Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 9 ביולי 2016

Mix of Flowers and Sun

בשביל הצלחה בעתיד, צריך להשקיע עכשיו. את המשפט הזה, על כל גרסאותיו, אמרו אנשים רבים לאורך ההיסטוריה (גוגל מלא בציטוטים כאלו). לכולנו ברור, שרוב הפעמים עלינו להשקיע רבות בזמן הנוכחי, בכדי לקטוף את פירות ההשקעה בעתיד. הדבר נכון לקריירה, זוגיות, משפחה ...והאמת? לכל דבר.
לא, לא מדובר בעוד קלישאה (אולי כן, המוח שלי עייף מכדי לחשוב על כך), אך בפועל אני חיה כרגע בתקופת ההשקעה. 
אני מניחה ששמתן לב שהפחתתי את השתתפותי ברשתות החברתיות וגם פעילות הבלוג פחתה, וכן, הסיבה היא שכרגע אני עסוקה בפרוייקט אישי בקריירה שחשוב לי מאוד. הפרוייקט לוקח ממני המון אנרגיה והשקעה, ואני מוצאת את עצמי עובדת בערך 14-16 שעות ביום עליו, מה שלא משאיר לי יותר מדי זמן לדברים אחרים (כדוגמאת אכילה או כתיבה).
ברור לי שזו תקופה, ואני יודעת שהיא תעבור. אבל היי, הפולניה שבי לא תשקוט עד אשר אתלונן בכתב! ובמקרה, אתן הכתובת.
הראש והגוף עייפים, ובכדי לרענן אותם, אני והצמוד שלי החלטנו בספונטניות (יותר נכון רמזתי רמזים עבים שבא לי לצאת להתרענן לרגל יום ההולדת שלי) לנופש קליל בארץ. 

בבוקר הנסיעה התעוררתי עם כאב גרון קל וצינון קליל. לקחתי כדור, שתיתי תה והתעלמתי. תוך כדי נסיעה ליעד (אילת למקרה ששאלתן) תקף אותי כאב ראש אימתני. "בסדר, תשתי קצת מים, בטח לא שתית מספיק", אמרתי לעצמי והורדתי עוד ליטר מים.
עד שהגענו למלון כבר הייתי מותשת (מבלי שהתאמצתי... אפילו לא נהגתי). הגענו לחדר וביקשתי ממנו שיגביר את המזגן בזמן שנכנסתי למקלחת קרה. חיש מהר הרגשתי שהראש שלי בוער, ובעצם מה שבאותו בוקר התחיל כהתקררות מזגנים קלה, הפך לחום וחולשה כללית, כשבחוץ המתינה לי בריכה מפתה.
אינספור אקמולים הוכנסו לקיבתי, ובמקום לבלות בבריכה מלאת משפחות, צברתי שעות שינה בחדר.
ביום האחרון של הטיול הרגשתי מעט יותר טוב. שינסתי מותניים, ארזתי את עצמי בבגד ים ושמתי פעמיי לבריכה.


הרביצה בבריכה וספיגת ויטמין D בהחלט עודדו אותי ומילאו קלות את המצברים המרוקנים. במקביל, הודות להזדמנות לצאת קצת לשמש (דבר שלא קורה בשגרה... את השיזוף שלי אני סופגת מפלורסנטים), קיבלתי הזדמנות לבחון גם את Bronze Goddess - Sun Imdulgence Lotion For Face, מקדם הגנה לפנים מבית אסתי לאודר.


קרם ההגנה באריזה הצהובה המשלב בתוכו תמציות פירות, פרחי יסמין , פרחי נרקיס ושמן קוקוס, הצליח להגן על עורי הלבנבן גם בשמש הקופחת של העיר הדרומית בישראל.
הניחוח שלו פירותי ומרענן, ואינו  הניחוח המתועש של רוב מקדמי ההגנה בשוק. לטעמי היתרון הגדול שלו הוא יכולת הספיגה הסופר מהירה שלו. הקרם נספג תוך מספר שניות לעור, ומספק שכבת הגנה טובה מהשמש.
מאז הניסיון הראשון אני משתמשת בו יום יום מתחת למייקאפ (אני מקפידה למרוח מקדם הגנה כבסיס למייקאפ) ואני מרוצה מהתוצאה. הוא מעניק בסיס ראוי למייקאפ, ומסתדר בצורה טובה עם כל מייקאפ שהעמסתי מעליו.
חובבות מקדמי ההגנה היוקרתיים יאהבו אותו שכן הוא מגיע עם טייטל יוקרתי, ותווית מחיר יוקרתית לא פחות - 160 שקלים בעבור 50 מ"ל.


