Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 22 בדצמבר 2016

MAC Technique


כולנו מכירות את הפייס צ׳ארט. נייר בגודל A4 עליו מודפסות פנים נשיות חפות מאיפור, המחכות בציפייה לתוספות צבעוניות. הפנים הללו משמשות את אמני האיפור בעת העברת הרעיונות שלהם לפנים שלנו, ומהוות שלב ביניים בין מה שעובר להם בראש לבין הרגע בו המברשת נוגעת בפנים.
מי שהשתתפה בסדנאת איפור כזו או אחרת, ודאי יצאה עם פייס צ׳ארט מלא ובו פירוט מוצרים לצד שפתון המרוח על הנייר.
בתור אחת שעברה לא מעט הדרכות איפור בחייה, תמיד תהיתי איך אני אמורה לשמור את הציור המיוחד הזה מבלי שהשפתון ימרח על כל מה שבאזור.
מאק כנראה זיהו את המצוקה לה נקלעתי, ולאחרונה עשו את המעבר הטבעי והשיקו את אפליקציית Mac Technique שמהווה פתרון נהדר לבעיה שלי. 



סדנאות MAC Technique מציעות מגוון רחב של סדנאות איפור קצרות המתקיימות בחנויות המותג בארץ. המותג מציע כ - 13 נושאים של סדנאות הנעים בין איפור יומיומי עדין לבין לאיפור בומבסטי לערב.
כל שיעור מועבר לכמה אנשים במקביל (עד עשרה משתתפים בשיעור) ומנוהל ע״י מאפרי מאק שעברו הכשרות לטובת העברת השיעורים.


האפליקציה החדשה מאפשרת למשתתפי הסדנא לשמור הערות חשובות, לצלם את שלבי האיפור על עצמם ולשמור תמונות שצולמו במהלך הסדנא, באופן שיאפשר להם לשוב ולעיין בהם בעתיד וכך גם ליישם את מה שלמדו על עצמם.

האפליקצייה כוללת:
  1. איתור סדנא - סיור בין נושאי הסדנאות המוצעות ומציאת סדנא רצויה בסניף הקרוב אליכן.
  2. הכנה לקראת הסדנא - ברגע שהוזמנה הסדנא הרצויה, האפליקציה מתעדכנת בתרשים האיפור הרלוונטי לסנדא הנבחרת, מציעה טיפים אינטרקטיביים ומציגה את תוכנית הסדנא והתכנים הנלמדים בה.
  3. למידה אינטרקטיבית - בזמן השתתפות בסדנא, הלקוחות מוזמנות לצלם תמונות של שלבי האיפור, לטעון לאפליקציה ולהוסיף הערות.
למשל, אם בחרתן להשתתף בסדנאת איפור עיניים, תוכלו למצוא את כל השלבים באפליקציה:

לטעמי, האפליקציה נהדרת לתיעוד שיעורי האיפור שכן היא מאפשרת לנו לוותר על דף הפייסצ׳ארט (כפי שציינתי מעלה) והופכת את המידע מהסדנא לנגיש כל הזמן (למשל אם אתן במקרה בקניון, רוצות להתחדש במשהו, אבל הפייסצ׳ארט שלכן בבית, יחד עם המלצות הרכישה מהשיעור האישי). אבל, בימינו הנייד תמיד איתנו ואם המידע מצוי בו בצורה נוחה, הרווח כולו שלנו (ושל מאק...).

שימו לב, מחיר השתתפות בסדנאת Mac Techniques עומד על 300 שקלים, המוחזרים במלואם באמצעות זיכוי לרכישת מוצרים בחנות ביום הפגישה.

האפליקציה זמינה גם בגוגל פליי וגם באפ סטור.

בנוסף, בביקורי האחרון במאק התחדשתי בשלושה מוצרים שימושיים מאוד, ולרגל 20% הנחה על מגוון מוצרי הרשת, החלטתי לשתף אתכן בדעתי עליהם.


פודרת בלוט (Blot Powder) מוגדרת כ - Must Have לפי מילון מאק העולמי, ובאופן מפתיע מעולם לא ניסיתי אותה... על אף שניסיתי לא מעט מוצרים של מאק, איכשהו תמיד התעלמתי מהפודרה הזו (למען האמת, היא לא ממש סקרנה אותי).



אבל, משהו בראשי כנראה השתנה ובתקופה האחרונה חיפשתי פודרה קצת יותר ״פודרתית״, כלומר כזו שגם תקבע את הבסיס, גם תהיה עמידה וגם תדע להתמודד עם האקנה שלי...
וכך, הפודרה בגוון "מדיום כהה" חזרה איתי הביתה.



