Powered by Jasper Roberts - Blog

יום שישי, 6 בדצמבר 2013

Back to Glitter

אחת לכמה זמן מגיע הפוסט הזה, שנפתח בהתנצלות על היעדרות ארוכה.
אז הנה, שוב לא הייתי כאן כמה שבועות... וכמובן שיש לזה הסבר - עוברת עליי תקופה לא משהו, ולצד התקררות מעצבנת שלא ממש מסכימה לעבור, מתרחשים כרגע כמה שינויים סביבי שמכניסים אותי למצב רוח שלילי.
השילוב בין מחסור בזמן פנוי, וחוסר מצב-רוח הרחיקו אותי מהמקלדת והבלוג, ואט-אט אני מנסה לחזור לעצמי ולמסגרת הכתיבה שאני כ"כ אוהבת. 
אני חושבת שהשיר שהכי מתאים לי כרגע הוא "פסק זמן" של אריק אינשטיין (אמורים לכתוב ז"ל, אבל זה לא מסתדר לי).
* הפטירה של כוכבי הילדות האהובים עליי בשבועיים האחרונים הוסיפה לדאון הכללי שלי.



אבל חייבים להמשיך, ואי אפשר לשבת ולהתמרמר כל היום, נכון?
אז הנה, אני כאן, בשאיפה לחזור לעצמי ולכתיבה שאני אוהבת. הפעם החלטתי לסקר ביקור בסניף מאק בקניון הזהב, אותו ערכתי לרגל השקת הקולקציה Divine Night (כמובן שהיו כמה רכישות על הדרך). שנתחיל?

באחד מימי השישי, הגעתי לסניף מאק בקניון הזהב כדי לקבל התאמת איפור מהמאפרת המקסימה (והיפיפייה) שלי. על הדרך זכיתי להציץ בקולקציית Divine Night ומארזי החגים שהוציאה החברה (בכל זאת, חג ההודיה וחג המולד הקרב ובא הם חגים המועדים לפורענות שופינגית ברחבי העולם, ומן הסתם שחברה בסדר גודל של מאק לא תוותר על נתח השוק הזה).
לפני שנגיע לקולקציה שלשמה נכנסתי לקניון ביום שישי (הנה משהו שלא ידעתם עליי- אני ממש לא אוהבת להיות במקומות הומי אדם, וקניונים בימי שישי נוטים להיות עמוסים באנשים) הרשו לי רגע להציג לכן כמה מ"הקיטים החגיגיים" שהוציאה החברה. 
תוכלו למצוא פלטות של צלליות, ערכות עם גלוס, סומק, שפתון ומברשת ואפילו קיט מברשות מפתה. אני מודה שכיום ערכות פחות מושכות אותי (בעיקר כי אני מעדיפה לרכוש כל פעם פריט אחד שעדיין אין לי באוסף), אבל זה פינוק חביב לעצמנו, או מתנה לחברה אהובה (תוכלו לקבל הצצה לקיטים הללו כאן).

אז עם כל הכבוד לקיטים, אני העדפתי להתמקד בקולקציית  Divine Night שהיא סוג של מחווה לשנות השמונים (זוכרים אותן? אלו שבהן אנשים הסתובבו עם כריות בכתפיים ורעמות שיער שלא היו מביישות את מלך החיות).
גילטרים ונוצצים הם סוג של סימן היכר לשנות השמונים, ולכן רוב מוצרי הקולקציה מנצנצים לקילומטרים, ולא בטוח שתמצאו בה גוונים סולידיים וטבעיים.

כפי שציינתי מעלה, אני התיישבתי בכיסא המאופרת והפקדתי את פניי בידיה של שלי. כדי לצאת מה"קומפורט זון" שלי החלטנו שבמקום תיחום עליון (אני תמיד מסתובבת עם תיחום עליון ולא תחתון), ניצור תיחום תחתון מעושן ובולט.
איפור העיניים עצמו מאוד פשוט, ובהמשך הפוסט תגלו "הצעת הגשה" שלי למראה דומה.
כדי ליצור בסיס מואר לאיפור העיניים, השתמשה שלי ב-Paint pot זהוב, Indianwood שמו. כדי ליצור מראה גליטרי, השתמשה שלי באיליינר (Fluidline) בשם Deliciously Rich (מקולקציית ה-Divine Night). הפעם, לא השתמשנו בו בתור איליינר, אלא בתור צללית קרם, והרשו לי לומר לכן שזה רעיון מעולה. השימוש בו בתור צללית יצר מראה בולט וזוהר, והוא בהחלט הוסיף עומק לאיפור. כדי לטשטש את הקצוות לקחה שלי מברשת טשטושים יחד עם הסומק Lavish Living (גם הוא מקולקציית Divine Night) וטשטשה באזור הכפל (השילוב בין הגוון הסגול לצללית הזהובה והפלואידליין יצר מעבר צבעים מיוחד והרמוני). בזווית הפנימית של העין, הניחה שלי מעט צללית זהובה (מזוג הצלליות Until dawn) ובכך סגרנו את האיפור לחלק העליון של העין.
נעבור לתיחום התחתון- שלי השתמשה בעיפרון עיניים שחור (Feline), וטשטשה אותו עם מברשת עיפרון. כדי ליצור מראה מעושן לקחה שלי מברשת טשטושים רחבה (217) ויחד עם הצללית החומה מהסט Until dawn, ועברה על הקו השחור המטושטש.
זה הכל! פשוט, לא? 

