Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

Smashbox Party- Part 2

פלטת הצלליות Full Exposure של חברת סמאשבוקס לא ממש הצליחה להרשים אותי. מצד אחד, היצע הגוונים בפלטה בהחלט התאים לי (כי בכל זאת, גוונים ניודים וטבעיים תמיד שימושיים). אך מצד שני, ביצועי הצלליות שבפלטה היו בינוניים והיא לא הצליחה לתת פייט לפלטות אחרות שיש ברשותי (מישהי אמרה נייקד?).

לאחרונה הגיעה ארצה אחותה הצבעונית של הפלטה, Double Exposure שמציעה לנו גוונים נהדרים לאיפור חורפי, החל מסגול לילכי ועד שחור פחם.


אריזת הפלטה שחורה ועליה פס בגוון אפרסק מטאלי. האריזה נסגרת היטב הודות למגנט בחלקה הפנימי והיא מצוידת במראה גדולה. השילוב בין המראה לסגירה ההרמטית הופכים את הפלטה לאידאלית לנסיעות.


כמו בפלטת Full Exposure, גם הפעם צירפו לפלטה חוברת הדרכה המסבירה לנו באמצעות איורים והסברים בכתב איך להתאים את האיפור לצורת העין.

באריזת הפלטה תמצאו לצד הצלליות מברשת דו צדדית אדומה ושימושית. צידה האחד שטוח והוא נהדר להנחה של צללית על כל שטח העפעף, וצידה שני שטוח ואלכסוני. סה"כ המברשת על שני צדדיה שימושית מאוד, אך היא אינה נותנת פתרון בכל הנוגע לטשטוש הצלליות (בעוד שהמברשת שצורפה לפלטת Full Exposure כן נתנה מענה לצורך זה).

בעת הרמת מכסה הפלטה יתגלה מולכן קלף לבנבן ועליו שמות הצלליות והצבעים שלהן לצד הסבר על השדרוג שכל צללית תקבל כאשר תרטיבו אותה.



בפלטה תמצאו 14 צלליות בגווני הסגול, חום, כסוף ונגיעות של כחול. במבט ראשון הגוונים מזמינים מאוד (טוב אולי לא את כולן, אבל אני לא יכולה לסרב לצלליות סגולות), אך האם ביצועי הצלליות יצליחו להרשים אותי? (במיוחד לאור התגובות הפושרות לפלטת Full Exposure)



בסמאשבוקס מגדירים את הפלטה כפלטה של אינסוף אפשרויות. לטענתם הצלליות משתנות במגע עם מים. הרטבת הצלליות אמורה להעצים את הגוון ולשנות את הגימור של הצללית למטאלי או מנצנץ.
כמו כן, בסמאשבוקס טוענים כי אתן בעצם מקבלות 28 צלליות הודות לשינוי הצללית במגע עם מים (למקרה שתהיתן מאיפה מגיעה המילה Double בשם הפלטה).




שורה עליונה:
Silver- צללית בגוון סגול לילכי בגימור שימרי.
Mauve- צללית בגוון סגול ורדרד בגימור סאטני.
Peony- צללית בגוון ורוד שמפיין בגימור סאטני.
Blanc- צללית בגוון אפור פנינתי בגימור שימרי, בעלת פיגמנט נהדר.
Quartz- צללית בגוון ורוד אפרסקי עם שימר זהוב (מזכירה באופן מרומז את Expensive Pink של מאק).
Flushed- צללית בגוון ורוד חום בגימור שימרי.
Veiled- צללית בגוון ניוד בגימור מאט. הפיגמנט שלה אנמי והפורמולה גירית.


שורה שניה:
Midnight- צללית בגוון כחול עם שימר כסוף סגול. בפאן היא נראית משגע, אך בפועל בשימוש יבש הפיגמנט שלה אנמי.
Temper- צללית בגוון סגול עמוק בגימור סמי-שימרי.
Haze- צללית בגוון סגול-אפור בגימור שימרי.
Noir- צללית שחורה בגימור מאט.
Copper- צללית בגוון חום- נחושת בגימור שימרי ועם פורמולה נהדרת. הצללית הפיגמנטית ביותר בפלטה.
Fig- צללית בגוון חום ורדרד, בגימור מאט.
Espresso- צללית בגוון חום מאט.


