Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 10 באפריל 2015

אווירת חג מאוחרת

מכירות את התקופות האלו שאתן מתכננות מיליון ואחד דברים ובסוף לא מספיקות דבר מהם?
לקראת חופשת הפסח תכננתי להעלות מספר פוסטים מועילים, על סדר, ניקיון וכו', אבל בפועל פרוייקט הגמר שלי באונ' תפס לי את כל היום והלילה ונאלצתי לוותר על הפוסטים הללו (אם הם עדיין רלוונטים עבורכן אשמח לשמוע זאת!).
ואז הגיע ליל הסדר, ואיתו אינספור תוכניות לחול המועד. אולם התוכניות התחלפו להן במשימות והתחייבויות ומי נשאר מאחור? אכן, הבלוג.  
אבל הנה, חג המצות הולך ודועך ומזג האוויר הסגרירי שנחת עלינו פחות אידאלי לטיולי שטח בחוץ, מה שמבחינתי אומר- זמן כתיבה.
הפעם אציג לכן מספר מתנות מפנקות שאפשר למצוא ברשתות השונות (בתקווה שאחרי החג יהיה אפשר להתקרב לקניונים ולא להסתכן ברמיסה ע"י המון צרכני דוהר), כי מי קבע שאת המתנות צריך לתת דווקא לפני החג?..

בושם, שי מעולה לאישה אהובה. הבעיה העיקרית ברכישת בשמים היא העובדה שלכל אחד ואחת יש העדפות שונות, ולכן לא תמיד מצליחים לקלוע בבחירת הבושם.
הבושם החדש של Roberto Cavalli, אשר זכה לשם Paradiso הוא דוגמא נהדרת לבושם שאחת תשמח לקבל, בעוד חברתה תתרחק ממנו כמאש.
הבושם נוצר ע"י הבשם לואיס טרנר והניחוח הפרחוני שלו מאוד דומינטטי.
בעת פתיחת הבקבוק ניכר ניחוח ההדרים והברגמוט, בהחלט שילוב מעולה לחובבת ההדרים שאני.
בנוסף לתווים הדומיננטים, תמצאו שילוב של תווי ברוש, דפנה ורודה, אורן ויסמין.
עיצוב הבקבוק קלאסי, ומבעד לאריזה שקופה תמצאו נוזל שקוף- זהוב. פקק הבקבוק מזכיר גביש מעוגל, הלוכד את האור ויוצר נצנוץ חינני.
בעוד שחלק מחברותיי הגדירו את הניחוח כ"מבוגר", עליי הוא הצליח להתחבב. הניחוח שלו קליל ומהנה עבורי ועל כן הוא שימש אותי לא מעט בחודש האחרון.
שורה תחתונה- אני אוהבת את הריח, אבל מומלץ בחום להריח לפני הרכישה.
מחיר מלא: בעבור 50 מ"ל 369 שקלים ובעבור 75 מ"ל 479 שקלים (מומלץ לבדוק מבצעים לפני הרכישה).

בעוד שלגבי רוברטו קוואלי הדעות חלוקות, Hugo Woman מצליח להתחבב על כל אף מזדמן.
 Hugo Woman הוא בושם צעיר ומרענן, בעל ניחוח פירותי עז עם טוויסט קל שמצליח לסקרן בכל שימוש הודות לניגוד בין תווי הבושם.
התווים העליונים בבושם הם גרגרי יער, מנדרין איטלקי ועשב אדום מהרי ההימאליה.
בנוסף תמצאו תווי יסמין, שזיף שחור, איריס, תה הודי שחור וענבר. השילוב בין הניחוח הפרחוני לתה ההודי יוצר בושם שלא מפסיק לשעמם ומחזיר אותי להשתמש בבושם כל פעם מחדש.
הבקובק מורכב מזכוכית שקופה ועגולה, מראה מעט מינימליסטי החושף נוזל שקוף. הבקבוק עגול ושטוח, והודות לנגיעות הגוון האדום מצליח לתפוס את העין על מדף הבשמים שלי.
שורה תחתונה- בושם צעיר ומרענן שבהחלט יכול להתאים לחובבות הניחוח הפרחוני.
כמה? מחיר ההשקה של גרסאת 50 מ"ל עומד על 219 שקלים (כאשר המחיר המלא לגודל זה עומד על 450 שקלים), ומחיר ההשקה לגרסאת 75 מ"ל עומד על 299 שקלים (מחיר מלא ל-75 מ"ל עומד על 580 שקלים).

