Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 13 ביוני 2016

May and Cherries

בחודש מאי התרחשו לא מעט אירועים, אבל כולם פעוטים נוכח חזרתם של הדובדבנים לחיינו.
יש שיאמרו שאני שטחית ובנאלית, אבל זה לא ממש מזיז לי, כי יש לי דובדבנים.
הם קטנים, סקסיים, אדומים וטעימים. משתלבים נהדר עם שוקולד ועוגות גבינה, אך לבדם הם תענוג קריר לעת ערב.
ונוכח חזרתם לחיי, חודש מאי התאפיין בבליסת דובדבנים חסרת תקנה. וזהו. בזאת אני מסכמת את מאי.

טוב נו, כמה מוצרי איפור וטיפוח ששימשו אותי החודש מיד יופיעו לפניכן, חלקם טובים וחלקם לא ממש הצליחו להרשים אותי. הכינו לעצמכן צלחת דובדבנים, וצאו איתי לסיכום חודש מאי מלא טלטלות.


חודש מאי התאפיין אצלי בבקרים מוקדמים וחוסר זמן להתארגנות. לאורך החודש האחרון השתדלתי להקדים קום ולהגיע לעבודה טרם הפקקים. הדבר יצר בקרים חפוזים שהסתיימו בנגיעות מייקאפ, סומק ומסקרה.
אבל, כאשר הגעתי לעבודה הבחנתי בשוונצ'ים כעורים שעיטרו את ראשי (אני מסתובבת לאחרונה עם שיער חלק הודות למחליק, ולכן שוונצ'ים הם תופעה יומיומית איתה אני נאלצת להתמודד).
בכדי להתמודד עם התופעה המעיקה נעזרתי לרוב בסיכות, עד שהגיע אליי מיני מחליק נאוני מבית אמיקה.


בדומה לאחיו הגדול והקרמי, מחליק הטיטניום הקטן עושה את עבודתו נאמנה, מתחמם מהר (ל- 200 מעלות) ובעיקר נהדר לחידוש פאנים וארגון שוונצ'ים. הוא פחות מתאים לשימוש על כל השיער, שכן הפעולה תיקח לכן נצח, תגרום לכן לצאת עם נקע בשורש כף היד ובמהלכה תעדיפו לעשות קרחת מאשר להמשיך במלאכה.

המחליק חבוי בארנק זרחני בעל עיטורי דובדבנים (אהוביי), הוא נכנס לתיק היד ומהווה חבר נאמן בימים עמוסים, בנסיעות או בטאצ' אפים לפני אירוע.
אם אתן מחפשות מחליק קליל למקרי חירום ספונטניים, או כזה שנכנס לארנק האיפור שלכן, כנראה שתהיה זו התאמה מושלמת.
המחליק נמכר אך ורק ברשת אפריל, ומחירו עומד על 149 שקלים (במקום 199).

נוכח המצב הבעייתי (1/4 שיער מתולתל ורבע מוחלק) אני מוצאת את עצמי צמודה למחליקים, מסלסלים וסיכות. שני הראשונים לא ממש בריאים לשיער, ופרט לאמצעי "הגנה" על השיער מפני החום, אני משתדלת להוסיף רכיבי הזנה לשגרת טיפוח השיער שלי.

לרוב, לאחר שאני מסיימת לעצב את שיערי בחום (בין אם מדובר בסלסול או החלקה), אני מורחת חומרי הזנה על הקצוות המפוצלים שלי (אותם אני גוזרת כל חודשיים כרגע).
אחד המוצרים שהצליחו להחיות קלות את שיערי הפגוע בתקופה האחרונה הוא Age Defying Hair Complex For Split Ends, שמן ארגן ייעודי לטיפול בקצוות מפוצלים מבית פרמייר.


