Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 23 במאי 2015

Shine Shine Shine

בזמן שטרנד השפתונים העמידים סוחף את רוב חברות האיפור, הפציעו בשוק שפתונים חדשים, קצת פחות עמידים או מייבשים אבל כאלו בגוונים שאי אפשר לסרב להם.
אז נכון, לשפתונים עמידים יש לא מעט יתרונות, אבל מה עושה בחורה שסובלת מיובש בשפתיים ומחפשת שפתון שיראה קצת יותר טוב גם על שפתיים סדוקות? 
בפוסט הקרוב אציג כמה אלטרנטיבות חדשות לאלו מכן שמחפשות גוונים משגעים לשפתיים ומוכנות לוותר על כל נושא העמידות (או שפשוט לאלו עם אובססיית שפתונים, כמוני).

קצת קשה להתעלם מטרנד החזרה לניינטיז (ולא, אני לא מדברת על הבקסטריט בויז) שעוטף אותנו לאחרונה. אצל לא מעט גורואיות איפור אנחנו מתחילות לראות חזרה לגוונים החומים שליוו אותנו בשנות ה-90. הדעות בקרב חובבות האיפור חלוקות, ובעוד שחלקנו מאוד מתחברות לגוונים, אחרות מקוות שבאג אלפיים יפגע בגוונים הללו.
לא מזמן השיקה חברת Revlon את סדרת השפתונים Colorstay Moisture Satin ובה תוכלו למצוא גוון ניינטיזי מושלם, Stockholm Chic שמו.

קולקציית השפתונים אשר נקראת על שם ערים גדולות ברחבי העולם (למקרה שתהיתן למה השפתון נקרא על עיר הבירה של שוודיה) מכילה 12 גוונים צבעוניים המציעים לחות לצד ברק.
אריזת המוצר המרובעת מרמזת על גוון הנוזל שבתוכה, אך במקרה של Stockholm Chic האריזה מתעתעת מעט. בעוד שבאריזה נראה כי מדובר על שפתון בגוון חום בורדו, על השפתיים מתגלה שפתון מיוחד בגוון חום כתמתם עם שימר זהוב.

אמרנו לחות בהתחלה, לא? אז סדרת השפתונים הנ"ל מגיעה עם פורמולה עשירה בלחות שאינה מייבשת את השפתיים ולא מדגישה יובש או קמטוטים.
אני מודה שמבחינתי השפתון הוא מעין הכלאה בין שפתון לגלוס. הגוון אטום והעמידות דומה לעמידותם של שפתונים לחותיים והוא אינו דביק כלל וכלל, אבל הברק שלו זהה לברק המתקבל מגלוסים.
השפתון מגיע עם אפליקטור ספוג אליפטי, אשר בעזרתו קל לתחום את השפתיים ולמלא אותן בגוון החביב עליכן.
ביצועי העמידות שלו אינם בשמיים והוא מצליח לשרוד שתייה דרך קשית, אך לא מעבר.
שורה תחתונה- הגוון הצליח להפתיע אותי וכך גם המרקם הנעים של השפתון, אבל עמידותו לא גבוהה במיוחד.
מחיר השקה של 50 שקלים ברשתות הפארם.

לפני שנעבור לגוונים הבולטים שבחבורה, הכירו את Innocent (מס' 130), מסדרת שפתוני Pure Color Envy Shine, גוון סולידי ומושלם ליום יום.
שמו של השפתון קולע, שכן מדובר על גוון כ"כ תמים ועדין שהוא בהחלט יכול להתאים לנערות ולנשים המבקשות להעניק לשפתיהן מעט גוון וברק.
בסדרת השפתונים תמצאו 16 גוונים החל מורוד פוקסיה מהפנט ועד חום שוקולדי. כל השפתונים בסדרה מצויידים בפורמולה לחותית המעניקה לשפתיים מראה בוהק וזוהר.
גוון מס' 130, Innocent מגיע בגוון חום אפרסקי וניודי עדין, אך לא בהיר מדי ועל כן הוא יכול להתאים למנעד רחב של גווני עור.

מרגישים את הלחות הרבה בשפתון בעת הנחתו על השפתיים, שכן הוא נמרח כמו חמאה על צנים לוהט. כאמור, אינו מייבש ואף מסייע בהגנה על שפתיים יבשות.
מכיוון שמדובר על שפתון לחותי, אל תבנו על עמידות מטורפת, אבל הודות לאריזה הכחולה של אסתי לאודר, אין שום סיבה לא להוציאו מהתיק ולחדשו במהלך היום.
שורה תחתונה- פורמולה נהדרת, גוון מוצלח לשימוש יומיומי ובכלליות סדרה שתתאים לחובבות השפתונים הלחותיים שבחבורה.
כמה? מחירו המלא עומד על 199 שקלים, אבל עד סוף חודש מאי הוא ימכר במחיר השקה של 139 שקלים.

אי אפשר לדבר על שפתונים לחותיים מבלי לעצור לרגע ולהתמקד בסדרה החדשה של קליניק, Lip Pop Color שמה.
אם אתן מחפשות שפתון לחותי בשלל גוונים משגעים, זו הסדרה עבורכן.

