Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 10 ביוני 2017

Colour Pop - Take 3

הייפ מוצדק או היסטריה מיותרת? לא משנה מה דעתכן על קולורפופ, אי אפשר להתעלם מהצלחתו המסחררת של המותג.
אני נתקלתי בו לפני כשנתיים, כמותג אנדרדוגי אמריקאי שהציע מגוון שפתונים מסקרנים במחירים מגוחכים. צפיתי בסקירות השפתונים ואחרי חיטוט קטן בגוגל, התבאסתי לגלות שבכדי לאחוז בליפיסטיק לבנבן, עליי להשיג קודם אזרחות אמריקאית ולהגר לאמריקה (אז קולורפופ לא שלחו ארצה ולמי היה כוח להתעסק עם שילוח בעבור שפתון בשווי 5$).
מאז, המותג הקטן והלבן הפך למפלצת שיווקית עם PR רצחני, ונראה שהוא ממש לא מתכוון ללכת לשום מקום.
סקרתי בעבר מספר מוצרים של המותג (בעיקר שפתונים ומוצרי עיניים), ועכשיו הגיע הזמן להתעסק בהשקות האחרונות שלהם, הכוללות את הצלליות הדחוסות שסיקרנו את כולנו.



בחצי השנה האחרונה ביצעתי מספר הזמנות מקולור פופ, בעיקר הודות לעובדה שהכל נורא זול והיד שלי ממש קלה על הפייפאל. אני מודה שחלק מהקניות נעשו מגחמה רגעית, אבל מה שאצל בלוגרית הוא גחמה רגעית היום, הופך לפוסט של מחר.

הפעם אעסוק בהזמנה שבצעתי בתחילת מרץ 2017, שהתבססה בעיקר על הצלליות הדחוסות, ועוד כמה מוצרים נלווים.


בזמנו, המבצע שרץ בקולורפופ היה פלטה מתנה ברכישת ארבע צלליות דחוסות. מדובר על הפלטה הקבועה של קולורפופ, זו שהם משווקים בה את הבאנדלים שלהם.
זוהי פלטת קרטון מלבנית בצבע לבן, המעוטרת בכוכבים כסופים.


בתוך הפלטה ממתינים להם ארבעה חללים עגולים לאחסון צלליות, ומתחתיהן מונח מגנט. אני מודה שהפלטה אינה איכותית במיוחד, אך היא עושה את העבודה - מאחסנת את הצלליות ושומרת עליהן שלמות.
הפלטה נסגרת באמצעות מגנט, מה ששומר על היגיינה והופך אותה לעמידה לנסיעות.
הפלטה איננה מצויידת במראה, ובמכסה הפלטה תמצאו חלון דרכו רואים את תכולתה.


אחרי שחפרתי קצת ברשת, קראתי כי ניתן להסיר את החומר החוצץ בין הצלליות, ובכך להגדיל את שטח האחסון של הפלטה.
הסרת הפלסטיק הרך לא הייתה קשה, וגילתה את מגנט הפלטה לצד שאריות הדבק שהשאיר חומר ההפרדה.

וכך, לאחר דקה של משיכה אינטנסיבית, יצרתי לי פלטה אישית בה ניתן לאחסן עשר צלליות.



כאשר בניתי את הסל ניסיתי לצאת מאזור הנוחות שלי. לרוב אני מעדיפה גוונים חומים ושחורים, והפעם בחרתי להתנסות בגוונים ורודים וכתומים. מבחר הצלליות באתר רחב וקל ללכת לאיבוד, במיוחד שהסווטצ׳ים הקיימים באתר אינם מהימנים.

שורה עליונה משמאל לימין: Paper Tiger, I Owe You, Pinky Promise, Play By Play
שורה תחתונה משמאל לימין:  Take It Slow, Come And Get It, Flowerboy, Wait For It 
באתר תמצאו צלליות שימריות, גליטריות, פרוסטיות ומאטיות. כולן מגיעות בפאן בגודל אחיד במשקל 1.6 גרם (לשם השוואה, צללית של מאק מכילה 1.3 גרם מוצר וצללית של מייקאפ גיק מכילה 1.8 גרם).