כפי שאתן רואות מהסווטצ'ים, איכות הצלליות אינה זהה. בעוד שישנן צלליות מצטיינות מבחינת פיגמנט (Blanc ו- Copper), ישנן כאלו שסובלות מפיגמנט חלש ואנמי (Veilied, Espresso). שאר הצלליות בעלות פיגמנט בינוני שאפשר לעבוד איתו בצורה יבשה, אך תצטרכו להתאמץ בכדי להוציא מהן את מלוא הגוון.

החלטתי לבחון את הבטחת סמאשבוקס והסווטצ'תי את כל הצלליות בגרסא רטובה. אני בחרתי להרטיב את מברשת ההנחה באמצעות FIX+ של מאק, אבל אתן יכולות להרטיב את מברשת ההנחה באמצעות מים ולאחר מכן לאסוף איתה את הגוון בו אתן חושקות.
שורה ראשונה בגרסא הרטובה:

שורה שניה בגרסא הרטובה:
כפי שאתן יכולות לראות, הנחה רטובה בהחלט משדרגת ומעמיקה את הגוון של רוב הצלליות, אך היא רחוקה מלהכפיל את מגוון האופציות שהפלטה מציעה.
Blanc ו-Copper שנהדרות על יבש, שומרות על יתרונן ביחס לצלליות האחרות גם בהנחה רטובה.
הצללית Midnight שבפאן נראית מושלמת, בהחלט עדיפה בהנחה רטובה.
גם הצלליות Haze, Fig, Flushed ו-Temper עדיפות לטעמי בורסיה הרטובה שלהן.
רק קחו בחשבון שהנחה רטובה היא לא האופציה הכי נוחה להנחת צלליות, שכן צלליות רטובות קשות לטשטוש (הדרך הטובה ביותר להניח צלליות רטובות היא להתחיל עם צלליות יבשות, ורק לאחר מכן, להניח בטפיחות את הצללית הרטובה. המברשת השטוחה שמצורפת לפלטה נהדרת למטרה זו).

אז מה השורה התחתונה לגבי הפלטה? ובכן, בדומה לאחותה העדינה Full Exposure גם הפעם תמהיל הגוונים נהדר בעיני, אך ביצועי הצלליות לא מספיק מרשימים. בעוד שישנן צלליות מצטיינות בפלטה (שתיים במספר למקרה שתהיתן), שאר הצלליות לא מספיק פיגמנטיות. 
שלא תטעו, לדעתי מרבית הצלליות יותר פיגמנטיות מאלו שב-Full Exposure, אך עדיין הן לא מספיק פיגמנטיות (במיוחד בהשוואה לפלטות אחרות בשוק).
אם אין לכן את הגוונים באוסף ואתן מחפשות פלטה לשימוש יומיומי, Double Exposure בהחלט תהיה שימושית עבורכן (אני משתמשת בה מדי יום בתקופה האחרונה), אך קחו בחשבון ש-14 הגוונים שאתן רואות הם מה שתקבלו... ולא 28 גוונים כפי שמובטח בפרסומים (ד"א, הנחה רטובה של כל צללית תעצים את גוון הצללית...)

מחיר הפלטה עומד על 275 שקלים ותוכלו להשיגה ברשת אפריל.


