Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 15 באוגוסט 2016

Nail It! August 2016

שתקום הבחורה ותגיד שהיא מסוגלת להעביר 24 שעות בלי מזגן... צאו רגע החוצה והרגישו את האוויר. מאה מעלות? חום היסטרי? יאפ, אתן במדינת ישראל בחודש אוגוסט, מה שאומר שאנחנו בעיצומו של הקיץ והסתיו אולי יפציע ליומיים בשלהי נובמבר.
נכון, בארץ סתיו הוא בגדר המלצה, אבל במדינות רבות כבר מתחילים להריח את הקרירות הסתווית וכתוצאה מכך חברות איפור וטיפוח רבות משגרות לנו ליינים איפוריים על טהרת הסתיו (גם בחנויות הבגדים תוכלו למצוא אינדיקציה שהקיץ אוטוטו מסתיים).
אבל אל תאמינו להם! הסתיו לא פה, הוא לא קרוב אפילו. ובכדי לציין עוד יום חמים ולח בליבו של הקיץ הישראלי, נתכנס כולנו ונדון באחד מהנושאים החשובים ביותר בעולם - לקים, ונתמקד רק בגוונים קיציים!
הפעם נגלה יחדיו השקות חדשות ומסקרנות מעולם הציפורניים, נבחר את גווני העונה ונדון על סוגי מברשות. וכל זה מבלי לצאת מהמזגן... 


סדרת Jelly Look של פלורמר מבטיחה להעניק לנו את גימור לק הג'ל הנכסף מבלי להעביר את אצבעותינו תחת מנורת ה-UV.
הסדרת עצמה מציעה לנו 28 גוונים נהדרים ומגוונים, החל מגוונים קודרים וחורפיים ועד לגוונים פסטליים נעימים.
בהתאם לעונה ולמזג האוויר, אני בחרתי שני גוונים פסטליים קיציים.



Pastel Green - לק בגוון ירוק מנטה מרענן ופסטלי. זמן רב חיפשתי את המנטה המושלם, וכאשר נתקלתי בו באחד הביקורים בחנות של פלורמר, לא יכולתי להשאירו שם.


Soft Cloud - לק בגוון ורוד פסטלי עדין.


פורמולת הלקים נוחה לעבודה ונוזלית במידה הנכונה, אך אליה צורפה מברשת בצורה לא ברורה שמקשה על מלאכת המריחה. המברשת בצורה מעוגלת, מה שכביכול אמור לסייע למריחה מדוייקת (בעיקר בשולי הציפורן) אך בפועל מאריך את משך המריחה.



גימור הלקים סמי - ג'ל, פחות בוהק מגימור של לקי ג'ל "אמיתיים", אך מספיק בוהק עבורי.
שתי שכבות מספיקות לאטימות מלאה ועמידותם עליי ממוצעת. שניהם החזיקו מעמד בערך יומיים עד להופעת הצ'יפ הראשון (ללא טופ מעל).
סה"כ אני אוהבת את שני הלקים הללו, גם בגלל הצבע וגם בגלל הפורמולה, אך הייתי משנה להם את המברשת.
מחירו של לק עומד על 16 שקלים וניתן להשיגם ברשת פלורמר.

אל תתנו לאריזה לבלבל אתכן, אבל שני הלקים הבאים שייכים לבורז'ואה ולא לפלורמר... חברות שונות, לקים שונים אבל האריזה, סופר דומה (רגע, קיימת גם הבטחה דומה בשתי החברות, מיד נגיע לזה).


חברת האיפור הצרפתית בורז'ואה השיקה בתחילת הקיץ האחרון 20 גווני לק חדשים, תוספת קיצית לליין One Second Gel Drop.
ברשותי מספר לקים מהסדרה הנ"ל ואני די מחבבת אותה הודות למברשת נוחה, אטימות טובה ועמידות סבירה. 
One Second Gel Drop מבטיחה לנו ייבוש תוך כמה שניות של הלק שעל אצבעותינו, לק במרקם ג'ל, מברשת חדשנית רחבה ושטוחה ולקינוח, עמידות גבוהה.
סה"כ לא מעט הבטחות לבקבוקון קטן, אך האם הוא יצליח לעמוד בהן? אני התנסתי בשני גוונים נהדרים וקיציים, וחזרתי עם מסקנות.

Palm Peach - אני לא יכולה לסרב לגוון הזה, שכן גוון האפרסק הוא האהוב עליי ביותר. בורז'ואה שיחקו אותה עם גוון אפרסקי מדויק ונהדר.


Pink Itude - לק בגוון ורוד בייבי עדין וטיפקסי.


