Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

Nail News and Giveaway- October 2015

בעוד שאני רוצה לבשר על הגעתו של הסתיו, אי אפשר להתעלם מהעובדה שאנחנו חיים במדינת ישראל, ולכן בסוף אוקטובר הסיכוי לשרב נוסף אינו נמוך. ועל אף זאת, הימים האחרונים התאפיינו במזג אוויר סגרירי (וחם!) והביאו עימם את הרצון להתמרח בשלל צבעי העונה הקרירה.
סיכומי הקיץ כבר כאן ועימם גם הכתבות המבשרות על בואו של גנרל חורף.
אני לוקחת את הכל בערבון מוגבל, שכן מזג האוויר הישראלי רחוק מלהיות יציב, וכפי שכולנו ראינו ביום ראשון האחרון, אפשר לצאת מהבית ליום שמשי ותוך שעה לחוות חושך, חול, ברד (ארבה, שחין... אה רגע, זה לא הסיפור הזה).
הפעם אני חוזרת למקורות, ומביאה לכם כמה לקים אהובים (ולק גימיק) לכל עונה שתרצו.
הכינוי שלי בפייס, פיצ'ה מגיע מחיבתי הרבה לגוון הכתמתם ולפרי הסקסי. לכן, כל מוצר בצבע אפרסק אוטומטית הופך למוצר אהוב אצלי.
If In Doubt, Surf It Out הוא לק קיצי לכל דבר, המגיע בגוון אפרסק מהפנט.
האפרסק התורן מגיע מבית China Glaze, חברת לקים אמריקאית שמציעה לנו מגוון רחב של גוונים ופורמולה טובה.
כדוחת לקים סדרתית, לקים לא מצליחים לשרוד עליי זמן רב (שלושה ימים זה מעל ומעבר במקרה שלי). גם צ'יינה גלייז, בדומה לחברות אחרות, מחזיקים מעמד כיומיים וחצי עד להופעת צ'יפ ראשון.
כמו כן, הפורמולה של If In Doubt, Surf It Out נוזלית ויש למרוח אותה בעדינות בכדי שלא תזלוג לצידי הציפורן. המברשת הדקה מאפשרת שליטה בכמות היוצאת מהבקבוק ומקלה על פעולת מריחת הלק.
אם הלק האפרסקי המשגע הזה חייב להיות שלכן, אתן מוזמנות להיכנס לאתר גילטי ולרכושו במחיר של 36 שקלים.

ביוטיקייר, החברה שמזוהה עם הסלוגן "שלם עשרה שקלים למוצר וקבל עודף" מעולם לא הצליחה להגיע לפורמולת לקים טובה לטעמי. ניסיונות העבר עם הלקים של החברה לא היו מוצלחים, שכן הלקים היו נוזליים מדי, לא אטומים ובעיקר לא מתייבשים. כאשר מרחתי לק ב-6 בערב, הוא לא התייבש עד הלילה, ובבוקר שלמחרת הייתי מתעוררת עם עיצוב שמיכת פיקה על ציפורניי.
כאשר יעל מהבלוג Paint Them All דיווחה שהפורמולה של הלקים שונתה, דילגתי לי לסניף ביוטיקייר הקרוב לביתי ואספתי לאמתחתי מספר לקים חדשים.
ובכן גבירותיי ורבותי, אני שמחה לבשר כי הפורמולה שונתה, וכעת היא לא רעה בכלל.

הכירו למשל את לק מס' 25 (השלב הבא יהיה מתן שמות ללקים), לק בגוון אפור בהיר, שמשתלב בצורה נהדרת עם העננים האפורים שהגיעו אלינו לאחרונה.
הוא סמיך במידה הרצויה, 2 שכבות לאטימות מלאה ובעל גימור מבריק. גם בנוגע לייבוש חל שיפור, והלק התייבש בצורה מלאה בערך כרבע שעה לאחר המריחה (כמובן שמומלץ למרוח מייבש בכדי לקצר את זמן הייבוש).

מברשת הלקים של ביוטיקייר דקה, דבר המאפשר שליטה מירבית בכמות החומר הנמרח (לא בטוחה שבנות המעדיפות מברשות עבות יסכימו עימי, אבל אני מעדיפה מברשות דקות).
בתמונות שלפניכן מרחתי שתי שכבות ולא הוספתי טופ מעל. לאחר הצילומים הוספתי מייבש מעל, ויחד איתו הלק החזיק מעמד בערך כיומיים וחצי (עמידות ממוצעת במקרה שלי).
מס' 28 הרבה יותר קיצי מאחיו האפרפר, וגם הוא בעל פורמולה משופרת.
הניסיון החיובי עם הלקים הללו של ביוטיקייר בהחלט עורר חשק לנסות גוונים נוספים, במיוחד כאשר מחיר לק עומד על 4.5 שקלים...

