Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שבת, 5 באפריל 2014

Smells and Nails

איך יודעים שבא אביב?
מסתכלים סביב סביב
ואם רואים שנעלמו המעילים
ואם רואים שיש "מרסי" בפרסומים
ואם הבושם במבצע,
אביב הגיע פסח בא...
אז יודעים אז יודעים שבא אביב,
אז יודעים שבא אביב.

נגיד והיינו תקועות על אי בודד והקשר היחידי בינינו לבין העולם החיצון הייתה הטלוויזה המסחרית. כפי הנראה, כולנו היינו יודעות מתי מגיע חג מרכזי (כלומר ראש השנה או פסח) בזכות הפרסומות לבשמים, פרסומות מבצעי הבשמים והפרסומות של מרסי ופררו רושה.
המבצעים שמציעות לנו הרשתות לא רעים כלל, אבל כמו שכולנו כבר למדנו, בכדי להצליח בבחירת הבושם, עלינו לגשת לאחת הרשתות ולרחח את הניחוח החביב עלינו (שכן בושם שמחמיא וטוב לאחת, לאו דווקא יתאים לאחרת).
אני מודה שהרבה לפני שאני מריחה את הבושם, אני שופטת אותו לפי האריזה, ולמה? כי המחשבה הראשונה שעולה לי בראש כאשר אני מסתכלת על אריזת בושם היא "איזה מניקור מתאים לזה?".
 כאשר נפגשתי לראשונה עם הבושם Jimmy Choo- Flash ישר דמיינתי גליטרים כסופים על בסיס סגול.
קצת על הניחוח- מבוסס על ניחוחות "זר פרחים לבנים המשולבים בנגיעות של ליצ'י וברגמוט. הוא משלב בתוכו פפריקה אדומה, תותים ומנדרינה".
יש לו ניחוח מתקתק יחסית, והוא יתאים לאלו מכן שאוהבות את הריחות הפרותיים. מיד לאחר ההתזה הריח מרוכז ודומיננטי, אבל כעבור כמה דקות הוא מתעדן ונשאר במשך שעות ארוכות.
אבל הדבר הכי בולט בבושם זה הוא הבקבוק המהמם שלו. אריזתו מרובעת ומזכירה קריסטל, וצבעה הוא הצבע החביב עליי- סגול (בתחתית הבקבוק תמצאו גליטרים כסופים). העיצוב רחוק מלהיות עדין והבקבוק בולט על שידת הבשמים.


המניקור בהשראת הבקבוק של Flash פשוט למדי ומצריך שימוש בשני לקים בלבד. הלקים בהם אני השתמשתי הם Color Club- Pucci Licious הסגלגל ומעליו את ביוטיקייר מס' 15 (גליטר הולוגרפי מקסים שגיליתי במקרה. בשתי שכבות תקבלו גליטרים צפופים והולוגרפיים על הציפורניים, וכל זה בעלות של 4.5 שקלים. בתמונה לא הצלחתי לתפוס את האפקט ההולוגרפי שבו, אבל אם תציצו כאן תראו אותו).
אם אתן מחפשות בושם בניחוח מתוק ועדין שיכול גם לשמש כקישוט מנצנץ על שידת האיפור- גשו לרחרח את "פלאש".
כמה? בעבור כמות של 60 מ"ל תשלמו 345 שקלים, ועבור כמות של 100 מ"ל תשלמו 479 שקלים.

