Powered by Jasper Roberts - Blog

יום ראשון, 16 בפברואר 2014

שופינג בפיג'מה!

יום רביעי, שעות אחה"צ המאוחרות, אני וחברה יושבות לקפה של "הפוגת לימודים".
הטלפון מצלצל: "היי פיצ'ה? האם את בבית? ארצה למסור לך את הזמנתך מאתר מאק". כעבור כ-20 דקות בערך, מצלצל בדלת הבחור ובידיו ארגז חום עם שמי וכתובתי עליו. השליח מקבל קבלת פנים חמה מטוי, ואני נשארת עם חבילת מוצרי מאק בידי. תוך שניות החבילה נפתחת, ובתוכה מחכים לי שלושת המוצרים שהזמנתי יומיים קודם לכן מהאתר החדש של MacOnline.
לפני כמה שבועות פרסמתי בפייסבוק קישור לאתר החדש של מאק ישראל. כותרת הפרסום הייתה "עכשיו כולנו יכולות לרכוש מאק מהבית, מבלי לצאת מהפיג'מה". רובכן לייקתן, חלקכן שאלתן במה מדובר, וכולנו הרגשנו שסוף כל סוף הורמה הכפפה, וחברת איפור עולמית החליטה שגם השוק בארץ מתאים לקניות אונליין.

אני חושבת שכל מכורת איפור נכנסה למאק אונליין האמריקאי, וחלמה על היום שזו נוכל גם אנחנו, הישראליות המתאפרות ליהנות מאיפור בהזמנה אישית עד דלת הבית.
לפני כשבוע וחצי תפילותינו התגשמו והושק אתר מאק אונליין בעברית (אח חדש ל-23 אתרי מאק שכבר עלו לרשת), ובו אפשר למצוא את שלל מוצרי החברה ולהזמינם עד מפתן הבית.
 אתן בטח סקרניות לדעת מה הזמנתי, לא?
הלכתי על שלושה מוצרים שזממתי עליהם זמן מה. את צללית הקרם Stormy Pink ראיתן כבר בעבר, ומאז היא לא יצאה לי מהראש. בנוסף, הזמנתי את ה- Fluidline השחור (Blacktrack), שהוא סוג של מאסט בכל אוסף איפור, ואת הצללית היפיפיה Expensive Pink.

 האתר מעוצב כמו שאר אתרי מאק העולמיים, רקע שחור, כיתוב לבן, קטגוריות שונות ואפשרות לגשת לחשבון שלנו.
 בשונה משאר העולם, הפעם האתר מעוצב מימין לשמאל, כדי שיתאים לשפה העברית.
 בצידו הימני של האתר תמצאו את התפריט הראשי. שתי הקטגוריות הראשונות הן של המוצרים החדשים והנמכרים ביותר.

מתחת תמצאו את קטגוריות האיפור- עיניים, שפתיים ופנים. ברגע שתלחצו על סוג האיפור בו אתן מעוניינות, תפתח לפניכן רשימה של מוצרים מהתחום וכל שעליכן לעשות הוא לבחור את המוצר. ברגע שתבחרו תגיעו לעמוד המוצר עצמו, שם תוכלו לבחור את הגוון בו אתן חושקות.
 מתחת לאיפור תוכלו למצוא את קטגורית הטיפוח והאביזרים.
לצד השופינג, אפשר להנות מכמה הטבות נוספות, למשל הכרות עם מאק ארטיסטים ברחבי העולם.
 על הדרך, אפשר למצוא שלל סרטוני הדרכה ממיטב מאפרי הרשת, כאשר מתחת לכל סרטון מפורטים המוצרים בהם השתמש המאפר, עם קישור ישיר לדף המכירה שלהם.

ועוד כמה נקודות שכדאי להכיר על האתר:
* התאמת מוצרים וגוונים- בעתיד יהיו באתר כלים אשר יסייעו ללקוחות להתאים אישית את בחירת המוצר- השוואת גוונים, התאמת גוון בעזרת מאתר מייקאפים  ומאתר מברשות (מהי המברשת המתאימה לכל מוצר איפור?).

*מוצרי מאק פרו- בעתיד ישולבו באתר גם מוצרי מאק-פרו.

*הנחת מאפר- אין הנחת מאפר באתר מאק-אונליין (ובזה אנחנו מתואמים עם שאר העולם. בכל אתרי מאק, פרט לאמריקאי, אין הנחת מאפר).

*קולקציות חדשות וקיימות- מכוון המוצרים באתר זהה למגוון המוצרים בחנות. לפי הצפי, בעתיד הלקוחות יוכלו לרכוש חלק מקולקציות "מהדורה מוגבלת" לפני השקתן בחנויות הרשת (וכולנו יודעות שקולקציות מהדורה מוגבלת נעלמות מהמדפים ברגע שהן יוצאות).

*משלוחים- אני הזמנתי את המוצר בשני בערב, וביום רביעי הוא כבר היה אצלי (כלומר שני ימי עבודה). החברה מציינת כי המוצרים המוזמנים מהאתר יסופקו ללקוחה תוך שלושה ימי עסקים מהיום שבו בוצעה ההזמנה (באזורים מרוחקים כגון רמת הגולן, ישובי הערבה וים המלח ההתחייבות לאספקה הינה תוך 5 ימי עסקים).
בשלושת החודשים הראשונים לפעילות האתר המשלוח יהיה חינמי. לאחר מכן, בעבור הזמנות מתחת ל-200 שקלים תשלמו 15 שקלים נוספים (דמי משלוח), ובכל הזמנה מעל ל-200 ש"ח המשלוח יהיה חינמי.