התכשיר מועשר בשמן ארגן, אשר נקרא לעיתים קרובות בשם "זהב נוזלי". שמן ארגן טהור הוא מוצר אורגני המופק מגרעיני עץ הארגן, שמקורו במרוקו. שמן ארגן עשיר בחומרים מזינים הכוללים חומצות שומן וויטימין E. השמן מוסיף לחות לשיער, עוזר בהתמודדות עם היובש ומקנה לשיער מראה חיוני ובריא (על תכונותיו הרבות של שמן הארגן תוכלו לקרוא כאן).

אני משתמשת בשמן זמן מה, ומרגישה שינוי קל במצב השיער. ראשית, כבר בעת ההנחה הקצוות המפוצלים נראים טוב יותר. הם פחות שבורים ומעט יותר נפולים, מה שמושך את השיער מטה ויוצר מראה קצת יותר מוקפד.
שנית, לאחר החפיפה נראה כי השיער פחות יבש. לפני השימוש בשמן, לאחר החפיפה השיער צבר נפח, יובש וחשמל סטטי. כעת, השיער פחות נפוח וניכר שיפור קל במצב היובש.

השימוש בשמן פשוט, בדומה לשאר השמנים שיש בשוק- מטפטפים 2-4 טיפות לכף היד, משפשפים טוב בין כפות הידיים ומספיגים לקצוות השיער. יש להימנע ממריחת התכשיר על השורשים בכדי לא ליצור מראה נפול ושומני.
מחירו של השמן מבית פרמייר גבוה (363 שקלים בעבור 35 מ"ל), אך קיימות אלטרנטיבות במחירים נוחים בשוק.

מטיפוח השיער נעבור לטיפוח הפנים. מסיכת פילינג אינזימטית (Exfoliating Enzyme Mask) של סבוקאלם זוכה בתואר המוצר המצטיין של החודשים האחרונים.
מסיכת הפילינג הירקרקה מצליחה לנקות את עור פניי בצורה נהדרת. היא מותירה את העור רך ונעים למגע, ומהווה בסיס מצוין ללחות או לסרום מפנק.


את המסיכה אני מניחה על עור נקי, כלומר לאחר הסרת האיפור כאשר העור יבש. אני מעסה את גרגרי הפילינג לעור בתנועות סיבוביות במשך כדקה ולאחר מכן שוטפת את המסכה מפניי באמצעות מים חמים.

לאורך השימוש במוצר ניכר כי עור פניי נראה טוב יותר. שילוב הפילינג עם חומצה גליקולית הצליח למגר את הפצעונים שעל פניי, ובשילוב עם קרמי לחות עשירים, הצליחה המסיכה לטפל ביובש מטריד שפקד את פניי נוכח שינויי מזג האוויר.
מה שכן, במידה ויש לכם חתכים בפנים (שריטה קטנה ששכחתי מקיומה), השתדלו להימנע מהמסכה... חבל, זה שורף.


המסכה מריחה כקוקטייל פירות אקזוטיים שכן היא מכילה פאפאייה ואננס, העשירים באינזימים מן הצומח המסייעים בהתחדשות העור. גרגרי הפילינג במסיכה קטנים ועדינים במיוחד, ובשילוב עם החומצה הלקטית, שומרים על גמישות העור ומעניקים עור חלק, רך ונעים למגע.

אני חייבת לציין שעד כה, כל מוצרי סבוקאלם שניסיתי הפתיעו אותי לטובה. המוצרים נהדרים, עושים את מה שהם מבטיחים לעשות ומסתדרים בצורה נהדרת עם עורי הבעייתי (מעורב, עם נטייה ליובש באזורים מסויימים ובעל התקפות אקנה חסרות תקנה).
מחיר המסכה האינזימטית עומד על 128 שקלים, אך אפשר להשיגה בפחות. אני ממליצה לבדוק את המבצעים באתר Medi Link, בו תוכלו להנות משלל הנחות על מוצרי סבוקאלם (המסיכה כרגע לא במלאי).
בנוסף, תוכלו להנות מ-5% הנחה על העגלה שלכן בהזנת הקוד BLOG5ML.

