Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 8 במאי 2015

Parlez-vous français?

עם חברת בורז'ואה אני מנהלת רומן בניחוח צרפתי מהרגע בו נחתה החברה בארץ.
לא ברור עם זה ניחוח הקוראסון, או השיק הפריזאי שמושכים אותי כל פעם לסטנד, אבל לרוב אני מוצאת את עצמי מחטטת בסטנד של ברוז'ואה בשאיפה למצוא חבר חדש לשוב עימו הביתה.
לאחרונה התנסתי במספר מוצרים חדשים (בארץ לפחות, חלקם כבר הושקו לפני כמה חודשים מעבר לים) והגיע הזמן לשתף אתכן בדעתי עליהם.

במבט ראשון רביעיית הצלליות Upside Brown לא ממש מצליחה להרשים אותי. סה"כ, גוונים שלא חידשו לי יותר מדי באריזת פלסטיק שראיתי יפות ממנה.
 לאחר מספר שימושים גיליתי שאני די מחבבת את הרביעיה החומה. שלושת הצלליות החומות לא רעות בכלל, ובקלות אפשר ליצור איתן מראה איפור מחמיא ויומיומי.
מה שכן, הפלטה אינה מושלמת. במרכזה תמצאו צללית בגוון לבן- זהבהב עם גליטר זהוב גרוס בפנים. הצללית אינה פיגמנטית ועמוסה בגליטר גס למדי. בכדי להניח אותה על העפעף השתמשתי באצבע ונאלצתי לדחוס את החומר על העפעף. היא קשה לטשטושים ובכלליות הייתי מחליפה אותה בצללית בהירה נטולת גליטרים.
כמו כן, בצידה הימני של הפלטה תמצאו מברשת בעלת אפליקטורי ספוג. אני תוהה מתי יבינו בבורז'ואה שהשנים היפות של אפליקטור ספוג חלפו ממזמן ויתקדמו הלאה.
אבל, שלוש מתוך ארבעת הצלליות שבפלטה פיגמנטיות, נוחות להנחה ולטשטוש וסה"כ לא רעות בכלל. הצללית השמאלית היא צללית בגוון זהב- חום, הצללית הימנית היא צללית טאופית מאטית והצללית התחתונה מגיעה בגוון חום כהה (גם היא בימור מאט).
על בסיס פריימר (סורי, תמיד מניחה פריימר או צללית קרם כבסיס לאיפור העיניים) הן מחזיקות מעמד יום שלם.
שורה תחתונה- יש מקום לשיפורים, אבל סה"כ רביעיה חמודה ושימושית.
עוד לא החלטתי אם ארכוש רביעיה נוספת (מתוך שמונת האופציות שיצאו לשוק), בעיקר בגלל שכמות הצלליות שיש ברשותי יכולה להספיק לכל השכונה שלי.
אם חשקה נפשכן ברביעיה תוכלו להשיגה ברשתות הפארמים (במחיר של 79 שקלים) או לחלופין באתרים החו"ליים (למשל Feelunique במחיר של 8 ליש"טי).

צלליות הקרם של בורז'ואה זכו לרגשות מעורבים בקרב הבלוגים ברחבי העולם. חלק מהצלליות נהדרות לפי הביקורות, בעוד שאחרות גיריות ולא ממש נוחות לשימוש.
עם הדיעה הזו הגעתי לבחון את Flocon, צללית בגוון שמנת עם שימר זהוב בגימור Cream to Powder.
על אף שבאריזה Flocon נראית כצללית בגוון פנינה עם שימר כסוף, על העפעף מבחינים בגווני השמנת והזהב לצד הייחודיות של הצללית הזו. היא נותנת מראה מואר לעפעף ואפשר להשתמש בה לבד (כלומר לא להוסיף צלליות נוספת מלבדה) או כבסיס לאיפור עיניים (כפי שמיד תראו).
היא נמרחת בקלילות, מתקבעת יחסית מהר ואפשר להניחה באמצעות מברשת סינטטית רחבה או האצבעות.
יש לקחת בחשבון שעמידות זה לא הצד החזק שלה, וללא פריימר היא מחזיקה מעמד בערך כ-3-4 שעות עד שהיא זוחלת לה לקמטוטי העפעף. על בסיס פריימר היא מחזיקה מעמד כ-10 שעות בערך.
שורה תחתונה- גוון מעולה, מרקם נוח ועמידות לוקה בחסר.
בארץ היא מתומחרת במחיר של 105 שקלים (פלוס מינוס), אך אפשר להשיגה בפחות. כמובן שאפשר להשיגה בפיל יוניק במחיר של 7 ליש"ט.
רביעיית הצלליות Upside Brown וצללית הקרם Flocon (הכי ימנית)
אני אוהבת לשלב בין צללית הקרם Flocon לבין רביעיית הצלליות Upside Brown. במראה הבא הנחתי את Flocon על כל שטח העפעף. בחצי החיצוני הנחתי את הצללית הטאופית ובחצי הימני הנחתי את הצללית החומה הבהירה. טשטתי מעט את המעבר בינהן ע"י שימוש בצללית המרכזית ומברשת טשטושים.
לסיום, יצרתי תיחום קל לעפעף העליון באמצעות הצללית הכהה ומברשת זוויתית.

