Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 18 באוגוסט 2015

More For Less

בהתבוננות אחורה, עליי להודות שיש חברה אחת שהייתה שם בתחילת ההתמכרות (התמכרות לאיפור, דה). 
לפני לא מעט שנים, כאשר הייתי תיכוניסטית חובבת עיני רקון (קרי מעט עיניים מתחת למעטה איפור שחור), צצה לה בקניון הזהב חנות איפור חדשה במחירים מצחיקים.
החנות הייתה עמוסה מוצרים ולרוב גם לקוחות, המחירים היו זולים מאוד ובתור תיכוניסטית זה בהחלט משך אותי (להעמיס שקית במוצרים ולשלם רק 50 שקלים? חלום). 
החנות הפכה במהרה למרכז עליה לרגל של בנות השכבה, והמלצות או השמצות על מוצרי החברה הפכו לשיחת היום.
כפריקית מן המניין, מה שעניין אותי בחנות החדשה היו לקים, שפתונים, עפרונות שחורים ואייליינרים. בזכות אייליינר הטוש של ביוטיקייר למדתי איך לשרטט פס שחור על העפעף העליון, ועד היום אני זוכרת אותו כ"ראשון שלי".
לא אשכח גם את ארבעת הלקים הראשונים שנרכשו בסניף, לק שחור, לק בורדו, לק בגוון סגול כהה ולק בגוון כתום גזר (שממש לא החמיא לי).
מאז חלפו השנים, אני נחשפתי לאינספור חברות איפור אחרות, וביוטיקייר הפסיקה לעניין אותי (אפשר לומר שהמחירים הזולים שלה תמיד גרמו לי לחשוב עליה כחברת איפור לנערות).
לאחרונה, חל שינוי משמעותי בביוטיקייר ונראה כי הם עוקבים אחר הטרנדים בשוק ומציעים לנו אותם במחירים נוחים. אחרי לא מעט שנים בהן כף רגלי לא דרכה בסניף הקרוב אליי, חזרתי עם "ראש פתוח" במטרה לנסות את המוצרים הזולים.
הודות למחירי הרשת הזולים, רכשתי שקית מלאה מוצרים וחזרתי הביתה במטרה לנסות. גיליתי לא מעט מוצרים לא רעים בכלל, והפעם החלטתי לשתף אתכן באוסף שפתוני ביוטיקייר שברשותי.

בדר"כ כאשר אני מתלבטת אם לרכוש גוון שפתון חדש, אני מעדיפה לקנות גרסא זולה שלו ורק לאחר בירור האם הגוון מתאים לי או לא, אני קונה את המוצר היקר. כאן בעצם ביוטיקייר נכנסת לתמונה. תאמינו או לא, אך עד לפני מס' שנים נמנעתי משפתונים צועקים. העדפתי גוונים עדינים ויומיומיים ולא הבנתי את הבחירה בגוונים כמו סגול, ורוד או אדום. כאשר החלטתי לנסות שפתוון אדום פניתי לסניף ביוטיקייר, ורכשתי אדום לניסיון... אחרי שראיתי כי טוב, התחלתי לאגור שפתונים אדומים כאילו אנחנו עומדים בפני אפוקליפסה שתכחיד את השפתונים האדומים מעל פני כדו"הא. 
רוב השפתונים של ביוטיקייר מגיעים עם פורמולה טובה, כזו שאטומה כבר בשכבה הראשונה, רכה ונוחה למריחה.
השפתונים לא ממש לחותיים, וחלק מהמשתמשות מדווחות על יובש קל לאחר השימוש בהם (אני לא הבחנתי בתופעה). מבחינתי הם לא מייבשים ולא מלחחים (בכדי ללחח את השפתיים יש באלמים) אלא פשוט מוסיפים צבע במינימום כסף.
ורוד הוא צבע שרוב הנשים אוהבות. יש בו משהו נשי מאוד, מעט ילדותי (שאולי נובע מחיבתנו לברביות במהלך הילדות, וברביות מזוהות בדר"כ עם הצבע הורוד). אני מודה ששפתונים ורודים פחות אהובים עליי, אבל הגוון לא נעדר מהאוסף שלי.
גוון מס' 04 הוא גוון ורוד, סוכרתי וילדותי. הוא מחמיא מאוד ואטום בשכבה אחת. מה שכן, המרקם שלו מעט יבש וקשה למריחה (אם אתן בעלות שפתיים יבשות ייתכן כי הוא ידגיש זאת).
הוא יכול להתאים לאיפור יום ולאיפור ערב, ובהחלט גוון חובה במגירות האיפור שלנו.
שפתון מס' 09, שפתון בגוון ורוד אפרסקי עדין שמזכיר ענני צמר גפן מתוק.
גוון 64 הוא שפתון בגוון ורוד פוקסיה חם, בולט מאוד (גוון שבעבר הרגיש לי מבוגר מאוד, אבל לאחרונה התחלתי לחבב).
ואחרון חביב, גוון 97, ורוד פוקסיה עם תת גוון כחול. גוון נהדר לקיץ!