הבעיה העיקרית עם הסדרה הזו היא באיזה גוון לבחור? נכון להיום (כלומר נכון לסוף החודש, כשהשפתונים יגיעו לארץ) קיימים 16 גוונים ורובם ככולם מזמינים ומפתים.
הסדרה החדשה מכילה צבע ופריימר מובנה, המעניק לחות לשפתיים ומגן עליהן לאורך היום. השפתונים מכילים חמאת שיאה ומורמורו בשילוב עם תערובת פולימר גמישה המעניקה טיפול לחות לשפתיים. בעקבות שלושת המרכיבים הנ"ל, מריחת השפתון חלקה וקלילה והתחושה שהוא משאיר על השפתיים קטיפתית ונעימה. כמו כן, השפתונים אטומים מאוד ומספיקה שכבה אחת של חומר בכדי לקבל את מלוא הגוון.
פלטת הגוונים של השפתונים מתחלקת לארבע קבוצות- ניודים, חומים זהובים, ורודים וסגולים (חלוקה לא ממש מדויקת, שכן Poppy Pop שמיד תראו לא ממש עונה על הקטגוריה אליה הוא שייך, חומים- זהובים).
Wow Pop- שפתון בגוון ורוד ברבי מהפנט, כזה שאי אפשר להתעלם מקיומו. על אף שאינני חובבת שפתונים ורודים בולטים, Wow Pop הצליח ממש להתחבב עליי ואני מוצאת את עצמי משתמשת בו לא מעט (כאשר יש לי מצב רוח לגוון לא שגרתי שכזה).
 אבל הגוון שהצליח ללכוד אותי חזק ברשתו הוא Poppy Pop (זוכרות שהוא שייך לקטגורית חומים- זהובים?).
שפתון בגוון אדום כתמתם ובוהק, והחבר הכי טוב שלי בקיץ הקרוב.
 שני השפתונים נמרחים בקלילות, אטומים בשכבה אחת ומותירים תחושה קטיפתית ונעימה על השפתיים. הם לא עמידים ויש לחדשם במהלך היום, אבל הם כ"כ נעימים שאין לי בעיה למרוח אותם כל שעה עגולה.
שורה תחתונה- אתן חייבות לנסות אותם בשביל להבין כמה הפורמולה שלהם נעימה.
מחירו המלא של המוצר עומד על 146 שקלים, אבל נמתין להגעתם לארץ (סוף מאי) ולמחיר ההשקה לפני שנרכוש אותם.

לפני שנמשיך הלאה, אני שמחה לדווח על עדכון מעולה מבית קליניק- אתר רכישות חדש! בדומה לאחותם לבית אסתי לאודר (מאק), גם בקליניק הבינו שרובנו מעדיפות לעשות את השופינג שלנו בפיג'מה בבית (כי למי יש כוח ללכת לפארם ולהתמודד עם הדיילות) והעלו לאוויר אתר חדש עם שלל מוצרי החברה www.clinique.co.il.

 האתר נוח למשתמש (או המשתמשת) החובבת, ובשורה העליונה תוכלו למצוא את הקטגוריות העיקריות שכולנו מכירות (איפור, בישום, טיפוח וכו') לצד לשונית המייצגת את סדרת ההיילייט של קילינק עד כה- סדרת שלושת השלבים.

כמו כן, אם תקליקו על הלשונית "חדש" תמצאו את המוצרים החדשים באתר (למשל המייקאפ Beyond Perfecting המעולה) לצד קטגוריית "באור הזרקורים", בה תמצאו שלוש תת קטגוריות- "הנמכרים ביותר" (המוצרים הנמכרים ביותר של קליניק), "הפריטים החמים" (המיטב של קליניק) ו-"לגלות את אתר קליניק" (המלצות וטיפים לאתר ולגלישה באתר דרך הסלולר).
מה כדאי לדעת על האתר?
- המחירים הנקובים באתר נמוכים ב-20% ממחיר המוצר המלא בפארמים (כך שלא תמיד המחיר באתר הוא המשתלם ביותר).
- באתר ניתן יהיה לרכוש את כל מגוון מוצרי קליניק הנמכרים בחנויות. בנוסף, ימכרו בו מוצרים בלעדיים שלא ניתן יהיה להשיג בחנויות.
-באופן קבוע, כל המוצרים החדשים למותג יהנו מהשקה ראשונית באתר, לפני שניתן יהיה להשיגם בנקודות המכירה. כמו כן, יהנו לקוחות האתר מהטבות בלעדיות לאתר דוגמת מוצרים בגודל מיוחד או קיטים להתנסות בקניה מעל סכום מסוים.

