Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 11 ביולי 2015

שולחן לחמישה

השבוע האחרון היה מתיש ביותר.
מעין חולשה פיזית בשילוב אינספור מטלות, גרמו לי להגיע למיטה בערב במצב זומבי, כאשר אני לא בטוחה אם התעלפתי לכרית או נרדמתי שניה לאחר שהנחתי את ראשי.
בדר"כ בשבועות עמוסים, אני לא נוטה להקדיש יותר מדי מחשבה לשגרת הטיפוח וההתארגנות שלי. את המוצרים בהם אני משתמשת אני משאירה לרוב על שידת האיפור ביום א' בבוקר, ומחזירה אותם למקום בחמישי בערב, שאני מביטה על השידה ומתעצבנת על הבלאגן.
הנוהל של התארגנות אוטומטית עם מוצרים שנמצאים מולי, מסייע לי לצלוח את הבוקר ולצאת מהבית במצב המאפשר לי להיתקל בבני אנוש לאורך היום.
הפעם אתן מוזמנות להכיר חמישה מוצרים שסייעו לי לשמור על הופעה (ופריזורה) נורמלית בשבוע האחרון.

מחליק השיער של Amika הוא בעצם פריט דקורטיבי שהתחפש למחליק שיער. מבט חטוף על צבעי המחליק הקרמי מעורר חשק עז לקפוץ לברזיל ולנענע את העכוז עם כל הבריזיאליים.
ועל אף שזה נחמד להשאיר אותו על השידה, בכדי שהוא לא יצבור אבק, רצוי להשתמש בו אחת לכמה זמן, כי בכל זאת יעודו המקורי הוא להחליק את מחלפותינו.
המילה אמיקה מגיעה מהשפה הלטינית, כאשר משמעות השם אמיקה הוא חברה. השם לא נבחר במקרה, מכיוון שלרוב הנשים מוצרי שיער שעושים את העבודה, הם החברים הטובים ביותר (מקום שני אחרי יהלומים).
אמיקה היא חברה ניו-יורקרית אשר משווקת את מוצריה ב-27 מדינות, כאשר אחת מהן היא מדינתנו הקטנה.
מחליקי השיער של אמיקה עשויים 100% פלטת טיטניום המבטיחה פיזור חום בצורה שווה. השימוש האידאלי הוא לתפוס את השיער אותו רוצים להחליק בין שתי הפלטות, להחזיק למספר שניות ולהתקדם לכיוון קצות השיער.
סקלת הטמפרטורות של המכשיר נעה בין 80 מעלות (לשיער דק ועדין) ועד 230 מעלות (לתלתלים עקשניים וקשים).
המכשיר מתחמם תוך מספר שניות, ואני מפצירה בכן לא להשאיר אותו ללא השגחה, שכן הוא מחמם גם את המשטח עליו הוא מונח.
יתרון נוסף (שחסר לי במחליק הקודם שלי) הוא ציר הסיבוב של הכבל החשמלי- הוא מסתובב בטווח של 360 מעלות, מה שמקל את העבודה (במיוחד באזורים שדורשים החזקה מיוחדת של המכשיר, כמו למשל בצידו האחורי של הראש).
באריזת המוצר תמצאו גם שתי סיכות ארוכות ודקות, שיחזיקו לכן את השיער בכדי שלא יפריע בפעולת היישור.
המחליק של אמיקה קיצר את פעולת יישור השיער שלי (נכון, אני מסתובבת עם החלקת שיער, אך כל מוחלקת מכירה את השלב בו השורשים יוצאים במלוא תפארת התלתל ומראים לעולם כי השיער החלק שלי הוא שיקרי).
אני מבחינה בפחות שיער שבור וקצוות מפוצלים בהשוואה למחליק הקודם שלי (שלא תטעו, יש עדיין קצוות מפוצלים, בכל זאת, השיער שלי עובר לא מעט), וכמובן תמיד משתמשת בקרמים להגנה על השיער מפני חום לפני השימוש במחליק.
אם חשקה נפשכן בפריט עיצובי שייעודו האמיתי הוא להחליק את מחלפות ראשינו, כנראה שאמיקה יצליח להתחבב עליכן.
מחירו עומד על 360 שקלים באתר Guilty (אל תשכחו את תוכנית הנאמנות של האתר).