החלטתי להסוויטצ׳ את הצלליות לפי הגימור שלהן. נתחיל עם חמשת הצלליות השימריות:

Take It Slow - צללית בז׳ית זהובה ושימרית. נהדרת להארת עצם הגבה והזווית הפנימית.
Play By Play - צללית צהובה דאוכרומית. אל תתנו לסווטצ׳ לבלבל אתכן, מדובר על צללית משגעת שפשוט לא אוהבת להצטלם. בתמונה השניה ניסיתי ללכוד את הדאוכרומיות שלה בצילום בשמש, אך לא ממש הצלחתי. היא הרבה יותר יפה במציאות.
Pep Talk - צללית בגוון שמפניה ורדרדה בגימור שימרי. מדובר על גוון קלאסי ושימושי.
Come And Get It - צללית דאוכרומית בגוון קורל אפרסקי.
Pinky Promise - צללית בגוון ורוד אדמדם בגימור מטאלי.


מצליחים לראות את הדאוכרומיות של Play by Play?
Come And Get It הזכירה לי את Expensive Pink של מאק (אחת הצלליות האהובות עליי ביותר), ולכן החלטתי לערוך השוואה בין השתיים. אבל אם כבר החלטתי לעשות השוואה, לא נוסיף עוד כמה מוצרים ונבדוק האם קאם אנד גט איט מהווה דיופ עבורם?

כפי שאתן יכולות לראות, Come And Get It הרבה יותר ורודה  מ - Expensive Pink (האחרונה הרבה יותר זהובה). היא די דומה לסומק אורגזם של נארס, ומזכירה את הגוון הורוד מפלטת בוורלי הילס של עפרה.


איכות הצלליות גבוהה, ובעוד שכולן פיגמנטיות, ישנה צללית אחת סופר פיגמנטית (Pinky Promise). הן רכות, נוחות להנחה, קלות לטשטוש והעמידות של רובן גבוהה, פרט ל - Play By Play.
את כל הצלליות הנחתי על בסיס פריימר, והיחידה שנעלמה לאורך היום הייתה פליי ביי פליי, שלצערי היא גם הצללית שהכי אהבתי מכל החמישיה.
אני מוכנה לסלוח לה שכן היא כ״כ מיוחדת, אך עליי לדווח לכן על כך.

נתקדם לארבעת צלליות המאט שהזמנתי:
I Owe You - צללית בגוון כתום תפוזי.
Paper Tiger - צללית מיוחדת בגוון חרדלי.
Flowerboy - צללית בגוון ורוד פרחוני.
Wait For It - צללית בגוון קורל עדין.


גימור מאט הינו גימור די מעצבן שכן חברות רבות לא מצליחות לנפק צלליות מאט באיכות טובה. והנה, דווקא קולורפופ (שבמוצרים הקודמים שלה לא הבריקה בגימור מאט ראוי) הצליחה לייצר צלליות מאטיות פיגמנטיות.
ארבעת הצלליות שבתמונה נהנות מפיגמנט עשיר, פורמולה רכה ונעימה, מריחה קלילה ומגע של משי. מה שכן, הוא סובלות ממעט פול אאוט, אך לא משהו שאי אפשר להתמודד איתו.
בנוסף, אי אפשר שלא להתרשם מהגוונים המשגעים שבחרו בקולור פופ. בכל אוסף הצלליות העצום שלי, אין לי דיופ לאף אחת מהצלליות הללו ומאז שהן הגיעו אני מוצאת שאני משתמשת בהן יותר ויותר.
אם אתן מחפשות צלליות מאט במחיר נוח, חטטו קצת באתר וחפשו את הצללית הבאה שלכן.

לפני שנעבור לחלק הבא בסקירה, הרשו לי לעצור להשוואה נוספת, הפעם בין צלליות ורודות - אדומות/ סגולות מטאליות. בחרתי לערוך השוואה בין הצללית Pinky Promise של קולור פופ, לבין Burlesque של מייקאפק גיק, לבין Star Violet של מאק ולבין הצללית Sangria (חלק מפלטת Tamanna של אנסטסיה בוורלי הילס).
כפי שאתן רואות, פינקי פרומיס דומה מאוד לסנגריה, אולם היא מטאלית ממנה.


