Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 10 באוגוסט 2015

Cover and Conceal

החום והלחות מביאים עימם התלבטות לא קלה למתאפרת החובבת. מצד אחד, כ"כ חם ולח ששכבה של מייקאפ על עורנו המיוזע נשמעת כמו מתכון לפיאסקו נוזלי. מצד שני, במזג אוויר כ"כ לח, עור פנינו מגיב ולרוב צצים להם לא מעט פצעונים שאנחנו מעדיפות להסתיר.
אני מודה שגם בימים החמים ביותר לא ויתרתי על המייקאפ, אני כ"כ רגילה אליו שקשה לי לוותר על השלב הזה בהתארגנות הבוקר (בדר"כ בימי שרב אני מניחה שכבה דקה של פריימר, שכבה דקה של מייקאפ, נגיעות סומק, מסקרה ושפתון עדין), כאשר הסוד מבחינתי הוא הנחת כמות מינימלית של חומר על העור.
בפוסט הקרוב תפגשו מס' מוצרי הסתרה שעוזרים לי לצלוח את החום הכבד.

אחת לכמה זמן משיק בית האופנה Dior מייקאפ חדש ומפתה, ואנחנו בנות התמותה צופות בכמיהה בפרצופה היפה של נטלי פורטמן מביט אלינו מכל פרסומות, וגורם לנו לחלום על עור פנים חלק וזוהר כשלה. בכריסטיאן דיור מבינים את החלום של כולנו, ומוכרים לנו אותו בצורה נוזלית ובמחיר גבוה.
 Diorstar מתיימר להחליק את עורנו ולהעניק לו מראה זוהר הודות לחרוזי סיליקה המצויים בפורמולת המוצר. החרוזים הללו מחזירים את האור המגיע אליהם ובכך יוצרים זוהר מבלי ליצור מראה מבריק.
אינני יודעת אם הסיבה באמת טמונה בחרוזי הסיליקה, אבל המייקאפ מצליח ליצור מראה זוהר ובריא מבלי ליצור הברקה מיותרת (הברק כן מופיע כ-5 שעות לאחר ההנחה במידה ולא מפדרים מעל. הוספת טאצ' אפ פודרתי תדחה את הופעה ההברקה בשעתיים נוספות).
הנוזל יוצא מפעד לפיה לחיצה, כאשר כמות של לחיצה וחצי מספיקה בכדי לכסות את כל הפנים. המייקאפ מצליח להעניק לעור גוון אחיד, מתקבע מהר ושומר על מראה טבעי (לא מאט ולא מבריק). כיסוי המייקאפ בינוני, ואפשר להגיע איתו לכיסוי גבוה. הפורמולה שלו נוזלית ונעימה, קל לעבוד איתה ולאחר ההנחה המייקאפ אינו מורגש על הפנים.
על אף שבהשקה העולמית הושקו לא מעט גוונים (כולל כמה כהים מאוד), בארץ הושקו 12 גוונים (שזה שיפור ביחס לכמות שלרוב מגיעה לארץ, אבל עדיין, למה לא להביא את כולם?...). ההתאמה במקרה של Diorstar היא קריטית, שכן בין המייקאפים השונים בסדרה יש הבדל גם בתת הגוון של המוצר (צהוב, כתמתם, ורוד וכו').
הגוון שמתאים עבורי בדר"כ הוא גוון 020, גוון בהיר בעל תת גוון נייטרלי, אבל, הודות לשמש הישראלית גוון עורי מעט יותר כהה ונכון לעכשיו 030 (מייקאפ כהה בטון אחד מ-020, גם הוא בעל תת גוון נייטרלי) מתאים לי מעט יותר.
 Diorstar נהדר לקיץ הישראלי, שכן הוא מכיל SPF30 (מה שהופך אותו לפחות אידאלי לצילומים).
כיאה לדיור, המחיר של המייקאפ אינו זול בכלל ועומד על 242 שקלים בעבור 30 מ"ל.
אם אתן מתכננות להוציא סכום זה על מייקאפ, אני ממליצה לכן בחום לנסותו לפני השימוש. אני בעלת עור מעורב והוא נהדר עליי, אך מנגד הבנתי שהוא לא אידאלי לעור יבש. כמו כן, עניין התאמת הגוון מהותי במקרה שלו, ולכן מומלץ בחום לצאת איתו לסיבוב בשמש לפני שאתן מחליטות על הגוון.

