Powered by Jasper Roberts - Blog

יום חמישי, 5 ביוני 2014

Dior Addict Experience

דמיינו לכן להתחיל בוקר חמים של חודש מאי כאשר אתן מוקפות במוצרי דיור- תיקים, בגדים, שלל מוצרי איפור, קאפקייקס ועוגיות מקרונס צבעוניות... אפשר לסרב לזה?
בדר"כ אני לא נוהגת לכתוב או לשתף תמונות מהשקות, אבל סידור אולם התצוגה של דיור והצבעוניות של המקרונס דרשו לקבל במה בבלוג.
.


איפה מזמינים סידור כזה לחדר?
ואחרי שחיסלתי חצי מגש של מקרונס, הגיע הזמן לעבור למוצרים שהשיקה דיור לאחרונה. המוצר הראשון הוא Dior Addict Liquid Stick, שפתון "היברידי"שאמור לתת גוון, זוהר ועמידות גבוהה (היברידי מה? לפי החברה זה בעצם שילוב של שלושה דברים: גוון אטום, גימור גלוסי ללא דביקות ותחושת "ללכת עם להרגיש בלי"). המוצר השני הוא בעצם השקה מחודשת של הלקים מבית דיור, ולפי החברה הפורמולה שודרגה בשאיפה להגיע לעמידות גבוהה יותר.
כפי הנראה, טרנד השפתונים העמידים הגיע לפה כדי להישאר. כמובן שדיור לא התכוונה להישאר מאחור ולכן השיקה לאחרונה את סדרת Dior Addict Fluid Stick המשלבת בין שפתון עמיד וגימור גלוסי.
הגוון שברשותי הוא 754 Pandore, אדום-ורוד- קורלי מהפנט, גוון שמושך את כל תשומת הלב לשפתיים.
האריזה של המוצר (כיאה לדיור) משלבת בין יוקרה ופרקטיות (טוב, פרקטיות חלקית כי אריזת המוצר גדולה יחסית). היוקרה מגיעה מאריזת הכסף עם הכיתוב Dior ועל הפרקטיות אחראי החלק התחתון של השפתון בו אפשר לראות את גוון המוצר.
ההנחה מתבצעת ע"י אפליקטור ספוגי בצורת לב, ויש לו צד אחד קעור וצד קמור, כדי שנוכל להתאימו לקימורים הטבעיים של השפתיים. אני נוהגת להשתמש בקצה האפליקטור לתיחום השפתיים, ובחלק העבה למילוי התוחם.
בשונה משאר המוצרים העמידים לשפתיים, הדיור אדיקט לא מייבש את השפתיים ויחסית עשיר בלחות (ועל אף זאת עמיד יחסית, תכף נגיע לזה). מיד לאחר המריחה מרגישים אותו מעט על השפתיים, אבל כעבור כמה דקות מתרגלים לתחושה ולא מרגישים בו כלל.
אז איך הוא מבחינת עמידות? ובכן הגימור הגלוסי נשאר כל עוד לא אוכלים או שותים. לעומת זאת, הגוון כן נשאר על השפתיים בצורת החתמה אדמדמה גם לאחר ארוחת צהריים מפנקת.
אז מה השורה התחתונה? הוא עושה את עבודתו נאמנה (כלומר צובע את השפתיים בגוון משגע ונשאר במשך שעות ארוכות), ובהחלט הייתי שמחה לאמץ את כל הסדרה (המכילה 16 גוונים), אילולא המחיר (178 שקלים) והאריזה שתופסת לא מעט מקום ביחס למוצרי שפתיים אחרים.

