Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שני, 10 בפברואר 2014

All You Need Is Love

גם אם שכחתן להציץ ביומן, כנראה שאמצעי המדיה השונים לא אפשרו לכן לשכוח מיום האהבה המתקרב אלינו בצעדי ענק.
פרסומות בטלוויזיה ובעיתונים, פוסטים מלבלבים בבלוגים ואינספור פרסומות לאתרי היכרויות חקקו לנו בתודעה כי ביום שישי הקרוב, ה-14.2, יצוין ברחבי העולם ה- Valentine's Day.
אחרי שגיליתן על בואו של התאריך הנקוב, כל שעליכן לעשות הוא להחליט איזה סוג של אדם אתן- כזה אשר מצפה מבן הזוג להפתיע ולהשקיע, או כזה שמאמין בגישה של "עוד יום שגורם לאנשים לבזבז כסף, לצאת בכוח ולבלות במקומות עם המוני אדם במצב רוח מאוהב ודביק".
בדר"כ אני די מסכימה עם האדם השני, אבל בגלל שאת ה-14.2 הקרוב אני חוגגת במבחן מפנק (אין כמו מבחן בשביל לאהוב, לא?) וגם מסיימת (בערך, לא כולל מועדי ב') את תקופת המבחנים הזו יש בי איזה רצון להתפנק מעט.
אני לא רואה את עצמי הולכת למסעדה או משהו בסגנון (כי בהחלט אפשר לצאת לבלות בכל יום אחר מבלי להיתקל במחוות קיטשיות כדוגמאת בלונים ופרחים בכל חור) אבל כן עלה בי חשק להצטרף לחגיגה ולכתוב פוסט בחסות Valentine.
כהרגלי, לכבוד יום האהבה הוצאתי מהמגירה את אחת החותמות הקיטשיות שברשותי ויצרתי את המניקור הבא:

הפעם המניקור מבוסס על שני לקים ורודים מבית China Glaze. על הקמיצה הנחתי את Ahoy ועל שאר האצבעות את Rich & Famous.
לחותמת ה-Love השתמתי בחותמת מס' 426 של Bundle Monster והלק הלבן BK שהוזמן מהאתר Born Pretty.

חברת ג'ייד יצאה בשלל פרסומים עם סדרת ה-Valentine Flair, מספר מוצרים ליצירת מראה איפור "כובש ורומנטי" (כהגדרת החברה) המתבסס על צבעי האדום (שפתיים וציפורניים) ועל עור בוהק וזוהר.
לפי החברה, לאחר שסיימנו לאפר את עור הפנים (פריימר, מייקאפ, פודרה- כל פריט איפור שעוזר לכן בהשגת מראה עור חלק ובריא) יש להדגיש את עצמות הלחיים ולהוסיף שפתון אדום כדי שימשוך את תשומת הלב לשפתיים.
כאשר פתחתי את אריזת Idyllic Soft Satin Blush No.25 Woodberry הופתעתי לגלות מוצר של ג'ייד בעיצוב מפתיע ויוקרתי. האריזה עצמה מגיעה בגוון שחור עם אפקט מראה, ועליה מוטבע הסמל של ג'ייד בזהב.
 אבל אחרי שמרימים את המכסה מגלים מעוינים בגוון חום-זהוב שבהחלט מזכירים עיצובים של מוצרי איפור יוקרתיים.
כרגיל, אחרי שהתרשמתי מהעיצוב של המוצר, החלו הדעות הקדומות להציף את ראשי. "אוי לא, זה חום! מה אעשה עם סומק חום", "רגע אולי אשתמש בו כברונזר? אבל הוא יותר מדי נוצץ, אני לא אוהבת הצללות נוצצות".
גוון חום קרמלי עדין, עם נגיעות שימר זהוב- לא בטוח שכל אחת תתחבר, אבל לבהירת עור עם שיער חום שכמוני, הוא מחמיא. אני יודעת שלא מעט מהמתאפרות, לא ששות להשתמש בגוונים חומים או סמקים שימרים מדי על הלחיים, וגם אני חשבתי ככה בהתחלה, אבל כאשר הנחתי את הסומק על הלחיים, השימר שלו לא היה בולט מדי והעניק לי מראה זוהר ובריא.
 מבחינת עמידות- ממוצעת. ביום "חורפי" רגיל (כי זה לא באמת חורף) הוא מחזיק יום שלם (הנחתי אותו על איפור פנים מלא הכולל מייקאפ ופודרה). כאשר בחנתי אותו באימון אירובי מייגע, הוא התחיל להיעלם ובסוף האימון נשאר צבע עדין מאוד על הלחיים.
 כמו רבים מהסמקים שלי, גם הוא משמש אותי לא מעט בתור צללית, הגוון החם שלו משתלב כמעט עם כל צללית אך גם מצליח ליצור איפור עדין מאוד כאשר מניחים אותו לבד. לתשומת ליבכן, אם לא מניחים אותו מעל פריימר, הוא לא שורד  יותר מדי על העפעף.
 סה"כ, מוצר חביב המתאים לחובבות סמקים קרמליים או שימרים, יחד עם עיצוב מפתיע ומוצלח.
כמו תמיד, המחיר ההתחלתי של מוצרי ג'ייד לא ממש זול (130 שקלים), אבל תמיד יש עליהם הנחות.

