Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 5 באפריל 2016

Nails News - April 2016

תראו, אני מאוד אוהבת לכתוב על לקים ואוספת אותם בצורה כפייתית. מבחינתי, תנו לי להתעסק כל היום בציפורניים שלי (ולכתוב על כך) ואני אהיה סופר מרוצה.
בפועל, מדובר על חלומות בהקיץ, שכן השילוב בין ציפורניים שנשברות לחוסר הזמן להשקיע במניקורים, דוחק הצידה פוסטים מסוג זה והם צצים אחת לכמה זמן כאשר לרוב אורכם ארוך כאורך הגלות (פוסט שלכן ארוך לקרוא, ארוך עבורי לכתיבה ;)).
אז פוסט לקים חדש ממש כאן, ובחיי שניסיתי לקצר ולתמצת...



בעוד שבתקופה האחרונה אני פוזלת (ומבזבזת) רבות לכיוון לקים "אינדי" (חברות קטנות ונישתיות שמייצרות לקים סופר ייחודיים), קשה לי לסרב גם ללקים "רגילים", כלומר גוונים מפתים בגימור קרמי.
קחו לדוגמא את קולקציית ניו אורלינס של ענקית הלקים OPI...
ניו אורלינס היא עיר אשר תרבותה הדומיננטית הולכת לפניה. מצד אחד תוכלו למצוא פסיבלים (כדוגמאת פסטיבל המארדי גרא) ולרקוד ברחובות העיר, ומצד שני תוכלו להאזין למוזיקת הג'אז שמקורה בעיר.
הניסיון לאפיין את גווני העיר הוליד סדרת לקים המונה כ-12 בקבוקי לק, בינהם תוכלו למצוא גוונים פנינתיים, גוונים רכים וגם כמה גוונים לא שגרתיים.


כאשר הקולקציה הגיחה לאוויר העולם, בחנתי אותה באמצעות בלוגרים חו"ליים ופיהקתי קלות. אני מודה שהיא לא ממש ריגשה אותי, פרט ללק אחד, I'm Soo Swamped שמו. כחובבת לקים ירוקים, לא יכולתי להתעלם מהגוון המושלם שלו. לק קרמי בגוון ירוק דשא שמעורר תגובות לרוב (רובן נעות בין חיבה רבה לסלידה עמוקה). 
אני מודה שלקים המעוררים עניין בקרב הציבור עושים לי את זה, ואוטומית הוא הפך לפייבוריט שלי לקיץ הקרוב.


כאמור, גימור קרמי כאשר מספיקות 2 שכבות בכדי להגיע לאטימות מלאה.

על Show Up Your Tips הייתי מוכנה לוותר. באופן מפתיע, הלק הסגול- כחול הזה לא ריגש אותי ונותרתי אדישה אליו.
רצה הגורל, והודות להיותי בלוגרית התאחדנו יחדיו, וכאשר מרחתי אותו על ציפורניי התאהבתי.
השילוב בין הגוון המושלם לגליטרים הכסופים העדינים יוצר גוון חלומי, כזה שמגיע הישר מזנבו של חד קרן.
החסרון היחיד שלו הוא הפורמולה הדלילה, המצריכה 3 שכבות בכדי לכסות את ה"לבן של הציפורן".
בתמונה הבאה שילבתי את הלק עם מדבקות של חברת MILV הרוסית (מוזמנות להציץ באתר ולהעזר בשירותיו של גוגל תרגום).


Suzi Nails New Orleans לא מחדש לנו יותר מדי, אלא פשוט מציע לנו לק ורוד מרשמלו בגימור מושלם (מסוג הגוונים שכל קיץ סוחפים את ציפורנינו מחדש).
גם הוא, בדומה לאחיו הירקרק, מגיע עם פורמולה מוצלחת וגימור קרמי (בתמונה מרחתי 2 שכבות, למקרה ששאלתן) .


קולקציית ניו אורלינס מציעה לנו מגוון צבעים נרחב ומפתה, ממש כמו ניו אורלינס עצמה. אפשר לנסות להישאר אדישים אליה, אבל משהו בה גורם לתת מודע שלנו להמשך אליה כמו פרפר לאש...

אם כבר עסקנו ב-OPI, הרשו לי להציג לכם גוון אהוב שלא זכה עדיין לחשיפה בבלוג.
Gelato On My Mind מקולקצית ונציה של המותג מציע לנו למרוח את ציפורנינו בגוון תכלת מושלם, כזה שמזכיר בעת ובעונה אחת גם את גלי הים וגם שמיים נקיים מעננים.
כחובבת גוונים כחולים (עדינים ובולטים כאחד) חיפשתי זמן רב את התכלת המושלם. כזה שלא יהיה טורקיזי מדי, שלא יהיה טיפקסי מדי ובעיקר שיחמיא לגוון עורי. אני חושבת שהחיפוש הסתיים כאשר Gelato On My Mind הגיע אליי.