לצד המייקאפ הושק לו גם קונסילר חדש תחת השם Diorstar.
אני מודה שעד כה ניסיתי לא מעט קונסילרים, ובעוד שהיו כאלו שחיבבתי, וכאלו שלא, אני עדיין בחיפוש אחר הקונסילר המושלם. אני עושה הפרדה בין קונסילר לפנים (שבמקרה שלי צריך להתאים לעור קצת יותר שומני, שכן הפצעונים מופיעים אצלי באזורים השומניים של אזור ה-T), לבין קונסילר לכיסוי כהויות (האופייניות לאזור שמתחת לעיניים, שם העור מעט יותר יבש).
 קונסילר Star מתאים בעיקר לאזור שמתחת לעיניים ופחות לכיסוי פגמים בעור לטעמי. הקונסילר מצליח להסתיר את הכהויות המעצבנות שמופיעות הודות לחוסר שינה, הוא יוצר מראה מואר לאזור בעייתי זה ולא נכנס לקמטוטים.
הוא נראה נהדר על העור, אך יש לו חסרון שקשה להתעלם ממנו- עמידות. עמידותו אינה גבוהה והוא מתחיל להיעלם בערך כ-4-5 שעות לאחר ההנחה. הוספת פודרה לקיבוע מעכבת את ההעלמות החומר, אבל במחיר גבוה כ"כ הייתי מצפה לעמידות גבוהה יותר.
בכדי להניח אותו על העור אני משתמשת באפליקטור הספוג שמגיע כחלק מאריזת המוצר, ומטשטשת לתוך העור באמצעות הקצה המחודד של ספוגית ההנחה אשר מיד תפגשו.
 לארץ הגיעו ארבעה גוונים של הקונסילר, כאשר אני משתמשת בגוון 002 שמתאים לעורי בצורה מצוינת, והודות לפורמולה הנהדרת של המוצר הוא נטמע לעור בצורה אופטימלית.
גם במקרה זה, המחיר גבוה ועומד על 163 שקלים בעבור 6 מ"ל. אני מודה שיש לי התלבטות לגביו, שכן ההתאמה שלו באמת אידאלית עבורי וכאשר הוא נמצא על העור הוא מטשטש בצורה נהדרת את הכהויות שלי, אבל עמידותו הנמוכה גורעת מביצועיו וגורמת לי לחשוב טוב טוב האם ארכוש את המוצר בשנית.

את שני המוצרים מעלה אני מניחה באמצעות ספוגית ההנחה הנהדרת שמגיעה גם היא מבית דיור.
Dior- Fluid Foundation Sponge היא ספוגית הנחה בצורת ביצה ובצבע שחור.
 בעוד שספוגיות אחרות שקיימות בשוק דורשות הרטבה לפני השימוש, את הספוגית של דיור אין צורך להרטיב ואפשר לפסוח על ביקור בחדר האמבטיה בכל פעם שרוצים להניח מייקאפ (הספוגית צפופה ודחוסה מאוד).
אני מודה שבהתחלה הייתי קצת סקפטית לגבי ביצועי הספוגית, שכן בחורה של מברשות אנוכי. ובכן, הספוגית החליטה להראות לי מי הבוס בבית, והוכיחה שהיא יכולה להניח כל מייקאפ ולהביאו לגימור מושלם.
בצידה הרחב של הספוגית אני משתמשת בכדי להניח מייקאפ, ולפעמים גם כדי להניח מוצרים קרמיים נוספים (סומק קרם, היילייטר וברונזר). בצידה הצר אני משתמשת בכדי להניח קוסנסילר, שכן הודות לצד המחודד יחסית אפשר להגיע איתה גם לאזורים צרים יותר (למשל צידי האף).
השאלה העיקרית שעולה בעת השימוש בספוגית השחורה היא "כיצד מנקים אותה?". ברשת קראתי לא מעט המלצות, כולל חימום קצר במיקרוגל, אך אני מצאתי ששילוב בין סבון ניקוי כלים למים חמימים עושה זאת בצורה אידאלית (אני שופכת מעט סבון לכף היד ומתחילה ללחוץ אותו לתוך הספוגית, מכל הכיוונים. לאחר מכן, אני פותחת את הברז ומביאה את המים לטמפרטורה חמימה ותחתיהם שוטפת את הספוגית טוב טוב). בנוסף, אחת ליומיים אני מתיזה עליה מעט נוזל לניקוי מברשות (בכדי לחטא אותה) ומנגבת על נייר סופג.
 הספוגית הזו נהדרת (לא סתם היא גרמה לי להוציא את המברשות שלי לחופשה) ואני מתכננת לרכוש אחת נוספת בקרוב.
מחירה עומד על 84 שקלים (לא זול אבל גם לא יקר מדי ואף זול יותר מהביוטי בלנדר המדוברת. להשוואה בין השתיים היכנסו לכאן) וניתן להשיג אותה בעמדות דיור בסניפי הפארם השונים.

