Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

סלט פירות ריחני

מצד אחד, אין חוויה כיפית יותר מאמבטיה מפנקת, מלאת ניחוחות המסתיימת בשכבה עבה של קרם גוף ריחני. לא משנה כמה אני עייפה, עצובה או מותשת, אמבטיה שכזו מכניסה בי אנרגיות חדשות ומערננת אותי.
ועדיין, אני מוצאת את עצמי עושה אחת כזו אחת למיליון שנה. אני בנאדם פרקטי, וכך גם נראות המקלחות שלי, תמציתיות ומדוייקות. וכמובן, שאין לי סבלנות למרוח קרם, ואני מעדיפה לסיים את ענייני ולעבור למשימה הבאה שלי. כמובן שזה לא מונע ממני לצבור ולהתלהב מכל קרם גוף חדש שיש בשוק...


ביוטיקייר, החברה שמצליחה להוכיח כל פעם כי אפשר למצוא איפור וטיפוח סבירים במחירי רצפה, השיקה לאחרונה את מוצרי 2GO, ארבעה קרמים לגוף ולידיים במחיר של חמישה שקלים לאחד. הקונספט פשוט, ארבעה ניחוחות, שלכל אחד הוצמד גוון אחר. אליי הגיע הקרם הורוד, המכיל תערובת של ליצ'י אדום, חבושים זהובים, קיווי, פרחי יסמין, שוקולד לבן, סחלב ומאסק.


בעוד שהאריזה הסופר זעקנית והמחיר מרמזים על מוצר בעל ניחוח מלאכותי ועז, בפועל, כאשר מרחתי אותו לראשונה, נחשפתי לניחוח פרחוני מרענן, נקי ועדין.
הקרם לבנבן וסמיך ויוצא מבעד לטיובת לחיצה. ניסיתי להשתמש בו גם כקרם גוף, אך לא היה בינינו חיבור בעבור מטרה זו. אבל בהחלט אימצתי אותו כקרם ידיים. הקרם הורוד הפך לקרם היומיומי שלי, מכיוון שהוא נספג מהר לעור, הוא מתאים לשימוש גם באמצע יום עבודה (שבא לך למרוח קרם ידיים, אבל לא בא לך להשאיר סימני קרם על המקלדת).


אתייחס אליו כקרם ידיים ואציין שזו אחת ההפתעות המוצלחות של התקופה האחרונה. במחיר של חמישה  שקלים הוא מצליח להתמודד עם יובש בידיים ומצליח לשמור עליהן רכות ונעימות.
אני ממליצה לכן לנסותו, במחיר הזה, הסיכון שווה...
ד"א, למקרה שפספסתן, בתחילת חודש אוגוסט הפעילו באתר ביוטיקייר את אופציית השילוח, וכעת כל אחת יכולה לבצע רכישות וירטואליות באתר!

חברת פרמייר ים המלח היא חברת טיפוח ישראלית המבססת את מוצריה על ים המוות הנכחד שלנו... עכשיו, עצם העובדה שהיא חברה ישראלית, פלוס החיבה העזה שלי לים המלוח הזה, אוטמטית מקנה לפרמייר נקודות זכות אצלי.
אבל בואו נדבר רגע על המחירים... רוב מוצרי החברה שניסיתי עד כה היו מוצלחים, אך הבחנתי בפערי מחירים די גדולים בין מוצרי החברה. קחו למשל את מסיכת קרם ההרמה ״פנינת קוורץ״ המתומחרת במחיר של 2830 שקלים (לא נוספה לי ספרה בטעות), בעוד שהקרם שמיד תכירו נמכר ב-50 שקלים.
זה נראה כי יש כאן דיסוננס בין חברה שמצד אחד מנסה למתג את עצמה כיוקרתית, ומנגד, רוצה לפנות לשוק המקומי שמעדיף מותגים במחירים נוחים. אישית, אני הייתי שמחה אם החברה הייתה בוחרת בשוק הישראלי ומתמחרת את כלל מוצריה בהתאם.