כדי להשלים את המראה, יחד עם הסומק הגיע אליי שפתון אדום ובולט, Moisturiny Luminius Matte Lipstick no.109 Passion שמו.
גם הפעם הופתעתי מעיצוב המוצר- הוא מגיעה באריזה שחורה בגימור מאט (שקצת הזכירה לי את השפתונים של בובי בראון), ועל השפתון עצמו מוטבע GD.
לרוב, חברות דראגסטור (במיוחד ישראליות) לא ממש מצטיינות בשפתונים בגימור מאט, וגם הפעם לא מדובר במאט טהור.
המרקם שלו נוח ,רך ונעים למריחה, אבל כפי הנראה כן קיימת לחות בשפתון ולכן הוא לא מאט במאה אחוז (ועל כן לא מייבש את השפתיים).

שכבה אחת מספיקה כדי ליצור מראה אטום ואדום. 
בנוגע לעמידות- גם הפעם, ממוצעת. כל עוד לא אוכלים או שותים הוא לא הולך לשום מקום. הוא מצליח לשרוד שתיה, אבל ארוחה כן מצליחה לאתגר אותו (כן נשארת הכתמה קלה על השפתיים).

אני שמחה לראות שחברות עממיות מתחילות להציע מוצרים בגימור מאט- כן ירבו!
המחיר המלא עומד על 112 שקלים, אבל כמו שאתן כבר יודעות- מבצעים, מבצעים, מבצעים!

חברת ללין ממשיכה לקשר את הדמויות המצוירות החביבות עלינו עם "יום האהבה". בשנה שעברה זכינו לליין מוצרים המעוטרים במיני ומיקי מאוס, והשנה נבחר סנופי כפרזנטור הראשי של הוולנטיינס, לצד החברים צ'ארלי בראון, לוסי, פאטי ועוד.

לא מדובר על סדרת מוצרי טיפוח חדשה, אלא כמה אקסטרות מעוטרות כדוגמאת סט קופסאות סנופי (30-40 שקלים), תיקי רחצה (60-80 שקלים), מפזר ריח לרכב (30 שקלים) ונר בניחו וניל פצ'ולי (60 שקלים).
למי? לאלו מאיתנו שלא מוכנות להיפרד מחברי הילדות ואוהבות לשלב אותם בחיינו הבוגרים (אמממ, אני?).