כאשר שבתי לחדרי, כמובן שנכנסתי ישירות למקלחת. בסיומה המתין לי מארז Sea Kissed של חברת אהבה, אותו דאגתי לארוז במזוודה בכדי שאוכל להתפנק במלון.
סדרת המוצרים Sea Kissed מבוססת על המוצרים הקלאסיים והנמכרים ביותר של חברת אהבה, קרם ידיים מינרלי, תחליב גוף מינרלי ושמן גוף יבש. רק שהפעם, הניחוח השולט בסדרה מאופיין בתווי ריח המאפיינים ים.
אני מודה שהייתי סקפטית ותהיתי איך יצליחו לאחסן ים בצנצנת, אבל הצליחו להפתיע אותי וכבר בהרחה הראשונה חשבתי לעצמי "וואלה, זה מריח כמו ים!".


שמן גוף יבש Sea Kissed הוא בעצם תרסיס שמן גוף המשלב בתוכו שמן חוחובה ושמן זרעי שומשום. השמן נעים על הגוף ונספג יחסית מהר (בערך כחמש דקות לאחר המריחה). לאחר השימוש בשמן העור רך ונעים למגע, ובעל מראה חיוני וזוהר (אין מה להשוות בין מראה העור לאחר שימוש בשמן למראהו לאחר שימוש בקרמי לחות...).
129 שקלים בעבור 100 מ"ל. נהדר לילדות החוף שבנינו, המעדיפות את הלחות שלהם בצורה נוזלית...


תחליב הגוף המינרלי מהסדרה הוא תחליף גוף עדין אך עשיר, אשר נספג לעור במהרה ומותיר אותו רך ונעים למגע. ניחוח הים של הקרם מעורר געוגעים עזים לחופים בתוליים ונסתרים (מצאתי כאלו בתאילנד עד כה, מקווה בקרוב לדווח על חופים נוספים סביב העולם).
בדר"כ בקיץ אני לא מרבה למרוח קרם לחות על העור, מכיוון שאני לא ממש אוהבת את התחושה. אם כבר יוצא שאני משתמשת בקרם לחות זה קורה לאחר ביקור בים ובבריכה. תחליב הגוף משתלב נהדר כקינוח לאחר ביקור בים/ בריכה שכן הוא מאריך את תחושת הביקור באטרקציה הנוזלית.
115 שקלים בעבור 250 מ"ל.


בקרם הידיים המינרלי מהסדרה אני משתמשת לרוב בערב, בעת הכניסה למיטה. הקרם עשיר בתמציות בוטניות, אלוורה ומינרלים מים המלח. הוא מרכך ומחליק ידיים מחוספוסת ויבשות ומעניק להן רכות ורוגע. וכמובן, גורם לי להרדם במחשבות על ים (במקום לשמוע את הנעימה "פכפוף גלים ושחפים, גרסא 17").
100 שקלים בעבור כמות אדירה של קרם ידיים (100 מ"ל).


ואם כבר עסקנו בניחוחות של קיץ (ים... כבר שכחתן?), איך אפשר שלא לציין את Bronze Goddess, הבושם האנדרדוגי מחברת אסתי לאודר העתידה. למה אנדרדוגי אתן ודאי תוהות... 
ובכן, מוצרי אסתי לאודר, מוצלחים ככל שיהיו, פחות מתחברים אצלי לקהל צעיר, אלא לקהל בוגר יותר. המוצרים עצמם, החל מיעודם ועד לעיצובים, הם בוגרים ושקולים, וזה מסתדר בצורה נהדרת עם קהל היעד של החברה.
אממה, אז הגיע Bronze Goddess, בושם צעיר וקליל בעיצוב בלתי מחייב וקיצי, שהוכיח שאם רוצים באסתי לאודר, מצליחים לפנות גם לקהל הצעיר.


