Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שלישי, 9 ביוני 2015

Summer With Ofra

חודש יוני מביא עימו את ימי הקיץ המאופיינים בחום מטורף, לחות קשה, צבעוניות מהפנטת ופירות טעימים.
כפי שציינתי בעבר, אני לא מתה על העונה החמה, ואפשר לומר שאני די סובלת ממנה. החום הבלתי נסבל מכביד עליי, הלחות עושה שמות לעורי העדין ואנשים רבים שוכחים להשתמש בדאודורנט.
 כחובבת חורף טיפוסית, אני משתדלת לא להוציא את אפי מהמזגן ועל הדרך מתמקדת בדברים החיוביים של הקיץ כדוגאמת גלידות, לקים זרחניים, צבעים בוהקים מכל עבר, שמלות מתנפנפות ופירות ללא הפסקה (בעיקר אפרסקים, הפרי האהוב עליי, כפי שניתן להבין מכינויי האינטרנטי).
לא צריך להזכיר לי שאנחנו רק ביוני, ושיש עוד המון זמן עד שאוכל להזדחל חזרה לפוך שלי, אבל בנתיים אני יוצרת לי אווירה חורפית עם מזגן על עוצמה מלאה וכוס שוק מהבילה ומפנקת (פלוס מרשמלו).
אם אני כבר יושבת מול המזגן, לא נפתח את המחשב ונכתוב פוסט? ודאי שנכתוב. והפעם יקבלו במה כמו מוצרי עפרה שכדאי לכן להכיר...

המעבר ללחות של 90% דורש מאיתנו התאמה מסויימת. רובנו שואפות שהאיפור על פנינו ישאר זמן רב יותר, ולכן עונת הקיץ היא שעתם היפה של הפריימרים.
החיפוש אחר הפריימר האולטימטיבי אינו פשוט כלל וכלל. לכל אחת מאיתנו יש את הדרישות שלה מהפריימר, ולא כל פריימר מתאים לכל אחת. ברוב הפריימרים שיש כיום בשוק מכילים סיליקון, שידוע כחומר הממלא נקבוביות ומחליק את העור, ובכך יוצר בסיס טוב למייקאפ. אולם, עורי לא ממש מסתדר עם סיליקון ולכן לאחר שימוש בפריימר סיליקוני, פצעונים חדשים צצים על פניי כפטריות לאחר הגשם.
הפריימר החדש מבית עפרה, Sabo-Skin Makeup Primer, מצליח ליצור קרקע נוחה למייקאפ ועל הדרך לא מעודד את הופעת הפצעונים ממנה אני חוששת במפגשי עם פריימר חדש.
פריימר בגוון ירוק מנטה, אשר מיועד לעור אדמומי הסובל מגירויים, קילופים, שמנוניות יתר ותופעת הסבוריאה (אלו הסובלות ממנה יודעת כמה קשה להתמודד איתה, בטח לבטח לנסות להסתירה).
אם תסתכלו על רשימת הרכיבים תמצאו חמאת שיאה, תמצית אלוורה, שמן אבוקדו ושמן זית. ארבעה רכיבים אשר מסייעים בריכוך והזנת העור.
אינני סובלת מסובריאה, אך אני סובלת מעור מעורב, עם אזורים שומניים ואזורים סופר יבשים (כולל קילופים). תוסיפו התקפות פצעונים מעיקות ותקבלו עור שלא מקבל כל פריימר או מייקאפ. 
לחיצה בודדת על משאבת המוצר מוציאה כמות המספיקה לכיסוי כל הפנים. הפורמולה הירקרקה נוזלית יחסית, הוא קליל מאוד על העור והוא מתקבע בזריזות (החומר נספג תוך דקה בערך, ולאחריו העור מוכן לשלב הנחת המייקאפ).
הפריימר מצליח לתת בסיס ראוי למייקאפ, הוא מחליק מעט את העור ומותיר אותו רך ונעים. כאשר אני משתמשת בפריימר כבסיס, המייקאפ "יושב" טוב יותר, נשאר זמן רב יותר (12 שעות למשל) והשילוב של שניהם יחד מצליח להסתיר את אזורי "מדבר סהרה" שעל פניי.
לפריימר ניחוח פרחוני נהדר, מסוג הניחוחות שכיף להריח בבוקר, שהעיניים חצי עצומות ואתן מנסות להתאפר...
כמו כן, בשימוש יומיומי בפריימר לא הופיע אפילו לא פצעון אחד (טפו טפו) כך שנראה שזוהי תחילתה של ידידות נהדרת בינינו.
שורה תחתונה- אם אתן מוחפשות פריימר מרענן, שיעשה את עבודתו ולא יצור בעיות נוספות (קרי פצעונים), נסו את Sabo-Skin ולא תצטערו.
כמה? מחירו המלא עומד על 238 שקלים בעבור 30 מ"ל. ודאי תשמחו לגלות שכרגע הוא נמכר באתר Gulity במחיר של 179 (!) שקלים (המבצע בתוקף עד חצות הלילה של יום ד' ה-10.6.15 כך שכדאי למהר). 