אז נכון שמתנות זה נחמד, אבל אם אפשר לעשות משהו זוגי ביחד- זה הרבה יותר שווה.
ביום הולדתי האחרון לקח אותי בן זוגי לסנדאת שוקולד (אני מכורת שוקולד וחובבת מטבח, יש יותר טוב מזה?).
נכנסתי לרכב מבלי לדעת לאן מועדות פני, התחלתי לחשוב לאן בדיוק אני הולכת...
בסופו של דבר מצאתי את עצמי בלב גבעתיים, בסנדאת השוקולד של Emilya.
אחרי שהספקתי לנשנש מקרונס שוקולד של הח'ברה שיצאו מהסדנא שלפני, נכנסתי לחדר קריר ולבשתי סינר לבן. טיק טק הכנתי גנאש שוקולד סמיך, מילוי פרלינה מתקתק ושוקולד לבן אדום לקישוט.
שברי שוקולד עם קראסט פריך
פררו רושה
לבבות שוקולד מריר במילוי פרלינה
מקופלת
במהלך ההכנה טועמים כמעט מכל דבר, מתלכלכים בשוקולד ובעיקר לומדים קצת על הזהב השחור הזה. לא צריך להיות בשלן מדופלם כדי להצליח בסדנא הזו, ובהנחיית המדריך כל אחד יכול להפיק יצירות שוקולד במו ידיו (וזו לא סיסמא, הקשר בין בן זוגי למטבח מקרי בהחלט, והוא הצליח כמו גדול).
לפרטים נוספים הציצו באתר של Emilya (זהירות, זה ממכר).

אחת האופציות הרומנטיות המאפשרת לנו לברוח קצת מהשגרה היא גיחה קטנה לצפון, לאחד מהמוני הצימרים המפנקים בצפון הארץ.
מי שעוקבת אחרי בפייסבוק או באינסטגרם, גילתה שבסופ"ש האחרון הצפנתי עם בן זוגי לכמה ימים של מנוחה וצבירת כוחות (כן, נסעתי בלב תקופת המבחנים. ככה זה שלוח המבחנים מסודר בצורה הזויה ויש רווח של שבועיים בין שני מבחנים, לצד שני מבחנים יום אחרי יום).
אנחנו נסענו לישוב אמירים, כפר נופש צמחוני באזור הגליל העליון עם נק' תצפית מדהימות על אזור הכינרת (שתי נקודות תצפית עם נוף משגע- מצפה מנחם ומצפה כנרת).
הצימר בו אנחנו התארחנו נקרא "מזל של צימר", ובהחלט יצאנו סופר מרוצים.
הביקתה מחולקת בצורה אידאלית- חדר השינה מופרד מאזור הסלון והמטבח, קיים חדר אמבטיה (מקלחת עמידה ענקית) וקיימת גם קומת עליית גג, לאלו המגיעים עם ילדים.
בביקתה חיכה לנו בקבוק יין וקצת נשנושים, ג'קוזי ענקי שבקלות יכול להכיל ארבעה אנשים, מכונת קפה, ערכת תה וקפה, חלוקי רחצה ועוד צ'ופרים נחמדים המעידים על המחשבה הרבה שהושקעה בצימר ובאורחיו.
מה שכן, ארוחת הבוקר אינה חלק מהעיסקה, ובמידה ורוצים להזמין ארוחת בוקר לחדר יש לפנות לחברה חיצונית. קיימות כמה אופציות (במחירים הנעים בין 120-150 לזוג), ואנחנו בחרנו בארוחת הבוקר המבוססת על גבינות.
לצערי, ארוחת הבוקר לא שווה את המחיר ששולם עליה. בנוסף ל-150 ששולמו לארוחת בוקר זוגית, ביקשו מאיתנו להוסיף עשרה שקלים נוספים לאדם נוסף (אבל מדובר על ארוחה זוגית...).

לאלו הבוחרים לוותר על ארוחת הבוקר לביקתה, אני ממליצה בחום לקפוץ ל"בית 77" במושב. בבית 77 תמצאו ארוחות בוקר, מאפים טריים, פיצות מהטאבון, פסטות, סלטים, קפה ושלל דברים טובים (הכל נאפה ונעשה במקום).
כמו כן, אפשר לרכוש שם עוגות, קישים, לחמים, קוראסונים ועוד דברים טובים הביתה/לביקתה.
אם אתם נמצאים באמירים, אל תוותרו על סיור רגלי ספונטני במושב. 


