Powered by Jasper Roberts - Blog

יום רביעי, 5 באוגוסט 2015

טיפוח ה-90 אחוזי לחות

בדומה ללבוש ולסגנון האיפור שלנו, גם את שגרת הטיפוח שלנו יש להתאים לעונה. בעוד שבחורף נבחר להשתמש במוצרים יותר לחותיים וכבדים, הקיץ הוא שעתם היפה של מוצרי הלחות הקלילים ושל SPF גבוה.
בנוסף, כמות המקלחות שלנו גדלה ולכן רובנו מחפשות מוצרים שישטפו את עורנו, מבלי לייבשו.
בפוסט הקרוב תפגשו מספר מוצרים קלילים, שמתאימים בצורה נהדרת לקיץ הישראלי.
את מוצרי טיפוח הפנים של חברת קרליין זנחתי לפני שנים רבות (פרט למסיר האיפור המעולה שלהם). אני זוכרת אותם מגיל ההתבגרות, בעיקר הודות לסבוני הניקוי וקרם הפנים שמצאתי בסטנדים בפארם במחירים נוחים.
לאחרונה נשלח אליי סבון פנים מקציף עם מברשת ניקוי, וכך חזרה חברת קרליין לשגרת הטיפוח שלי.
סבוני פנים המגיעים יחד עם מברשת מובנת הם לא דבר חדש בשוק, אך לצערי ניסיוני עם אחד מהם לא היו מוצלח. תהיתי האם גם במקרה זה אצא מהניסיון עם עור יבש כמדבר סהרה, אך למזלי הפעם המוצר עשה את עבודתנו נאמנה, והשאיר עור נעים למגע (מה שגרם לי להשתמש בו ערב ערב).
הסבון מגיע במרקם ג'ל מקציף היוצא דרך מברשת ניקוי בעלת סיבי סיליקון דקים וקצרים, שאינם שורטים את עור הפנים בעת השימוש.
בכדי להוציא חומר מהטיובה יש לסובב את הפיה ב-180 מעלות, ובאותה צורה סוגרים אותה. סה"כ הליך השימוש בסבון המקציף נעים, ועור הפנים נותר נקי לאחר השימוש.
לדעתי המוצר נהדר לשימוש יומיומי ויתאים גם לעור הסובל מאקנה קל.
מחיר המוצר סביר גם על 40 שקלים בעבור 150 מ"ל.

חברת Essence הגרמנית שעשתה עליה ארצה לא מזמן, השיקה לאחרונה מספר מוצרי טיפוח לעור צעיר. מכיוון שאני אוהבת את מוצרי אסנס ושמעתי מחברה המתגוררת בגרמניה כי מוצרי הסדרה הצליחו לסייע לעורה להתאושש מהתקפת אקנה מטרידה, שמחתי לנסות את מוצרי הסדרה המדוברת, PureSkin שמה.
 Anti Spots 4in1 Cream Wash הוא מוצר המתיימר להיות רב תכליתי, כלומר אפשר להשתמש בו כסבון פנים לניקוי יומיומי, כפילינג וכמסכה. ניסיתי לחפש את ההבדלים מהשימוש במוצר כסבון לעומת השימוש בו כמסכה, ולא ראיתי הבדל מהותי. בשני המקרים המוצר מנקה את העור בצורה טובה, הוא משאיר תחושה קרירה ונעימה ושומר על הלחות הטבעית של העור.
שילוב בינו למוצר נוסף מהסדרה (מיד תכירו) הצליח להפתיע אותי, שכן פצעונים שהופיעו על פרצופי הודות ללחות הגבוהה, נעלמו מהשטח.
וכמובן, הדובדבן שבקצפת, מחיר המוצר. אסנס מתגאה במחירים נוחים ומשתלמים לכל כיס, וגם במקרה זה, בעבור 150 מ"ל תשלמו מחיר של 15 שקלים!