השלב המתבקש לאחר ניקוי הפנים הוא שלב הלחות. Sculptwear Lift And Contour מבית קליניק, סרום לפנים והצוואר המבטיח לפסל את הלחיים, למתוח את קו הלסת ולהפחית מראה קמטים וקמטוטים בצוואר.
הסרום מכיל תמצית זרעי שקד, תמצית אצות אדומות ותמצית זרעי סויה. שלושת התמציות הנ"ל אמורות לסייע באפקט הרמת העור ומיצוקו. תמצית זרעי השקד מתיימרת להעניק לעור תחושת הידוק מיידית, ותמצית האצות האדומות מבטיחה להחליק את העור ולסייע בצמצום הקווים והקמטים.


כיוון שעור פניי עדיין מתוח, העברתי את הסרום להתנסות אצל נסיינית בגילאי ה-50+, בעלת עור מעורב עם קמטוטי גיל מחמיאים.
"אני מורחת את הסרום לפי ההנחיות, בוקר וערב. משתדלת למרוח כמות נכבדת הן על הצוואר והן על עור הפנים.
בערב אני מניחה את הסרום כבסיס לקרם לילה, וביום מניחה אותו כבסיס לאיפור. הדבר הראשון בו הבחנתי הוא שינוי מרקם הפנים. היובש שניכר על פניי נוכח המזגנים נעלם, ועור הפנים נותר חלק ונעים למגע.
כתוצאה מהשימוש בסרום, רוב המייקאפים שניסיתי "ישבו" טוב יותר, לא קרסו והפכו ל"קייקים" במהלך היום ובעיקר התזמגו בצורה הרמונית עם הסקין".
"על אף שלל ההבטחות של החברה, לא הבחנתי בשינוי במצב הקמטים והקמטוטים שעל פניי, או באפקט הרמה ומיצוק. אמשיך להשתמש בסרום, ועל אף מחירו הגבוה כנראה ארכוש אותו שוב, שכן הוא מתאים לסוג עורי ומשיב אנרגיה וחיות לעורי העייף".


סה"כ מדובר על סרום נהדר, שפרט להבטחות מופרזות למיצוק והרמה עושה מה שסרום אמור לעשות- מחזיר את הלחות לעור ומהווה בסיס הן לקרמים והן למייקאפ.
החסרון העיקרי של המוצר הוא המחיר הגבוה שלו, 495 שקלים בעבור 30 מ"ל ו-690 שקלים בעבור 50 מ"ל.

אני מאמינה שרבות מכן לא שמעו על חברת "ד"ר נונה",  חברה המתמחה בפיתוח מוצרים קוסמטיים על בסיס ארכיבקטריה מים המלח.
החברה נוסדה בארץ בשנת 1994 על בסיס מחקריה של ד"ר נונה הודות חיים בים המלח (בניגוד לדעה הרווחת שים המלח הוא ים המוות). הודות למחקר אותו ניהלה ד"ר נונה באונ' ת"א, נרקמה במוחה תוכנית להתחיל פיתוח מוצרי קוסמטיקה ותוספי מזון על בסיס מרכיבים מים המלח.
ד"ר נונה אספה מדענים, רוקחים ולבורנטים (כולם עולים חדשים בישראל) והחלה בעבודות פיתוח. תוך מספר חודשים פותחו ארבעת המוצרים הראשונים של החברה.
אני יכולה להמשיך ולהרחיב רבות על היסטוריית המותג והישגיה של הדוקטור, אך לא אלאה אתכן בפרטים. אם אתן מעוניינות לקרוא עוד על המותג, על הפיתוחים והמוצרים, היכנסו לאתר ד"ר נונה וכל שאלותכן תענינה (ואם אתן מחפשות העשרה, אני מפנה אתכן לראיון עם ד"ר נונה בעיתון ישראל היום).

Eye Contour Balm - קרם עיניים עשיר בויטמין E ושמנים מן הצומח לטיפול בעור העדין שסביב העיניים.
הקרם עצמו סמיך ומעט שומני, ולכן אני משתמשת בו בעיקר בלילה, לפני השינה. לטעמי הוא אינו מתאים לשימוש כבסיס לקונסילר, שכן לוקח לו זמן להיטמע בעור.
נוכחות השמנים במוצר מורגשת, שכן כפי שציינתי, הוא מעט שומני (במיוחד בהשוואה למוצרים דומים שיש ברשותי), אך התכונה הזו נהדרת עבורי, נוכח היובש שלעתים מופיע באזור העפעף התחתון.