התבוננות בשתי התמונות הבאות תוליד את השאלה הבאה: "מה ההבדל בין השפתונים? הם נראים אותו דבר!". ובכן, הגוונים בהחלט דומים, אבל יש בינהם שוני רב (גבר למשל, לא יבחין בהבדל). אני אוהבת שפתונים סגולים וכהים (כן, כן, גוונים כהים מזוהים עם החורף ואנחנו בלב ליבו של הקיץ, אז? בואו נדליק מזגן ונדמיין שאנחנו באמצע פברואר), לכן הסבירות שאקח את כל הגוונים בסקאלה בעת ביקורי בסניף ביוטיקייר, גדולה.
אני מודה שעד שלא הנחתי את השפתונים אחד ליד השני, לא הבחנתי כלל בדמיון ביניהם.
שפתון מס' 25 הוא שפתון בגוון סגול- ורדרד עם תת גוון כחול. הגוון שלו קר מאוד, והוא משתלב נהדר עם איפור עיניים חום מעושן. מבין ארבעת השפתונים שבחבורת הסגולים, הוא השימושי ביותר עבורי.
מס' 59 הוא שפתון בגוון סגול אדמדם, גוון שמושך תשומת לב לשפתיים, אך לא בולט מדי. הוא נהדר לימי החורף, כאשר מחפשים לתת עומק למראה האיפור.
מס' 40 הוא שפתון בגוון סגול- בורדו, גוון סקסי ונהדר שמשתלב מצוין עם כוס יין מרלו.
כאשר הגעתי עם שפתון מס' 40 הביתה הבנתי שהוא מזכיר לי שפתון "מפורסם" שיש ברשותי. הסתכלו בתמונה הבאה, האם אתן מזהות לאיזה שפתון הוא דומה? (התשובה בסוף הפוסט).

ולסיום, שפתון מס' 20, שפתון בגוון סגול שזיף עמוק, המשתלב נהדר עם כפפות וכובע צמר.

את הגוונים הסגולים הזרחניים ראיתי לא מעט ברשת, במיוחד כאשר השפתון Heroine של מאק הושק. אני מודה שהגוון מעט הרתיע אותי, שכן הוא בולט מאוד ובמבט ראשון לא ממש האמנתי שהוא יתאים לי. החלטתי להימנע מהרואין ולחכות עד שאמצע תחליף זול שיענה לי על השאלה "האם הגוון הזה מתאים לי או לא?".
מישהו בביוטיקייר כנראה קרה את מחשבותיי, שכן לאחרונה השיקה הרשת שני שפתונים סגולים זרחניים.
שפתון מס' 55 מגיע עם גוון-סגול כחול מהפנט, כזה שאי אפשר (ואפילו אסור) להתעלם ממנו. מדובר על שפתון עם נוכחות שלא יתאים לכל אחת.
גוון מס' 27 מאוד דומה ל-55, אבל הוא מעט יותר עדין וטיפה יותר ורדרד. גם הוא סוג של הצהרה אופנתית, ואם אתן מתחברות לסגנון, שני השפתונים הללו הם מאסט עבורכן.