Anti Shine Pure Refining מוגדר כסרום, אבל בפועל הוא מתנהג כקרם לחות קליל.
הוא מגיע עם ניחוח מרענן ופורמולה קלילה מאוד, הנספגת בעור במהרה. הקרם מותיר את העור רך ונעים למגע, אינו מכביד וכמעט ואינו מורגש, מה שהופך אותו לקרם יום אידאלי (כן כן, באסנס קראו לו סרום, בסדר).
על אף שבהתחלה הייתי מאוד סקפטית, הקרם-סרום הוכיח את עצמו, ויחד עם Cream Wash הצליחו לאזן את עור פניי.
אני נמצאת לקראת סיום השפופרת ויכולה לדווח לכן שכבר רכשתי את הבאה... שהמחיר עומד על 17 שקלים בעבור 30 מ"ל, אי אפשר שלא לרכוש את המוצר.
סדרת PureSkin מציעה 9 מוצרים, 4 מוצרי ניקוי, 3 מוצרי טיפוח ו-2 מוצרים טיפוליים. הבעיה העיקרית היא שהסטנדים עדיין לא מתוחזקים כיאות, ולרוב תמצאו אותם מבולגנים ולא מלאים במוצרים (אני למשל סקרנית לנסות את SOS Spot Killer מהסדרה הטיפולית, ולא מצליחה למצוא אותו בשום מקום). חשבתי שהבעיה תסתדר לאחר שבהלת האסנס שסחפה את נשות ישראל תחלוף, אבל בפועל עדיין חסרים מוצרים והסטנדים מבלוגנים.
לדעתי הסדרה תהיה נהדרת לנערות ובחורות צעירות, אבל גם אם אתן לא בקטגוריה זו, יש סיכוי שהסדרה תתאים לכן (במיוחד אם אתן סובלות מאקנה קל).

הרשו לי להכיר לכן סרום קליל מאוד, עם ניחוח מרענן שמצליח בשכבה דקה מאוד להחזיר לעורי היבש (חלקית, הודות למזגנים) את הלחות שהוא איבד. Christina- BioPhyto נטול SLS ופראבנים ומבטיח לנקות את עורינו ולמנוע היווצרות רעלים חדשים (המשבשים את תפקודו התקין והמאוזן של העור).
שילוב של קומפלקס תמציות מאצות ים, שמנים ייחודים להגנה על העור (אומגה 3,6,9 וחומצות שומן ממקור צמחי) ותמציות שמרים ופטריות (עשירות בוויטמין B ורכיבים מרגיעים).
אני אוהבת להניח את הסרום על עור פנים נקי, לפני קרם הלילה והתחושה הראשונה שעולה בעת השימוש בו היא רעננות. הוא משרה קרירות ומצליח לאלחש גם אזורים מציקים (למשל אזורים מגורים הודות ליובש או קינוח אף אינטנסיבי).
בשימוש יומיומי ניכר כי העור פחות יבש משהיה לפני השימוש בסרום. בנוסף, הוא פחות מגרד ומציק ויותר נעים למגע.
כמו כן, מאז שהתחלתי להשתמש בסרום ניכר כי האזורים השומניים שבעורי (עור מעורב עם איזור T פעיל) מבריקים פחות לאורך היום.
שורה תחתונה- סרום קליל ונהדר שמצליח לאזן את העור מבלי להכביד עליו. מחירו עומד על 200 שקלים בעבור 30 מ"ל.

כבעלת עור לבן (ואוהבת את זה) אני משתדלת להימנע מהשמש, וכאשר אני כבר יוצאת החוצה אני מתמרחת כמו ילדה טובה. אבל, גם בימים בהם החשיפה לשמש מינימלית, אני מעדיפה להוסיף הגנה נוספת לעור (גם בחורף אני שמה מקדם הגנה, אבל נמוך יותר).
בחודש האחרון אני משתמשת ב- Anti Sun SPF30 של ד"ר עור, והוא מצליח לשמור על עורי הבהיר (גם בימים בהם אני נחשפת קצת יותר לשמש, בעיקר בסופי שבוע). שכבה דקה של חומר על הפנים מספיקה בכדי לתת את ההגנה הרצויה, והוא מתפקד טוב גם כבסיס למייקאפ (אני משתמשת בו ומוותרת על קרם לחות).
קיימות שתי אופציות של המוצר בשוק, אחת לעור שמן עד מעורב (המוצר שמתאים לעורי) ותכשיר המתאים לכל סוגי העור. כאשר אני משתמשת בו כבסיס למייקאפ, הוא אינו יוצר מראה מבריק לאחר ההנחה או לאורך היום.
בשונה מהקרם שמיד תפגשו, אנטי-סאן נטול ריח, מתאים לעור רגיש ואינו מכיל פראבנים.
פלוס נוסף מגיע לאריזת המוצר ההיגיינית, שכן המוצר יוצא דרך משאבה בראש המוצר.
כמה? 100 שקלים בעבור 50 מ"ל בפארמים ובתי מרקחת.