לקראת חג האביב השיקו חברת AHAVA קולקצית מארזי טיפוח לעור, ובה תמצאו שלוש אופציות: 
מארז Mineral Beauty Blossom המכיל סרום Osmoter בכמות של 30 מ"ל (אותו סקרתי בעבר ומאז הוא הפך לאחד מהסרומים האהובים עליי), לחות אקטיבית במרקם ג'ל (15 מ"ל. השתמשתי בה בלילות האחרונים ואני מתכננת לרכוש אותה בגודל מלא) ופילינג גרגרים לניקוי הפנים (20 מ"ל).
המארז מגיע בארנק מעוצב בגוון ורוד בהיר בגודל נוח (אני הפכתי אותו לתיק האיפור שלי).
מחיר המארז עומד על 269 שקלים, ומנסיוני מדובר על מארז סופר שימושי.
מארז נוסף שמציעים באהבה הוא מארז Extreme Youth Renewal . במארז זה תמצאו תמצית טיפולית ללילה (30 מ"ל) וקרם עיניים Extreme (כמות של 15 מ"ל). זוג המוצרים הללו מגיעים בגודל מלא והם מוצרי דגל של חברת אהבה. השימוש בשניהם יחד אמור להחזיר לעור את הגמישות שדועכת עם הגיל ולעדן את הקמטוטים באזור העיניים.
הוא יקר יותר מהסט הקודם, ומחירו עומד על 439 שקלים.
המארז ההאחרון הוא לא בדיוק מארז, אך עדיין מוגדר ככזה. מדובר בתרסיס גוף על בסיס שמן יבש בניחוח קקטוס ופלפל ורוד המשלב שמנים קלים ומזינים המשיבים לעור חיוניות וזוהר.
מחיר שמן הגוף עומד על 129 שקלים.

גם בללין לא נשארו אדישים לחג הקיינדל הבינ"ל והשיקו קצת לפני ליל הסדר קולקציה משמחת במיוחד- קולקציית Smiley Happy Collection.
על חיבתי לעיגול הצהוב והחייכני כתבתי בעבר, כאשר יצרתי את ה"מניקור האופטימי" הבא:
לפני שנמשיך, מעט היסטוריה על הסמיילי:
-הפעם הראשונה בה הופיע סימן גרפי לפרצוף "שמח" ו"עצוב" הייתה בסרט "נמל בית" של אינגמר ברגמן ב-1948.
- בשנות ה-50 הוא הופיע בכרזות לסרטי קולונע בכיכובה של לסלי קארון.
-המצאת ה"פרצוף המחייך" הבנוי מ-2 נק' המייצגות עיניים וקו מעוגל המסמן את החיוך מיוחסת למעצב הגרפי האמריקאי האוריי בל שפיתח את ה"סמיילי" במסגרת מסע פרסום עבור חברת ביטוח בשנת 1963 (הסמיילי זכה לפופולריות עצומה לפני שבל הספיק לרשום זכויות יוצרים או פטנט עליו).
-הסמיילי הופץ בתחילת שנות ה-70 ע"י זוג אחים (מארי וברנרד ספיין) אשר הדפיסו אותו על חולצות, סטיקרים, ספלי קפה וכו', יחד עם הכיתוב "שיהיה לכם יום שמח".
-הסמל אומץ ע"י תרבות מוזיקת האסיד שהתפתחה בסוף שנות ה-80
-הסמיילי הפך לסימן רשום במס' מדינות החל מ-1971. השם "סמיילי" והלוגו המוכר נמצאים בשימוש ביותר ממאה מדינות ועבור 25 סוגים שונים של סחורות ושירותים.