ובכן, שני הלקים בגימור טיפקסי, דבר שלרוב מייצר פורמולה מעט בעייתית. גם במקרה הזה הפורמולה לא נוחה לעבודה, שכן רואים את פסי המברשת על הציפורן בעת המריחה.
ניסיתי לטשטש את עקבות המברשת בשכבה נוספת של לק, אך נראה כי הדבר לא עזר ופשוט נשארתי עם שתי שכבות די עבות של לק, דבר שהאריך את משך הייבוש שלו.
ואם כבר נגענו בייבוש הלק, ההבטחה לייבוש סופר מהיר מעולם לא מומשה... זה לא ממש הפתיע אותי, שכן גם בלקים הקודמים מהסדרה משך הייבוש לא עמד על מספר שניות, אלא על מספר דקות.
היתרון העיקרי של שני אלו הוא המברשת הנוחה שלהם. מבנה המברשת השטוח והעבה מאפשר שליטה על כמות הנמרחת על הציפורן ומברשת האחיזה הארוכה הופכת את החוויה לקלילה מאוד.
עמידותם ממוצעת במקרה שלי - יומיים עד להופעת הצ'יפ הראשון.



על אף אהבתי לסדרה "המהירה" של בורז'ואה, שני אלו לא הצליחו להתחבב עליי יתר על המידה.
48 שקלים (ברור לכן שהם ימכרו בהנחה, כן?) ברשתות הפארם.

לקים נוספים שעשו עלייה מצרפת לאחרונה שייכים לחברת איב רושה (Yves Rocher). קולקציית הלקים החדשה של החברה מציעה 50 גוונים, החל מתכלת שמיים ועד בורדו ומפירי. הגוונים עצמם יפים, אך לא ייחודיים ורובנו כבר ראינו אותם בחברות אחרות.
לפי החברה, תרכובת הלקים עשויה נוסחא עדינה אשר אינה פוגמת בציפורניים, עשירה בשרף אלאמי ונטולת פתטלאים, טולאן, פורמולדיה וקמפור. הודות להעדר ארבעת האחרונים, החברה בחרה לשווק את הלקים כלקים אורגניים, אך לטעמי זו הצהרה מעט מופרזת שכן רוב חברות הלקים הוציאו את הרכיבים הללו מהפורמלות שלהן (תוכלו לקרוא על לקים 3Free, 4Free ו-5Free בהרחבה כאן).



Magnolia  Nacre - לק בגוון בז זהוב, מסוג הגוונים הפנינתיים שלרוב לא מתחבבים עליי, אבל באופן מפתיע אני ממש אוהבת אותו...


Menthe - לק בגוון ירוק מנטה טורקיזי ומרענן.


פורמולת הלקים נוזלית, אך קל לעבוד איתה הודות למברשת הרחבה והשטוחה. 
השכבה הראשונה די אנמית, אך בהוספת שכבה נוספת מקבלים גוון אטום ובוהק. כפי שאתן רואות בתמונות, אחד הלקים מגיע עם גימור פנינתי, בעוד השני מצויד בגימור גלוסי.
עמידות הלקים סבירה, ובדומה לשאר הלקים בפוסט, הם החזיקו מעמד על ציפורניי במשך יומיים עד להופעת הצ'יפ הראשון.


הלקים של איב רושה טובים. הם נוחים לעבודה, בעלי פורמולה טובה, מברשת ראויה ומנעד לא רע של גוונים. אבל... הם לא מחדשים יותר מדי. כבר ראינו לקים עם ביצועים דומים ועם גוונים זהים במחיר זול בהרבה מזה המצורף ללקים של איב רושה.
בעבור לק בודד תשלמו 29 שקלים בשביל כמות של 5 מ"ל... מחיר גבוה ביחס לכמות די קטנה של נוזל.

ואחרי שנחשפו ללקים חדשים וחברות חדשות, הגיע הזמן לחזור למוכר והאהוב, וליהנות מהשקות חדשות של מותג הלקים האמריקאי OPI.


One Chic Chick הוא חלק מקולקציית Soft Shades Pastel של המותג. לטעמי, מדובר על אחת הקולקציות המוצלחות של OPI בשנים האחרונות. על אף שהקולקציה לא מחדשת לנו יותר מדי מבחינת גוונים, כל אחד מששת הגוונים שבה פסטלי ומדויק ומשתלב נהדר עם העונה החמה.
One Chic Chick הוא לק בגוון צהוב בננה בז'י עדין, מחמיא וקיצי.
הפורמולה שלו זהה לשאר הלקים של המותג, הוא נוח להנחה וסה"כ לק כיפי למריחה ולהנחה.


A Mirror Escape הוא חלק מקולקציית Alise Through The Looking Glass שהגיחה לאוויר העולם יחד עם הסרט "אליס מעבר למראה". כל אחד מתשעת הגוונים שבקולקציה זו לוקח השראה מאחת הדמויות בסרט, החל מהורוד העוצמתי של הכובען ועד התכלת הבהיר המזוהה עם שמלתה של אליס.