לק נוסף של OPI שיהיה נהדר לקיץ הקרוב הוא Spoken From The Heart המתקתק, שמגיע אלינו מקולקציית Hello Kitty. פרט לגוון המשגע שלו (ורוד פוקסיה), ראשו מעוטר באיורי החתולה המפורסמת.
הפורמולה שלו ג'לית וסופר נוחה לעבודה, כאשר מספיקות 2 שכבות בכדי להגיע לאטימות מלאה.


אני בחרתי להוסיף גליטרים, בחסות Exploding Sparkle של ללין (מיד נגיע אליו).

בכל הנוגע לעמידות, OPI לא ממש מחזיקים עליי. הלקים הקרמיים נשארים שלמים בערך כיומיים עד להופעת הצ'יפים, והלק הג'לי (Spoken From The Heart) מחזיק מעמד בערך כשלושה ימים. בכל המקרים מרחתי טופ קואט מעל, אבל במקרה של הציפורניים שלי, זה לא ממש עוזר.
בארץ ניתן להשיג את הלקים של OPI ברשת אפריל או אצל משווקים מורשים במחיר של 65 שקלים.

גם לחברת אסנס (Essence) מספר השקות מעניינות בתחום הציפורנים (על אף שההשקות העולמיות מגיעות אלינו רוב הזמן באיחור קל, נחמד לראות שאסנס משתדלים לא לקפח אותנו בכל הנוגע לקולקציות המותג).
במניקור הבא שילבתי בין שני לקים עדינים ומעניינים:
הראשון- I'm Lost In You הוא חלק מקולקציית הניוד של המותג, וכפי ששם הקולקציה מרמז, מדובר על לק ניודי מושלם, שמחמיא מאוד לגוון עורי ויוצר מראה רך ועדין. הפורמולה שלו נוזלית והגימור המתקבל לאחר המריחה בוהק. שתי שכבות ואתן מקבלות את מלוא הגוון.
 Glastonberry, לק בגוון ורוד עתיק מושלם אשר הושק כחלק מקולקציית Love & Sound שהגיחה אי שם בסתיו האחרון, מתיימר להעניק לציפורנינו חספוס האופייני ללקים בגימור חול. רק שלא חול ולא נעליים, על הציפורניים הלק נראה כמו גירוד בעור ויוצר מראה לא מחמיא.


את הלקים של אסנס ניתן להשיג בסניפי סופר פארם במחיר של 11 שקלים לאחד.

חברה נוספת שראוי לציין הודות לשני לקים נהדרים שקישטו את ציפורניי בתקופה האחרונה היא לייף.
החברה הישראלית מפקידה להוציא לקים צבעוניים לשוק בהתאם לטרנדים החולפים, ובהתאם לטרנד הלקים הבהירים, השיקו לאחרונה את לק מספר 367 (אולי תעברו כבר לשמות?), לק בגוון לבן -ורוד, שיהיה נהדר לקיץ הקרוב הן כמניקור והן כפדיקור.
הפורמולה שלו נוזלית וקל לעבוד איתה, אך בלייף שינו את המברשת וכעת היא עבה יותר. אני פחות אוהבת את השינוי, ומעדיפה את המברשת הקודמת שלהם.
עמידותו סבירה, וכיומיים לאחר המריחה הופיע הצ'יפ הראשון.


על אף שלק מספר 370 הגיע אליי בשלהי החורף האחרון, הוא בהחלט שימש אותי נאמנה. כפי שציינתי בעבר, אני אוהבת לקים אפורים, ואם מוסיפים להם גימור מאט, אני מרוצה כפליים.
גם הוא, בדומה לאחיו הבהיר אטום לאחר הנחת השכבה השניה ובעל פורמולה נוחה לעבודה. מה שכן, לקים בגימור מאט לא ממש עמידים ויום לאחר המריחה כבר הופיעו צ'יפים.


מכיוון שאני מעט סנילית, שכחתי לצלם את הלק על ציפורניי ללא טופ... עכשיו, הציפורניים שלי כרגע מעט שבורות ולא ראויות לצילום, כך שמריחה וצילום מחדש לא באים בחשבון. כמובן שלא אשאיר אתכן בלי סווטצ' ראוי של גימור המאט, ולכן אעזר בשירותיו של גלגל הציפורניים הקרוב (הוא ידגים לכן את הלק במצב טבעי).