אם כבר עסקנו בפריימרים, הכירו את אחיו הבוגר של סבו-סקין, Absolute Cover Face Makeup.
אם אתן מחפשות סוס עבודה, שימלא לכן את הנקבוביות ויותיר את העור חלק וקטיפתי, זה הפריימר שלכן.
בעפרה טוענים כי הם יצרו תרכובת פולימרית סיליקונית (מיד ניגע בזה) ייחודית אשר מכווצת באופן מיידי נקבוביות, מעשירה את העור בלחות ומבהירה את גוון העור בטון אחד.
עיון ברכיבי המוצר יספר לכן שאכן, יש במוצר סיליקון לצד תמצית המופקת מעץ זית ושמן פירות.
לפי החברה הוא מתאים לכל סוגי העור ונטול פראבנים (ולכן יתאים גם לעור רגיש).
החומר הלבנבן מגיע באריזה עגולה, מוארכת ושקופה ובסופה משאבה להוצאת כמות מדודה של חומר. לחיצה אחת מוציאה כמות המספיקה לכל הפנים. הפורמולה של הפריימר סמיכה יחסית ויש להטמיעה באמצעות האצבעות. מיד לאחר ההנחה הפנים מעט לבנות, אבל כעבור מספר דקות החומר נספג ואפשר לעבור לשלב הנחת המייקאפ.
בכל הנוגע להבטחותיו- הוא מקיים גם מקיים אותן. הפריימר מצליח לכווץ נקבוביות מעיקות, הוא מחליק את העור ומבהיר אותו בטון אחד. הנחתו יוצרת קנבס חלק למייקאפ, ולכן האחרון "יושב" טוב יותר על העור לאחר השימוש בפריימר. אני מניחה אותו לרוב בשעות הבוקר, וכעבור 14 שעות בערך, כאשר אני ניגשת להסיר את האיפור, רובו עדיין במקום (לרוב אפשר להבחין בדהייה של הסומק, אבל עדיין מבחינים בנוכחות של מייקאפ).
החיסרון היחיד עבורי הוא נוכחות הסיליקון במוצר. כידוע לכן, עורי לא ממש אוהב סיליקון ולרוב מגיב בהתקפי פצעונים לאחר שאני מקרבת אליו מוצר סיליקוני. גם הפעם העור לא פספס הזדמנות להגיב, ולאחר השימוש בפריימר התעוררתי עם מספר חברים חדשים על פניי.
לכן, אם אתן מחפשות פריימר שיעשה בדיוק את מה שהוא צריך לעשות (כלומר יכווץ את הנקבוביות, יחליק את העור וייתן בסיס טוב למייקאפ) ולא סובלות מתופעות לאחר שימוש במוצרים סיליקוניים, הפריימר יהיה אידאלי עבורכן.
כמה? מחירו המלא עומד על 340 שקלים בעבור 30 מ"ל, אבל קחו בחשבון שהוא יספיק לכן לתקופה ארוכה, שכן כמות קטנה של חומר מספיקה לכל הפנים (וכמובן, שווה לעקוב אחר מבצעי גילטי).