מרגישות שנסחפנו קצת עם שני הסגולים מעלה? או עם הסגולים הומפירים? נהדר, הגיע הזמן לשלושה שפתונים סולידיים.
גוון מס' 83 הוא הגוון היומיומי שלי בתקופה האחרונה. הוא זרוק בתיק, וכל פעם שבא לי לתת מעט גוון לשפתיים, אני משתמשת בו. שפתון בגוון ורוד קורלי עם נגיעות שימר עדין, מעולה לבקרים ולרענון מראה האיפור במהלך היום. הפורמולה שלו מאוד נוחה ונעימה, והוא נמרח על השפתיים כמו חמאה על צנים לוהט.
מס' 100 מוגדר כשפתון שבת, כלומר כזה שאמור להיות עמיד מאוד. עמידותו אינו שונה משאר שפתוני ביוטיקייר האחרים שברשותי, והוא מחזיק מעמד על השפתיים כל עוד לא אוכלים או שותים. הגוון שתראו בעת פתיחת השפתון אינו הגוון שתקבלו בעת השימוש, שכן השפתון מתקבע בגוון שונה על השפתיים ומשתנה קלות בין בחורה לבחורה.
כפי שאתן רואות בתמונה, המריחה שלו לא אחידה והוא מעט מדגיש יובש.
מס' 96 הוא שפתון בגוון ורוד עדין, מעט פסטלי. הפורמולה שלו בעייתית, והוא מדגיש יובש וקמטוטים. אישית, הייתי מוותרת עליו.


לפני שמס' 83 הפך לדייר קבע בתיק האיפור שמסתובב עימי, השפתון התמידי שלי היה שפתון מס' 56, שפתון בגוון חום אדמדם, עדין ומחמיא מאוד ונהדר לשימוש יומיומי. זה אחד השפתונים היחידים שהצלחתי לסיים, ובתמונות שלפניכן מופיע הבן שלו (כלומר רכשתי אותו בשנית).
שפתון מס' 50 הוא סוחט המחמאות שבחבורה. הוא ברשותי כבר כמעט שנתיים, וכל פעם שאני משתמשת בו שואלים אותי באיזה שפתון השתמשתי. מס' 50 מגיע בגוון אדום מעט קורלי, גוון אלמותי שיתאים לאלו שלא נרתעות משפתיים בגוון שני. הפורמולה שלו נהדרת, הוא קל למריח ואטום בשכבה אחת.
כפי שאתן רואות, מנעד הגוונים שמציעים בביוטיקייר רחב, והשפתונים שמוצגים בפוסט הם חלק קטן ממה שתוכלו למצוא בכל אחת מחנויות הרשת. אם חפצה נפשכן בגוון חדש ולא שגרתי, או שפשוט אתן רוצות להעשיר את מלאי השפתונים שלכן ולא בא לכן לבזבז סכום גדול, יש סבירות גבוהה שתמצאו את מבוקשכן בסניף ביוטיקייר.
נכון, הם לא עמידים במיוחד (רובם מחזיקים מעמד על השפתיים כ-2-3 ואינם שורדים ארוחה מלאה), הם לא מלחחים ומעשירים את השפתיים, ולא כתוב עליהם מאק או שאנל. אבל בפועל, הם עושים את עבודתם כשפתונים, ומעניקים צבע לשפתיים.
כפי שציינתי מס' פעמים בפוסט, המחיר שלהם זול מאוד, ועומד על 4.5 שקלים לשפתון!