טרנד הקונטורינג לא ממהר לעזוב אותנו, ולאחר שהשיקו את פלטת Contour Kit שמשמשת אותי נאמנה (פרט לגוון הבהיר) החליטו בסמאשבוקס שפלטת קונטורינג פודרתית אינה מספיקה ויש לתת ללקוחות מענה להצללות קרמיות.
לכן, החברה השיקה לאחרונה שלושה עפרונות סטיק קרמיים בגוונים דומים לאלו שבפלטה:
  • גוון בהיר למטרות הארה (Highlight)
  • גוון בינוני למטרות חימום הפנים (Bronze)
  • וגוון חום אפרפר למטרות פיסול הצללה (Contour)



Step By Step Contour Stick Trio ערכת כוללת את שלושת העפרונות לצד עלון המסביר לנו איך ליצור הצללות והארות בהתאם למבנה פנינו:


באירוע השקת המוצרים הסביר לנו Will Malherbe  מנהל ההדרכה של חברת סמאשבוקס איך להניח את העפרונות בצורה אידאלית.
הוא ממליץ לנו ליצור איקסים קטנים באזור קו הלחי התחתון עם גוון הקונטור. לאחר מכן, מרחו את הגון הבהיר (גוון ההארה) באזור הגבוה שמעל הלחי. לסיום, צרו עיגול קטן על הלחי, באזור החיבור בין גוון ההצללה לגוון ההארה.
ועכשיו הגיע הזמן לטשטש את הכל... והדרך הכי פשוטה לעשות זאת היא באמצעות האצבעות שלנו. השתמשו באמה כדי לטשטש את גוון ההצללות. בעזרת האצבע טשטששו את הגוון הבהיר, ובעזרת האגודל טשטשו את גוון הברונזר בתנועות סיבוביות ומזגו את המעבר בין שני הגוונים שמרחתן קודם. 
אופציה נוספת לשימוש בעפרונות מתוארת בסרטון הבא:

הפורמולה של העפרונות רכה מאוד והם נמרחים כמו חמאה על צנים לוהט. הודות לרכות הזו קל להטמיעם לעור, אך קחו בחשבון שהם די פגיעים. במקרה שלי, כבר בשימוש הראשון אחד העפרונות נפל וראשו נשבר ונמרח על הרצפה. בגלל שהעפרונות מתחדדים, פשוט חידדתי את העפרון שנפל והמשכתי להשתמש בו כרגיל.
אפרופו חידוד, לאריזת העפרונות מצורף מחדד יעודי מבית סמאשבוקס (למרות שכל מחדד בגודל מתאים יעשה את העבודה).

בשונה מפלטת הקונטור בה הגוון הבהיר זהה לגוון עורי (ולכן מיותר לטעמי), בגרסאת העפרונות, הגוון הבהיר מצליח ליצור הארה עדינה ומחמיאה מאוד.
גוון הקונטורינג פיגמנטי מאוד, ולכן יש לעבוד איתו בעדינות (ולהוסיף במידת הצורך).
הגון הבינוני, הברונזר, נהדר לחימום הפנים. הגוון שלו מדויק מאוד (לא צהוב או כתום מדי) והוא מתמזג נהדר עם גווני הקונטור וההיילייטינג.







לסיכום, העפרונות הללו קלים לשימוש ומגיעים בגוונים מדויקים לעורי הבהיר. השימוש בהם דורש תרגול קל, אך מהרגע שמתרגלים, אי אפשר לוותר עליהם. כמו כן, זוהי דרך נהדרת לאלו שלא ממש מכירות את עולם הקונטורינג ומחפשות מוצר קל לתפעול ושימוש.

החסרון היחיד של העפרונות הוא המחיר שלהם... בעבור שלושת העפרונות תשלמו 249 שקלים, מחיר גבוה בהחלט.
*את מוצרי סמאשבוקס ניתן להשיג ברשת אפריל.

השם סמאשבוקס מעורר בך רצון לבזבז? רוצה להינות מהתאמת איפור של צוות המאפרים המקצועי של המותג? המשיכי נא לפסקה הבא...