אם נחזור רגע לקיץ 2014 (ונשים בצד את הזכרונות הלא נעימים מטילים ואזעקות), ניזכר בפירמידה מסויימת שסחפה אחריה אינספור מתאפרות חובבות. ה-פירמידה  של עפרה היא אחד מרבי המכר של 2014, ובקיץ שעבר שמשה אותי (בדומה לנשים רבות) לא מעט. בעפרה ראו כי השילוב המוצלח בין היילייטר לברונזר הוא דבר נחשק, ולכן השיקו לקיץ הקרוב מוצר בסגנון דומה.
Pink Bronze Trio הוא מוצר ורסטילי המציע ברונזר, סומק והיילייטר.
באריזה עגולה מונחים להם שלושה גוונים המסודרים כל אחד במשולש שווה שוקיים: גוון ורוד עדין המשמש כסומק, גוון חום שוקולדי המשמש כברונזר וגוון זהבהב למטרת הארות.
כבר בעת פתיחת המכסה התגב לאפי ריח מוכר ומתקתק... בדומה לפירמידה, גם הטריו מגיע עם ניחוח שוקולדי מפתה. אני משתמשת במוצר כבר מעל לחודש, והניחוח הנעים עדיין מורגש.
שלושת המוצרים פיגמנטים מאוד, ויש להיזהר לא להעמיס יותר מדי על העור בעת השימוש. בשונה מהפירמידה, בה המוצרים דרשו מברשות צרות יחסית, הפעם אפשר להשתמש גם במברשת סומק/ ברונזר בגודל רגיל.
אני מודה שהשילוש נוח מאוד, במיוחד בבקרים שאין יותר מדי זמן להתאפר. לרוב אני מוותרת על הצללות והארות באיפור היומיומי (בעיקר מפאת חוסר זמן בבוקר), והפלטה מעודדת אותי לא לדלג על השלבים הללו (המוצר כבר פתוח מולי, ויש מברשת בידי, אז נוסיף עוד שלב אחד).
שורה תחתונה- שלושה מוצרים מוצלחים באריזה אחת פלוס ניחוח מפתה.
כמה? 184 שקלים בעבור 10 גרם (שלושת הגוונים יחדיו שוקלים 10 גרם), וכעת השלישיה נמכרת בגילטי במחיר של 169 שקלים.

על אהבתי לסדרת Long Lasting של עפרה כתבתי בעבר. ושמחתי להיתקל בה שוב. סדרת השפתונים הנוזליים של עפרה הולכת וגדלה, ואם בא לכן לשטוף את העיניים בגוונים משגעים לקיץ הקרוב, הציצו באימג' הבא.

לקראת קיץ 2015 הוציאו בעפרה גוון ניוד ורוד חיוור עם שימר עדין וכסוף, Angels, אשר יצליח להתחבב על אוהדות השפתונים הבהירים מבינכן. הוא משתלב מצויין עם איפור מעושן, אבל אני מודה שאני צריכה להתרגל אליו.
בדומה לשפתונים הקודמים בסדרה, גם Angeles מגיע עם פורמולה עמידה, המבוססת על סיליקון קוסמטי נדיף ושעוות קלנדולה צמחית (מסייעת בקיבוע הפיגמנט). בעוד ששאר השפתונים הם מאטים, הגימור המתקבל בעת השימוש ב-Angeles הוא די פרוסטי.
פיגמנט השפתון עשיר מאוד ומריחת שכבה אחת של מוצר תתן לכן את הגוון הניודי שחיפשתן (למרות שאני ממליצה למרוח שתי שכבות כדי לקבל את מלוא הגוון). הוא מאובזר באפליקטור ספוג איתו קל להניח את המוצר על השפתיים.
הוא מחזיק מעמד שעות ארוכות, ולא הרגשתי בהגברת יובש לאחר שימוש בשפתון.
שורה תחתונה- אני מודה שאני צריכה להתרגל לגוון הבהיר הזה עליי (מה לעשות, בחורה של גוונים בולטים אנוכי), אבל קשה לי להתעלם מהייחודיות שלו.