עכשיו, מוצלח ככל שיהיה הקרם  Moisture Cream For Usage Multiple, ברגע שהצמדתם אליו מדבקה עם הכיתוב "קרם לחות רב שימושי", אוטומטית הפכתם אותו לאחד מקרמי הכל כלול שנמכרים בסופר מרקט. הקרם עצמו מעוצב בצורה חיננית, צנצנת כחולה, כיתוב כסוף ומכסה זהוב. אבל המדבקה הזו (גם אם זה תרגום של מה שכתוב באנגלית, זה פשוט נראה לא טוב)... הוסיפו אפקט של צקצוקי לשון בעת קריאת השורה האחרונה.


כפי שאתן מבינות מהמדבקה הסקסית, מדובר על קרם לכל מטרה, בעל רמת חומציות PH 5.5, שזוהי רמת החומציות של העור.
הקרם קריר ונעים למריחה על העור, בעל ניחוח מרענן ועדין שנשאר לאורך זמן. מכיל חוחובה טהורה, אלוורה, אבוקדו, שמנים טיפוליים ומינרלים מים המלח.


כאשר מניחים את הקרם על עור מגורה (למשל לאחר חשיפה לשמש), ניתן להבחין באלמנטי ההרגעה שלו. אני מרחתי אותו לאחר חשיפה לא חכמה לשמש, ובמהרה הרגשתי הקלה בעור השורף. בנוסף, אני אוהבת להשתמש בו לאחר גילוח, שכן הוא נוטה לקרר את העור ולהשרות הרגשה נעימה.
סה"כ מדובר על קרם מוצלח המעשיר את העור בלחות, מרגיע עור מגורה ונספג במהרה. רק בבקשה שמישהו יוריד את המדבקה...
50 שקלים בעבור 25 מ"ל, במגוון חנויות פרמייר ברחבי הארץ.

יש מספר ניחוחות שאני לא מסוגלת לסרב להם - אפרסק, מנגו, מלון ומלפפון. השילוב של השניים האחרונים הפציע באחת מהקולקציות האחרונות של חברת הטיפוח ללין, וכחובבת הניחוח עקבתי אחרי אפי ומצאתי את עצמי בסניף לבנבן של ללין.
כך הגיעו אל ביתי שני מוצרים מקולקציית Lalinista. בקולקציה זו תמצאו שלוש קטגוריות: מוצרי טיפוח לפנים (כולל BB), מוצרים לגוף ומוצרים עם גליטר עדין.


Lalinista- Body Cream, קרם גוף ירקרק ועשיר, המזין את הגוף בלחות מרעננת עם ניחוח פירותי של מלון ומלפפון.
הקרם אינו שונה משאר הקרמים של ללין, הוא סמיך ולוקח לו מעט זמן להיספג (לכן אני מעדיפה להניחו בלילה, כשאני כבר בפיג'מה ועושה את דרכי למיטה).
ניחוח המלון המרענן נשאר זמן רב לאחר המריחה, וגם ביום שלמחרת, אני עדיין מרגישה בנוכחותו.


בדומה לקרם הגוף, גם קרם הידיים מסדרת Lalinista מצויד בניחוח מלון מלפפון מרגיע. הקרם, ירקרק גם כן, מגיע באריזת פלסטיק שקופה ולה פסים לבנים, כאילו הקרם הגיע אלינו הישר מהסיקסטיז.
הקרם, במרקם "סורבה", כלומר מעין נוזל שקוף, סמיך ונעים למגע, מצליח להרגיע יובש קליל, אך לטעמי לא יצליח להתמודד עם יובש מסיבי, זה שאופייני יותר לחורף.
אבל, אם אתן מחפשות קרם קליל וריחני, הוא יענה על בקשתכן.


המחירים, הם מחירי ללין. כלומר, בעבור קרם הלחות תשלמו 70 שקלים (כרגע נמכר באתר ב-41 שקלים), ובעבור קרם הידיים תשלמו 40 שקלים (כרגע באתר 24 שקלים).