מחירו המלא של לק מבית לייף עומד על 22 שקלים, אבל אפשר להשיגם במחיר נמוך מהמחיר הנקוב הודות למבצעי רשת סופר פארם.

לפני שנעבור לנושא הבא (אל דאגה, הוא קשור ללקים), אני רוצה להפרד מאחד הגוונים האהובים עליי בחורף (אם אפשר לקרוא לעונת המעבר שעברה עלינו בין דצמבר לאפריל כחורף) האחרון.
 כאחת שלרוב מעדיפה להעביר את העונה הקרה עם ציפורניים סגולות ואפורות, מצאתי את עצמי חוזרת שוב ושוב ל-Rocky Mountain High  של קולור קלאב, גוון יין מושלם וומפירי. אולי אני מתבגרת, או שהטעם שלי משתנה, אבל בעבר לא סבלתי גוונים כאלו שנראו לי טרוויאלים ובנאליים, ועכשיו אני ממש מחבבת אותם...


2 שכבות גרמו לציפורני להתאים לכוס מרלו, והלק נשאר עימי כיומיים וחצי עד להופעת הצ'יפ הראשון.
ד"א, הגוון הזה מושלם לעיצובי ציפורניים והוא משתלב נהדר עם איורים זהובים (נסו זאת בבית ולא תתאכזבו).
מחירו עומד על 30 שקלים וניתן להשיגו (לצד לקים אחרים של המותג) ברשת נייל סטודיו או אצל המשווקים המורשים.

זוכרות את הגליטר הורוד- זהוב מלמעלה? ובכן, הגליטר המקסים הזה שייך ללין, והוא חלק מקולקציית החורף של המותג.
Exploding Sparkle משלב בתוכו גליטרים קטנים ועדינים מעורבבים עם גליטרים גדולים יותר בגווני הורוד. מברשתו עבה, והוא אוסף כמות גליטרים אידאלית למניקור מושלם.
כמו כל גליטר שמכבד את עצמו, גם ההסרה שלו נוראית (ממליצה לנסות את שיטת נייר הכסף).


בנוסף, השיקו ללין גם שני מוצרים משלימים - לק מחזק ולק טופ קואט (Top Coat) בגימור ג'לי.
לצערי שני המוצרים הללו ממש לא התחבבו עליי. המחזק אנמי ולא עושה את עבודותו, והטופ קואט לא מקצר את זמן הייבוש, לא מעניק גימור ג'לי ולא מאריך את זמן המניקור (מה שכן, הוא משמש אותי לא מעט ליצירת מניקור הפוך... לא מכירות את השיטה? מיד נגיע לזה).
המחיר סביר, ועומד על 20 שקלים ללק.

כפי שאתן יודעות, במקור הבלוג עסק רק בלקים, ובמרוצת השנים הוא התפתח לעולם האיפור והטיפוח. מאז ומתמיד הייתה ללקים פינה חמה אצלי, ולצד החיבה אליהם, אהבתי ליצור עמם שלל יצירות.
לצערי, מניקורים מושקעים דורשים זמן, דבר שקצת חסר לי כרגע. מדי פעם אני מנסה להשקיע קצת יותר, אבל זה קורה לעיתים נדירות.


טרנד חדש יחסית בעולם קישוטי הציפורניים הוא משטחי עיצוב. הכל התחיל כאשר Uber-Chic השיקו משטח עבודה וסחפו אחריהם כל מניקוריסטית חובבת. כמו כל טרנד, מהר מאוד הפציעו שלל אלטרנטיבות זולות יותר, וכיום ניתן למצוא ברשת מגוון רחב של אופציות בשלל מחירים.
גם בשוק המקומי ניתן למצוא משטח עיצוב, המגיע אלינו ממותג האיפור Make Me Up.


משטח הבסיס עשוי מסיליקון גמיש, הנצמד לשולחן ויוצר סביבת עבודה נוחה וקלה לניקוי. המשטח עצמו גדול (מכסה שני ניירת A4) ומאפשר עבודה על כמה עיצובי נייל ארט במקביל.
יחד עם המשטח מגיעים שני ניירות אשר עברו למינציה, ועליהם מגוון ציפורניים חלקות, הצעות לאיורים, פלטה ללקים וסקלה ליצירת גראדיינט.



את הניירות המאוירים מניחים מתחת למשטח (הוא שקוף ונצמד לדפים), ועל המשטח עובדים עם הלקים.
אני ניסיתי ליצור מספר מדבקות ציפורניים, בניסיון ללמוד את המשטח.
בתחתית התמונה תוכלו לראות את הניסיונות שלי ליצור Water Marble יבש. יש לי עוד לאן להשתפר, אבל היי, גם אייליינר לא למדתי למרוח ביום אחד.
בצידו השמאלי של המשטח תוכלו לראות את ניסיונותיי ליצור מדבקות באמצעות העיצובים המגיעים עם המשטח.


