Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 6 ביולי 2010

Eve Cosmetics-42

על Eve Cosmetics שמעתי דרך כל מיני בלוגים
לרוב יש להם צבעים מאוד מיוחד ולא שגרתיים- באריזה שמזכירה מעט את צ'יינה גלייז.
חיפשתי את החברה בכל מיני מקומות...
עד שכמובן מצאתי אותה בסנטר...

קניתי 2 לקים להתנסותאחד בתכלת ואחד בסגול.
לצערי מרוב התלהבות ואופוריה לא בדקתי אותם בחנות
וכאשר הגעתי הביתה- התברר שהמברשת של התכלת נראית כמו מברשת שיניים משומשת בריבוע.
אבל השבוע ניסיתי את הסגול
ו.... ו....אוי כמה אני התרגשתי!
צבע כזה עוד לא היה לי...

הוא אינו נטול רעלים לצערי... וחבל כי אני ממש אוהבת אותו =\

4 תגובות:

  1. צבע ממש יפה ומחמיא לך.

    השבמחק
  2. בתור חובבת סגולים משובעת: הצליח לך ובגדול!!!
    ולענין הלק השני עם המברשת הפגומה: אי אפשר לגשת לנחנות ולהחליפו בלק אחר תקין?

    השבמחק
  3. מהמם! מזכיר לי טיפ טיפה את הסגול שלי purple with a purpose של OPI.
    ולעניין המברשת אני עם אפרת..

    השבמחק
  4. תודה על המחמאות!
    הוא היה שווה כל שקל חחח!

    אני לא חושבת שיחליפו
    גם עבר כבר חודש...
    לא נורא- נקנה חדש...(זה עדיין לא אחד יקר להחריד אז נראלי שאני אספוג=])

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...