A Mirror Escape, לק זהוב עם נגיעות שימר כסוף ולבן. החיבור ביני לבין הלק לא היה מיידי, שכן אני לא חובבת לקים זהובים ומשהו בו הרגיש לי מבוגר ולא מחמיא.
אבל, ברגע שמרחתי שכבה ראשונה על הציפורניים גיליתי שהלק הזה הרבה יותר מיוחד מכפי שהוא נראה בצנצנת. מדובר על לק המשלב בתוכו צ'אנקים לבנים ונגיעות קלות של גליטרים קטנים כסופים היוצרים יחדיו מראה ייחודי שלא חוויתי עם אף אחד מהלקים האחרים שבאוסף שלי.


עמידותם ממוצעת ובעבור לק בודד תשלמו אצל המשווקים המורשים 65 שקלים...

ואם כבר עסקנו ב-OPI, אשמח להתמקד בסדרת Infinite Shine שכבר כיכבה בבלוג בעבר.
לא אלאה אתכן שוב בפרטי הסדרה (כתבתי על כך בהרחבה כאן), אך אסכם ואומר שהיא מבטיחה לנו עמידות של לק ג'ל מבלי למרוח לק ג'ל. כל שעלינו לעשות הוא לעקוב אחר שלבי ההנחה (הכוללים הנחת שכבת בסיס, לק מהסדרה וטופ ייעודי) והרי לנו מניקור מוצלח שאמור להחזיק מעמד במשך כעשרה ימים.


בחרתי למרוח את Staying Natural On This One, לק בגוון ורוד פודרתי עדין ומחמיא שהושק כחלק מסדרת הגוונים החדשה לקיץ (הרחבה של קולקציית Infinte Shine הנוכחית). ביצעתי את כל שלבי המריחה בהקפדה יתרה, והתפללתי שאולי הפעם, הלק ישאר איתי לזמן רב מהרגיל.
תארו לכן את אכזבתי כאשר יומיים לאחר המריחה התקלפה לה באופן פתאומי חתיכת לק שלמה. לא צ'יפ קטן וזניח, אלא חתיכה שלמה. ש-ל-מ-ה!


נכון, בהתנסות הראשונית שלי עם הסדרה הלק החזיק מעמד חמישה ימים מלאים, אך יש הבדל בין חמישה ימים לעשרה...
כפי שאתן מבינות, ההבטחה לעמידות מטורפת לא תקפה עליי (יש לי ציפורניים די שומניות, ולקים פחות אוהבים את זה), כך שיש סיכוי שעל אחרות סדרת Infinite Shine תהיה עמידה יותר.
תוכלו להתנסות בסדרה במכוני מניקור מורשים, או לחלופין, לרכוש את מוצרי הסדרה ולבצע מניקור ביתי (קחו בחשבון מחירו של בקבוק אחד עומד על 89 שקלים... ואתן צריכות לפחות שלושה, בסיס, טופ ולק עם גוון).

אם אנחנו כבר מדברות לקים, אשמח לשתף אתכן במבצע משתלם שרץ בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון זמן מה. אם אתן חובבות Essie, תשמחו לגלות שבדיוטי פרי תוכלו לרכוש מארז של ארבעה לקים במחיר של 19.90$.


המארז מכיל את ארבעת הלקים המובילים ביותר במכירות המותג אסי:
Russian Roulette - לק בגוון אדום בוהק ונשי.
Fiji - לק בגוון ורוד לבנבן.
Cute as a Button - לק בגוון ורוד קורלי.
Ballet Slippers - לק לבנבן עם רמיזה ורודה.



אם אתן מתכננות גיחה לחו"ל בקרוב ובא לכן להתחדש קצת, המארז הנ"ל הוא דיל נהדר לחובבות הגוונים הסולידיים הללו (כן, מבחינתי הם סולידיים).

ואיך אפשר לדבר על לקים, מבלי להתייחס למותג הנייל ארט העולה Goldnails. התייחסתי לשמן ההזנה של המותג באחד מהפוסטים האחרונים בבלוג, ועכשיו אני רוצה לדבר על המיינסטרים של המותג - מדבקות נייל ארט משגעות.