את שעות השינה שלי במהלך אמצע השבוע אפשר לספור על יד אחת. כתוצאה מכך, עיניים עייפות וכהויות (למזלי קלות) מתחת לעיניים הן דבר שבשגרה עבורי.
מכיוון שאי אפשר להוסיף שעות ליממה, הפתרון היחיד שעובד עבורי בנתיים הוא תחזוקה נכונה של האזור והסתרה ראויה.
Repairwear Anti-Gravity Eye Cream של קליניק הוא קרם עיניים אשר על אריזתו מובטח כי הוא מממצק, מבהיר ומזין את העור בלחות, וכתוצאה מכך מסייע בהפחתת הקמטוטים כבר בעת ההנחה, ומשפר את מראה האזור בשימוש תדיר לאורך זמן.
אפתח ואומר שאינני סובלת עדיין מקמטים באזור שמתחת לעיניים, אך אני כן סובלת מיובש באזור ומראה עייף.
הקרם של קליניק מגיע באריזה קטנה וכסופה, ובתוכה משחה לבנה ונעימה למגע. הוא בעל פורמולה קרמית סמיכה, אך בעת ההנחה על העור, הוא מתנהג כחמאה ונמרח בקלילות. כבר בהנחה הראשונית תחוו קרירות נעימה באזור, אשר תחלוף מספר רגעים לאחר ההנחה. על אף הפומרולה העשירה, הקרם אינו משאיר תחושת שמנוניות ונספג לעור במהרה.
כמות קטנה של מוצר ב-2/3 האזור שמתחת לעין (לא למרוח בזווית הפנימית התחתונה) לפני השינה, ובבוקר שלמחרת אני קמה עם עור נעים למגע, לח במידה הרצויה ומוכן לשלב הקונסילר. אני משתדלת למרוח את הקרם כל לילה, אולם במידה ושכחתי, אני מניחה שכבה עדינה מאוד של מוצר בבוקר, ממתינה מעט ורק לאחר מכן מורחת קונסילר (הקונסילר "יושב" טוב יותר כאשר האזור לא יבש, שכן קונסילרים רבים נוטים להדגיש יובש באזור).
המוצר מכיל תערובת של מיקה ומסננים אופטיים מפזרי אור, כך שכאשר אני מניחה את המוצר בערב נראה כי אני קצת פחות עייפה (רק נראה).
כמו כן, ברשימת המרכיבים תמצאו גם שעורה ונבט חיטה אשר תפקידן לשמר את אחידות העור ולאצור את הלחות הקיימת בו.
אני לא יכולה לדווח על שיפור במצב הקמטוטים (הם עדיין שם), ואני מודה שאני מעט סקפטית לגבי הטיפול בקמטים קיימים, אבל בכל הנוגע להענקת לחות לעור העדין והדק שמתחת לעיניים, המוצר עושה את עבודתו נאמנה.
מחירו לא זול ועומד על 305 שקלים בעבור 15 מ"ל (באתר קליניק הוא נמכר ב-276 שקלים, ואני ממליצה להמתין למבצעים משתלמים ברשתות השונות במידה ואתן מעוניינות לרכוש את המוצר).

נשאר באזור שמתחת לעין ובחברת קליניק, אך הפעם נתמקד בכיסוי.
Airbrush Concealer מוגדר על פי קליניק כמוצר בעל גישה "רב תכליתית, שילוב של מרכיבים המספקים הסתרה, פיסול והדגשת יתרונות".
החומר יוצא דרך מברשת מסיבי ניילון (ע"י סיבוב הקצה השני של האריזה) ובעזרת המברשת מומלץ ע"י החברה להניח את הקונסילר ולהטמיעו באזור אותו תרצו להסתיר. לדעתי, אין טעם לנסות להשתמש במברשת בכדי להטמיע את החומר בעור, ומומלץ להשתמש במברשת ייעודית.
על אף ההבטחה ל"פיסול והדגשת יתרונות", המוצר התאים בעיקר לטשטוש פגמים קלים והארת האזור שמתחת לעיניים.
הוא מצליח להתמודד עם כהויות קלילות, אך לכהויות קצת יותר דומיננטיות יש להוסיף קורקטור.
הגוון שמתאים עבורי לאזור העיניים הואא גוון מס' 04, Neutral Fair. בגלל הכיסוי הנמוך שלו, הוא אינו מתאים להסתרת פגמים בפנים (פצעונים למשל), אך הוא כן מתמודד עם הכהויות העדינות שלי. הוא מצליח ליצור גוון קצת יותר מואר, אך בצורה מאוד עדינה.
בנוסף, אני משתמשת גם בגוון 10, Golden Honey להצללות רטובות. אני מניחה אותו על אזורים נמוכים בפנים, ומטשטשת לתוך המייקאפ ע"י שימוש במברשת שטוחה (הודות למברשת הדקה דרכה יוצא החומר, קל לדייק במריחת החומר).
בשעות הראשונות שלאחר ההנחה, הוא אינו מדגיש קמטוטים מתחת לעיניים. כעבור כחמש שעות בערך הוא מתחיל להצטבר בקמטוטים, אך אפשר למנוע זאת ע"י שימוש בפודרה מקבעת.
מחירו המלא של המוצר עומד על 160 שקלים בעבור 1.5 מ"ל, אבל כמובן שאם אתן רוצות לרכוש את המוצר, המתינו למבצעי הרשתות השונות (באתר קליניק מחירו עומד על 128 שקלים).