מותג האיפור משיק בימים אלו מתחם פופ- אפ בקניון עזריאלי ת"א. מדובר במתחם המשמש כ"חנות" עצמאית ראשונה של המותג, הנמכר עד היום בבלעדיות בסניפי רשת אפריל.
מתחם הפופ אפ בעזריאלי צפוי לפעול למשך שלושה חודשים והוא ישמש כסנונית ראשונה של המותג. בכוונת סמאשבוקס להקים מתחמים דומים בקניונים מובילים נוספים בהמשך הדרך.
עד עכשיו עמדות סמאשבוקס עמדו להן בפינת סניפי אפריל, ולרוב לא הוצמדו להן דיילות יעודיות. זוהי הזדמנות נהדרת להכיר את המותג ואת מוצריו וללמוד טכניקות הנחה ושימוש במוצרים מפי מאפרי הרשת.

במתחם הפופ אפ ימכרו סטים במהדורה מוגבלת וייתנו מתנות לרוכשות, למשל:
  • 3 מוצרים בגודל מיוחד במתנה ברכישת שני מוצרים.
  • סט עיניים במהדורה מוגבלת המכיל את המסקרהFull Exposure  בגודל מלא ו-2 מוצרים מוקטנים (עיפרון עיניים ופריימר לעיניים). מחיר הסט -109 שקלים (מחיר המסקרה).
  • סט המכיל חמש מברשות המאויירות באיורים של האמן Yago Hortal. בסט תמצאו מברשת מייקאפ, מברשת מניפה, מברשת טשטושים, מברשת שפתיים ומברשת גבות. מחיר הסט -339 שקלים.


האם הרעיון של חנות פופ אפ מושך אתכן? בכל זאת, מדובר על מתחם פתוח באמצע הקניון שכל העוברים באזור מסתכלים עליכן בעת ההדרכה והאיפור.

בנתיים, אשמח אם תשתפו אותי בדעתכן על הפלטה והעפרונות, ועד הפעם הבאה, שיהיה לכולנו כמעט סופ"ש נהדר.

*גילוי נאות - המוצרים התקבלו לסקירה.







12 תגובות:

  1. הביצועים של הפלטה הזו טובים בהרבה מהקודמת, ולמרות פערים בין הצלליות אני מרוצה ממנה מאוד. אחלה סקירה פיצ'ה!

    השבמחק
  2. שמחה לקרוא שחשבת כמוני על הפלטה הזו :). ממש הרגשתי שאני צריכה לעבוד קשה כדי ליצור מראות סבירים. במקום שהיא ׳תעבוד׳ בשבילי אני ׳עבדתי׳ בשבילה! העפרונות מסקרנים אבל המחיר גבוה ביותר לטעמי...
    אחלה פוסט!

    השבמחק
  3. סקירה מענגת.
    אני מאוד נהנית מהפלטה שכן כמוני כמוך היא נותנת לי מענה ביום יום וגם כיפית לנשיאה בתיק לחופשה והייתה לי כזו לאחרונה. העפרונות - שיחוק אמיתי, מעלף, המצאת המאה, ומצאתי גם שבשימוש נכון ולא בזבזני הם חסכוניים.

    השבמחק
  4. העפרונות בהחלט נראים מסקרנים!

    השבמחק
  5. עפרונות הקונטור לגמריי גונבים את ההצגה הפעם!

    השבמחק
  6. מסכימה לגבי כל מילה בנוגע לעפרונות! הסטים של סמאשבוקס שנמכרים בפופ-אפ פשוט קורצים לי בטירוף, למה הראית לי אותם? :(

    השבמחק
  7. אהבתי מאוד את העפרונות, מזכירים לי את ספורוש!

    השבמחק
  8. אהבתי ממש את הסקירה ובעיקר את העפרונות, מדליק מפורט ומעניין
    תודה!

    השבמחק
  9. העפרונות באמת כאלה טובים אני מחפשת ומבררת והבאת לי את הסקירה הזאת בזמן אהבתי

    השבמחק
  10. העפרונות באמת כאלה טובים אני מחפשת ומבררת והבאת לי את הסקירה הזאת בזמן אהבתי

    השבמחק
  11. העפרונות נהדרים!! אחלה סקירה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...