את גוון Mocha שפטתי בחומרה לפני שניסיתי אותו על שפתיי. באריזה הנחתי שמדובר בגוון חום כהה שלא יתאים לעורי הבהיר ולכן הנחתי אותו במגירה והתעלמתי ממנו בהפגנתיות זמן רב. לאחרונה החלטתי שהגיע הזמן לתת לו צ'אנס, יצרתי איפור עיניים מעושן בגווני הירוק ובחרתי למרוח על שפתיי את Mocha. ובכן, מתברר ששפטתי אותו מהר מדי, מכיוון שמדובר בצבע מושלם לשימוש יומיומי.
שפתון בגוון חום מוקה (כפי שהשם מרמז), כזה שמזכיר את הגוונים שליוו אותנו בשנות התשעים, אבל בצורה קצת יותר מחמיאה. בחורף הגוון היה מעט כהה עבורי, אבל כעת, לאחר שבטעות תפסתי מעט צבע, הגוון מחמיא לי מאוד ואפילו סוחט לא מעט מחמאות.
על אף חיבתי הרבה לגוונים זועקים ובולטים, באיפור היומיומי שלי אני משתמשת בעיקר בשפתונים סולידיים ועדינים. מוקה נע על הגבול הדק בין גוון יומיומי לצבע בולט, ולמרות זאת, אני מוצאת שהוא מעולה עבורי ליום יום. גם הגוון המדויק שלו, וגם העמידות הגבוהה שלו (מחזיק מעמד בערך כ-6-7 שעות ומצליח לשרוד ארוחת צהריים, כל עוד היא לא שומנית, שכן לאוכל שומני יש נטייה לפרק שפתונים עמידים) הופכים אותו לגוון תמידי בתיק האיפור שמסתובב איתי.
שורה תחתונה- גוון שכדאי לתת לו צ'אנס.
אני אוהבת את הפורמולה של השפתונים הנוזליים של עפרה, ומתכננת לרכוש לי עוד כמה לאוסף (כי באמת, אני סובלת ממחסור בשפתונים).
מחירם המלא עומד על 104 שקלים בעבור כמות של 8 גרם. בגילטי הם נמכרים כעת במחיר של 97 שקלים, ואם תעקבו אחרי המבצעים באתר תוכלו להשיגם בפחות.

סווטצ'ים לקינוח:
משמאל לימין: שלושת הגוונים בטריו (היילייטר, ברונזר וסומק), אנג'לס ומוקה.
לפני שאשחרר אתכן לפלטת פירות/שייק/אייס קפה, אעדכן כי בגילטי החלו בתוכנית נאמנות. מה התוכנית כוללת?
על כל הזמנה שתתבצע במהלך 12 חודשים רצופים תגדיל את אחוז ההנחה הקבועה באתר.
  • 2% הנחה על ההזמנה השניה והשלישית.
  • 3% הנחה על ההזמנה הרביעית והחמישית.
  • 4% הנחה על ההזמנה השישית והשביעית.
  • 5% הנחה על ההזמנה השמינית והתשיעית.
  • 7% הנחה על ההזמנה העשירית וה-11.
  • 10% הנחה על ההזמנה ה-12 ואלו שאחריה, לצד משלוח חינם על כל הזמנה (ללא תלות בסכום ההזמנה).
*כל ההנחות הקבועות הן בנוסף על ההנחות הקיימות באתר (מבצעים, קופונים וכו'. ההנחה הקבועה ניתנת על היתרה לאחר כל ההנחות האחרות).

כמובן שאם אתן סקרניות לקרוא עוד על חברת עפרה ועל מוצריה, אתן מוזמנות לאתר הישראלי של החברה. כדאי לזכור שמאפרות מקצועיות נהנות מ-40% הנחה על מוצרי עפרה.

ועכשיו, אני אחזור לפירות שלי ברשותכן....


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

9 תגובות:

  1. המוצרים של עופרה פשוט נהדרים, אני לא מאמינה שעדיין לא ניסיתי את השפתונים האלה! אני חייבת כבר להזמין אותם!! פוסט נהדר! :)

    השבמחק
  2. לעופרה יש מוצרים מצויינים! אני שמחה לשמוע שסופסוף יש להם גם פריימרים מצויינים :)
    גוון אנג'ל נראה עלייך סופר מיוחד!

    השבמחק
    תשובות
    1. המוצרים שלהם בהחלט מעולים, ומקצועיים מאוד.
      הפריימר ממש נהדר! בין הטובים שניסיתי
      אני צריכה להתרגל לאנג'לס הזה

      מחק
  3. אמרת אפרסקים אמרת הכל, יש לי רק מוצר אחד של עופרה בינתיים אז קשה לי להזדהות אבל ממה שאת מספרת הכל נראה מדהים! :]

    השבמחק
  4. עוד סקירה נפלאה מבית פיצ'ה!

    השבמחק
  5. מאוד אוהבת את המוצרים של עפרה , והתוספות למשפחת השפתונים מבורכת!

    השבמחק
  6. אני חייבת לומר שהטריו הוא אחד המוצרים הכי יפים שראיתי.
    פוסט מעולה אהובה, נהניתי מאוד לקרוא!

    השבמחק
  7. גם אני זוממת על איזה שפתון עמיד של עופרה.. רק טוב שמעתי עליהם

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...