המסקרה ששימשה אותי באיפור העיניים מעלה היא Twist Up The Volume של בורז'ואה.
בתקופה האחרונה אנחנו עדות ללא מעט מסקרות עם גימיקים שונים או משונים, וגם ברוז'ואה החליטו להצטרף לטרנד. Twist Up The Volume מגיע עם מברשת אחת ולה 2 אופציות- מברשת ישרה וארוכה (ליצירת מראה של ריסים ארוכים ושחורים) וסיבוב של אותה המברשת לקבלת מברשת סיבובית ושמנמנה (להענקת נפח לריסים).
שניסיתי את 2 האופציות של המברשת גיליתי שיש דברים בגו, ובאמת המברשת הארוכה הצילחה ליצור אפקט של ריסים ארוכים יותר והמברשת הסיבובית הוסיפה נפח לריסים. התוצאה לא מטורפת וראיתי כבר מסקרות שללא סיבובים הצליחו להעניק הרבה יותר נפח ואורך לריסים...
אציין כי התוצאה מתאימה לאיפור יומיומי, אבל דווקא הגימיק שלה מעקב אותי בבקרים ולכן אני מעדיפה להשתמש במסקרות אחרות.
שורה תחתונה- פחות התלהבתי מהגימיק, תוצאה סבירה.
מחירה המלא של המסקרה עומד על 135 שקלים... אם אתן בוחרות לרכוש אותה, חפשו אותה במבצע.

בימים שיש לי סבלנות לכך, אני סוגרת את איפור העיינים שראיתן מעלה באייליינר. אייליינר חדש שנכנס למגירת האיפור שלי הוא Liner Pinceau.
האייליינר הנוזלי של בורז'ואה מגיע עם מברשת דקה וגמישה, והודות לידית האחיזה הארוכה של המברשת, קל להניח את הליינר וליצור פס דק וחתולי (או לחלופין פס עבה ופינאפי). על האריזה נכתב בגאווה "Ultra Black", כלומר החברה טרחה לעדכן אותנו שהאייליינר שלה שחור משחור, והאמת שהיא איננה משקרת... האייליינר הנוזלי מצליח ליצור פס שחור אטום וכהה שלא היה מבייש אייליינרים של חברות מקצועיות.
קחו בחשבון שבכדי ליצור אייליינר סימטרי ומדויק באמצעות אייליינר נוזלי צריך להתאמן ולהתרגל למברשת הדקה והגמישה.
אם אתן חדשות בעולם האייליינרים, זה לא האיילינר שאמליץ לכן להתחיל איתו.
שורה תחתונה- אייליינר מוצלח לבעלות ניסיון ביצירת אייליינר מדויק וסימטרי.
מחירו המלא של המוצר עומד על 95 ברשתות הפארמים, כרגיל, מחיר גבוה בהרבה בכדי שיוכלו "לתת" הנחה על המוצר (מישהו אמר 7 ליש"ט בפיל יוניק?...)