השאלה המתבקשת בכל הנוגע לצלליות הדחוסות של קולורפופ היא איך הן בהשוואה למייקאפ גיק?
ובכן, יש פה תחרות. הצלליות לא נופלות מהצלליות של מייקאפ גיק והן בהחלט עוד אופציה ראויה בשוק. לטעמי, הכי כיף לשלב בין שתי החברות.

חברה
מחיר
כמות
קולורפופ
5$
1.6 גרם
מייקאפ גיק
6$ לצללית רגילה.
10$ לצללית .Foiled
1.8 גרם
מאק
70 ש"ח לצללית בפאן.
90 שקלים לצללית בקופסה.
1.3 גרם


הצללית Muse הוזמנה לאחר שהיא נחה בווישליסט שלי בערך כשנה. מדובר על צללית מליין Super Shock, כלומר מהקולקציה הרגילה של קולורפופ, ולכן היא מצויידת בפורמולה המתעתעת של החברה (זו שמרגישה כקרם אך על העפעף מתנהגת כאבקה).



היא סובלת מהתסמינים של הצלליות מהליין הזה: קופסא מסורבלת ואנמיות בהנחה עם מברשת.ֿ אבל, אם אתן מוכנות ללכלך את אצבעותיכן ולהניחה באמצעות דחיסה עם האצבע, תגלו צללית בגוון רוז גולד אדמדם שאין שניה לה.
הגוון שלה מיוחד, היא פיגמנטית מאוד ומכילה מיקרו גליטרים עדינים המשדרגים כל איפור. כאשר אני מניחה אותה באמצעות דחיסה עם האצבע, תופעת הפול אאוט ממנה סובלות רוב צלליות קולורפופ, נעלמת.



חובבות הרוז גולד חייבות אותה. 6$ באתר קולורפופ.

השפתון הנוזלי Point Zero הוא אחד מרבי המכר של קולור פופ. מדובר על שפתון מסדרת Ultra Stain, כלומר שפתון נוזלי אטום בגימור מבריק.
החמוד הזה נח בסל שלי זמן רב וחיכה בסבלנות עד לשעת השין, בה הוא היה הראשון למלא את סל ההזמנה הנוכחית. מדובר על שפתון בגוון שוקולדי אפרפר, מסוג הגוונים שאי אפשר להישאר אדישים אליו.
לדאבוני הרב, הגוון המשגע הזה לא מחמיא לי... משהו בשילוב הגוונים לא עובד, על אף שאני כ״כ רוצה.


הפורמולה שלו נוחה להנחה ולא מייבשת. כמו כן, הוא ניחן בעמידות מרשימה (ספרתי שמונה שעות, במהלכן שתיתי לא מעט ונהנתי מארוחה קלילה).
פיגמנטי מאוד, מספיקה שכבה אחת לאטימות מלאה.



אם גוונים אלו עושים לכן את זה, לכו עליו (וגם אם לא, הוא פשוט משגע).
6$ באתר קולורפופ.




הליפיסטיקס הם התמכרות קשה. מבחר גוונים עצום, פורמולה מוצלחת, הנחה כיפית ומחיר נוח הופכים אותם למוצרים אטרקטיבים עבורי.
שיבחתי אותם בעבר בבלוג, ומאז נוספו לא מעט גוונים חדשים לאוספי. לכן, כאשר הושקו גוונים חומים חדשים, אוטומטית הכנסתי אותם לחבילה (עוד לפני שעלו סווטצ׳ים ברשת, תוך כדי הסתמכות מוטעת על הסווטצ׳ים באתר).


Toy נקנה בעיקר בגלל השם שלו... זהו שמה של כלבתי, ולא יכולתי לוותר על שפתון החולק עימה את השם.
Sure Thing הוזמן מכיוון שהוא נראה גוון יומיומי נהדר ומחמיא.


Toy התגלה כשפתון בגוון ניודי עדין שגורם לי להראות כאילו ימי על הפלנטה ספורים. הוא בהיר לי מדי ויוצר מראה חיוור ומאוד לא מחמיא.


