Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 5 באוגוסט 2017

אהבה בחודש אוגוסט

באמצע אוגוסט, בעיצומו של החופש הגדול, כשכולנו כבר עייפים ומיוזעים, מישהו החליט לדחוף את חג האהבה היהודי. ואני תוהה, מה שתה אותו אדם?
הרי, אין כמו קצת חורף, אפלוליות, וקור בכדי להתכרבל מתחת לפוך עם אדם אהוב. תקראו לי קטנונית, אבל כשאני נוטפת זיעה ב - 40 מעלות, ממש לא בא לי שמישהו ימרח עליי ויחבק אותי (הנוצרים יודעים מה הם עושים... פברואר הוא אחלה חודש לרומנטיקה).

אז לרגל חג האהבה היהודי והלח, אירגנתי לכן (ולכם, אלו שמחפשים מתנה לזו שסובלת גם את הזיעה שלכם) מגוון מוצרים ריחנים להסוואת ניחוחות גוף.


ב - Spring תוכלו למצוא מגוון עצום של מתנות ריחניות, לבית ולגוף.
זוכרות את שיתוף הפעולה המוצלח בין ספרינג ליוטיוברית לירון ריין? במקור, השת״פ הנ״ל הוליד שלושה ריחות נהדרים. משאלו הפכו תוך שניה ל - Sold Out, החליטו בספרינג לייצר עבורנו דיפיוזרים ובאדי מיסטים בניחוחות זהים לאלו של הנרות.


אם מוצרי אווירה הם הקטע שלכן, אל תוותרו על מפיץ הריח בניחוח Colorful Bloom. מפיץ הריח מגיע עם ניחוח מרענן של פרחים לבנים השזורים עם תווים אלדהידים ססגוניים.
מסוג הניחוחות שיוצרים שובל ריח נקי בבית, כזה המשרה אווירה נעימה ונינוחה.
אני הנחתי את מפזר הריח בסלון, שאצלי בדירה הוא מחובר למטבח ויוצר חלל גדול יחסית. הניחוח התפשט לכל השטח, וניתן היה להבחין בו גם בשאר חדרי הבית.
44 שקלים בעבור 125 מ״ל (לרכישה).


מוצר נוסף שנכנס לסדרת מיס ריין הוא הבאדי ספלאש. חדות העין ודאי ישימו לב שבקולקציית הנרות ומפיצי הריח הושקו שלושה ניחוחות, ואילו בקולקציית הבאדי ספלשים הושקו רק שניים. הסיבה לכך טמונה בעובדה שלירון לא ממש אהבה את ניחוח המרשלמו על הגוף... האמת? יש בזה משהו.
בכל מקרה, ניחוח Peaches & Cream נהדר (מנסה להתעלם מהעובדה שהוא מגיע בניחוח אפרסק ומנסה להיות אובייקטיבית... אתן הרי יודעות שיש לי חלושעס לאפרסקים). הוא מתקתק ועדין, נשאר על הגוף זמן רב ביחס למיסטים למינהם (כ - 4-5 שעות), מרענן וכיפי. הנוזל מגיע בבקבוק פלסטיק שקוף ועמיד, אותו ניתן לזרוק לתיק ולהוציא במידת הצורך (כאשר אתן זקוקות לריענון אפרסקי).
39 שקלים בעבור 180 מ״ל (לרכישה).


אחרי שדאגנו לבית ורעננו את עצמנו בניחוח פיצ׳ כיפי, הגיע הזמן לפינוק האמיתי. זה הזמן להקפיא את החדר, לפזר ורדים על המיטה, לקחת את הפרטנר ולהדליק נר מסאז׳.
מה זה נר מסאז׳? הכלאה נהדרת בין נר ארומטי לשמן מסאז׳. מדובר על נר רגיל ומוצק, שכאשר הוא נמס בחום להבת הפתיל, הופך לחמאת גוף חמימה, באמצעותה ניתן לעסות כל שריר תפוס (כמובן, לאור נרות).



לרגל חג האהבה השיקו בספרינג ניחוח חדש, Love Apple. נר העיסוי מבוסס על שמן קוקוס (השמן שיצא מהמזווה שלנו והפך למוצר הנמכר ביותר בעולם הטיפוח) וחמאת שיאה.
Love Apple מגיע עם ניחוח תפוח מבושם, משולב עם פולי קפה, וניל ונגיעה של פריחת פצ׳ולי לבנה. הניחוח מתקתק ועדין אך כמעט ואינו מתפזר בחדר כאשר מדליקים את הנר. מה שכן, כאשר משתמשים בחמאת הנר לעיסוי, הניחוח בהחלט מורגש על העור ומוסיף אווירה רומנטית למסאז׳ שגרתי.



