Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 9 ביולי 2010

Cr -59


לפני כמה זמן- קרוב משפחה שלי טס להונגריה.
אני כמובן ביקשתי שיביא לי לקים-
אז נכון העברתי לו רשימה של החברות המועדפות עליי.
אבל הוא, כגבר הביא מה שהוא מצא.
וככה זכיתי לחמישה לקים של חברת Cr שבחיים לא שמעתי עליה (אם מישהי מכירה זה הזמן להוציא)

בכל מקרה- הבחור החביב הביא לי חמישה בקבוקים! איזה כיף!
ואז הבחנתי במשהו- יש שני בקבוקים זהים! אפילו הצבע היה זהה.
הוא לטענתו לא שם לב (בהתחשב בעובדה שהוא גבר- זה יכול לקרות)

אז סה"כ זכיתי ל4 צבעים חדשים, וצבע אחד שיש לי פעמיים כך שגם אותו כנראה אעביר לחושקת בגוון.

הצבע שיש לי פעם הוא צבע בגוון סגול-ורוד של החברה המקומית.
הגוון מבחינתי מאוד מיוחד ואני ממש אהבתי אותו
הוא עדין אך יחד עם זאת יש לו נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה!

המריחה הייתה מאוד נוחה וכן גם הייבוש.
מה שכן- על הלק לא מופיעים המרכיבים ככה שאין לי מושג מה הוא מכיל
רק שאין לאן לבוא בתלונות אז נשתוק וכנראה נמרח ונתמוגג מהצבע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...