בשימוש ארוך טווח נראה כי העור שסביב העיניים מעט יותר רווי ונעים למגע. אני מקפידה למרוח את הקרם ערב ערב, וכאשר אני קמה בבוקר השקיות השחורות עדיין תחת העיניים, אך הקונסילר יושב על העור הרבה יותר טוב.
מחיר המוצר אינו זול ועומד על 247 שקלים, אך אריזת המוצר ענקית (ביחס לכמות השימוש בקרם עיניים) וכפי הנראה תספיק לי לנצח.

Solaris Body Lotion הינו תחליף גוף המכיל שמן אבודקו, שמן חוחובה, שמן תפוז, תמציות לימון ותמציות פירות. מדובר על אחד ממוצרי הדגל של החברה, ולא בכדי... That Bitch is working!


מעשה בבחורה, עצלנית למדי, ששוכחת למרוח קרם גוף לאחר המקלחת. זה לא משנה שיש לה אינספור, היא פשוט מתעצלת.
אותה בחורה, די סובלת ממזג האוויר המשוגע ושלל המזגנים, וכתוצאה מהאחרונים עורה יבש ומתקלף.
במקרה, הבחורה הינה בלוגרית בארץ הקודש, וככזו נשלח אליה לאחרונה Solaris... טוב, נמאס לי לדבר על עצמי בגוף שלישי.


את הקרם מרחתי לראשונה לפני השינה, לאחר מקלחת חמה ומפנקת. הקרם עצמו עשיר מאוד, בעל פורמולה סמיכה ודי שומנית. בעוד שלרוב אני לא משתגעת על מוצרים שומניים, במקרה הזה לא הייתה לי ממש ברירה (רוב הקרמים שלי לא התמודדו עם היובש).
הבחירה להשתמש בו טרם השינה הייתה חכמה, שכן זמן הספיגה של הקרם ממושך. למחרת בבוקר עדיין נותרו שאריות קרם על גופי, והעור הרגיש רך משהיה בלילה שלפני.
בשימוש לאורך זמן הורגש שינוי במצב העור, כולל באזורים היבשים ביותר (מישהי צעקה מרפקים?).
החיסרון היחיד שלו מבחינתי הוא נושא הספיגה, בעיקר בגלל שאני מעדיפה קרמים שנספגים עוד לפני שנגעו בעור...
מחירו עומד על 139 שקלים בעבור  250 מ"ל.

Maybelline Better Skin מבטיח לגרום לעור שלנו להראות טוב יותר לזמן ממושך יותר, כולל הצהרה על כך שהוא מסוגל להתמודד עם לחות וזיעה. הבטחות ששמענו מלא מעט בסיסים (מייקאפים), אך האם הוא יעמוד בהן?


הוא מכיל SPF15 ומגיע במנעד של 8 גוונים, כולל כמה המתאימים לעור כהה, דבר שאינו שכיח בנוף הבסיסים המקומי. אך לצערי, בשורה זו מסתיימים הדברים החיוביים שיש לי לומר על המייקאפ.
הגוון שאני בחרתי הוא Light Beige (מס' 05), בסיס בהיר עם תת גוון ורוד. הוא מעט בהיר לי בתקופה זו של השנה, אך הוא בהחלט ישתלב בצורה נהדרת עם גוון עורי בחורף.
כבר בעת ההנחה הוא עצבן אותי, שכן לא משנה במה השתמשתי (ספוגית או מברשת) נותרו סימני מריחה מעצבנים. בסופו של דבר השתמשתי באצבעות בכדי להטמיעו בצורה מיטבית לעור, אך התוצאה לא הייתה מושלמת.
המייקאפ מקנה כיסוי קל עד בינוני, אך בכלל הקושי במריחה שלו התוצאה לא הייתה הרמונית ואחידה.