Tempting Nashi הינו ניחוח נוסף ששווה להכיר. זהו נר בניחוח נאשי יפני עם אשכוליות, שלל פרחים ומסק. בעוד ש - Love Apple יתאים לחובבות הניחוחות המתקתקים, טאמפטינג נאשי יתאים לאוהבי הניחוחות החמוצים.
אם בא לכם לפנק מישהו במתנה ריחנית, כיפית (ובעיקר שימושית), לכו על נרות המסאז׳.
79 שקלים באתר ספרינג.

אופציה נוספת לחובבות האפרסקים (איך אפשר לא לאהוב אפרסקים?) היא הסט Peach Delight.
סדרת Peach Delight איננה סדרה חדשה, אך לאחרונה נוספו אליה מספר שחקני מפתח לפינוק הגוף והנפש.
הסדרה מבוססת על ניחוח האפרסק, אך האפרסק אינו לבד. נוספו אליו תווי אמבר, וורדים, יסמין צרפתי ופטצ׳ולי. עליי להזהיר אתכן, כי אלו מכן הסולדות מפטצ׳ולי (ויצא לי להכיר לא מעט כאלו בחיי), לא יאהבו את הסדרה. נוכחות הפטצ׳ולי במוצרי הסדרה זניחה, אך בגלל הדומיננטיות שלו, הוא מורגש בעת הרחת המוצרים (או השפרצתם על הגוף).
ראשית, באתר ספרינג קיימים מספר מארזי אפרסק, לאלו מכם המעדיפים לא להרכיב לבד את הסט, אלא לרכוש אחד מוכן. באתר תמצאו מארז בישום לבית המכיל נר, בושם אריגים ודיפיוזר , מארז בישום וטיפוח הכולל או דה פרפיום, תחליב גוף וקרם ידיים ומארז טיפוח הכולל קרם ידיים, תחליב גוף ובודי ספלאש.  


ברשותכן, אני אתמקד בשלושה מוצרים מהסדרה.



על אף שקיץ וחם ומגעיל בחוץ, אני עדיין מקפידה להנעים את האווירה בבית באמצעות נר ארומטי. אני יודעת שלא ביקרתן בביתי, אך אם יצא לכן לעשות זאת, תראו כמעט בכל חדר נר ארומטי, ובסלון תמצאו שלושה. אין לי מושג מהיכן מגיעה החיבה הזו לנרות, אך היא קיימת מגיל 12 בערך, ומעולם לא עזבה.
הנר בניחוח Peach Delight הוא בדיוק מה שחובבת אפרסקים כמוני צריכה - ניחוח אפרסקי מתקתק שמתפשט בכל הבית. מדובר על ניחוח מתקתק אך עדין, שאינו מכביד על האף ומשתלב נהדר עם הקיץ הישראלי (לרוב הוא מעורר בי חשק עז לסורבה אפרסקי).
בדומה לשאר נרות ספרינג, גם זה מבוסס על 100% חמאת קוקוס.
59 שקלים בעבור 160 גרם (לרכישה).



קרם הידיים מהסדרה מצויד באותו ניחוח פיצ׳ נהדר, אך אני מודה שקצת פחות התחברתי אליו. הוא עשיר וסמיך, מחזיר לחות לעור יבש וסדוק, אך זמן הספיגה שלו מעט ארוך לטעמי.
בגלל שאני לא ממש אוהבת להשתמש בקרמי ידיים, אני מעדיפה את אלו שנספגים תוך שניה ולא משאירים תחושה שמנונית. אני יודעת שיש נשים שהנושא לא מפריע להם, אך לי אישית, הוא כן.
וזו בעצם הבעיה היחידה שיש לי עם הקרם - העובדה שהוא מורגש לאחר המריחה.
במידה ואתן סלחניות ממני לנושא, הוא יהיה נהדר עבורכן (ויותיר את ידכן בניחוח אפרסקי מהנה).
24 שקלים בעבור 100 מ״ל (לרכישה).