אם כבר אתן מגיעות לביוטיקייר במטרה לקנות שפתונים, על תפסחו על הצ'אבי סטיקס של ביוטיקייר (טוב הם לא בדיוק צ'אבי, אבל צורת ההנחה שלהם זהה).
"עיפרון איפור ללא חידוד עמיד במים" הוא עיפרון שפתיים שמגיע בארבעה גוונים. אני בחרתי בגוון מס' 03 וגוון מס' 29. עפרונות השפתיים קלים מאוד להנחה הודות לצורת העיפרון, בקלות אפשר לתחום את השפתיים ולמלא את התיחום בגוון שבחרתן.
בשונה מהשפתונים, הוא מעט יותר לחותיים מה שיוצר מראה גלוסי לאחר הנחתם על השפתיים. על אף זאת, הם לא מוסיפים לחות לשפתיים (אבל יותר סלחניים ליובש או קמטוטים).
עיפרון השפתיים 03 מגיע בגוון אדום-קורלי, כזה שיכול לשדרג בקלות כל איפור יומיומי או לתת טאצ' אפ קליל לאיפור ערב מעושן.
עיפרון השפתיים בגוון 29 מציע גוון ורוד חם ועדין, כזה שתמיד רצוי שיהיה בתיק (הוא דייר קבע בתיק האיפור שמסתובב איתי לאורך היום).
עפרונות השפתיים ה"שמנמנים" של ביוטיקייר מציעים פורמולה נהדרת, קלה למריחה ובעלת מרקם נעים. הגימור שלהם טבעי ובוהק והם לא מדגישים יובש או קמטוטים. הם לא מצטיינים בנושא העמידות, אבל מאוד קל לשלוף אותם מהתיק ולחדשם במהלך היום.
בסדרת העפרונות הנ"ל תמצאו כרגע ארבעה גוונים, ואני מקווה שביוטיקייר ישכילו להוציא לשוק עוד כמה.
מחיר עיפרון שפתיים שמנמן עומד על 4.50 שקלים.

מימין לשמאל: 64, 97, 09, 56, עפרון שפתיים בגוון 29, 96, 83, 100 
מימין לשמאל: 50, עפרון שפתיים בגוון 03, 04, 55, 27, 40, 20, 59, 25
אז נכון, ביוטיקייר היא רשת זולה, זולה מאוד. אני מודה שעד לא מזמן גם אני לקיתי בסנוביזם קל לגבי הרשת, כי בכל זאת, המחירים שלה זולים מדי ואני הרי חובבת איפור יוקרתי ומקצועי. אבל אחרי שמנסים את המוצרים, מבינים שלא חסרות מציאות בביוטיקייר ושאם המוצרים משמשים אותי ואני מרוצה מהתוצאה, אני רק מרוויחה פה (וגם מקבלת עודף בקופה).
זוכרות את שפתון מס' 40 שהופיע לפני כמה פסקאות? מי שתשובתה לשאלה "לאיזה שפתון מפורסם הוא דומה" הייתה Rebel של מאק, צדקה.
ועכשיו אשאל אתכן, האם אתן רוכשות ברשת ביוטקייר? אם התשובה חיובית, האם אתן קונות יותר אביזרים ופחות איפור? או להפך?
וכמובן, האם תרצו ביקורות נוספות על מוצרי ביוטקייר?


*גילוי נאות- הגוונים 04,55,20 התקבלו לסקירה.




15 תגובות:

  1. איזה חשק עשית לי! מזמן אני מתכננת ביקור בביוטיקר ובזכות הפוסט שלך אני בהחלט אוסיף עוד כמה מוצרים לרשימה!

    השבמחק
  2. פוסט מעולה! אני גיליתי את ביוטיקייר רק בשלב מאוחר בחיי כי פשוט לא היה סניף באזור בו גדלתי ורק אחרי שהתנסיתי עם חברות מקצועיות יותר וממש הופתעתי לטובה (מחלק מהמוצרים, לא כולם).
    אני חייבת להמליץ לך על גוון 93 שגם הוא מוגדר כאודם שבת. הוא נראה באריזה חום מזעזע אבל על השפתיים מתקבל ורוד עם תת גוון מעט סגלגל שמשתנה בהתאם לצורת ההנחה (בהנחה קלילה יכול להיות מאוד טבעי וברוויה מלאה, בעיקר מעל עיפרון, יכול להגיע לגוון סגול ואמפירי מגניב). והוא ממש עמיד ברמה שכבר מצאתי את השפתיים שלי בסוף ארוחת שישי גדולה צבועות כאילו הרגע הנחתי שפתון. את הקינוח הוא לא שרד... אבל נשאר סטיין עדין. והוא גם לא מדגיש יובש בשפתיים ובכלל המראה שמתקבל ממש לא צ'יפי ובהחלט סוחט מחמאות.
    הבעיה היחידה שלו ושל כל שפתוני ביוטיקייר היא הריח הפירותי-מתקתק-סינתטי שאני לפחות לא אוהבת. אבל אחרי שמתרגלים פחות מריחים אותו