אני מודה שכאשר שמעתי על הגרסא המשופרת של הלקים מבית דיור הרמתי גבה. החברה הודיעה כי השיפור העיקרי בפורמולה של הלקים נוגע לעמידות, והם הבטיחו שהלק יחזיק מעמד במשך ארבעה ימים. כידוע לכן, על אף אהבתי הרבה ללקים הם לא ממש אוהבים להישאר עליי, והקשר הכי ממושך שהיה לי עם לק נמשך שלושה ימים... ולכן, תהיתי אם ההבטחה הזו תופסת גם לגבי, הבחורה שלקים בורחים ממנה.
סקרנית לגבי ההבטחה, מרחתי את גוון Rouge (מס' 999) על ציפורניי והמתנתי ארבעה ימים.
על אף חוסר אהבתי לציפורניים אדומות, לא יכולתי להתעלם מהתאמת הגוון לצבע עורי. בקרב חברותיי הגוון האדמדם הזה זכה לאהבה רבה, ורובן הפצירו בי ללכת עם אדומים יותר (אבל אדומים לא מרגשים אותי כמו ירוקים!). 
Rouge הוא אדום נשי ודומיננטי (הגוון זהה לשפתון הראשון שהשיק בית דיור בשנת 1949), יש לו פורמולה נהדרת (פורמולת ג'ל) והוא אטום כבר בשכבה הראשונה (אני הוספתי שכבה נוספת).
כדי לתת לאדום הזה את היחס המתאים לו (על מי אני עובדת, אין סיכוי שאני אסתובב עם אדום נקי על הציפורניים) הוספתי חותמת לבנה ונקודות גליטריות לקישוט.
הלק הלבן בו השתמשתי הוא Bk-White matte, והחותמות הן Cheeky 26, Bundle Monster- 419.
ולשאלת השאלות- האם הלק הצליח להחזיק מעמד עליי במשך ארבעה ימים? להפתעתי הרבה- כן! כך הוא נראה כארבעה  ימים לאחר המריחה (התמונה צולמה בנייד, מצטערת על האיכות).
השורה התחתונה- פעם ראשונה שלק מחזיק עליי מעמד במשך ארבעה ימים... אבל גם כאן, המחיר ממש לא נוח לכל כיס ועומד על 135 שקלים לבקבוק (היי, יום הולדת בעוד שבוע וחצי, ויש 21 גוונים אז תכניסו לרשימת המתנות!).

פינוק נוסף מבית דיור (שמכורות הבישום מבינכן ודאי כבר הריחו) הוא הבושם Miss Dior E.D.T.
שילוב של הדרים, פרחים, פצ'ולי עצים ומוסק. הוא מעין אח צעיר לבשמי דיור הכבדים, אבל לדעתי הוא לא מצליח להשתחרר לגמרי מהעכבות הכבדים של אחיו הגדולים ולכן לא בטוח שנשים צעירות יתאהבו בו מריחרוח ראשון.
יש לו ניחוח חזק מאוד, אבל כאשר הוא מתפזר מעט נותר ניחוח מתקתק שהתחלתי לחבב לאחרונה.
הוא עמיד עליי מאוד (נשאר במשך יום שלם).
תוכלו לערוך השוואת מחירים בעזרת האתר זאפ ולמצוא את המחיר והכמות המתאימים לכן במידה ותרצו לרכוש את הבושם.

וכדי לא להדביק אתכן בוירוס שתקף אותי אתמול, אחזור למיטה ואשאיר לכן סופ"ש שלם למנוחה ובילויים.


*גילוי נאות- המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה.

9 תגובות:

  1. גוון השפתון משגע!!!!
    ולגבי הלק, אני לא סובלת גוונים ירוקים ואשמח לעשות איתך החלפה בעד האדום :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון? ממש אהבתי את הגוון שלו.
      תראי לי את הירוקים שלך ונדבר....

      מחק
  2. אהבתי את גוון השפתונגלוס ;) הלקים של דיור מושכים אותי מאוד.. המחיר שלהם קצת פחות ולכן אני חוזרת למציאות...
    גם אני פחות אוהבת להסתובב עם אדום נקי על הציפורניים, לא יודעת, זה מרגיש לי משעמם... בעירך כמו ורוד וסגול דואוכרומטיים :/ דיורית מהממת שכמותך ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. המחיר שלהם בהחלט גבוה, ואף פעם אין עליהם הנחה... וזה ממש מבאס כי באמת נדיר שלק עמיד עליי כ"כ.
      גם אותי ורוד משעמם!!
      תודה בובה:)

      מחק
  3. הכי סיקרן אותי הבושם. מבחינתי המחיר של הלק שערורייתי :0

    השבמחק
    תשובות
    1. יש סיכוי שאת תאהבי אותו, אני מדמיינת אותו עלייך וזה מסתדר בול.
      בהחלט שערורייתי וכואב בכיס

      מחק
  4. אוי, דיור... אני מאוהבת בעיצובים שלהם.
    אני סקרנית לנסות את השפתונים העמידים, ואת הלקים לעומת זאת... המחירים הגבוהים פשוט מוציאים את החשק אפילו למצמץ לכיוון של הסטנד :/

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אפשר שלא? הם מושכים אותנו בעיניים.
      זה בהחלט לא נגיש לכל אחד, מצד שני ככה שומרים על מיתוג גבוה

      מחק
  5. יאמי!! על הכל כולל הכל. מהתמונה הראשונה ועד לאחרונה!
    נשיקות בייבי <3

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...