Goldnails הוא מותג נייל ארט ישראלי, בבעלותה של האישה והציפורניים המושלמות, גולדי. אני מכירה את גולדי לא מעט שנים, הודות לתחביב המשותף של שתינו- נייל ארט.
בעוד שאצלי עולם הציפורניים נשאר בגדר תחביב, גולדי החליטה שהציפורניים הן הפאשן העיקרי שלה, אזרה אומץ והקימה חנות למוצרי נייל ארט משל עצמה (תוכלו לקרוא על הדרך שעברה גולדי כאן).
באתר תוכלו למצוא אינספור שבלונות לציפורניים לצד מוצרי משלימים (כדוגמאת פינצטות, מספריים, מנקדים ועוד), והכל בשפה העברית. מחירי המוצרים באתר נוחים ומוצגים בשקל חדש.
בנוסף, האתר מלא בנייל ארטים מושלמים של גולדי שגורמים לי כל פעם לרוץ למגירת הלקים שלי ולהחליף את המניקור שעל ציפרוניי.
מי שעוקבת אחרי באינסטגרם כבר נחשפה למניקורים הבאים, אך הגיע הזמן שהם יופיעו גם בבלוג. אז, קבלו נא את המניקורים המועדפים עליי שנעשו באמצעות מוצרי Goldnails.

מניקור הנשיקה הנ"ל משלב בין מדבקות "אלף לילה ולילה" לבין מדבקת "חתום בנשיקה".
הלקים שלקחו חלק במניקור זה הם Anny - The Answer Is Love (הכהה) ו-Color Club - Crystal Baller, לק הולוגרפי משגע.


זהו המניקור הראשון שיצרתי עם השבלונות של גולדי בו השתמשתי בשבלונת "מרקש".
הלקים בהם השתמשתי הם טורנדו של איל מקיאג' ו- Nostalgia מחברת ILNP.


המניקור הנהדר הבא משלב בין שני לקים מושלמים, סטילטו של איל מקיאג' ו- Secret של חברת F.U.N.
השבלונה היא שבלונת "רשת מעוינים" (שבלונה לה המתנתי בסבלנות עד שהפציעה באתר).


כאשר התלבטתי איזה מניקור אצור לרגל חתונתי, גולדי הציעה את עצמה וערב החתונה הגיעה אליי הביתה, ובסבלנות אין קץ, יצרה על ציפורניי את המניקור המשגע הבא:


השבלונות הללו ממכרות, וגם אם יש לי אינספור במגירה, תמיד בא לי להתחדש באחת נוספת. אני מודה שכל פעם שמושקת לאוויר העולם שבלונה חדשה, אני רצה לאתר ובונה סל... לרוב, אני מגיעה לשלב הרכישה מבלי לחשובה פעמיים.
מוצר מוצלח נוסף שרכשתי באתר הוא "לטקס נוזלי לציפורניים", או בשמו השני "הדבר הזה שמורחים סביב הציפורן ואז אפשר להסירו עם שאריות הלק שנמרח מסביב לציפורן".
לטקס נוזלי משמש אותי במגוון נייל ארטים, שכן מריחתו טרם יצירת הנייל ארט, מאפשרת לשמור על העור שסביב הציפורן נקי, מבלי להתחיל להשתמש במסיר לק ומקלוני אוזניים.
את הלטקס מורחים לפני שיוצרים את המניקור, והוא מתייבש כעבור כדקה. בסיום יצירת הנייל ארט, מסירים את הלטקס במשיכה (הוא הופך לגומי קל להסרה).
ניסיתי לא מעט לטקסים, וזה של גולדי נוח לעבודה. באמצעות אפליקטור הספוג קל להניחו בצורה מדוייקת, ויחסית לשאר הלטקסים שניסיתי, הריח שלו סביל.
אחד המניקורים המוצלחים שיצרתי באמצעות הלטקס הוא המניקור הבא, שמוגדר אצלי כ"בלאגן כחול". אל תשאלו אותי אילו לקים מעורבים ביצירתו, היה שם בלאגן היסטרי...


השילוח מהאתר חינמי, ולרגל ט"ו באב הקרב ובא, תוכלו להנות מ-15% הנחה על מגוון המוצרים באתר בהזנת הקוד LOVEMYGOLDNAILS.

ולקינוח, אל תשכחו לקחת חלק בפעילות לקים שרצה ברגעים אלו ממש בדף הפייסבוק של הבלוג.



ועכשיו ברשותכן, כל חפירות הלקים הללו עוררו בי חשק לנייל ארט חדש וממתין לי לק מגנטי בשידה...
עד הפעם הבאה,
נשיקות!
פיצ'ה.

*גילוי נאות - חלק מהמוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

3 תגובות:

  1. מקנאה בציפורניים המהממות שלך!

    השבמחק
  2. הפסטלים של פלומר. ואו!!! מאוד אהבתי את העיצוב שיש כחול שעשית, מוכשרת שכמוך!

    השבמחק
  3. טוב אהבתי את כל הלקים פ!! במיוחד את כל הכתומים והירוקים מנטה. הם ממש יפה!!! פוסט נהדר בובה!!! הציפורניי שלך אששש

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...