ברגע שהגיעו אליי שני מוצרי Victoria's Secret מקולקציית Fantasies, לא יכולתי שלא להתפעל מאריזתם. קרם הגוף ובודי מיסט המגיעים באריזה אדומה זהובה, מסוג האריזות שמתלבשות נהדר על הטייטל "מתנה" ומשדרגות כל שידת קרמים לקצת יותר סקסית...


בויקטוריה החליטו למתג את הניחוח כאקססורי לכל דבר (האמת? יש בזה משהו... בדומה לאקססוריז, אנחנו נוטות להתאים את הניחוח למצב הרוח ולפעמים אף לבגד) והשיקו את קולקציית Fantasies
קולקציית הפנטזיות של ויקטוריה (ונשים שניה בצד את הפנטזיות על המלאכיות שלה) מציעה לנו להחליף בין 20 ניחוחות ב-4 קטגוריות: רענן, חמים, פרחוני ופירותי (או מיקס שלהן). כל סדרת ניחוחות מגיעה בגוון אריזה אחר... אקססוריז, או לא?
אליי הגיעו שני מוצרים, האחד מליין Temptation (פיתוי) שהוא חלק מקטגוריית ״פרחוני פירותי״, ואילו השני מקולקציית Total Attraction, שהוא חלק מקטגוריית ״הפרחוניים״.


תחליב גוף (Body Loation) מסדרת הפיתוי מציע בדיוק את מה ששמו מרמז, פיתוי בבקבוק. ראשית, העיצוב שלו משגע ואריזתו צבועה באדום מטאלי חושני עם זהב בתחתיתה.
כאשר מרימים את מכסה הקרם מתגנב ניחוח תפוח מרענן, מזכיר מעט מיץ תפוחים סחוט טרי.
על אף הגדרתו כ״פיתוי״, הניחוח שלו אינו עז, אלא עדין וסקסי וכאשר אני מורחת אותו לאחר המקלחת, הוא נשאר איתי שעות ארוכות.
נוזל הקרם סמיך ולבנבן ונספג לעור במהירות. אינו שומני ולא מכתים את הבגדים או המצעים.
תווי הניחוח של המוצר: תפוח ופרח הסגוארו.


בכדי להעצים את פעולת הקרם, אני משתמשת ב- Body Mist (ספריי גוף), שהוא חלק מקולקציית Total Attraction. בדומה לקרם הגוף, גם הוא מגיע בצבעי זהב ואדום, אך הפעם ניכרת נוכחות הדובדבן בניחוח.
את המיסט אני לרוב מרססת לאחר שקרם הלחות מתייבש, ולפעמים מחזקת אותו בבוקר ומשתמשת בו כבושם לכל דבר.
בדומה למיסטים אחרים, עמידותו אינה גבוהה והוא נשאר על הגוף למשך שעות ספורות.
אם מתחשק לכן להתחדש במוצר מהליין ואתן מתלבטות בין שני המוצרים, לכו על הקרם... הוא נהדר. 
תווי ניחוח: סחלב, דובדבן ופריחת השושן.


מחירו של הקרם עומד על 17$ בעבור כמות של 236 מ״ל. גם מחיר המיסט עומד על 17$, בעבור כמות של 250 מ״ל.
את מוצרי "הסודות של ויקטוריה״ ניתן להשיג בחנות ויקטוריה׳ס סיקרטס בדיוטי פרי, או במתחם שחקים בטרמינל 3 (מתחם הטיסות היוצאות, הפתוח לקהל הרחב).

זוכרות את סדרת Sea Kissed של חברת אהבה אשר הופיע בבלוג לפני מספר פוסטים? ובכן, מתברר כי סדרת ״נשיקת הים״ היא חלקת מהקולקציה הצבעונית של חברת אהבה, המציעה לנו ארבעה מארזים צבעוניים (מישהי אמרה מארזי שי?) הכוללים את הסדרה הורודה (קקטוס ופלפל ורוד), הסדרה הכתומה (מנדרינה וארז), הסדרה הכחולה (ניחוח ים) והסדרה הירוקה, אחות חדשה לשאר הסדרות, על טהרת הצבר ומורינגה (כחולת מוצרים ירוקים הגוון של הסדרה נהדר בעיני).