או דה פרפיום מסדרת Peach Delight יעניק לכן ניחוח אפרסק מתקתק בהתזה בודדת. מעבר לעובדה שעיצוב הבקבוק משגע (בדומה לשאר הבשמים של ספרינג), מדובר על ניחוח קיצי וכיפי שחובבות הבשמים המתקתקים שבחבורה יאהבו.
הניחוח שלו מתקתק, אך עדין. בעת ההתזה מתגלה ניחוח האפרסק הדומיננטי, אך בחלוף מספר דקות מההתזה, ניתן להבחין בנוכחות האמבר והפטצ׳ולי.
עמידותו (בדומה לשאר בשמי ספרינג) בינונית, ועליי הוא נשאר בערך כארבע שעות ביום ממוצע של חודש אוגוסט.
99 שקלים בעבור 100 מ״ל (לרכישה).



את מוצרי ספרינג ניתן למצוא במרבית סניפי אפריל או באתר האינטרנט של החברה.

אחת ההשקות המעניינות של ל׳אוקסיטן בתקופה האחרונה הינה סדרת Golden Hour. בל׳אוקסיטן החליטו לטענתם ״למצוא את הכוח אשר מפיח חיים בצמחים״... אוקיי, יומרני משהו, אבל בואו ננסה לזרום עם זה.
Golden Hour הינו הזמן הזה ביום בו השמיים מוארים באור זהוב מיוחד. המונח מגיע מעולם הצילום, והוא מתייחס לדקות שאחרי הזריחה או אלו שלפני השקיעה. בל׳אוקסיטן ניסו לרקוח ניחוח בהשארת הזמן הזה, ולבקבק אותו בבקבוק משגע לצד מספר מוצרים נלווים.


הבושם זכה לשם Terre De Lumier (פירוש המילה Lumiere הוא ״אור״ ופירוש המילה Terre הוא ״אדמה״, ולכן שם הבושם בעצם מתייחס לרגע בו האור נוגע באדמה).
שלוש רוקחות בשמים עבדו על יצירת הבושם: Shyamala Maisondieu, Calice Becker ו - Nedege Le Garlantezec.
Shyamala תרגמה את ״שעת הזהב״ לדבש לבנדר, Nedege הוסיפה רמיזה של שקד ו - Calice קינחה בתו פרחוני. יחדיו הן הצליחו ליצור בושם מענג בניחוח יוקרתי ומיוחד, שחובבות הניחוחות הנקיים יאהבו.
תווים עליוניים: ברגמוט, זרע אמברט ופלפל ורוד.
תווים מרכזיים: דבש ולבנדר.
תווים בסיסיים: פרח שיטה, תמצית שקד מצוי, פולי טונקה ומאסק לבן.


בעת התזת הבושם קשה להתעלם מנוכחות הברגמוט שבבושם. בחלוף הזמן, נוכחות השקד והמאסק מורגשת מאוד. עמידותו גבוהה, וגם בחלוף 10 שעות מרגע ההנחה, ניתן היה להבחין בו.
מגיע בשני גדלים:
50 מ״ל (במחיר של 279 שקלים) ו - 90 מ״ל במחיר של 389 שקלים (לרכישה).


אם מתחשק לכם לארגן סט בניחוח המשגע של הבושם, תוכלו לצרף ג׳ל רחצה עדין המעניק תחושה של רעננות ומעצים את ניחוח הבושם. שימוש בג׳ל הרחצה באמבטיה, הופכת כל חדר אמבטח שיגרתי, להיכל ארומה פרובאנסי.
250 מ״ל, 100 שקלים (לרכישה).

כפי שכבר ציינתי בבלוג, קרמי הידיים של ל׳אוקסיטן הם הטובים ביותר שיש בשוק (לפחות לטעמי), ואם אפשר להשיג אותם בניחוח Terre De Lumier, שווה להצטייד בסטוק שלם.
קרם הידיים מגיע בגודל אחד, 30 מ״ל, במחיר של 49 שקלים. אני מודה שהייתי שמחה אילו ל׳אוקסיטן היו מוציאים אותו בגרסא הגדולה (לרכישה).
את מוצרי ל׳אוקסיטן ניתן למצוא בסניפי הרשת של החברה, או באתר האינטרנט של ל׳אוקסיטן ישראל.
ד״א, קיימים באתר סטים מוכנים בניחוח Terre De Lumier, כמו למשל הסט הזה שמכיל בושם, תחליב גוף וג׳ל רחצה (מחירו עומד על 389 שקלים במקום 449). אופציה קצת יותר זולה היא פאוצ׳ בעיצוב קולקציית Terre De Lumier ובתוכו שלושה מוצרים בגודל מיוחד: בושם, ג׳ל רחצה וקרם ידיים. מחירו של הפאוצ׳ עם המוצרים עומד על 99 שקלים (לרכישה).