הפורמולה שלו רכה, לטעמי רכה מדי. במריחה הראשונית על השפתיים הקצה של השפתון נשבר. לא מדובר במשהו קריטי, אבל זה מבאס ששפתון חדש נשבר בשימוש הראשון.
אבל, בגלל הרכות שלו הוא נמרח בקלילות ומרגיש נהדר על השפתיים.
עמידותו בינונית, ואם תוותרו על ארוחה הוא יחזיק מעמד במקומו בערך כ - 4 שעות.
לדעתי הוא יהיה נחמד לחובבות הניודים, ולא מעבר.



Sure Thing התגלה כהצלחה מסחררת. מדובר על שפתון בגוון חום כתמתם עדין ומחמיא.
בדומה ל - Toy, גם הפורמולה שלו רכה ושבירה, אך מכיוון שכבר למדתי את הלקח, הייתי יותר זהירה איתו.



גם הוא נמרח כחמאה על צנים לוהט, אך בשונה מטוי, הוא מעניק לשפתיים גוון מושלם.
עמידותו עומדת על ארבע שעות, אך ממש כיף לחדשו לאורך היום.


אני עדיין עומדת מאחורי המלצתי על הליפיסטיקס, על אף חוסר ההצלחה עם Toy. מחיר ליפסטיק בודד עומד על 5$ (בעבור כמות של 1 גרם), וזהו בהחלט מחיר נוח לשפתון.
שימו לב כי כל ליפיסטיק מגיע עם גימור אחר. באתר מפורטים גימורי השפתונים, ותוכלו לבחור בין גימור טבעי, מאט, קרמי ועוד. עוד משהו ששווה לציין הוא העדר פרבנים וסולפטים בליפי סטיקס. הם כן מכילים ויטמין E, מנגו, אבוקדו וחמאת שיאה.

סווטצ׳ים של השפתונים והצללית Muse:


ולסיום, אני רוצה להתייחס למברשת הטשטושים שהזמנתי. מספר מצומצם של מברשות (שתיים ליתר דיוק) עלה לאתר כאשר ביצעתי את ההזמנה והחלטתי לבדוק את מברשת הטשטושים.


גוף המברשת עשוי עץ בגוון אפרסק, חיבור המתכת בין הראש לגוף מגיע בגוון רוז גולד וראש המברשת עשוי סיבים סינטתיים (המברשת טבעונית ונטולה מאכזריות).


אני מודה שיש בשוק מברשות טובות ממנה, אך היא בהחלט עושה את העבודה ומטשטשת צלליות בצורה טובה. האיכות ביחס למחיר ראויה, ואם הן יפציעו שוב באתר, שווה לשלב אחת בהזמנה.
שילמתי עבורה 5$.

כמה פרטים טכניים על קולור פופ:

  • האתר עובד עם פייפל.
  • האתר שולח לארץ. מחיר המשלוח לארץ עומד על 10$. הזמנה מעל 50$ תזכה אתכן בשילוח חינמי.
  • הרשמה ראשונה לאתר תזכה אתכן ב -5$ הנחה. את קוד ההנחה תקבלו למייל, ותוכלו להזינו בשלב התשלום. שימו לב: אם ערך ההזמנה שלכן עומד על 50$-54$, קוד ההנחה יוריד את סך התשלום לערך הנמוך מ- 50$ ויתווסף לכן שילוח.
  • השתדלו לא לעשות קניה בסכום הגבוה מ - 75$, שכן ברגע שחוצים את גבול ה - 75$, מתווסף מע״מ אותו יש לשלם בעת שחרור החבילה כשהיא מגיעה ארצה.
  • אני שומעת לא מעט דיווחים על דרישת תשלום מע״מ לשחרור החבילה כאשר הסכום נמוך מ -75$. הסיבה לכך טמונה בעובדה שקולורפופ כותבים את עלות המוצרים על האריזה ללא הנחה. לכן, אם ערך החבילה לאחר הנחה נמוך מ- 75$, הם עדיין ירשמו את הסכום המקורי. אם זה קורה לכן, יש לפנות לדואר ולהגיש את החשבונית עם טופס מתאים להסדרת העניין.
  • אם לא ציינתי זאת עד כה, מוצרי קולור פופ נטולי אכזריות.
וזהו להפעם...
יש עוד שתי הזמנות קולור פופ שמחכות לסקירה, מקווה להגיע אליהן בהקדם.
ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ׳ה.

תגובה 1:

  1. חוויתי חולשה קלה כשראיתי את הסווצ' של צלליות המאט

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...