לא הצלחתי להישאר אדישה לפלאוידליין והסומק מהקולקציה החדשה, והחלטתי לקחת אותם הביתה כדי לשחזר את האיפור שאהבתי.


כאשר ה-Deliciously Rich הונח על עיני, לא יכולתי להתעלם מהצבע המיוחד שלו. האיליינר (או Fluidline) יצא בקולקציית Indulge והגוון שלו הוא מעין חום-טאופי-זהוב, יחד עם שימר בולט בגוון זהוב גם כן.

בתור איליינר הוא לא משהו- קשה ליצור איתו קו אחיד ובולט, יש לו נטייה להימרח וגם לאחר כמה שכבות הקו המתקבל אינו אטום ובעיקר נראה כמו שכבת נצנצים צרה ולא מוגדרת.
לעומת זאת, הפלאוידליין הזה מעולה בתור צללית קרם, ואני יכולה לומר שזו צללית הקרם החביבה עליי.
בגלל המרקם הרך של המוצר, הוא נמרח בקלילות על העפעף, יוצר גוון אטום ומרשים ומתקבע יחסית במהירות (שזה גם סוג של חיסרון כי צריך לעבוד איתו מהר).
הגימור של המוצר שימרי מאוד, והוא די בולט על העפעף, לכן לא מומלץ להעמיס יותר מדי צבעים ומרקמים אם משתמשים בו.
ולגבי המחיר- בעבור הפלאוידיין תשלמו 99 שקלים (כמות של 3 גרם). 

כמובן שלא יכולתי לוותר על הסומק היפה ביותר בקולקצייה- Lavish Living.  
זהו סומק מינרלי בגווני הסגול-שזיף עם נגיעות של שימר מטאלי. הגוון שלו מושלם בתור צללית, ולהפתעתי הוא מאוד מתאים לי גם בתור סומק (בהתחלה חששתי מהגוון הכהה ומכמות השימר במוצר, אבל בפועל כאשר אני מניחה אותו על הלחיים מתקבל גוון מקסים שמחמיא לעורי הבהיר).
מה שכן- את הסומק הזה צריך להניח על עור "מושלם" או על בסיס אטום שמכסה טוב טוב פגמים בעור (לסמקים שימרים יש נטייה להדגיש כל פגם בעור הפנים, ולכן אם אתן סובלות מפצעונים קחו בחשבון שהוא ידגיש אותם).
כדי להניח אותו אני משתמשת במברשת סומק (קרליין 03), וכאן אני אדגיש שצריך להניח אותו בעדינות, ולהוסיף חומר במידת הצורך (כדי להימנע ממראה של כתמים סגולים על הלחיים).
כמו כן, אני מאוד אוהבת להשתמש במוצר כצללית, הגוון שלו מחמיא מאוד והולך כמעט עם כל צללית שיש לי (כאשר השילוב החביב עליי הוא עם הגוונים הזהובים).
בעבור סומק מינרלי זה תשלמו 145 שקלים (לכמות של 3.5 גרם). כפי שלבנת כתבה, הסמקים המינרלים הרגילים של החברה (כלומר מהליין הרגיל ולא מקולקציה מיוחדת כקולקציית החגים) עולים 132 שקלים... נכון, זו "קולקציה מיוחדת ומוגבלת", ונשים יקנו אותה (כמוני), אבל הפער איננו מוצדק.

