דיווחים בהמשך...

    דנרה- יש לו את השימר זהב. לכן הרגשתי קצת סבתאית.

    מעיין- רק דברי והוא שלך חחח

    השבמחק
  7. יש לי את התאום שלו מ- wow כך שאני מוותרת, אבל תודה =))

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...