את OPI- Nail Envy, Bubble Bath פגשתן בפוסט סיכום הטיול בפרו, והבטחתי שהוא ישוב לככב בבלוג.
Nail Envy הוא מחזק ציפורניים נהדר מבית OPI, והוא גם המחזק הקבוע שלי. השילוב בין לק למחזק המהולל בהחלט מתבקש, אבל במבט ראשון Bubble Bath שיעמם אותי.
אני בחורה של לקים דומיננטים ובולטים לרוב, ומשהו בגוון הורדרד העדין לא ממש הסתדר לי. אבל לפעמים פונקיונליות גוברת על יופי וכאשר תקופה עמוסה הובילה לחוסר זמן למניקור ראוי, שלפתי מהמגירה את Bubble Bath ומרחתי 2 שכבות על ציפורניים נקיות. הציפורניים נצבעו בגוון ורוד בהיר ועדין, שהעניק לידיי מראה עדין מאוד. הסובבתי איתו שלושה ימים במהלכם למדתי לחיות עם הגוון. בהמשך בחרתי לצרפו לטיסה לפרו, שכן הוא גם מעניק גוון וגם דואג לחוזק הציפורניים.
הפורמולה שלו נהדרת, קלה למריחה ומתייבשת במהירות. הוא נהדר כלק כשלעצמו, אך גם כבסיס לנייל ארטים.
מחזיק מעמד בערך כשלושה ימים, אך בגלל הגוון העדין שלו, צ'יפים כמעט ואינם נראים.

קחו בחשבון שהפורמולה אינה 3 Free (DBP, טולאן ופורמלהיד. למידע נוסף היכנסו לכאן).
ועל אף שהמוצר שימושי מאוד, קשה לי להמליץ אליו בפה מלא הודות למחירו הגבוה. המחיר המלא שלו עומד על 120 שקלים ברשת נייל סטודיו ואצל משווקי OPI המורשים.

חברת בורז'ואה הצרפתית משיקה אחת לכמה זמן קולקציית לקים חדשה, אך לרוב היא לא ממש מצליחה לסקרן אותי.
לאחרונה השיקה החברה את קולקציית La Laque, קולקציה המציעה לנו 12 גוונים בגימור בוהק.
על אף שהגוונים חביבים, הם לא ממש מצליחים לחדש יותר מדי. כל אחד מ-12 הגוונים הופיעו בעבר בחברות אחרות, ובכדי לתפוס את נתח השוק הזה בורז'ואה צריכים להתאמץ מעט יותר.
אליי הגיע הגוון האדום, Are You Reddy?. על אף השם המושלם (מסוג השמות שחברת OPI נותנים ללק שלכם) הוא לא ממש הצליח לרגש אותי.
בתור התחלה, לקים אדומים לא עושים לי את זה. בנוסף, כפי שציינתי קודם, הגוון קיים כמעט אצל כל חברת לקים.
אני מוכרחה לציין שעל אף שבגוונים לא הצליחו לרגש אותי, הפורמולה של הלק מעולה. היא נוזלית במידה הנכונה, נוחה לעבודה ואטומה כבר בשכבה אחת. הגימור של הלק בוהק מאוד (בתמונות ללא טופ מעל) והלק מחזיק בערך כיומיים וחצי עד להופעת צ'יפ ראשון.
אריזת הלק משולשת, צורה די מקורית בנוף הלקים שאנחנו רגילות אליו. המברשת דקה, וכפי שאתן כבר יודעות, אני מעדיפה אותה ככה.
סה"כ אם אתן מחפשות לק בגוון רגיל ומוכנות לשלם בעבורו 30 שקלים (מחיר השקה... מחירו המלא של הלק עומד על 50 שקלים), סדרת הלקים של בורז'ואה תתאים לכן.

חברת הלקים האמריקאית קולור קלאב הופיעה רבות בבלוג בראשיתו. מאז, עברו אינספור לקים בנהר (בבלוג), הוא התפתח לכיוונים אחרים וקולור קלאב נעלמו מהרשת הישראלית. לאחרונה, הלקים חזרו לככב במדורי ציפורניים ובלוגים, ולאחר מיתוג מחדש חזרו אלינו גוונים אהובים, כדוגמאת Mrs. Robinson, שנמצא ברשימת חמשת הלקים האהובים עליי ביותר (ובכמויות הלקים שיש ברשותי, זה בהחלט הישג).
Mrs. Robinson, ממש כמו השיר הנהדר של סיימון וגרפונקל, מצליח לסחוף אחריו עדר מעריצות. הגוון שלו סגול- ורוד, מחמיא מאוד ובעיקר סוחט המון מחמאות.
2 שכבות לאטימות מלאה בשילוב עם טופ גלוסי ויש לכן אחלה של מניקור (או פדיקור).