עם הבושם Brit Rhythm מבית Burbbery אני מנהלת מערכת יחסים מוזרה- יש ימים שאני לא מפסיקה להסניף את עצמי כאשר אני איתו, בעוד שבימים אחרים אני לא מסוגלת להריח אותו.
התו המרכזי בבושם הוא ניחוח הלבנדר האנגלי (שהוא הרבה יותר ארומטי מהלבנדר הצרפתי), ומכיוון שאני יודעת שלבנדר או מסוג הניחוחות שאוהבים ממש או לא סובלים בכלל, אמליץ לכן לקחת זאת בחשבון. לצד הלבנדר תמצאו ניחוח מעט ספייסי (פלפל ורוד ונרולי), עלים של פטל שחור ופריחת תפוז.
תמיד תזכרו את מה שכתבתי למעלה, על כל אישה בושם מתנהג אחרת. על חברה שלי הבושם בריט מריח לא להיט (חרוז!) והיא לא אוהבת אותו, בעוד שעליי יש לו ריח אחר לגמרי, וגם אני וגם חברתי הסכמנו שעליי הוא מריח מצוין.
ניסיתי ליצור מניקור בהשראת הבקבוק של Brit, אבל התוצאה קצת רחוקה ממנו (זה הקטע עם דימיון, הוא יכול להוביל אותנו למקומות מוזרים), וכמו עם הבושם גם את המניקור יש רגעים שאני ממש אוהבת ורגעים שהוא פשוט לא בא לי בטוב.
אז מה בעצם קורה פה? הבסיס למראה הוא הלק Essie-Fiji שנמרח על כל הציפורניים. על האצבע המורה והזרת הוספתי החתמה ע"י שימוש בלק China Glaze- Delight וחותמת מס' 410 של Bundle Monster. על הקמיצה יצרתי מעין גראדיינט צהבהב (השתמשתי ב- I'm Never Amberrassed מסדרת Sheer Tints של OPI. זו סדרת טופים צבעונים שאפשר לשחק עם מס' השכבות שלהם ובכך ליצור למשל מעבר צבעים) ומעליו מרחתי את Nubar 2010. גם על ציפורן האמה מרחתי את Nubar 2010.
כמה? בעבור כמות של 50 מ"ל תשלמו 239 שקלים, ובעבור כמות של 90 מ"ל תשלמו 299 שקלים.

בחודש שעבר הושקו בארץ לראשונה מוצרי מייקל קורס, עליהם חלקנו חלמנו בערגה (אוי הברונזר הענקי הזה...).
באירוע מלא סלבס ופליטי ריאלטי (גילוי נאות- אין לי מושג מי הם, אני לא רואה ריאליטי) הוצגו לנו המוצרים שאמורים לנחות בארץ. את המוצרים מחלקת החברה לשלוש קטגוריות- Sporty, Sexy ו-Glam. בכל אחת מהקטוגריות תוכלו למצוא ברונזרים, לקים, שפתונים, תכשירי שיזוף עצמי ועוד.
הקו המנחה בעיצוב המוצרים נקי למדי- אריזה מוזהבת עם חריטת שמו של המעצב. במוצרים הנוזליים (לקים, בשמים וכו') מכסה המוצר זהוב והצנצנת עצמה שקופה.
במהלך האירוע הרחתי את שלושת הבשמים, כאשר Glam התחבב עליי יותר מהשאר. אני קיבלתי לסקירה את Sporty, ניחוח שאני פחות התחברתי אליו.
תווי הדרים הודות לתפוז ומנדרינה עליהם מתבסס הניחוח לצד תמציות פרחים. הניחוח שלו מעט מבוגר לטעמי, ואני בדר"כ מעדיפה בשמים קלילים יותר (אבל שוב אציין שעל כל אחת בושם מתנהג אחרת).

נכון שקווי העיצוב של הבקבוק נקיים ועדינים מאוד (ואני בחורה שאוהבת צבעים ועיצובים לא עדינים בלשון המעטה), אבל זה לא מנע ממני ליצור מניקור בהשראת הבקבוק (ועל אף שאינני אוהבת לקים זהובים על ציפורניי, ממש אהבתי את העיצוב הזה).

גם במקרה הזה העיצוב פשוט ומבוסס על שני לקים בלבד- הבסיס לפרנץ' הזהוב הוא Orly-Nite Owl ועל פס הזהב אחראי Barry M- Foil Gold. מרחתי שתי שכבות של Nite owl והמתנתי בערך כעשר דקות לייבוש. לאחר מכן הוספתי פס זהוב, ושוב המתנתי לייבוש לפני מריחת טופ למראה גלוסי. אם אתן מתקשות ליצור פס ישר ביצירת מראה ה"פרנץ'" נסו להיעזר בפיסת סולטייפ.
לגבי הבשמים של מייקל קורס- אם החלטתן לרכוש את אחד משלושת הבשמים, אנא הריחו אותם לפני הרכישה.
כמה? בעבור 50 מ"ל תשלמו 495 ש"ח, ועבור 100 מ"ל תשלמו 665 שקלים. כרגע אפשר למצוא אותו בסופר פארם רמת אביב, ובהמשך אנחנו אמורות לראות את מוצרי מייקל קורס בסניפים נוספים של הרשת.