מדובר על השקה מחדש של הבושם Bronze Goddess Eau Fraiche SkinScent  שהגיח לעולם בשנת 2014.
באריזה כתמתמה ושקופה, מצוי לו נוזל ריחני וקליל, שנשאר עמנו לאורך שעות רבות.

תווים עליונים: מנדרינה, ברגמוט, לימון ותפוז.
תווים מרכזיים: יסמין, מגנוליה ופרח גרדנייה.
תווי בסיס: אמבר, חלב קוקוס, וניל, סנדלווד, וטיבר ומור.

בעת ההתזה ניכרים התווים העליוניים ונוכחות פירות ההדר בבושם. לאחר זמן מה, עולה ניחוח הקוקוס ונשאר לאורך זמן. מכיוון שאני מטורפת על ניחוחות הדר וקוקוס, אוטומטית הבושם הפך לחבר צמוד, אך לא כל אחת תתחבר אליו.
הניחוח שלו עדין, מרומז ומאוד קיצי... לדעתי לא כל אחת תתחבר אליו והוא יתאים בעיקר לחובבות הבשמים הקלילים בחבורה.
400 שקלים בעבור 100 מ"ל (טאג המחיר פחות יתאים לקהל הצעיר...).

נשאר בעולם הניחוח ונעבור לחברה שחקקה על סמלה את הניחוחות הייחודים והמפתים, L'occitane. הפעם, נתעסק בניחוח האהוב עליי ביותר, ורבנה. מדובר על ניחוח ליימי/ לימוני חמצמץ שלא כולן אוהבות. אישית, אני מטורפת על ניחוחות חמצמצים, ומאז ומתמיד, ליין הורבנה של המותג היה המועדף עליי.


כאשר הגיעו אליי שני מוצרים חדשים מסדרת Citrus Verbena שמחתי לגלות כי הניחוח הנהדר משולב במוצרים נוספים, אך התלהבותי דעכה כאשר גיליתי שאחד המוצרים הוא דאודורנט.


"דאודורנט מל'אוקסיטן? נו באמת, אין שום סיכוי שהוא יעבוד עליי",זרקתי לאוויר.
 נסיונות העבר עם דאודורנטים מחברות סטייל ל'אוקסיטן נגמרו במבוכה לא קטנה, ונותר בליבי חשש מפני דאודורנטים שלא שייכים למותגים ספציפיים שעובדים עליי.
בהתחלה, ניסיתי את הדאודורנט בחשש ביום שבת אחד. אמרתי לעצמי, שאם הוא לא יעבוד, תמיד אוכל לרוץ למקלחת ולשטוף מעליי את המבוכה. אולם, השובב הותיר אותי נקייה לאורך כל השבת.
"אוקיי, מזל של מתחילים!" חשבתי לעצמי. החלטתי לאתגר אותו, ומרחתי אותו יום למחרת, בראשון בבוקר. בתיקי תמיד זרוק דאודורנט למקרי הצורך, כך שאם דאודורנט ל'אוקסיטן יאכזב אותי, תמיד אוכל להוציאו מהתיק ולהסוות את המבוכה.
וול, גם במקרה הזה הדאודורנט של ל'אוקסיטן הצליח להפתיע אותי. הוא נשאר עליי לאורך היום, מנע ניחוחות מביכים והגדיל לעשות כאשר אימון הריצה שלי בחוץ לא הזיז לו (מזכירה לכן כי אני גרה במישור החוף, מה שאומר שאימון הריצה שלי התרחש ב-90% לחות).


מאז אותו יום, אני צמודה לדאודורנט של ל'אוקסיטן. הוא הצליח להעיף מהרשימה את כל הדאודורנטים שלי והפך לדאודורנט היחיד שאני משתמשת בו. הניחוח שלו נעים, הוא נשאר לאורך זמן, לא משאיר חותם לבן על בגדים ולא מגרה את העור. מה עוד אוכל לבקש?
אה כן, הלוואי והוא היה קצת יותר זול...
מחירו עומד על 100 שקלים בעבור 50 מ"ל, ואני בטוחה שארכוש אותו בשנית.