מוצרי הגוף בניחוח צבר ומורינגה מאופיינים בריח אקזוטי בהשראת צמחי המדבר האופיינים לסביבת ים המלח: פרי הקקטוס וצמח המורינגה.
בדומה לשאר הסדרות, גם כאן תקבלו טיפול מקיף לגוף הכולל תחליב לחות, שמן הזנה יבש וקרם ידיים.

שמן הגוף מגיע באריזת ספריי, והוא בעל ניחוח מלטף ועוטף. מבוסס על שמנים קלילים כדוגמאת שמן זרעי חוחובה ושמן שומשום. כמו כן, עיון ברכיבי השמש מגלה כי הוא מכיל בטא קרוטן, פרו ויטמין A ואומגה 3.
השמן נספג לעור מספר דקות לאחר ההנחה, ואינו משאיר תחושת שמנוניות. כפי שציינתי בעבר, בקיץ אני פחות משתמשת בשמני גוף ומעדיפה לשמור אותם לחורף, לתקופות בהן אני סובלת מיובש חריף, בעיקר באזורים המועדים לפורענות, כדוגמאת מרפקים (אני נשענת המון על המרפקים...).
ובדומה לשאר מוצרי אהבה שתמיד מצליחים לשמור על איכות גבוהה, המחיר פחות נוח לכל כיס.
בעבור השמן למשל, תאלצו להפקיד בקופה 129 שקלים (בעבור 100 מ״ל).


תחליב הגוף מהסדרה הינו תחליב גוף קליל ונעים, בעל ניחוח עדין ומרענן ויכולות ספיגה גבוהות. אני מודה ששיטת מריחת קרם הגוף שלי די עצלנית, שכן אני מניחה את הקרם ליד המיטה, וכאשר אני נזכרת, אני מורחת אותו על האזורים שמחוץ לפיג׳מה (קרי גפיים). הקרם מלחח את העור בצורה טובה, ומונע את היובש האופייני לרגליים לאחר שימוש בסכין גילוח.
המחיר קצת יותר ידידותי - 115 שקלים, בעבור 250 מ״ל.


וכמובן, המוצר המשלים לכל סדרת טיפוח - קרם ידיים. הקרם עצמו ריחני ונעים, מלחח בצורה טובה ונספג לעור מספר דקות לאחר ההנחה (הוא כן משאיר מעט תחושה שמנונית ולכן אני נמנעת מלהשתמש בו במהלך העבודה, ומעדיפה להשתמש בו לפני השינה). 
66 שקלים בעבור 100 מ״ל.


גחמות טיפוחיות - מכירות? מוצרים יקרים להחריד שקיימים אצלנו באוסף רק בכדי לעשות לנו נעים בגב בליל חורף קר (או בסתם ערב ספטמבר מהביל). Revitalizing Supreme Body Cream מבית אסתי לאודר הוא אחד כזה.
מדובר על תחליב גוף המבטיח לנו להרים את כל מה שכוח הכובד מנסה כ״כ למשוך מטה. הקרם מבטיח (טוב, יותר נכון, החברה מבטיחה לגבי הקרם) כי הוא נלחם בסימני הגיל מכפות הרגליים ועד הראש ( באנגלית זה נשמע טוב יותר, From head to toe)... אפשר לקבל אמן בשביל זה?


הקרם מכיל אצטיל הקסאפפטיד 8 (פפטיד בו משתמשים בעולם הדרמטולוגיקה למלחמה בקמטים. תוכלו לקרוא עליו כאן) ותמצית אצות. שני הרכיבים הללו מתיימרים להגביר את ייצור הקולוגן של העור, ובכך להשיב לו את גמישותו.
בנוסף, הקרם משלב בתוכו תרכובות IntuiGen, המשלבת בתוכה תמציות חמניה ומלפפון (ותודה... התעורר בי חשק לסלט).