ובכן, זה בדיוק הזמן שלי לשאול איפה לעזאזל היא הייתה כל חיי? מתברר שכל מה שאמרו לי עליה נכון. היא מצליחה לספוח את השומן שעל פניי בצורה מצויינת, גם אם זה מתפרץ לו בלי הכנה כעשר שעות לאחר הנחת המייקאפ.
היא די עמידה (בעונה הזו רק לאחר כשש שעות אני מבחינה בהברקות שצצות באזור האף והמצח), ונהדרת לנשיאה בתיק לצורך טאצ׳ אפ קליל.



אני מניחה שאני לא מחדשת לכן יותר מדי כשאני מדווחת כי הפודרה נהדרת, שימושית ועושה את מה שהיא צריכה לעשות.
המחיר לא נמוך (148 שקלים) אבל היא תספיק לכן לזמן רב.

זמן רב שאני מחפשת מברשת ״קריס״ (כפל העין) מושלמת. ברשותי לא מעט מברשות טשטוש, אבל רובן רחבות מדי ולא מצליחות לדייק וליצור את הפס המטושטש שאני כמהה לו בכפל העין.
ואז, גיליתי את מברשת 221 (שהגיעה בעיתוי נהדר עם פלטת מודרן רנסנס שלי, שהיא ה-פלטה ל- Cut Crease).



מברשת 221 היא מברשת טשטושים דקה, יותר דקה מממברשת 217, ולכן נהדר לטשטושים מדוייקים בכפל העין. בנוסף, היא נהדרת לטשטושים בעפעף התחתון, להארות באזור פנים העין, הארות של עצם הגבה וגם לחיטוב (קונטור בשבילכן) של צידי האף.



בקיצור מברשת ורסטילית וסופר שימושית שכבר דורשת אחות תאומה שתעזור לה בעבודתה הקשה.
מחירה עומד על 140 שקלים.

ולקינוח החלטתי להתנסות בסדרת השפתונים החדשה, סדרת LipTensity שנולדה הודות לשיתוף פעולה עם מורין סיטברג שהיא טטרוכרומטית (כלומר נהנית מיכולת עיבוד צבעים גבוהה יותר מאדם ממוצע). מבין 24 הגוונים שבסדרה, אני בחרתי ב - Smoked Almond שפתון חום - ורדרד חמים.


במאק מתארים את שפתוני ליפטנסיטי כבעלי פיגמנט עשיר. כמו כן, הם עשויים פורמולת ג׳ל ״הנמסה על השפתיים ונותנת אפקט צבע טהור״.
בפועל, לפחות בשפתון שניסיתי, הפורמולה בהחלט רכה ונוחה למריחה. ועל אף רכותה, היא פיגמנטית מאוד. שכבה אחת של שפתון צבעה את שפתיי בגווני שלכת חינניים.


לפי מאק, עמידות השפתון אמורה להיות גבוהה הודות ל״שתי שכבות צבע״. בפועל, עמידות השפתון ממוצעת ודומה לשפתונים אחרים שיש בשוק (במקרה שלי, עמידותו הייתה זהה לגימור Luster של מאק. שפתוני המאט של החברה, יותר עמידים עליי).
מפאת היותו לחותי, איננו מדגיש או מחמיר יובש קיים.


24 הגוונים שמציעה הקולקציה משגעים לטעמי, ואם הפורמולה זהה לזו של Smoked Almond , הרי שמדובר בפורמולה משובחת.
אבל, קשה להתעלם מטאג המחיר המוצמד לשפתון בודד - 115 שקלים, למקרה ששאלתן.

סווטצ'ים לקינוח:


ולסיום, למי שפספסה את העדכון בעמוד הפייסבוק של הבלוג - בין התאריכים 20.12 עד 3.1 תוכלו ליהנות מ-20% הנחה על מגוון מוצרי מאק בחנויות הרשת בארץ ובעולם! כן כןֿ, לראשונה מאז ומעולם מאק יוצאים במבצעים.
המבצע יתקיים בכל חנויות הרשת כולל האתר (פרט לחנות הדיוטי פרי) ויהיה בתוקף על כל המוצרים בחנות, כולל קולקציות חגיגיות ומוגבלות. הקולקציה היחידה שלא תשתתף במבצע היא קולקצית ויויה גלאם, שהכנסותיה מועברות לתרומה.

אם אתן מחפשות המלצות על מוצרי מאק, תוכלו למצוא אותן כאן.

ועד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ׳ה.

*גילוי נאות: הוזמנתי להשתתף בסדנאת מאק. המוצרים נבחרו ע״י לסקירה.

4 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...