על הפדים לניקוי פנים של חברת Desert Essence קראתי בלא מעט בלוגים חוליים, ובהזמנתי האחרונה מאייהרב החלטתי שהגיע הזמן שגם אני אנסה אותם.
באריזה עגולה בגווני החום ירוק, מונחים להם 50 פדים חד פעמיים ספוגים בניחוח עז של שמן עץ התה (הידוע בסגולותיו בכל הנוגע לריפוי פצעונים).
.
לאחר הסרת איפור הפנים, אני מוציאה פד אחד מהקופסא ומתחילה לנגב את פניי בתנועות מעגליות. אני ממליצה לא להפעיל כוח בעת השימוש, שכן הפדים מעט מחוספסים, מה שעלול לגרות את העור.
לאחר השימוש, עור הפנים נעים למגע ובמידה ונשאר איפור על פניכן- תוכלו להבחין בו על הפד (ולהיפרד ממנו לשלום).
התחלתי להשתמש בפדים לפני כחודש ימים, ונראה כי עור פניי אוהב את זה. העור מקבל טוב יותר את הלחות אשר אני מניחה לאחר השימוש בפדים, וכמות הפצעונים שעל פניי פחתה.
מחיר המוצר עומד על 5.38$ בעבור 50 פדים באתר IHERB (אם זו רכישה ראשונה שלכן באתר השתמשו בקוד BOV219 לקבלת 10$ הנחה ברכישה מעל 40$, או הנחה על סך 5$ ברכישות מעל 5$).

אמפולות לטיפולי יופי מזכירות לי משום מה את שנות התשעים. אני זוכרת שכל סיבוב בפארם עם אימי הסתיים באמפולות שמנמנות בגווני פנינה, ושתמיד נורא רציתי לפוצץ אותן.
האמפולות של Arcaya מגיעות בבקבוקוני זכוכית קטנים (פחות מומלץ לפוצץ אותן, אלא אם כן בא לכן להסתובב עם חתיכות זכוכית בכף היד) והן מציעות מגוון מסלולי טיפול (בהתאם לצורכי העור של המטופלת).
חברת Arcaya היא חברת גרמנית אשר מוכרת הודות לאמפולות שהיא מציעה בתחום טיפולי הפנים. האמפולות מכילות חומרי גלם טהורים וטבעיים בלבד ואינן מכילות פראבנים וחומרי שימור אלרגניים למיניהם. בנוסף, החברה לא מבצעת ניסויים בבעלי חיים.
תמציות הקוויאר של Arcaya מתאימות לעור בוגר והטיפול בהן אמור להעניק לעור מראה צעיר ורענן באופן מידי.
הן מכילות תמצית 100% תאי קוויאר, עשירות בחלבונים, ליפידים וויטמינים אשר מגבירים את יכולתו של העור לספוג לחות (תוך כדי הבטחה להחלקת קמטים).
מכיוון שאינני עונה על קריטריוני הטיפול, העברתי את האמפולות לנסיינית מתאימה.
"אני מודה שההתעסקות עם אמפולות פחות מהנה עבורי. אני מעדיפה את המוצרים שלי באריזה אחת, ורצוי לא מזכוכית.
בכל מקרה, כל אמפולה מספיק לשניים עד שלושה שימושים, ואני אוהבת להשתמש בה בערב, לפני קרם הלילה שלי.
הפורמולה נוזלית וקרירה על העור. אני מזליפה כמה טיפות על כף היד, ומורחת בתנועות סיבובית על הפנים. החומר נספג תוך מספר דקות, ואפשר לעבור לשלב הלחות.
נראה כי שימוש לאורך זמן שיפר את האלסטיות והנראות של העור. העור מרגיש רך יותר וקצת יותר גמיש, אך לא הבחנתי בשיפור במצב הקמטים.
סה"כ התוצאה לא רעה, ומזכירה סרומים שניסיתי בעבר. הייתי מעדיפה את הנוזל באריזה אחת מאשר באמפולות".
את מוצרי Arcaya תוכלו למצוא באתר Guilty, ומחיר אמפולות הקוויאר עומד על 232 שקלים (בעבור 10 אמפולות).

ועכשיו, ציפורי לילה שכמותכן, הגיע הזמן לסגור את היום, וכדאי שאני אפרוש לעולם החלומות....
חלומות מתוקים!


*גילוי נאות- אמיקה, קרם העיניים, קונסילר בגוון Golden Honey והאמפולות התקבלו לסקירה.

4 תגובות:

  1. מזדהה מאוד, גם עליי עובר שבוע מתיש... לאמא שלי יש את הקרם הזה של קליניק והיא מאוד מרוצה! סיקרנת אותי עם הקונסילר של קליניק (למרות שיש לי מספיק קונסילרים לשארית חיי).

    השבמחק
  2. המחליק של אמיקה כה צבעוני, בדיוק זריקת הצבע שכל אחת צריכה בבוקר. אהבתי את העיצוב :)

    השבמחק
  3. הקונסליר של קליניק נשמע מאוד מסקרן :)

    השבמחק
  4. גם אני מכירה מקרוב את שיטת ההתארגנות האוטומטית ;) המחליק קורץ עם הצבעים המקסימים שלו והפדיות של דזרט אסנס נראות מעניינות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...