Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 18 באוקטובר 2016

Pink October - אוקטובר הורוד

כפי שאני מכירה את עצמי, כבר התייחסתי בעבר לחוסר חיבתי לשלל הקמפיינים שהציפו את רשת פייסבוק כל אוקטובר. "אני טסה לזימבבואה לחודש וחמישים ימים" וקמפיינים נוספים בסגנון מעולם לא היו כוס התה שלי, על אף מטרתם הסופר חשובה.
מטרת הקמפיינים לאורכו של חודש אוקטובר הייתה מקודשת - לעורר את המודעות לסרטן השד ולגרום לכל אחת מאיתנו לקום מהספה ולגרור את עצמה לבדיקה מצילה חיים.
אז לא כרטיס טיסה, לא חודשים ולא ארצות נידחות, אלא שנים נוספות בריאות לכל אחת ואחת מכן... את כל זה אתן יכולות להשיג בבדיקה אחת די פשוטה.
הסטטיסטיקות מוכיחות שגילוי מוקדם של סרטן השד מציל חיים, וזו לא קלישאה. מחלת הסרטן לא ממש מצייתת למשפט המפורסם "לי זה לא יקרה", וגם אם אתן לא בקבוצת סיכון, יש סיכוי שהיא תקפוץ לבקר.
פתיח פסימי? אולי, אבל הוא הכרחי.
כל אחת מאיתנו, בכל גיל צריכה לבצע את הבדיקה. היא פשוטה וכל שעליכן לעשות הוא לגשת לרופא הנשים ולשוחח איתו על הנושא (למידע נוסף הקליקו כאן).
קאפיש? יופי.
בקמפיינים הויראלים לא לקחתי חלק, אבל כן בחרתי להשתתף בקמפייני הביוטי בשת״פ האגודה למלחמה בסרטן. כחלק מהגברת המודעות למחלה בכל חודש אוקטובר חברות הקוסמטיקה מנסות לעורר את המודעות ע"י מיתוג ורדרד לרבי מכר שלהם (וכמובן תורמת סכום מסויים מרכישות המוצרים הורודים בעבור עמותות לחקר הסרטן/ עמותות המסייעות לחולי סרטן).


אחת החברות שמזוהות עם תרומה לחקר הסרטן והגברת המודעות בחברה היא אסתי לאודר. קמפיין המודעות לסרטן השד של חברת אסתי לאודר וקולקציית הסרט הורוד נוצרו בשנת 1992, ומאז חולקו כמעט 110 מיליון סרטי דש ורודים ברחבי העולם.
באותה שנה הקימה אוולין לאודר את אגודת BCRF (ראשי תיבות של The Breast Cancer Research Foundation) ומיום הקמתו, הקדישה חברת אסתי לאודר את תמיכת בארגון, שאינו למטרות רווח. הארגון מקדיש את מאמציו במימון של מחקר בתחום סרטן השד ומסייע למציאת טיפול במחלה.

השנה אחד המוצרים שנבחרו לקידום "חודש המודעות" הוא הסרום Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex 2 החדש.


החברה מציינת כי שימוש יומיומי במוצר מבטיח עור פנים חלק, זוהר וצעיר מדי יום. כמו כן, הסרום מסייע בהתחדשות תאי העור במהלך הלילה ומעכב הופעת סימני גיל.


אריזת המוצר עשויה זכוכית חומה, ובתוכה ממתינה הפיפטה דרכה מטפטפים את המוצר על כף היד ומספיגים לפנים. הסרום עצמו עשיר מאוד, ועל אף זאת נספג לעור במהירות ואינו מותיר תחושת שמנוניות.


אני משתמשת בו ערב ערב וניכר כי הוא מצליח להשיב לחות לעורי היבש. לא הבחנתי בשיפור במצב קמטוטים וקשה לי להאמין שהוא יצליח לעשות זאת. מה שכן, לאחר שימוש במוצר, אני נראית מעט יותר רעננה בבוקר.


לטעמי מדובר על סרום חביב, אך טרם גיבשתי עליו דעה חד משמעית. הוא מצליח להחדיר לחות לעור, אך מחירו די גבוה ומקשה עליי את ההמלצה (למרות שבמקרה הזה, סכום נכבד מהרכישה ישמש כתרומה).
אני אמשיך להשתמש בו ואסקור אותו שוב בקרוב, אך לבינתיים תוכלו לרכוש את המהדורה המיוחדת (בתוספת של סיכת דש עם סמל המאבק בסרטן השד), כאשר 30% מסכום הקניה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.
מחיר הסרום הינו 414 שקלים, בעבור 50 מ"ל (ברשתות הפארם).

אופציה פרחונית לתזכורת שנתית מגיעה אלינו מ-Zer4u. קמפיין Plant A Note הוא שיתוף פעולה בין רשת Zer4u לאסתי לאודר, במסגרתו תוכלו לרכוש את פקעת פרח האמריליס ב-20 שקלים, כאשר כל סכום הרכישה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.


פרח האמריליס, פורח בורוד מדי חודש אוקטובר ולכן יהווה תזכורת שנתית לבדיקה הכה חשובה.


הפקעת נמכרת גם באתר של רשת Zer4u, והרשת תישא בהוצאות המשלוח ללקוחות שיזמינו את הפלטה.


קמפיין אחר שבחרתי לקחת בו חלק הוא "מניקור ורוד לחודש המודעות לסרטן השד".
אני יודעת שראיתן כבר לא מעט עיצובים, אך אם העיצוב שלי יכנס לתודעה של אחת מכן ויגרום לה ללכת להבדק, עשיתי את שלי...


אני בחרתי לשלב בין הלק הלבן Alpine Snow של OPI לבין לק ורוד ניאוני, Heat Index מבית China Glaze.
את הסמל הורוד המזוהה עם המאבק בסרטן השד יצרתי באמצעות מדבקת נייל ארט של Goldnails.


ועכשיו, זה הזמן שלכן ליצור מניקור להעלאת המודעות וללכת להיבדק! קדימה... זה באמת לא מסובך.

עד הפעם הבאה,
פיצ'ה.

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...