אם אתן עוקבות אחרי בלוגים ישראלים, או סתם משוטטות בפייסבוק לאחרונה ודאי נתקלתן בשני מוצרים חדשים מבית לוריאל. BB Cream ו-CC Cream צצים כמעט בכל חברת איפור, ומן הראוי שגם לוריאל תעמיד שחקנים חדשים המציעים לחות יחד עם גוון. שני המוצרים נמכרים תחת הטייטל Skin Perfection, סדרה אשר לפי לוריאל מוגדרת כ-"סדרת לחות בעלת אפקט מתקן למראה עור מושלם המיועדת לגילאי 25-35".
Skin Perfection Anti Fatigue Perk Up Cream הוא מתקן גוון שמתיימר לגרום לעורנו להיראות טוב יותר. קרם מתקן גוון אמור לטשטש אדמומיות, כהויות ופגמים בעור ולרוב משתמשים בו לפני הנחת המייקאפ.
 הקרם יוצא מבעד שפופרת לחיצה וצבעו לבן. כאשר מתחילים לשחק איתו מעט צבעו משתנה לבז' בהיר. צורת ההנחה הנוחה עבורי היא באמצעות קצות האצבעות, כאשר אני מניחה נקודות של קרם על הפנים ומתחילה להספיג את החומר עם האצבעות בתנועות סיבוביות.
לאט לאט מתחילים להבחין בשינוי הגוון והקרם מתמזג עם העור בצורה אופטימלית.
על אף הבטחת המוצר לתקן את גוון העור, לא הבחנתי בשינוי משמעותי לאחר השימוש בו. הוא מצליח להתמודד עם אדמומיות קלילה, אבל לא מעבר (למשל עם אדמומיות של פצעונים הוא לא הצליח להתמודד).
בנוסף, המוצר גורם לי להבריק למרחקים. גם כאשר הנחתי אותו מתחת למייקאפ, המראה שהתקבל היה מבריק יותר מהרגיל.
הוא מכיל SPF20, שזה נחמד אבל לא מספיק לקיץ הישראלי (יש סיכוי שאשוב אליו בחורף ואז SPF20 יספיק וייתכן כי הקרם יתאים יותר ליובש של העונה הקרה).
לסיכום, אני לא מוצאת את עצמי משתמשת באופן קבוע במוצר, לפחות לא בקיץ. התוצאות לאחר השימוש בו לא מספקות עבורי, ושכבה נוספת מתחת למייקאפ מרגישה לי טו מאצ' בלחות המטורפת של הקיץ.
מחירו בארץ עומד על 70 שקלים בעבור 35 מ"ל. תוכלו להשיג את המוצר באתר Medi-Link ולהנות מ-5% הנחה בהזנת הקוד BLOG5ML.

יחד עם מתקן הגוון השיקו בלוריאל גם BB Cream בשני גוונים, בהיר ומדיום. אני בחרתי לנסות את הגוון הבהיר, ועל אף שאני בתקופה די שזופה, הוא מתאים לי (מה שאומר שהוא לא יתאים לבנות בהירות מאוד).
 ב-BB Cream תמצאו לחות בתוספת רכיבים פעילים (ויטמין LHA וויטמין Cg) אשר אמורים לשפר את איכות מראה העור, להעניק לחות ל-24 שעות, כיסוי לפגמים בעור וכיווץ מראה הנקבוביות. כמו כן, הוא מכיל מקדם הגנה SPF25, שזו תמיד תוספת חביבה, אם כי נמוכה לקיץ הישראלי.
בדומה לשאר הביבי'ז בשוק, גם הוא מציע כיסוי נמוך וגימור טבעי. אם אתן אוהבות להשתמש ב-BB למינהם, לוריאל יתאים לכן. הוא מסתדר טוב עם עורי המעורב, אבל לא בטוח שיתאים לעור שומני מאוד.
 אני משתמשת בשני המוצרים בשבוע האחרון ובנתיים לא ראיתי שיפור כלל במצב העור. לוריאל מבטיחים כי שימוש ממושך ב-BB אמור לכווץ את הנקבוביות (לפי הפרסומים של לוריאל 73% מהנשים שניסו את המוצר דיווחו שכך היה) והשימוש במתקן הגוון אמור להפחית סימני עייפות (לפי הפרסומים 76% מהנסייניות הסכימו עם עובדה זו).
אני מודה שאני מאוד סקפטית לגבי הטבה במצב העור, אבל אני מוכנה לתת לשני המוצרים צ'אנס. במידה ואראה שינוי במצב העור, מבטיחה לעדכן.
בעבור ה-BB תשלמו 70 שקלים לכמות של 50 מ"ל (שוב, המוצר זמין באתר Medi-Link, בו תוכלו להנות מהנחה על סך 5% בהזנת הקוד BLOG5MLׂ).