זוכרות את הבושם Sexy 212 של קרולינה הררה (הורוד, שיש לו שני צדדים מתברגים)? אם תשאלו את מי שהכיר אותי בימי התיכון, הוא כנראה יאמר לכם שזה הניחוח שלי. במשך שנים 212 היה הבושם היחיד שאהבתי, והייתי קונה סטוקים ממנו (גם הייתי מקבלת קבוע בקבוק שלו בימי הולדת וחגים). רק בצבא עברתי גמילה ונפתחתי לניחוחות חדשים.
כאשר נחת אצלי 212 VIP Rose נזכרתי בבושם "שלי" ושמחתי לגלות שגם הפעם, אני אוהבת את הריח.
התווים השולטים בבושם הם שמפניה ורודה (שמפיין רוזה- ניחוח פירותי), פריחת אפרסק וניחוחות עציים (מושג שקצת קשה להסביר מה הוא, פשוט צריך להריח).
גם לבושם זה יש ניחוח מתקתק, וגם הוא בדומה לג'ימי צ'ו חזק מאוד מיד לאחר ההתזה, אבל מתעדן כעבור כמה דקות ונשאר על העור במשך שעות ארוכות, לפחות במקרה שלי (חברה שביקרה אצלי התיזה אותו על עצמה ואצלה הוא נעלם יחסית מהר... כך היה גם עם ה-212 Sexy המקורי).
הפעם הבושם מגיע באריזה אליפטית בצבעי הורוד שמפנייה (רק חסרות לי הבועות) ובאריזת זכוכית בגימור מאט כאשר המכסה נצמד לאריזה ע"י מגנט.
המניקור הפעם מתבסס על צבעי האריזה- בסיס בגוון ורוד עדין (או ורוד עתיק) ופסים בגוון ורוד- סגול מטאלי.

לק הבסיס הוא China Glaze- Dress Me Up ומעליו הוספתי פסים מטאליים ע"י שימוש בחותמת מס' m63 (מהאתר Lightinthebox) ו-China Glaze-Joy המטאלי.
מקווה שהצלחתי להעביר לכן תחושה שונה בכל הנוגע לבשמים, ושהראתי לכן צד נוסף בעולם הבישום ממנו אפשר לקחת השראה, ובהחלט מקווה שאראה מניקורים נוספים בהשראת בקבוקי הבושם החביבים עליכן... תאמינו לי שזה ממש כיף לתת לדמיון להתפרע!
ועכשיו הגיע הזמן שאלך להתקלח... יש עליי יותר מדי ניחוחות.

*גילוי נאות- הבשמים בפוסט זה התקבלו לסקירה.






17 תגובות:

  1. איך אני אוהבת את הפוסטים שלך בסגנון הזה! :)
    החותמת בעיצוב האחרון מגניבה בהחלט, ולא נעים לי להודות (אבל זה הבושם היחידי בפוסט שאני אקשואלי מכירה את הניחוח שלו..) ואני אוהבת אותו מאוד! :)
    חג אביב שמח יפה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה:)
      את מכירה בושם מעולה, אני חורשת עליו בתקופה האחרונה!

      מחק
  2. אוי הקנאה... כמה יצירתיות וכישרון!!!
    כל הכבוד אלופה. מניקור אחד יותר יפה מהשני וכולם כל כך תואמים את מקור ההשראה.
    אהבתי ואפילו מאוד :-)
    נשיקות אהובה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. ולך יש יצירתיות סטייליסטית שאצלי זה החלק החלש:)
      תודה יקירה, כיף לקרוא את התגובות שלך!

      מחק
  3. אוי והשיר בהתחלה.... שכחתי לגמרי.
    ענק! פשוט ענק, יא הורסת!!!

    השבמחק
  4. פוסט יצירתי ומקסים!
    הכי אהבתי את העיצוב הסגול בהתחלה ואת הגרדיאנט:)

    השבמחק
  5. פוסט פשוט נהדר!

    השבמחק
  6. תכלס יש לנו טעם די דומה בבשמים. הגלאם משגע, 212 עילף אותי ואת ברברי אני עוד לא סגורה, טוב ולעפמים מריר לי קצת. ג'ימי צו - הביא לי את כל הגרסאות סדורות על השיגה - קנקן מעלף.

    אשר למניקורים היפייפים, את משאירה לכולנו אבק יקירתי. אבל את ההשראה שלי, יבוא יום...

    חג אביב שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט דימיון בטעם שלנו בבשמים ובתיאורים.
      שמחה להוות מקור להשראה, וקחי בחשבון שגם לי בהתחלה הלך צולע;)

      מחק
  7. אני ממש נהנית כשאת לוקחת בקבוקי בושם בתור השראה לנייל-ארט :)

    השבמחק
  8. מקסים! מניקורים יפיפים

    השבמחק
  9. בהחלט הצלחת להעביר את הפוסט בצורה שונה! יצא מקסים ויצירתי!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...