החלטתי לאמץ את האיפור שיצרה שלי, אך עשיתי כמה שינויים (בכל זאת, אני עדיין חושבת שתיחום תחתון פחות מתאים לי).
אז מה אתן רואות פה?
כבסיס לאיפור השתמשתי בצללית קרם בגוון ברונזה (Maybeline Color Tatto- On and on bronze). את הצללית מרחתי על כל העפעף העליון וטיפסתי איתה מעלה, על הכפל. מעליה הנחתי את Delicious Rich (השתמשתי בו כמו בכל צללית קרם, פשוט מרחתי אותו עם מברשת סינטטית רחבה) וטישטשתי מעט את הגבולות עם האצבע. בכפל הנחתי את הסומק Lavish Living (עם מברשת טשטושים רחבה). כדי "למסגר" את העין הוספתי איליינר (Loreal-Gel Intence Eyliner) ותיחום תחתון זהוב בעזרת העיפרון של אורבן דיקיי מסדרת 24/7 בגוון Smog (את העיפרון טשטשתי מעט עם מברשת עיפרון של אנטונים, וקיבעתי אותו עם צללית זהובה מצמד הצלליות Prisma Gold של קרליין).

אני מודה שקשה לעקוב אחר הקולקציות של מאק, שלא לדבר על לרכוש מוצרים מכל קולקציה. אבל אחת לכמה זמן, נחמד להתחדש במוצרים שהופכים להיות חלק משגרת האיפור היומיומית שלנו, לא?
וכעת, שהמזג אוויר סוף סוף מתאים לכך- אני הולכת להתחפר בשמיכת הפוך שלי יחד עם שוקו חם וקצת שוקולדים.

10 תגובות:

  1. אהובה, מחזקת ומחבקת, הנה בא הגשם ושוטף את כל מה שצריך לשטוף, והתקופה הזו תעבור.
    גם אני מאוד מקובעת על הקומפורט זון שלי, ולמרות שאיפור מעושן עם תיחום תחתון הוא מהמם בעיני, זה תמיד מרגיש לי קצת 'מלוכלך', וזאת אולי בגלל שאני לא משתמשת במייקאפ שיוצר את המראה הנקי הזה כרקע.
    תתחדשי ותהני, אהבתי גם את האינטרפנטציה שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      אצלך הקומפורט זון זה עור מושלם ושפתיים בולטות, לא?:P

      מחק
  2. יפה שלי, מחזקת אותך ושולחת לך חיבוקים ונשיקות וירטואליים!
    מאחלת לך מכל הלב שהתקופה "הלא משהו" תעבור במהרה.
    תתחדשי על הממתקים. גם האייליינר (או הצללית קרם על פי השימוש בפועל) וגם הסומק נראים מושלמים. בדיוק הגוונים שאני אוהבת! ואם אני לא טועה, ראיתי את האייליינר הזה עלייך כצללית וממש התלהבתי... זה היה הוא, נכון?
    האיפור שיצרת מושלם בעיניי. מאוד מחמיא לך ומתאים בדיוק לעונה. שילוב הצבעים הזה נהדר! ממש אהבתי!!!
    שתהיה לך שבת חמימה, נעימה ומחזקת!
    אוהבת המון <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אהובה!
      את ראית את השילוב של שניהם עליי, סחתיין על זה שזיהית!

      מחק
  3. פוסט מעולה, סוף סוף מישהי מפרסמת פוסט כל כך מושקע ומרתק על הקולקציה הזו שכן הרגשתי כבר שלא קיבלה מספיק כבוד. אהבתי נורא, מקווה שהתקופה הקשה הזו תעבור :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה:)
      הקולקצייה הזו בהחלט הייתה לקבל יותר חשיפה, אחת המוצלחות בתקופה האחרונה.

      מחק
  4. ררררר הסומק!!
    האיפור מגניב, מרגיש לי מאוד את :)

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש אהבתי את השילוב הזה, אני חושבת שחודש שלם הייתי רק איתו.
      הסומק הזה משמש אותי כ"כ הרבה גם בתור צללית וגם בתור סומק.

      מחק
  5. איכשהו בזמן האחרון הקולקציות של מאק לא מצליחות לתפוס אותי, יש מצב ש"שבעתי" מהם :)
    מאוד אהבתי את האיפור, מאוד לטעמי וגם הבחירות מעולות! אהבתי המיוחד את הסומק ואני מסכימה שהמחיר קצת טו מאצ'.

    השבמחק
    תשובות
    1. קשה נורא לעקוב, ובטח שלקנות... יכול להיות שיש איזו תחושת שובע מהם.
      תודה רבה, האיפור גם כ"כ קל ליצירה שזה מושלם לעצלניות כמוני:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...