בחלוף חמש שעות מרגע ההנחה הבסיס התחיל להתחמצן והפך כהה יותר משהיה בעת ההנחה. כאשר הבטחתי במראה נראה גוון כהה ולא מחמיא, שגרם לי לשקול שטיפת פנים באמצע יום העבודה.
הגימור של המייקאפ טבעי, לא גלואי ולא מאט. כבעלת עור מעורב אני זקוקה למייקאפ שיסתדר עם האזורים היבשים, ומנגד, לא יגרום להברקות לא רצויות. הבסיס הנוכחי לא הסתדר טוב עם היובש (ואף הדגיש אותו) אך לפחות לא גרם לי להבריק (ללא פידור)...
עמידותו ממוצעת בהשוואה לבסיסים אחרים, וללא פריימר הוא נשאר במקומו לאורך היום. פחות הסתדר עם אימון אירובי מיוזע.


מחירו המלא עומד על 164 שקלים, אך סביר להניח שתוכלו להשיגו במחיר נמוך מהמחיר הנקוב הודות למבצעי רשתות הפארם.

המרענן הרשמי של הקיץ מבחינתי הוא Dolce & Gabbana- Love In Capri , ניחוח חדש לנשים בסדרת Light Blue המהוללת.


אוח... קפרי... אין מילים לתאר את יופיו של האי האיטלקי, ורק שמו גורם לי להשען אחורה ולחלום בהקיץ על חופים כחולים, נופים מרהיבים ומשקאות משכרים.
"אהבה בקפרי" הוא ניחוח פרחוני עשיר. הוא נפתח בלימון ומנדרינה פריכים, כאשר הצבעים והריחות ספוגי השמש של האי באים לידי ביטוי מבעד לתווים עליונים הדריים וחמצמצים.



תווים עליונים- הבושם נפתח עם ניחוחות הדרים, תפוז מריר וברגמוט סיצילאני.
תווי ליבה - משלב נרולי מתקתק, ניחוחות ימיים מרעננים ונגיעות פלפל תוסס.
תווי הבסיס כוללים מושק חמים, ארז ותווי ענבר יבשים המאזנים את התווים ההדריים העליונים.


הניחוח המתקבל רומנטי ועדין, מסוג הריחות שהאף מזהה ושואל "מה יש לנו כאן?".
הבושם עצמו קליל אך עם זאת הוא בהחלט מורגש וקשה להתעלם ממנו.
אם אתן מחפשות ניחוח קיצי ומחמיא, הסניפו את Love In Capri... רומן קיצי בלתי נשכח צפוי לכן.
 701 שקלים בעבור 100 מ"ל (ללא מבצעים) והוא שלכן.

ועכשיו ברשותכן, אני חוזרת לקערת הדובדבנים שלי והולכת להתמודד עם העובדה שאין עוד חגים באופק עד חגי תשרי...

נשיקות!
פיצ'ה


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

5 תגובות:

  1. אחלה פוסט אהבתי.
    בואו נפתח רגע את העניין של מייבלין:
    מה הקטע של מייבלין בארץ? יש להם כל כך הרבה מוצרים מעולים
    בחו"ל(קונסילירים,מייקאפים,פריימרים,עפרונות גבות ועוד) ושום דבר מזה לא מגיע לארץ. למה?? זה כל כל מעצבן... אוף.

    השבמחק
  2. פוסט מקסים יקירה. אני מאוד אהבתי את הפילינג של סבוקלם כמוך!

    השבמחק
  3. דובדבנים זה הכי! פוסט כיפי

    השבמחק
  4. המחליק הזה זה הדבר הכי מושלם שקיים בעולם!!! פשוט מדהים!!! ושלא לדבר על התיק שלו....אוי דובדבנים!!!! אני עדיין ברגשות מעורבים לגבי הפילינג... :/
    פסוט נהדר בובה!!!!

    השבמחק
  5. בושם לייט בלו מעלה כזו נוסטלגיה אצלי 3>

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...