Oxygenetix היא חברת מוצרי טיפוח ואיפור שרובנו לא מכירות. החברה עשתה לאחרונה עליה ארצה, לאחר שהצליחה לצבור מוניטין רב בהוליווד. למה הוליווד דווקא? ובכן, החברה מציעה מוצרים משלימים לעור שעבר טיפול אסתטי, תופעה רווחת בממלכת הסלבס.
עד כה, מי שעברה טיפול אסתטי נאלצה לשמור את פרצופה לעצמה למשך זמן משתנה (בין ימים אחדים לשבועות) תוך שמירה על פנים נקיות ממייקאפים, מוצרי לחות וסבונים.
לאחר טיפול רפואי באמצעות לייזר, IPL, פילינג וכו' העור הופך לרגיש מאוד, לעיתים מתקלף ולרוב לא אחיד במראו (אציין כי בימים אלו אני עוברת טיפולי אפילאציה, שאחריהם עורי מעט אדום, רגיש ומתקלף).
המייקאפ של Oxygenetix מכיל ג'ל אלוורה, קומפלקס של Ceravita (פפטיד האחראי על זירוז חידוש התאים), וויטמין E.
הפורמולה שלו קלילה מאוד, ועל אף זאת, הוא נותן כיסוי נהדר. כזה שמצליח להשכיח את האדמומיות שמגיעה לאחר טיפולי IPL וגם זו האופיינית לאקנה (מילה קטנה לגבי אקנה- קחו בחשבון שלאקנה יש נפח אותו אי אפשר להסתיר. אפשר לכסות את האדמומיות אבל עדייו הפצע לא יהיה דו מימדי).
החברה מציעה מנעד רחב של גוונים, החל ממייקאפ בהיר מאוד (ללשלגיות שבינינו) ועד למייקאפ בגוון מוקה. הגוון שמתאים לי לאורך רוב ימות השנה הוא Opal, אך כעת הוא מעט בהיר עבורי.
ללא פריימר הוא מחזיק מעמד בערך כ-10-12 שעות במזג האוויר הנוראי של הקיץ הישראלי, ולאורך כל שהותו על הפנים הוא נותן כיסוי מלא ואחיד (גם בימים בהם ויתרתי על פריימר).
לצד היותו נהדר לשימוש לאחר הליכים אסתטיים למינהם, הוא מתאים גם לעור הסובל מאקנה, סבוריאה, רטזציאה, עור מגורה וכו'.

עד כה, מדובר על מייקאפ נהדר בעל כיסוי אופטימלי וגוון המתאים בצורה נהדרת לעורי. אממה, שלמות יש רק באגדות, ומכיוון שזוהי איננה אגדה, יש למייקאפ חיסרון רציני, המחיר שלו. אני מקווה שאתן יושבות כי מחירו של המייקאפ עומד על 550 שקלים בעבור 15 מ"ל (תשפשפו את העיניים ותקראו שוב, זה עדיין המחיר).
משמאל לימין: Diorstar, Star Concealer, Loreal- BB Cream. Oxygenetix
לשם השוואה, במחיר המייקאפ תוכלו לרכוש את כל מוצרי האיפור שבפוסט (ללא הספוגית).
בכדי ללמוד עוד על החברה והמייקאפ החדש, היכנסו לעמוד הפייסבוק של Oxegenetix (בו תוכלו לברר גם על נקודות מכירה של מוצרי החברה).

ולסיום, אקנח בברכה הקבועה שלי בזמן האחרון- מי ייתן והמזגן יהיה עמכן.

*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

5 תגובות:

  1. בתור בעלת עור יבש, דווקא אני נהנית מהסטאר בימי הקיץ בהם העור לא זקוק ללחות מטורפת.. יופי של פוסט :)

    השבמחק
  2. הדיור נראה נהדר!! מעניייןןן

    השבמחק
  3. הצילומים ממש יפים! סיקרנתי אותי עם הסקירה על דיור :))

    השבמחק
  4. אוקסיג'נטיקס מצויין, אך בהחלט יקר.
    ואיך אפשר לשים את לוריאל יחד עם דיור? ;)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...