את ה-CC מסדרת 123Perfect של בורז'ואה משום מה אי אפשר להשיג בארץ (בחרו לא לייבא אותו ארצה), וזה די חבל, כי מדובר במוצר מוצלח מאוד (לדעתי). אני כבר באריזה השנייה שלי, והוא אחד המוצרים היותר שימושיים בקיץ הישראלי עבורי.
ה-CC Cream אמור לתקן את גוון העור הודות לשלושה פיגמנטים הקיימים בתוך המוצר:
גוון כתום- לטשטוש מראה עור עייף.
פיגמנט ירוק- לטשטש אדמומיות.
פיגמנט לבן- לטשטוש נקודות כהות ופיגמנטציה.
כמו כן, הבטחת החברה היא כי המוצר עמיד ל-24 שעות והוא מכיל SPF 15.
הפורמולה של ה-CC נוזלית מאוד, ולכן יש להשתמש במברשת כדי להניחו (לא מסתדר עם האצבעות). על אף שזה מעט מוזר לעבוד עם פורמולה נוזלית כ"כ, קל להטמיעו בעור עם המברשת, והוא יוצר מראה חלק ואחיד לכל עור הפנים.
הכיסוי שלו קליל עד בינוני והוא כמעט ואינו מורגש על עור הפנים. הוא מקנה לעור מראה אחיד מהרגיל והגימור שלו מאטי (למרות שאם לא מפדרים אותו אזור הטי מתחיל להבריק כעבור מספר שעות).
לא בחנתי את עמידותו לאורך 24 שעות, אבל יום שלם הוא שורד בלי בעיה.
מתוך ארבעת הגוונים של המייקאפ, הגוון שהתאים לי הוא Ivory 31 (והוא הבהיר ביותר כך שאין בנמצא גוון שיתאים לבהירות מאוד).
שורה תחתונה- מעולה! אני כבר בשפופרת השניה.
לצערי המוצר אינו נמכר בארץ ואפשר להשיגו ב-Feelunique או ASOS.

זמן רב חיפשתי תחליף לפודרת Compact Powder של בורז'ואה שיצאה מהליין שלהם הרבה לפני שהספקתי להיפרד ממנה. לאחרונה הוציאה החברה את Silk Edition ותהיתי האם מדובר בתחליף הולם לפודרה שנעלמה לה סתם כך מהמדפים.
הפודרה מגיעה באריזה שחורה ואובלית, ואת המכסה ניתן לסובב ב-360 מעלות ובכך למקם את המראה בהתאם לצרכים שלכן (המראה גדולה יחסית). מעל הפודרה תמצאו ספוג מיושן שאינו יכול להועיל לאף אחת מאיתנו, ולכן נפרדתי ממנו כבר בשימוש הראשון.
המרקם של הפודרה קטיפתי (כפי ששמה מרמז), היא דחוסה ולכן אני אוהבת להניחה על העור באמצעות מברשת פלאפית (כלומר לא צפופה) בכדי להימנע ממראה קמחי.
גם בהנחת כמות קטנה של חומר, הפודרה מעניקה לעור גימור מאטי לאורך זמן. בימים קרירים היא מחזיקה עליי מעמד יום שלם (למרות שאימון אירובי כן מאתגר אותה, ובסיומו ניתן לראות אזורים מבריקים יותר) ובימים קצת יותר חמים עליי לחדשה פעם אחת במהלך היום (בערך כ-6 שעות לאחר ההנחה הראשונית).
שורה תחתונה- פודרה מוצלחת שבהחלט תירכש בשנית.
כמה? 59 שקלים בפארמים בארץ, או 9 ליש"ט ב-Feelunique.

סדרת שפתוני המאט, Rouge Edition Velvet של בורז'ואה הייתה הצלחה מסחררת בקיץ האחרון.
עמידות גבוהה, מחיר נוח וגוונים מוצלחים משכו את מכורות האיפור לדוכני בורז'ואה כלחמניות טריות.
גם אני לא נשארתי אדישה, ואף התמכרתי לשלושה מהגוונים בסדרה.
לאחרונה נוספו ארבעה גוונים נוספים לסדרה, והופתעתי מאוד לגלות אותם בסניף הפארם הקרוב לביתי (שכן לרוב להשקות חדשות יש נטייה להתעכב חצי שנה לפני שהן צצות בפארמים בארץ).
התלבטתי רבות איזה גוון מארבעת החדשים לקחת, ובסוף בחרתי ב- Don't Pink Of It!.
Don't Pink Of It! הוא שפתון נוזלי מאטי בגוון ורוד עתיק. ביחס לשאר השפתונים מהסדרה שיש ברשותי הוא הרבה יותר עדין, מה שהופך אותו לגוון מושלם לשימוש יומיומי. אני מודה שמעט חששתי מהגוון הבהיר, שכן לשפתונים נוזליים בהירים יש נטייה להדגיש את קמטוטי השפתיים וליצור מראה יבש ועייף (ראו למשל את השפתונים הנוזליים של קרליין). למזלי, החשש שלי עבר מהר מאוד, שכן הגוון הורוד לא מדגיש את הקמטוטים כלל.
אחד הדברים האהובים עליי בשפתון הוא העובדה שהוא מתאים להכל. הוא מתאים לאיפור מעושן וגם לאיפור עדין, איפור יום או איפור ערב וגם לעונה (כלומר גם לקיץ וגם לחורף).
העמידות שלו גבוהה והוא מחזיק מעמד שעות ארוכות. האתגר היחיד שלו הוא אוכל שומני שגורם לו להיעלם, בעיקר מאזור מרכז השפתיים. גם כאשר הוא יורד מהשפתיים, הוא עושה זאת בחינניות ולא משאיר כתמי צבע כעורים.
החיסרון היחיד שלו (בדומה לשאר השפתונים בסדרה) הוא הניחוח... ניחוח ברזל שנשאר בערך כחמש דקות לאחר המריחה.
שורה תחתונה- סדרה מעולה, גוון מוצלח וניחוח מיותר.
כמה? אם זכרוני אינו מטעה אותי, מחיר השפתון בארץ עומד על 110 או 120 שקלים. אני רכשתי אותו במשביר במחיר של 45 שקלים באחד ממבצעי הרשת. 