שלא תטעו, מדובר על קרם עשיר מאוד, כיפי לשימוש לאחר מקלחת מפנקת. בעל ניחוח עשיר וחזק (כיאה לקרם מחברת יוקרה) הנשאר זמן רב לאחר המריחה. זמן הספיגה שלו די גבוה, ויש להספיגו בתנועות סיבוביות לגוף.
בעוד שהוא מצליח ללחח את העור בצורה טובה ולהעניק לו מעין גלואו מחמיא, לא הבחנתי בתופעות הרמה או מתיחה... על אף שהתגברתי על עצלנותיי ומרחתי אותו ערב ערב.
במחיר של 48 ליש״ט בעבור כמות של 200 מ״ל בהחלט מדובר על גחמה טיפוחית.

ואם כבר נכנסו לאזור המחירים הגבוהים, הבא נבחן את הבושם המוצק של חברת ״לורנזו״ בעל תג המחיר 750 שקלים.
המותג לורנצו (על שם האיש שמאחורי המותג, לורנזצו וילורסי) מגיע אלינו מפירנצה. האיש שעומד מאחורי המותג, התחיל בכלל כחוקר פילוסופיה עתיקה, אך בעקבות מסע לאזורינו, חזר לורנצו לאיטליה והחל לחקור את תחום הבישום. במרוצת השנים הפך הבשמן לאחד האהובים על מגוון סלבריטאים, הודות לבשמים בניחוח אישי וייחודי שרקח עבורכם (לקריאת ההיסטוריה המלאה של לורנזו הקליקו כאן).

אז בושם בהתאמה אישית עדיין לי ייצר עבורי לורנזו, אבל כן התנסתי באחד מהבשמים הלא אישיים שלו, בושם מוצק Teint De Neige.


Teint De Neige (ניחוח השלג) הוא אחד מרבי המכר של המותג האיטלקי, והוא מזוהה בעיקר הודות לניחוח הטלק הנקי שלו.
הסתקרנתי להריח את הבושם המדובר, שכן קראתי עליו ביקורות משבחות הודות לניחוח הקלאסי שלו.
לטעמי הקלאסי מתאר במקרה זה ניחוח כבד עבורי, אך קחו בחשבון שטעם בבשמים הוא עניין אינדוודואלי... הניחוח מזכיר אבקה מבושמת, דומה לניחוח פודרה מרוכז ואינטנסיבי. 
תווים עליוניים: יסמין, ורד, ילנג ילנג.
תווים מרכזיים: פולי טונקה.
תווי בסיס: עוקץ העקרב, מושק.


את הגרסא המוצקה אני מניחה באמצעות האצבע על עצם הבריח והצוואר. אישית, אני מעדיפה את גרסאות הספריי על פני המוצקות (מעדיפה כמה שפחות לדחוף את אצבעותיי למוצרים קרמיים).

קחו בחשבון, מדובר על מותג בישום יוקרתי, ולכן גם מחירי הבשמים בהתאם.
בעבור הבושם המוצק תשלמו 750 שקלים (מכיל 10 גרם מוצר). 
ניתן להשיג באפריל, בבוטיקים, מספרות יוקרה, בתי מרקחת, פרפומריות ובאתר הרשמי של המותג.

וברשותכן, הפוסט הזכיר לי שכבר שבוע לא מרחתי קרם גוף, ברשותכן, אגש למלאכה.
נשיקות!
פיצ׳ה.

*גילוי נאות - המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.





4 תגובות:

  1. כמה שאני אוהבת את הריחות של ויקטוריה סיקרט ♡

    השבמחק
  2. אני מחכה שהטמפרטורות יצנחו מעט כי בחום אני פשוט לא מסוגלת למרוח על עצמי כלום! הריחות ממש מציקים לי...

    השבמחק
  3. המוצרים של אהבה הכי שווים!

    השבמחק
  4. כמה ניחוחות! אפשר להריח את הפוסט עד לכאן :) מוצרי אהבה קורצים לי במיוחד!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...