    השבמחק
  3. הצ'אבים ממש אהובים עליי וגם גוון 56 המצוין!
    פוסט מעולה עם המון אינפורמציה :)

    השבמחק
  4. את צריכה לשנות את הבלוג ל all my lipsticks!

    השבמחק
  5. בהחלט הוספתי כמה מספרים לביקור הבא שלי בביוטיקר, ה-40 הוא פשוט דיופ מושלם לרבל! :O
    פוסט מעולה!

    השבמחק
  6. פוסט מעולה! עשית לי חשק לקפוץ לשם שוב! :)

    השבמחק
  7. פוסט נפלא! אני מטורפת על הכתיבה שלך, כה איכותית. רואים את ההשקעה בסווצ'ים, והשפתונים נראים נהדר! לא ניסיתי את הצ'אביז, ובעקבותייך בהחלט אנסה ♡

    השבמחק
  8. פוסט נפלא! אני מטורפת על הכתיבה שלך, כה איכותית. רואים את ההשקעה בסווצ'ים, והשפתונים נראים נהדר! לא ניסיתי את הצ'אביז, ובעקבותייך בהחלט אנסה ♡

    השבמחק
  9. 56 נראה מדהים! רשמתי לפני את ההמלצות, אקפוץ עוד השבוע :)

    השבמחק
  10. הם נראים ממש טוב!!!! פוסט נהדר בובה!! מתה על פוסטים של שפתונים!! :)

    השבמחק
  11. עפרונות השפתיים חלומיים ממש טובים, אבל טוב שלא קנית את הסגול כי הוא גרוע :\

    השבמחק
  12. גם אני התאהבתי בשפתונים דרך הגוונים של ביוטיקר. אך אני נאלצת להעביר הלאה כדי לפנות מקום לחברות אהובות עליי יותר, כמו מאק... יש לי שישה שפתונים (של ביוטי קר... של מאק יש לי כפול מזה :) )

    השבמחק
  13. גם לי לקח המון זמן לתת לביוטי קר צ'אנס. הייתי קונה שם בעיקר אביזרים לשיער וסבונים. אבל השינוי בחברה הוא לטובה לא רק במוצרים אלא גם בנראות הסטנדים שעכשיו הרבה יותר נקיים ואסטתיים אז יותר נעים לגשת לראות. האריזות יותר איכותיות ורגישות פחות זולות. ומאוד משקיעים במגוון המוצרים. כבר הרבה זמן שאני רוצה לנסות עפרונות שפתיים שלהם אבל לא יוצא לי להגיע מאחר וזו נסיעה שצריך לעשות במיוחד...

    השבמחק
  14. גם לי לקח המון זמן לתת לביוטי קר צ'אנס. הייתי קונה שם בעיקר אביזרים לשיער וסבונים. אבל השינוי בחברה הוא לטובה לא רק במוצרים אלא גם בנראות הסטנדים שעכשיו הרבה יותר נקיים ואסטתיים אז יותר נעים לגשת לראות. האריזות יותר איכותיות ורגישות פחות זולות. ומאוד משקיעים במגוון המוצרים. כבר הרבה זמן שאני רוצה לנסות עפרונות שפתיים שלהם אבל לא יוצא לי להגיע מאחר וזו נסיעה שצריך לעשות במיוחד...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...