אם אתן מחפשות לק שיגרום לכל מי שרואה אותו להגיב, Endless Summer, הוא הלק עבורכן.
בעוד שעל קיץ אמיתי אינסופי אני אוותר בשמחה, הלק בעל שם זה הוא לק בגוון כחול אלקטרי משגע, שסוחט אינספור מחמאות מהסביבה. יש לי לא מעט לקים כחולים באוסף, אך אף אחד מהם אינו דומה ל-Endless Summer.
הפורמולה שלו ג'לית ובכדי להגיע לאטימות מלאה נדרשו 3 שכבות.

וכמובן, אני לא יכולה לדלג על אחד הגוונים החמודים שיש ברשותי, Hot Hot Hot Pants.
Hot Hot Hot Pants, משלב שני דברים שאני אוהבת: גוון אפרסקי ולק זרחני. השילוב בין השניים יוצר גוון ורוד כתמתם שמצליח לגרום לי לפזול כל פעם לציפורניי.
הלק טיפקסי ונוזלי, ודורש 3 שכבות בכדי להגיע לאטימות מלאה (כאשר הנחתי 2 שכבות הבחנתי בסימני מריחה, מראה שאני פחות מתחברת אליו. לכן נוספה לה שכבה נוספת).
Hot Hot Hot Pants, הלהיט התורן של הקיץ האחרון, הוא גוון סופר קיצי שמשתלב נהדר עם מכנסיים פסטליים קצרים וגלידה בטעם פונצ' בננה.
עמידותם של הלקים של קולור קלאב במקרה שלי אינה גבוהה, ויומיים לאחר המריחה מופיע לרוב הצ'יפ הראשון. הדבר אינו מפריע לי מכיוון שאני מחליפה לקים בתדירות גבוהה, ורוב הלקים לא עמידים עליי, אבל אם אתן מעדיפות להישאר עם אותו המניקור כמה ימים, קחו זאת בחשבון.

On The Flip Side הוא לק גימיק שפונה לילדה שבי, זו שהדביקה לתקרה אינספור כוכבים ופלנטות זוהרות בחושך. לקים זוהרים בחושך אינם חדשים בשוק הלקים, אבל איך אפשר לסרב להם?
בקולקציית Glow In The Dark תמצאו 7 לקים גליטריים בגוונים אביביים כדוגמאת מנטה, אפרסק, ורוד, תכלת ועוד.
On The Flip Side נראה בבקבוק כלק בגוון ירוק מנטה עם גליטרים בצבעי זהב וורוד. בפועל על הציפורניים מתקבל לק שקוף ירקרק בגוון לא מחמיא במיוחד (ליתר דיוק, גוון נזלת). בנוסף, הגליטרים שבו גסים והם מורגשים על פני הציפורן (תחושת מחוספסת כאשר מעבירים אצבע על פני שטח הציפורן).
הלק לבדו יוצר מראה לא ממש מחמיא, ולכן בכדי ליצור מניקור שהוא גם יפה וגם זוהר בחושך, עדיף לשלבו עם לק כהה. בתמונה הבאה מרחתי אותו מעל לק כחול (Pupa- 053), מעל לק ירוק/ זהוב כהה (Color Club- Wagon Trail) ומעל לק חום כהה (Laka- 217).
עמידותו של הלק גבוהה, ובדומה ללקים גליטרים אחרים הוא לא ממהר להיפרד מהציפורן, גם כאשר מערבבים אצטון בפרידה הקשה.
מחיר לק של קולור קלאב בארץ עומד על 30 שקלים, וניתן להשיגם ברשת חנויות נייל סטודיו.

חברת קרליין השיקה לא מזמן שני טופים לציפורניים. האחד, Gel Coat, לק ג'ל למראה מבריק, והשני, טופ לגימור מאטי.
Gel Coat מוגדר על פי קרליין כ:"לק מקשה, המעניק ברק וחוזק של ג'ל מניקור למריחה והסרה מהירים ללא מנורת חימום".
נשמע מבטיח לא? הרי כולנו רוצות על החוזק, הגימור והעמידות של לק ג'ל, ואם אפשר בלי לערב מנורת UV, מה טוב.
ובכן, הבטחות לחוד ומציאות לחוד, שכן הג'ל רחוק מלעשות את מה שהוא מבטיח.
הגימור של המוצר אינו בוהק כפי שאנחנו רגילות מטופים אחרים. הוא אינו מייבש את הלק, אלא להפך, הוא מאריך את משך הייבוש. גם עמידות היא לא הצד החזק שלו, שכן הוא מקצר את עמידות הלק, וכיום לאחר המריחה על לק שלרוב מחזיק מעמד זמן רב, התגלו צ'יפים כעורים.
וכמובן, המחיר... 80 שקלים (15 מ"ל) בעבור לק שקוף, זה בהחלט לא מוצדק.