ואחרי שיעור ההיסטוריה המזורז, אי אפשר שלא להינות מהמוצרים החייכניים של ללין.
סבוני המוס של ללין הצליחו לכבוש לא מעט צרכניות, והפכו לאחד מהמוצרים היותר נמכרים של הרשת. אישית, הודות לניסיון רע עם משאבות המוס נמנעתי מהמוסים של החברה והעדפתי להתמקד במוצרים אחרים. אבל, סבון המוס בניחוח Coconut Milk הצליח לגרום לי לחבב את מוצרי המוס. בשונה מהסדרות הישנות בהן תמיד נפלתי על משאבה דפוקה, הפעם המשאבה עובדת ומוציאה ענן לבן בניחוח קוקוס מפנק.
הסבון מנקה היטב את העור ומותיר ניחוח מרענן, אבל הוא מייבש מעט ולכן אני מקפידה למרוח קרם גוף לאחר כל שימוש בו.
כמה? 50 שקלים בעבור 200 מ"ל.

קרם הידיים וקרם הרגליים מהסדרה מצויידים באותו ניחוח קוקוס משגע, ואם ניחוחות קוקוסיים עושים לכן את זה, הסדרה הזו עבורכן.
שני הקרמים עשירים בשמני לבנדר וקמומיל, הם נספגים במהירות לעור, לא משאירים תחושה שמנונית ולאחר השימוש בהם העור נעים ורך למגע (אם בא לכן לקרוא על הפדיקור הביתי שלי, אתן מוזמנות להיכנס לכאן).
כמה? 30 שקלים לקרם המכיל 50 גרם.

ועכשיו, אחרי שהתפנקנו קצת הגיע הזמן לחזור למה שהחג הזה נסוב סביבו- אוכל.
אז באיחור קל- חג שמח ומהנה! ונכון לעכשיו, סופ"ש ביתי וחמים בחסות מערכת הגשם הנוכחית.


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה מהחברות.

7 תגובות:

  1. חג שמח אהובה!
    כמה שרציתי לעשות מניקור מחוייך, לא הצליח לי.. ניסיתי שלוש פעמים שונות, וללא הצלחה.. כל פעם משהו אחר נהרס לי בעיצוב.. בסוף ויתרתי.
    גם לי היה ניסיון רע עם "משאבות הקצפת" של ללין, אך המשאבה בבקבוק הזה מצויינת!
    הבושם של הוגו בוס נראה מפתה :*

    השבמחק
  2. הציפורניים!!! איזה מהמם!! :)

    השבמחק
  3. אהבתי את המניקור!! איזה כיף! אני כמובן לא אוכל לשחזר, אבל כיף לראות את כשרונך :D
    המוצרים של אהבה נראים ממש טוב!

    השבמחק
  4. תודה על הפוסט. שימי לב שהמוצרים של ללין מכילים לרוב חומרים שאינם טובים לגוף האדם

    השבמחק
  5. קולקציה חמודה! אבל יש לי יותר מדי מוצרים של ללין גם ככה ;)

    השבמחק
  6. אני מתה כבר לנסות את המוצרים של ללין ועשית לי חשק עוד יותר !

    השבמחק
  7. חופש שלם עבר עלי בתכנונים וביטולים... ואז קצת רגשות אשם ;) אז אני מזדהה לגמרי.
    אני כנראה נמנית עם הקבוצה שלא מתה על החדש של קוואלי, למרות שיש לי בושם אחר שלו שאני ממש ממש אוהבת.
    אריזות הסמיילי של ללין פשוט אדירות :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...