- בשלושת החודשים הראשונים של האתר המשלוח ממנו אליכם יהיה חינמי. בתום שלושת החודשים, ברכישות מתחת ל-200 שקלים מחיר המשלוח יעמוד על 15 שקלים (וברכישות מעל 200 שקלים המשלוח חינמי).
אספקת המוצרים תתבצע באמצעות שליח עד הבית או מקום העבודה, תוך שלושה ימים מיום טיפול ההזמנה. באזורים מרוחקים כמו רמת הגולן, ישוביי הערבה, ישוביי ים המלח ואילת, ההתחייבות היא לאספקה תוך 5 ימים מיום הטיפול בהזמנה.
-באתר ניתן לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי וכן באמצעות פייפל.
-ניתן להחליף או להחזיר מוצר מכל סיבה שהיא תוך 14 יום מקבלת המוצר באמצעות משלוח הפריטים בדואר בחזרה לקליניק.
-שירות לקוחות 1-800-551133. שירות הלקוחות פעיל בעברית בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00.
מה עוד?
באתר תוכלו למצוא שלל שירותים חביבים כדוגמאת אבחון עור, מאתר מייקאפ ומאתר מסקרה.
אתן מוזמנות להתחיל לשוטט באתר ולהינות מסיבוב בפארם מבלי לצאת מהבית.

דיור לא ממש רצה אחרי הטרנדים העולמיים ובעוד שגלוסים לא ממש תופסים את כותרות עולם האיפור בזמן האחרון, השיקה החברה סדרת גלוסים חדשה וקיצית.
דיור, כהרגלם בקודש, מצליחים לפתות אותנו עם מוצרים שאנחנו מכירות, באריזות אופייניות והכיתוב CD שאי אפשר להתעלם ממנו.
מאחורי סדרת הגלוסים הנוכחית עומד הרצון לנוכחות וזוהר, ועל הדרך צבעים בוהקים שאי אפשר להתעלם מהם (כי מי תתנגד לתוספת שיק וגלואו לחייה?).
Rouge Dior Brilliant הוא באלם נוזלי משולב המעניק טיפוח לשפתיים בשילוב צבע וגימור גלוסי בוהק.
הפורמולה הנוכחית מעניקה טיפול משקם לשפתיים באמצעות רכיבים טיפוליים כדוגמאת שעווה (להגברת העמידות), שלושה שמנים טיפוליים וויטמין E.
 את הגלוס מניחים על השפתיים באמצעות אפליקטור ספוג דחוס המאפשר שרטוט מדויק של הגוון על השפתיים.
סדרת Rouge Dior Brilliant מכילה 12 גוונים קיציים ומשגעים שקשה לסרב להם (בינינו, איך אפשר לסרב לכל מוצר של דיור?...).

 Rouge Dior Brilliant בגוון 999 (האדום האייקוני של דיור) הוא גלוס אדמדם עם מעט שימר בתוכו, נמרח בקלילות על השפתיים ויוצר מראה רטוב ובוהק. כמו רוב הגלוסים, הוא לא אטום ב-100%, אך הוא בהחלט מושך את מלוא תשומת הלב לשפתיים.
הופתעתי לגלות כי הגלוס אינו דביק על השפתיים, דבר שאני מאוד לא אוהבת בגלוסים (כי שיער שנדבק לשפתיים זה ממש לא סקסי).
על אף הבטחות החברה, עמידותו לא גבוהה (בדומה לגלוסים רבים בשוק) והוא נשאר על השפתיים כל עוד לא אוכלים או שותים.
מבחינת הפורמולה הוא לא ממש שונה מגלוסים אחרים שיש בשוק, אבל עדיין, המילה דיור יכולה לגרום לכולנו לבצע רכישות לא הגיוניות.
 שורה תחתונה- אם אתן בחורות של גלוסים ושל דיור, לכו על זה.
כמה? 178 שקלים.

בתור בחורה שלרוב משוגעת על שפתונים עמידים אני מוצאת שלאט לאט אני מפלרטטת לא מעט עם השפתונים הלחותיים. האם צפוי שינוי בחיי? נגלה בהמשך.
משמאל לימין: רבלון, אסתי לאודר, קליניק ודיור.

ולבנתיים, אאחל לכולם חג שבועות שמח ומלא במאכלים טעימים!.


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה.

5 תגובות:

  1. חג שמח מתוקה!
    האודמים של קליניק נראים מעולים!
    אני לא אחת של אודמים מבריקים/שקופים, הם יורדים כל כך מהר..
    ללחות וצבע אני מעדיפה באלמים עדינים וצאבי סטיקס, נותן גוון עדין וקורן לשפתיים!

    השבמחק
  2. השפתונים של קליניק בהחלט נשמעים שיחוק רציני! תתחדשי :)

    השבמחק
  3. חג שמח יפה!
    אני לא מחובבות החומים.. טראומת שנות ה90 :P
    השפתון של אסתי לאודר נראה בהחלט מעניין, וגם השפתון הבוהק של קליניק, בדיוק כוס התה שלי! 3>
    פוסט מקסים.

    השבמחק
  4. אני הכי אוהבת פוסטים על שפתיים בבלוג שלך! פוסט נפלא, יקירה

    השבמחק
  5. איזה צבעים מהממים :) אני מאוד רוצה כבר להזמין מהאתר החדש של קלינק! מה את ממליצה?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...