כמה סווטצ'ים לקינוח:
משמאל לימין: CC Cream, Silk Edition Powder, Liner Pinceau, Rouge Edition Velvet.

אז כנראה שהרומן הצרפתי שלי עם בורז'ואה ימשך. אני מאמינה שצפויים לנו עוד רגעי שמחה ונחת יחדיו, מקווה שאינני טועה.


*גילוי נאות- פלטת הצלליות, המסקרה, האייליינר והפודרה התקבלו לסקירה.




10 תגובות:

  1. ממש לא התלהבתי מהעיצוב של פלטת הצלליות... לא כ"כ ברור לי הקטע. אבל בסה"כ שילוב הצבעים נראה לי בול למישהי שאין לה כבר מיליון צלליות, או בקיצור, למתאפרת הממוצעת ולא למשוגעות איפור כמונו ;)
    את השפתונים הנוזליים שלהם אני ממש אוהבת, ואני שמחה שהם השיקו גוונים חדשים ויומיומיים יותר, כי זה בדיוק מה שהיה חסר לי בתוך כל הדרמה ;)
    ועשית לי חשק גדול ל-CC, חבל שהוא לא מגיע בגוון ממש ממש בהיר :(

    השבמחק
  2. את ממליצה על השפתון ? הוא עמיד ? קניתי שפתון עמיד של אסנס והוא ממש לא עמיד..

    השבמחק
  3. המותג הוא מהאהובים עלי ביותר במדף הפארם. למרות שהוא שוכן במדף המס מרקט, הוא מרגיש לי פריזאי קוקטי, דרגה או שתיים מעל.
    המראה שצילמת מאוד יפה, צלליות חומות חביבות עלי. צללית הקרם הזהובה נכנסה לוויש ליסט ברגע שאמצא אותה במחיר שווה לרכישה. כמו גם הפודרה שאדגום במהרה. סדרת השפתונים נפלאה, עד שלא קראתי בבלוגספירה לא שמתי לב לריח שלו ואני דווקא די רגישה, מרגישה שלוקח לו ממש שניות להיעלם.
    פוסט מענג, תודה :)

    השבמחק
  4. אני מאוד אוהבת את בורזואה ובהחלט מתכוונת להתנסות בסיסי קרים שלהם

    השבמחק
  5. אני מאוהבת באייליינר הזה ובשפתוו בגוון הזה בדיוק! כרגיל האהבות שלנו דומות ;) גם אני אהבתי את הקומפקט פאודר והיא אפילו עוד לא נגמרה לי.. הסילק אדישן היא בהחלט תחליף ראוי :) אחחח אהבה צרפתית, מון שרי.

    השבמחק
  6. גם אני ממש לא הבנתיא את פשר הצללית האמצעית בפלטה. הגוונים יפים ובאמת נוחים לעבודה, אבל לא ממש מחדשים לנו משהו.

    השבמחק
  7. תתחדשי על העיצוב! מהמם :)
    גם אני לא חיבבתי את הגוון האמצעי בפלטת הצלליות אך השאר ממש הפתיעו לטובה!
    פוסט כיפי :)

    השבמחק
  8. הcc נראה מעולה! רק מקווה שעם אני אנסה אותו הוא לא יכנס לי לנקבוביות יותר מדי..

    השבמחק
  9. הcc נראה מעולה! רק מקווה שעם אני אנסה אותו הוא לא יכנס לי לנקבוביות יותר מדי..

    השבמחק
  10. כמו שכבר אמרתי תתחדשי על העיצוב !! הוא מעלף!! מתה על בורזוואה, חברה נהדרת עם מוצרים מצויינים! פוסט נהדר! :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...