יחד עם הדאודורנט הגיע אליי ג'ל קרם ידיים בניחוח הורבנה הנהדר. הקרם, בדומה לכל קרמי הידיים של ל'אוקסיטן, סמיך ועשיר ומותיר את עור הידיים רך ונעים למגע. על אף היותו סמיך מאוד, הוא נספג לעור מהר מאוד ואינו מותיר תחושת שמנוניות מעצבנת.
מחירו עומד על 50 שקלים בעבור 30 מ"ל, והוא מוצר חובה לחובבות ניחוח הורבנה.


כמות הניחוחות שמדיף הפוסט היום אינה נגמרת, ומה שהתחיל כביקור בים הסתיים בגיחה לגני וורבנה (לואיזה) של פרובנס. ואחרי שלקחנו את אפינו לסיבוב הרחה סביב העולם,נחזור לחלל האישי שלנו, הבית, ונגרום גם לו להדיף ניחוחות פרחוניים.

הרשו לי להכיר לכן שני מוצרים נהדרים מחברת Spring המביאים ניחוחות מרעננים וכיפים לסביבה שלנו.
הגיעו אליי שני מוצרים מסדרת White Flower. הניחוח מתאפיין כנקי ועדין, ומקנה לחלל הבית ניחוח כלאחר שטיפת הרצפות עם סבון ריחני.
כבר בעת פתיחת מכסה הדיפיוזר התגנב לאפי ניחוח מהנה ומרגיע (כנראה הניחוח הדליק אצלי בראש את נורת ה"בית הנקי", אחת האובססיות שלי. וכמובן, כשהבית נקי, אני שלווה. simple as that).


מספר דקות לאחר הנחת הדיפיוזר בפינת החדר התפשט בבית ניחוח כיפי, שהתחבב על כל דרי הבית.


בכדי להשלים את פעולת הדיפיוזר התזתי על וילונות הבית את מבשם האריגים מאותה הסדרה, ובעצם גרמתי לכל הבית להריח כמו White Flower.


במבשם האריגים אני משתמשת גם על כביסה נקיה, מיד לאחר תלייתהה על חבלי הכביסה (כשהיא עדיין רטובה) ומאפשרת לכביסה להתייבש באוויר הפתוח.
גם לאחר שכיבה בערמת הקיפול והמתנה בארון, הבגדים נותרים עם ניחוח מרענן, אותו אני מרגישה כל פעם שאני שולפת חולצה מהארון.


אם אתן אוהבות ניחוחות פרחוניים, נקיים ומדוייקים, סדרת White Flower תהיה נהדרת עבורכן.

מחיר המוצרים נוח ועומד על 35 שקלים עבור הדיפיוזר, ו-40 שקלים עבור מבשם האריגים. ניתן להשיג את המוצרים בשלל חנויות ברחבי הארץ. לבירור נקודת המכירה הקרובה לביתכן התקשרו למספר 09-8999981.

לגבי המותג ספרינג, מוצריו בהחלט מפתים ומעניינים ומציעים לנו שלל ניחוחות ואטרקציות ריחניות, אך האתר של המותג ממש לא נוח לגלישה לטעמי. ברור לי שאתר נגיש הוא לא אחד מאבני הבניין של מותג, אך לאחר שכבר הגיעו לליין מוצרים מוצלח, הגיע הזמן לשפר את האתר.

ועד הפעם הבאה (מקווה שזה יהיה בקרוב!)
מאחלת לכן מזגנים מקררים וקרטיבים לרוב!

פיצ'ה.

*גילוי נאות- המוצרים התקבלו לסקירה.








































8 תגובות:

  1. אני סובלת משפעת מזגנים כבר חודש! אחלה פוסט אהובה!

    השבמחק
  2. אני מאוד אוהבת לקרוא את הפוסטים שלך,אבל הפעם זה הרגיש לי ממוסחר מדי...

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי יקר/ה (?)
      מוכנה לקבל ביקורת, אשמח לדעת למה את מתכוונת?
      הרי כל הפוסט מבוסס על נסיוני האישי ולכן בחרתי להמליץ על המוצרים.

      מחק
  3. טוב את יודעת כבר שלאוקסיטן זה החיים שלי בלב אבל אני חייבת לומר שהפעם ממש ממש ממש הצליח להם עם הדאודורנט!

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא ממש ממש מוצלח, והפתיע אותי מאוד לטובה

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...