איך מייצרים את המדבקות? ובכן, זה די פשוט.
קודם כל, רצוי לבחור את העיצוב אותו רוצים לעשות. אתן יכולות לבחור בעיצוב קיים, או לאתגר את עצמכן עם Water Marble יבש (ברשת קיימים שלל מדריכים ל- Water Marble יבש, ואני ממליצה לכן לא לעשות את זה על רגל אחת).
בתור התחלה, מרחו שכבה של לק שקוף (אפשר להשתמש גם בטופ קואט, כדוגמאת זה של ללין) על העיצוב המבוקש. לאחר מכן, קחו את אביזרי הביצוע (מנקד, מברשות וכו') וצבעו את האיור הנבחר. 
כאשר כל העסק יבש, קלפו (בעדינות! ממליצה בחום להשתמש בפינצטה) את העיצוב מהמשטח והדביקו אותו על ציפורנכן (אני מפנה אתכן ליוטיוב, יש אחלה של מדריכים).
מניסיוני האישי, מומלץ להשתמש במדבקות בצמוד לזמן הכנתן, שכן, במרוצת הזמן הן מתייבשות ומתפוררות.


בנוסף, אפשר להעזר במשטח בכדי ליצור החתמה הפוכה. בכדי לעשות החתמה הפוכה עליכן להצטייד במחתים, גורף ולק להחתמות.
בחרו את הצורה החביבה עליכן מפלטת החותמות, מרחו עליה לק וגרפו את השאריות (ממש כמו בשיטת ההחתמות הרגילה).
לאחר מכן קחו את הסטמפר והעבירו אליו את האיור. כעת, בשונה מהשיטה הרגילה, בה מעבירים את האיור לציפורן, העבירו את האיור למשטח המרוח בלק שקוף.
לאחר שהאיור הועבר בשלמותו למשטח, אתן מוזמנות לצבוע אותו (זה הזמן לתת לדמיון להתפרע).
המתינו לייבוש מלא של האיור, קלפו (בעדינות) את המדבקה שיצרתן מהמשטח, והדביקו אותה על ציפורנכן (זוכרות את המדריכים שציינתי מעלה? הנה, אחד נוסף).


אחרי שעתיים של עבודה, הגענו למניקור הנכסף... איזה כיף! ועכשיו כל שעלינו לעשות הוא לסדר את הבלאגן שיצרנו בדרך.
את משטח ההחתמות ניתן לנקות באמצעות אצטון או מסיר לק. הוא מתייבש במהירות ואפשר לאחסנו עד לשימוש הבא.
המשטח נוח לעבודה, מאפשר לי להתפרע מבלי להתחשב במצב השולחן שמתחת, קל לניקוי ושימושי מאוד לבנות שאוהבות את עולם הניילארט הביתי.
מחיר המשטח באתר Make Me Up עומד על 95 שקלים (2 דפי הדוגמאות מגיעות יחד עם המשטח).

לצד המשטח נשלחו אליי טיפות ייבוש, גם הן של המותג Make Me Up.
טיפות ייבוש שימושיות מאוד לנייל ארטיסטיות, שכן הן מקצרות את זמן הייבוש של הלק, ומספר דקות לאחר מריחת לק הבסיס אפשר לעבור לשלב היצירה.


טיפות הייבוש מקצרות את זמן ייבוש הלק, אך לא כמו מייבש לק ייעודי. ברוב הפעמים בהן השתמשתי בטיפות, הן קיצרו את משך הייבוש לעשר דקות בערך. בשונה מטופ קואט, הטיפות לא מאריכות את עמידות הלק, אלא רק מסייעות לייבשו (כאמור, מה שהופך אותן לאידאליות לנייל ארט).
מחירן באתר Make Me Up עומד על 19 שקלים, ואם אתן מבצעות הזמנה מהאתר, זרקו אותן לסל.

ועכשיו ספרו לי, אתן בחורות של לק וגמרנו, או תמיד מחפשות את השדרוגים והחידושים?
ועד הפעם הבאה,
פיצ'ה


*גילוי נאות- המוצרים שנסקרו בפוסט זה התקבלו לסקירה.

4 תגובות:

  1. צבעים יפים. ציפורנים ארוכות ויפות.

    השבמחק
  2. ג'לטו פשוט עושה לי את זה, הצבע כ"כ אביבי!

    השבמחק
  3. שלמות של פוסט !! עכשיו קראתי לעומק ממש :)

    השבמחק
  4. איך אני אוהבת פוסטים אינפורמטיבים כאלו! המשטח נראה ממש מעניין

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...