אני מנהלת עם חברת ג'יג'י רומן מוצלח כבר זמן רב. עד כה, כל מוצרי החברה שניסיתי עשו את עבודתם בצורה נהדרת, ועל הדרך חווית השימוש תמיד הייתה נעימה.
לאחרונה הגיע אליי מוצר חדש מבית ג'יג'י, Ultra Light, מקדם הגנה שקוף המיועד לעור הפנים עם SPF40.
הקרם מסדרת Sun Care מותאם לעור רגיש ולעור שמן ונמכר תחת הטייטל "מרקם קליל שאינו מכביד על העור".
בפועל, מדובר על קרם נוזלי, אפילו נוזלי מדי ומעט קשה לעבוד איתו (הוא כ"כ נוזלי שהוא נוזל מהשפופרת במידה ולא סוגרים את המכסה מיד לאחר הוצאת החומר). בנוסף, יש לו ניחוח עז של מקדם הגנה, ממש כמו תכשירי האולטרסול שזכורים לכולנו מהילדות.
למרות שני החסרונות שציינתי מעלה, הוא נספג מהר לתוך העור ואינו משאיר תחושת שמנוניות. בנוסף, אי אפשר להתעלם מה-SPF הגבוה של המוצר (40 למקרה ששאלתן) ולכן הוא מספק הגנה מספקת לקיץ הישראלי.
אני מודה שאני פחות משתמשת במוצר מכיוון שהוא אינו נוח עבורי. לרוב אני משתמשת בו בסופי שבוע, שכן יש לי יותר זמן להתארגן ואם הוא נוזל על כל האזור, יש לי זמן לנקות זאת.
מחירו עומד על 150 שקלים, וניתן להשיגו אצל קוסמטיקאיות ומשווקי מוצרי ג'יג'י.

אני מודה שעד כה לא גיליתי מוצר של חברת סקארה שאהבתי. כאשר החברה פתחה את סניפה הראשון בעירי קפצתי לביקור ויצאתי עם שפתון ולק. השפתון התגלה כבעל ניחוח לא נעים והלק היה צמיגי ומעצבן. בהמשך ניסיתי גם סבון רחצה (בניחוח של תכשיר ניקוי) וסומק-שפתון נטול פיגמנט, והבנתי שזה פשוט לא עובד בינינו.
כאשר הגיע אליי קרם גוף סורבה קר, Magic Violet אוטומטית הנחתי שאני והוא לא נתחבר, הודות לניסיון העבר. פתחתי את המכסה והרחתי... "אוקיי, ניחוח חביב למדי, אפילו ממש נעים" חשבתי לעצמי.
Magic Violet הוא אחד מששת הניחוחות שהוציאה רשת סקארה. הוא מתהדר בניחוח סיגליות פרחוני ועדין, ואפשר להבחין גם בניחוח מאסט עדין שמתנגב לאף בעת ההרחה. הוא בעל פורמולה נעימה וקלילה מאוד, כמעט ואינו מורגש על העור ונספג תוך שניות לאחר המריחה.
קרם הגוף על בסיס מים נהדר לקיץ, שכן אינו משאיר תחושת שמנוניות כלל וכלל.
אם אתן רוצות ליהנות ממנו קצת יותר, שמרו אותו במקרר ומרחו לאחר המקלחת וכך תגבירו את תחושת הרעננות.
מחירו עומד על 25 שקלים בעבור 250 מ"ל ואני בהחלט מתכוונת לקנות עוד קרמים מהסדרה.

ועכשיו ספרו לי, אילו שינויים אתן עושות בגזרת הטיפוח שלכן לרגל הקיץ וגל החום שפקד אותנו?


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.



7 תגובות:

  1. בדיוק היום למדתי שסרום יכולים בכייף לשמש כקרמי לחות ^_^ שמעתי שהסדרה הזו של אסנס מעולה!

    השבמחק
  2. וואו כבר המון זמן זה לא קרה לי: לקרוא פוסט ולמצוא את עצמי כבר באותו יום רוכשת את המוצר. או להגיב בבלוגים.. גם זה נדיר בימנו. אז בהצלחה לי ולסרום של אסנס. תודה על ההמלצה =)

    השבמחק
    תשובות
    1. תמרררררררררררר!
      ופיצ', מקסים. הסרום של כריסטינה הצליח לסקרן!

      מחק
  3. ניראה לי שאבדוק אולי את אסנס.. גם העור שלי משתגע לאחרונה...

    השבמחק
  4. הצלחת לסקרן אותי עם המוצרים של אסנס! ושמחתי לשמוע שאת לא מבריקה עם מקדם ההגנה של ד״ר עור. אבדוק אותו :)

    השבמחק
  5. I followed you, and I hope you follow me, too))
    http://www.gronskaya.com/

    השבמחק
  6. ממליצה לך להכנס לאתר בלה הישראלי. יש שם את כל המוצרים מהסדרה החדשה של אסנס

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...