ד״א, אל תפספסו את המבצע שרץ עכשיו בל׳אוקסיטן לרגל ט״ו באב.
קונים ב - 200 ₪ ומקבלים במתנה נר רומנטי בניחוח פרחים לבנים (100 גרם) הפורחים בגניה הקסומים של פרובאנס.
מתאים במיוחד כדי לחגוג את יום האהבה באווירה רומנטית.
המבצע תקף בין 6.8.17- 1.8.17 באתר ובחנויות ל'אוקסיטן.





אם האישה שאתכם חובבת בשמים, ולא בא לכם ללכת על הבנאליים והשיגרתיים, הכירו את ליין הבישום Escentric Molecules. מדובר על מותג בשמי בוטיק מלונדון, שמציע לנו בשמים ייחודים המבוססים על שיטת הרקיחה המולקולרית (כתבתי עליהם רבות כאן).
זה הזמן להכיר את מולקולה 04. בושם המכיל 100% ריכוז של Javanol. ל - Javanol איכות מתעתעת המזכירה את הארומה - מולקולה Iso-e Super המצויה בבשמי מולקולה אסנטריק 01. הניחוח שלהן לובש את הגוף, ומתנהג בצורה שונה על כל אדם (בהתאם לניחוח הגוף של כל אחד ואחת מאיתנו).


אל מולקולת הג׳אבנול חוברו תווי ניחוח של פלפל ורוד, אשכולית קרירה ומריחואנה (יאפ, קראתן נכון), המשמשת לראשונה בענף הבישום כתו ריח המדגיש רכיבים אחרים ומוסיף אפקט חושניות לבושם.
בתווי הלב של הבושם ממתינים עלי כותרת של ורדים מארבע זנים שונים ושורש איריס מלכותי. בבסיסו של הבושם מונחים תווי עצי אלגום מתקתקים משולבים בתמצית אשכולית.
בדומה לשאר בשמי אסנטריק, גם מספר 04 נהנה מעמידות גבוהה במיוחד. אני מסתובבת איתו יום שלם, וגם בערב, כשאני נכנסת להתקלח, אני עדיין מבחינה בו.


מדובר על בושם בניחוח עשיר ומתקתק, שמתעצם ככל שהזמן עובר. הוא לא יתאים לחובבי הניחוחת המרומזים והעדינים, אלא לאלו מכם המעדיפים ניחוחות עמוקים ודומיננטיים.
649 שקלים בעבור 100 מ״ל ברשת חנויות אפריל, באתר גילטי, דיוטי פרי או באתר של אסנטריק מולקולה.


גם מארזי הקיץ של חברת אהבה מהווים מתנה כיפית, מפנקת וסופר שימושית. החברה מציעה שלושה מארזי קיץ במהדורה מוגבלת.
מארז Uplifting Minerals בניחוח קקטוס ופלפל ורוד, מארז Mood Boosting Minerals בניחוח צבר ומורינגה ומארז Relaxing Minerals בניחוח ״נשיקת ים״. שלושת המארזים מכילים תחליב גוף (250 מ״ל), ג׳ל רחצה מינרלי (200 מ״ל) וקרם ידיים (100 מ״ל).


אישית, ניחוח Sea Kissed הינו המועדף עליי מבין כל השלושה. באופן מפתיע, הצליחו באהבה לארוז את ניחוח הים למוצרי הטיפוח שלהם, וכל שימוש באחד מהמוצרים בסדרה, זורק אותי לחופי הים האקזוטיים של תאילנד.


מחיר מארז עומד על 149 שקלים ותוכלו להשיגו ברשת חנויות סופר פארם. 

ולפני שאסיים את הפוסט, זה הזמן שלי לחגוג אתכן את ט״ו באב... לרגל המאורע, החלטתי לפנק שתי קוראות שלי במתנות ריחניות.
אני שמחה לבשר לכן כי במקביל לעליית הפוסט עלתה פעילות ריחנית בעמוד הפייסבוק של הבלוג, בה זוכה אחת תזכה בערכת Peach Delight של ספרינג והשניה תזכה במארז Sea Kissed של אהבה. כל הפרטים בעמוד הפייסבוק All My Hobbies.
ועד הפעם הבאה,
אינספור נשיקות!
פיצ׳ה.


* גילוי נאות - המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.



תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...