אחיו המאטי, מצליח לייצר גימור מאט לכל לק שהוא נמרח עליו, אך גם הוא, בדומה לאחיו הג'לי, פוגע בעמידות הלקים. יממה לאחר מריחת לק קרמי ומעליו הטופ המאטי, המניקור התחיל להתקלף בצורה ממש לא חיננית.
גם הפעם, בעבור התענוג תאלצו לשלם 80 שקלים בעבור כמות של 15 מ"ל.
ולמקרה שתהיתן, כך הוא נראה על לק קרמי (שוב מעל פופה מס' 053):

אחרי שבחרתן את הגוון הבא שימרח על ציפורניכן, לא תתפנקו בפדיקור ביתי?
הרבה זמן לא הייתה לנו פעילות בבלוג, והגיע הזמן לתקן זאת. באחד מהפוסטים האחרונים בבלוג פרסמתי סקירה על פצירה חשמלית מבית ד"ר עור. אני נהנית מהפצירה הזו ערב ערב, ואין שום סיבה שאתן לא תהנו ממנה!
3 עוקבות מאושרות יוכלו בקרוב להסיר את העור היבש מכף רגליהן מבלי לצאת מהבית.

הפעם לא תהיה זוכה אחת בפעילות, אלא שלוש זוכות שיהנו מפצירה חשמלית אשר תגיע אליהן הביתה! (2 פצירות נוספות ממתינות לכן באינסטגרם).

בכדי לקחת חלק בפעילות עליכן לעקוב אחר ההנחיות הבאות:
a Rafflecopter giveaway
כמה דגשים:
1. הפעילות תתחיל ביום רביעי, 28/10/15  ותסתיים ב-13/11/15.
2. השתתפות בפעילות פתוחה רק לתושבי ישראל.
3. הזוכה תוכרז בפייסבוק וישלח אליה מייל. במידה ולא אצליח ליצור עימה קשר במשך כ-72 שעות, הפרס יועבר למשתתפת אחרת.
4. ההגרלה מתבצעת באמצעות תוסף הגרלות. במידה ואתן לא מצליחות להירשם ולבצע את השלבים הנדרשים, אנא צרו עימי קשר (הודעה בפייסבוק או שליחת מייל לכתובת Allmyhobbies1@gmail.com).

מוזמנות לקחת חלק בפעילות זו ובפעילות שעולה במקביל באינסטגרם (חפשו Peachki).
שיהיה לכולנו ערב קריר ונעים (צאו ותהנו ממזג האוויר הנהדר הזה!).


*גילוי נאות- פרט למוצרי ביוטיקייר, המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

16 תגובות:

  1. קרם פנים, קרם עינים, קרם רגלים, קרם ידים ולילה טוב:)

    השבמחק
  2. איזה פוסט כיפי!
    איזה קטע שגם אני כתבתי על מיסס רובינסון ;) אני מאוהבת בו!
    וכל הלקים הפיצ'יים האלה עושים לי כיף בעיניים.

    השבמחק
  3. איזה חבורה מלבבת! ודווקא קיצית ושמחה. אני ממש נמשכת לכל הבורדואים שיש לי כרגע...

    השבמחק
  4. גברת רובינסון ודווקא גם הלק של בורזואה הקורלי מהממים

    השבמחק
  5. הרגל הטיפוח שלי הוא מריחת קרם גוף לאחר המקלחת, קרם רגליים ומריחת לק. בהחלט אשמח להוסיף טיפול בפצירה :)

    השבמחק
  6. מקסימה איזו נדיבה לגבי ההגרלה!
    תודה על הפוסט, איזה מצחיק זה לראות לק של ביוטיקר ואחריו לק של OPI שזה איזה 90 שקל הפרש...חח

    השבמחק
  7. ההרגל שלי לפני שאני הולכת לישון הוא : מקלחת חמה וטובה בשילוב עם סבון פילינג מפנק ומשפשף :)
    mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  8. אני ממש רוצה לזכות ❤❤❤❤❤

    השבמחק
  9. קרם עיניים
    בוצעו כל השלבים

    השבמחק
  10. פוסט מעניין וצבעוני :) אשמח לזכות בהגרלה!!!

    השבמחק
  11. ואוו איזה פוסט מעניין

    השבמחק
  12. בכל ערב אני מסירה את האיפור, מנקה היטב את הפנים ומניחה קרם פנים עשיר.
    פעם בשבוע מסיכה טובה.

    השבמחק
  13. אני אוהבת כל ערב למרוח קרם רגליים טוב ולגרוב מיד גרביים. בבוקר הרגל נעימה ולאורך זמן היובש נעלם.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...