 הצפון שלנו מלא במסלולי טיולים ואטרקציות שכיף לבקר בהם, אנחנו בחרנו לבקר בגן לאומי כורזים בעקבות המלצתה של אלכס מהבלוג Edenable Beautyblog ונהנינו מקצת עתיקות והיסטוריה שנשארו מהיישוב הקדום כורזים (המאה הראשונה עד השמינית לספירה).

לא צריך תאריך מוגדר כדי לצאת לחופשה, ליהנות מסדנה מפנקת או סתם לקנות/להכין משהו קטן לאהובים עלינו, ולפעמים הספונטניות הרבה יותר מהנה משעות על שעות של תכנונים...

אז לסיכום, All You Need Is...


*גילוי נאות- מוצרי ג'ייד וללין התקבלו לסקירה.

8 תגובות:

  1. פוסט פנטסטי ומלא אהבה! לא יעזור לך כלום, כולך רומנטיקה!!!

    השבמחק
  2. לק מתוק!
    איזה כיף זה קצת חופש בתקופה עמוסה!

    השבמחק
  3. איזה פוסט כיפי!!
    מתה לעבור סדנת שוקולד (את יודעת שאני חולקת איתך את החיבה העזה למתוקים!?)
    שאפו לבחור על הרעיון וההפתעה!
    והצימר? נראה סופר מפנק. כיף שלקחת הפוגה במהלך הבחינות לנקות קצת את הראש ולנוח. מגיע לך!!
    נשיקות יפתי ומלא אהבה <3

    השבמחק
  4. אני כל כך מקנאה בך על הצימר! והאהוי מקסים במיוחד.. ללא ספק נכנס לרשימת ה"כשאצא מהעוצר אקנה".

    השבמחק
  5. התכוונתי להגיב על הסומק והשפתון, אבל אז דעתי הוסחה עם תמונות של שוקולדים וקינוחים ונופים וצימרים!!!
    העיקר שנהנים :-)

    השבמחק
  6. איזה כייף שנהניתם!!
    הרגת אותי עם תמונות השוקולדים..

    השבמחק
  7. פוסט מקסים! :)
    אני ממש לא מחובבי יום האהבה, גם בעיניי זה יום ממוסחר ומטופש. יש משהו חמוד באריזות הרומנטיות, אבל בעיניי הקשר בין זה לבין אהבה אמיתית הוא קלוש ביותר...
    הסומק החדש של ג'ייד נראה מעולה! האריזה נראית של חברה יוקרתית לכל דבר ועניין.
    אני מתה לסדנת שוקולד... זה נשמע לי כל כך כיף :)
    עכשיו אני רק צריכה למצוא בנזוג שייקח אותי לצימר ;)

    השבמחק
  8. איזה פוסט, עושה מצב רוח! נהניתי מאוד :)
    בקשר לוולנטיינז, אני מהסוג השני של האנשים, התעלמתי ממנו לגמרי השנה וגם לא ציפיתי מבן זוגי שיתנהג שונה ובאופן כללי הוא לא מאלה שמפתיעים :) זה יום מקסים בסה"כ אבל לרוב עושים ממנו משהו נורא קיטצ'י ודביק.

    ג'ייד מפתיעים אותי בזמן האחרון ויש שיפור ניכר גם במבחר המוצרים וגם באיכות לדעתי. האריזות נראות מאוד מושקעות. ראיתי את הסמקים החדשים בסטנדים ומודה שיש לי חשק לדגום אותם. התמחור לעומת זאת די הזוי, כי גם נניח אחרי 40% הנחה הרגילים שיש תמיד על מותגי הדראגסטור, המחיר עדיין גבוה לטעמי.

    הצימר נראה מאוד מפנק! שמחה לשמוע שנהניתם בכורזים, מקום נפלא.

    אני מאוחלת לך שהסמסטר האחרון יעבור חלק, בטוחה שתצליחי! <3

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...