Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 11 בספטמבר 2010

רשומה נטולת לקים!

חלטתי לחרוג מעט מהנושא הרגיל שלי ולתת במה למוצרים שאני מאוד אוהבת.

אני רוצה להציג לכן מוצרים שרכשתי לאחרונה בללין.
המחירים לא יקרים, ואני נהנית מאוד מהתוצאה.
חוץ מזה שקיבלתי מהם חמישים ש"ח ליומולדת, אז איך אגיד לא?



נתחיל עם הסבון:

לי יש את הקוקטייל הטרופי (זה הבקבוק השני שלי)
יש לו ריח כייפי שממלא את האמבטיה בניחוח מטריף.המרקם שלו נעים לי והריח נשאר איתך אחרי האמבט.
מחיר: 49 ש"ח (אני קניתי ב30).

אחרי האמבטיה רצוי למרוח קרם גוף.

ל-ללין יש כמה סוגים של קרמים- מוקצף, משאבה,נצנצים וכו'.
אני אוהבת את הספריי, הוא מוציא כמות קטנה שמספיקה בדיוק!
הניחוח שאני הכי אוהבת הוא תות (רק לאוהבות המתוקים!)
הוא נספג מהר, ולא יורד על הבגדים.
מחירו- 79.90 ש"ח.

מה עם המקומות היבשים?

בדיוק בשבילהם יש שמן גוף! (הוא מעולה גם למסאז'ים...)
הוא מגיע גם כן בספריי- שזה יתרון מעולה מבחינתי, אחרת אני שופכת חצי בקבוק...
אני אוהבת את הוניל פטשולי.
הוא לא חזק מדי והוא עשיר מאוד.
מחיר:69.90.

נמשיך עם הבישום
אני חובבת בשמים, אבל יש מקומות שלא בא לי להשקיע עליהם את היקרים שלי (חדר כושר וכו')
לכן אני אוהבת להשתמש ב"מי בישום" של ללין.

הם טובים גם להתרעננות (יש לי אחד בתיק...)
הם מחזיקים לא רע, ויש להם מגוון של ריחות.
היה לי את ה"מאסק" ועכשיו יש לי את ה"מיסט תות חלב" ואת הקוקוס.
אני ממליצה.
מחיר: 69.90

אחרון לפוסט זה הוא המוצר האחרון שרכשתי:

שפתון של ללין.
הוא היה במצבע ועלה לי עשרה שקלים.
אני לא אוהבת שפתונים אבל הוא ממש מרענן!
בחרתי בגוון שקוף, אבל יש לו טעם מנטה מעולה.
ממש מרענן לשים אותו על השפתיים!
מחיר: 39.90.

שווה לעקוב אחר המבצעים שלהם, אתן תופתעו.
תסתכלו קצת באתר:
http://www.laline.co.il

עד כאן להיום=]



5 תגובות:

  1. דבר ראשון תתחדשי!

    איזה כיף שיש אמבטיה בשביל לנסות מוצרי אמבט ;)
    עד לאחרונה לא היה מורגש עלי לחלוטין יובש. מאז טיפולי הלייזר כמובן שזה השתנה.. אבל אני מתקשה "בגילי" להרגיל את עצמי לקרמים האלה. העור שלי תמיד היה מלוחח מספיק. ורוב הקרמים נעימים לי עד רמה מסוימת ובקיצור אני מעדיפה בלי..

    עם כל ההמלצות לאחרונה על ללין, אני חושבת שאני "אאלץ" לבדוק אותם בעצמי :)

    אני מחפשת בעיקר קרם גוף וקרם ידיים כשחשוב לי בקרם ידיים שיספג כמו שצריך..

    השבמחק
  2. תתחדשי! ממש חגיגה של ריחות!
    אני הייתי מכורה לללין לפני כמה שנים, ואז "נגמלתי" :). המוצרים שלהם מעולים.
    קרם גוף בספרי נשמע לי פטנט מעולה ונוח, אף פעם לא ראיתי כזה. זה מוצר שמבחינתי שווה בדיקה פעם הבאה שאהיה בקניון.
    שמן גוף שלהם היה לי מעולה גם, אבל אני שמה אותו רק בחורף כשהעור יבש. השתמשתי ב-"cherry blossom", אבל הריח שלו היה יחסית דומיננטי.
    מה שכן בזמן האחרון אני מעדיפה יותר ריחות חמוצים-פירותיים במוצרי הגוף, ולרוב כל מה שמצאתי בללין היה "מאסק" או "וניל".

    השבמחק
  3. מיטל- תודה=]
    אני לרוב "מכריחה" את עצמי לשים כי אין לי שגרת טיפוח=]
    אבל שמתי לי את הקרם ליד המיטה ואז אני שמה לפני השינה (פחות אפקטיבי אבל עדיף על כלום)
    אני שונאת שהם נשארים! זה מציק לי.

    עדן- צודקת, השמן מתאים יותר לחורף.
    עכשיו אני שמה אותו בעיקר על הרגליים (לפני השינה...)
    הספריי באמת באמת נוח.
    היה לי את סדרת הקצף ולא סבלתי את זה!

    השבמחק
  4. איזה כיף תחדשי.
    מכל המוצרים הכי מתחברת לשמן גוף. פינוק אמיתי!

    השבמחק
  5. עכשיו קלטתי שהקרם גוף הוא בספריי זה נשמע לי מעניין. אבדוק את העניין :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...