*החלפות- ניתן להחליף או להחזיר את המוצר שהזמנתן תוך 14 יום באמצעות רשת חנויות מאק או משלוח הפריטים בדואר בחזרה למאק אונליין.

*שירות לקוחות- פעיל בימים א-ה בין השעות 09:00-17:00. מספר הטלפון של שירות הלקוחות הוא 1-800-200-350, וניתן לבצע באמצעותו הזמנות טלפוניות, לקבל מענה לבעיות טכניות ועזרה.
בעתיד אמור להיות באתר צ'אט אונליין ובו נוכל לתקשר עם שירות הלקוחות.

*אמצעי תשלום- כרגע התשלום באתר הוא באמצעות כרטיס אשראי. לפי מה שנאמר בהשקה, בעתיד נוכל לשלם באמצעות Paypal.

כאחת שאוהבת לערוך קניות אונליין, האופציה הזו מעולה עבורי. בדר"כ אני לא ששה ללכת לחנויות למינהן (לרוב הזמן שיש לי לשופינג הוא שישי בבוקר, ובדר"כ החנויות בימי שישי עמוסות, החניות מפוצצות והסבלנות שלי בורחת).
האופציה של משלוח מהיר, שירות בעברית ובעיקר כניסת חברת איפור בסדר גודל שכזה לשוק הקניות אונליין הישראלי, בהחלט מראה על שינוי בהרגלי הקניה שלנו.
אני מקווה שחברות נוספות יאמצו את הגישה, ושנוכל לערוך את הקניות שלנו מהכיסא בבית, לצד הקפה של הבוקר.
אני ממליצה לכן להיכנס לאתר, להתרשם ולהציץ במוצרים, במאפרים ובהדרכות שזמינות עכשיו לכולנו.
www.maccosmetics.co.il
תהנו!

*גילוי נאות- המוצרים הוזמנו ע"י שובר רכישה שהתקבל מהחברה.

17 תגובות:

  1. איזה כיף שהמשלוח הגיע כל כך מהר! הזמנת מוצרים נהדרים :)

    השבמחק
  2. תתחדשי, איזה כיף כשיודעים מה רוצים. כבר ימים שאני יושבת מול המסך ורוצה הכללללל
    ולוחשת לעצמי בלי קול (לא כוד שפתונים, לא עוד שפתונים - בתקוה שזה יעזור)

    השבמחק
    תשובות
    1. במקרה הצלחתי לבחור, לרוב זה לא קורה כ"כ מהר ואני יושבת שעות מול המסך.

      מחק
  3. חבורה נחמדה סיפחת לעצמך. תהני מותק!

    השבמחק
  4. האתר הזה הוא אחת ההברקות של התקופה האחרונה, אני ממש שמחה מההשקה שלו ונהנתי מחוויית הקנייה והשירות.
    תתחדשי על הכל :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט הברקה, והלוואי ונראה עוד כאלה. חווית הקניה מאוד נוחה ועם העצלנות שלי- יש סיכוי שאעדיף לרכוש באתר.

      מחק
  5. בחרת מוצרים נהדרים! תתחדשי אהובה.

    השבמחק
  6. תתחדשי על הרכישות הנהדרות יפתי!
    ואני אשב ואקטר פה שעכשיו אני לא יכולה לשכנע את עצמי שלא שווה לנסוע יותר מחצי שעה רק כדי לרכוש איזו צללית שממש בא לי. עכשיו מאק זמינים גם לי ואין יותר את התירוצים שחוסכים לי כמה שקלים בחודש.
    תודה באמת :-)
    נשיקות וחיבוקים בובה <3

    השבמחק
  7. זה היה כל כך מתבקש ואני ממש שמחה שעכשיו אפשר להזמין אונליין בקלות (חשבון הבנק שלי פחות מתרגש מזה :)
    גם אני מקווה שעוד חברות יאמצו את הרעיון הזה ויתחילו להתקדם.

    תתחדשי על הכל! הפיינטפוט נראה מהמם ואני די מתאפקת לא לפזול לעברו. אקספנסיב פינק היא אחת הצלליות היפות שיש ואפשר לשחק איתה גם עם בסיס צבעוני וכל פעם יוצאת תוצאה אחרת.

    השבמחק
  8. תתחדשי!!! הפיינטפוט קורץ לי עד מאוד :)

    השבמחק
  9. ואואו איזה מוצרים כייפים! תתחדשי.!

    השבמחק
  10. בדיוק רכשתי לעצמי את ה"ורוד היוקרתי" (בחנות) .לגבי האתר החדש :אני גם שמחה מאוד שהוא עלה ,אבל לא מהסביות שאנשי השיווק של מאק יאהבו... וזה חייב להאמר: זה מדגיש את הפערים במחירים בין ישראל לכל מקום בעולם. את ההתנסות בחנויות והרכישה ממאפרת מנוסה זה לא יחליף ,אבל מי שכבר יודעת במה היא מעוניינת לא תעדיף לנדוד לאתר האמריקאי ? אני באמת שואלת ולא קובעת. כפי שכתבתי אני אוהבת את ההתנסות אבל לו צללית היתה עולה 10 דולר ולא 70 שקלים הייתי בוודאות קונה 5 ולא אחת. מה אתן אומרות? לכמות של יותר מ2 מוצרים לא שווה לספוג את עלות המשלוח ?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...